Bob Marley is toch niet hippie?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef Anno2012 het volgende:
Ik ben casual hippie, ik ben langer haar gaan dragen,maar ik draag nog wel casual kleding
maar ik weet wat je bedoeld,ik ben ook die transformatie aan het ondergaan,ik luister ook bob marley enzo
Niet officieel, maar wat scheelt het?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bob Marley is toch niet hippie?![]()
anders ga ik helemaal de verkeerde kant op
Nou, een deel van mijn mp3 speler staat vol met Bob Marley, Jimmi Hendrix etcquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet officieel, maar wat scheelt het?
Dudequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, een deel van mijn mp3 speler staat vol met Bob Marley, Jimmi Hendrix etc![]()
Disregard wenches, acquire currency.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Koenani het volgende:
fuck bitches get money, en alles komt goed swa
DIE IS ER NIEquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Sameheart het volgende:
ohgod,
als je netjes bent, ben je een kakker.
als je hippie bent, ben je een slobber.
zoek de weg in het midden
quote:
Echte hippies luisteren natuurlijk naar dingen als Sweet Smoke were a 1960s and 70s psychedelic jazz-rock band. They incorporated many different influences, such as jazz, funk and island rhythms. They were originally formed in Brooklyn, New York in 1967, although the band moved to live as a commune in Germany before the decade was out.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, een deel van mijn mp3 speler staat vol met Bob Marley, Jimmi Hendrix etc![]()
kunnen we niet hier fietsen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Let's
Je kan ook met me mee fietsen in Benin anders, er zijn vast nog wat plaatsjes over
* jerney wijst naar sig
ik wist het!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:25 schreef -supergirl- het volgende:
I WANNA BE A HIPPIE AND I WANNA GET STONED
Wat is jouw lieve, lievelings merk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Trust me, ik was/ben netjes, en niet alleen omdat ik merken draag
Mensen die hun leven alles hetzelfde blijven dragen,zelfde haar kapsel en interessesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik zou me toch even laten nakijken bij de neuroloog.
Helemaal mee eens.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Sowieso 60's en 70's
Ik zou echt naar die tijden terug willen!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Sowieso 60's en 70's
Ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zou echt naar die tijden terug willen!
Echt wel!!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zou echt naar die tijden terug willen!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]
Echte hippies luisteren natuurlijk naar dingen als Sweet Smoke were a 1960s and 70s psychedelic jazz-rock band. They incorporated many different influences, such as jazz, funk and island rhythms. They were originally formed in Brooklyn, New York in 1967, although the band moved to live as a commune in Germany before the decade was out.
En het is Jimi Hendrix, en dat is pas commerciele muziek
Trancefeesten van vroeger (jr of 10 terug) hadden naar mijn idee de meest relaxte sfeer. Veel wazige maar lieve mensenquote:
Eckte hippie meldt zich, heb m zelfs op lpquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]
Echte hippies luisteren natuurlijk naar dingen als Sweet Smoke were a 1960s and 70s psychedelic jazz-rock band. They incorporated many different influences, such as jazz, funk and island rhythms. They were originally formed in Brooklyn, New York in 1967, although the band moved to live as a commune in Germany before the decade was out.
Oh ik heb niets tegen die feesten, ben er nooit geweest. Vind de muziek gewoon saai.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Trancefeesten van vroeger (jr of 10 terug) hadden naar mijn idee de meest relaxte sfeer. Veel wazige maar lieve mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |