abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124244595
eerste echte liefje X, 16 jaar
super lang verliefd op geweest voor er iets gebeurde.

Toen het uiteindelijk aan geraakte was ze het paradijs op aarde.
We waren veel te klef, en botsten dus wel wat in sociale kringen, maar we pasten ons aan en het werd beter. (sociaal doen met iedereen in groep, plakken en knuffelen privé ).
Maar dat kinderlijk geplak is er altijd in gebleven, we deden niks liever dan een hele avond in elkaars armen in een zeteltje soezen en schattig wezen, en hadden dat ook echt nodig als we elkaar een weekje niet gezien hadden.

Relatie werd wel wat volwassener naarmate we ouder werden, en is gewoon blijven duren tot ik afstudeerde . (de seks was fantastisch, ik kende haar lichaam perfect.. zalig, en zowat iedereen was jaloers op onze relatie/keek naar ons op)
We waren al zo lang samen, we moesten en zouden zo snel mogenlijk een huisje hebben en eindelijk aan ons eigen leventje beginnen.
En daar ging het allemaal mis, te veel hooi op de vork, beetje burnout, zij verloor haar interesse en begon te twijfelen. Ik vond haar gedrag wel eens onvolwassen en ze voelde zich afgekeurd. Ondertussen hadden we onze trouw gepland dus nog een hoop extra stress erbij.
Ze maakte het uit, mijn wereld stortte in. X had het zelf ook erg moeilijk met als gevolg 0 communicatie (van haar kant).

Na 5 maanden gaf ik de hoop op dat ze zich nog zou bedenken. Om mijn op hol geslagen hormonen wat te temperen had ik een korte seksrelatie.

Korte tijd later kwam ik een spontane vrolijke meid Y tegen, en we zijn beginnen daten. (X had zich ondertussen ook hals over kop in een nieuwe relatie gestort)
Ik was Y's eerste liefje, maar ik was eigenlijk nog niet over X, zorgde voor nogal wat problemen, Y gaf niet op.

Ondanks dat Y een pak jonger was, was ze erg volwassen en verbaal sterk. Maar Y had nogal wat gekke ideeën over hoe een relatie hoort te zijn, en ze woonde ver weg.

Met als gevolg dat ik haar constante nood voor aandacht moest voeden met smsjes een meerdere keren per week het halve land afrijden om een avondje bij haar te zitten. Verder was Y heel lief en fijn in bed, dus ergens had ik het er wel voor over, met af en toe best wel ruzie om haar te hoge eisen.

Toen ik het na een jaar uitmaakte was Y ineens, 'je hebt gelijk ik eis veel te veel van je, laat het me beter doen, ik begrijp het nu!'. Maar ik had eigenlijk al alles gegeven, en zag het niet meer zitten.

Dus nu heb ik een ex die nog helemaal gek van me is, verbaal sterker dan ik ( dus ik kan geen enkel argument winnen waarom ik de relatie geen 2de kans zou moeten geven).
Y is slim, geeft om mij, wil haar needy ways beteren, kan me best nog wel uitdagen en opwinden.
Maar ik heb geen wauw gevoel meer, en ik hou de boot af.

Dames en heren van de jury, geef je ongezouten mening maar.
(tijdschaal, ik ben ondertussen 24)

Korte versie:
TS is zijn hele studententijd bij zijn eerste lief gebleven, dacht dat het voor altijd was. Niet dus. Heeft vervolgens te weinig tijd genomen om het te verwerken; en een nieuwe relatie begonnen met een veeleisende dame. Wat na een jaar op de klippen is gelopen. TS is nu bezig met zijn leven wat terug bij elkaar te puzzelen (huurhuisje, eigen ruimte, rust en vrienden). Terwijl dame 2 zit te pushen en zich afvraagt waarom TS niet meer wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ventilatie op 19-03-2013 14:47:48 ]
pi_124244710
Mijn ongezouten mening is dat je beter eens een jaar ofzo helemaal niets doet met vrouwen. (buiten misschien een ONS hier en daar als je veel behoefte hebt)

Werk eens aan jezelf, ga eens aan de slag met je eigen interesses, je vrienden etc.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:51:41 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_124244855
precies, neem een sabatical. Wat heb je er aan om op je fucking 24ste nu deze keuzes te gaan maken? :D
Je bent jong, je bent vrijgezel, geniet!

als de eerste nog gevoelens voor je heeft komt dat wel. En als die 2de je ongelukkig maakt; afhouden...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_124246141
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn ongezouten mening is dat je beter eens een jaar ofzo helemaal niets doet met vrouwen. (buiten misschien een ONS hier en daar als je veel behoefte hebt)

Werk eens aan jezelf, ga eens aan de slag met je eigen interesses, je vrienden etc.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Jumparound het volgende:
precies, neem een sabatical. Wat heb je er aan om op je fucking 24ste nu deze keuzes te gaan maken? :D
Je bent jong, je bent vrijgezel, geniet!

als de eerste nog gevoelens voor je heeft komt dat wel. En als die 2de je ongelukkig maakt; afhouden...
Duidelijk! Hoewel ik wel een beetje het gevoel heb dat ik Y exact hetzelfde aandoe als wat mij overkwam :) Maar dat kan natuurlijk wel een beetje manipulatie van haar kant zijn.
pi_124246187
Trio met Y en Z.
Nee serieus, laat X er maar in stikken. Sowieso zijn eerste echte liefdes gedoemd om te falen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:38:28 #6
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_124246381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef Ventilatie het volgende:
TS is nu bezig met zijn leven wat terug bij elkaar te puzzelen (huurhuisje, eigen ruimte, rust en vrienden). Terwijl dame 2 zit te pushen en zich afvraagt waarom TS niet meer wil
Tsja, gevoel is niet altijd uit te leggen. Bovendien, over echte liefde hoef je niet te discussieren, toch? Dat trekt als vanzelf naar elkaar toe, daar hoef je niet iemand voor over te halen.

En als dat je enige probleem is, dan zou ik gewoon rustig verder gaan met je leven terug in elkaar puzzelen. Misschien is het goed om eventjes geen contact te hebben. Een paar maanden om tot jezelf te komen, dat is natuurlijk heel logisch.

Het lijkt erop dat jullie het patroon in de relatie voortzetten, terwijl de relatie al voorbij is...
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_124246426
Wat een gedoe allemaal al op je 24ste, ik had op die leeftijd nog nooit een meisje überhaupt aangeraakt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_124246681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een gedoe allemaal al op je 24ste, ik had op die leeftijd nog nooit een meisje überhaupt aangeraakt.
je weet dat je bij 0,5% van alle mannen zit he wat dat betreft :') Dus je opmerking slaat kant noch wal.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124246724
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:47 schreef Seam het volgende:

[..]

je weet dat je bij 0,5% van alle mannen zit he wat dat betreft :') Dus je opmerking slaat kant noch wal.
Klopt, maar gelukkig heb ik de schade intussen een beetje ingehaald, ben intussen een aantal jaar ouder :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_124247098
Geen relatie nemen, neuk gewoon stevig door met random bitches het komende jaar ofzo en wanneer je genoeg vergelijkingsmateriaal hebt en de behoefte eraan weer opkruipt kan je langzaam weer aan een relatie.
pi_124247354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:38 schreef Hallmark het volgende:
Het lijkt erop dat jullie het patroon in de relatie voortzetten, terwijl de relatie al voorbij is...
Idd :P het is zo hard om ze gewoon te negeren, maar van het moment dat ik er iets tegen zeg (fb ofzo) gaat the battle weer door. Ik heb ze een maand geblokkeerd, maar het is nog niet echt geminderd.
pi_124247663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef Ventilatie het volgende:

[..]

Idd :P het is zo hard om ze gewoon te negeren, maar van het moment dat ik er iets tegen zeg (fb ofzo) gaat the battle weer door. Ik heb ze een maand geblokkeerd, maar het is nog niet echt geminderd.
wie is "ze"? meerdere dames :?
als jij de relatie niet meer ziet zitten moet je het afkappen, dus dat heb je goed gedaan. Dan kan ze wel verbaal sterker zijn maar over een gevoel valt niet te discussiëren . Er kunnen nog zoveel rationele redenen zijn waarom jullie bij elkaar moeten blijven maar wanneer je het niet zo voelt houd het op.
Omdat zij nog niet zoveel ervaring heeft op liefdesgebied snapt ze dat nog niet helemaal, als ze blijft pushen om een kans kun je liever het contact even verbreken zodat ze het kan verwerken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2013 13:19:18 ]
pi_124247778
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:18 schreef madeliefff het volgende:
wie is "ze"? meerdere dames :?
Mijn excuses, ze = Y mevrouw numero 2.

Met X heb ik nauwelijks nog contact, ik zie X wel nog regelmatig want X zit in dezelfde vereniging.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ventilatie op 19-03-2013 13:28:29 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:45:02 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124248581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef Ventilatie het volgende:

dus ik kan geen enkel argument winnen waarom ik de relatie geen 2de kans zou moeten geven

Asjeblieft:
quote:
Maar ik heb geen wauw gevoel meer
pi_124249253
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Asjeblieft:

[..]

Haha dankje :* duidelijk genoeg voor mij hoor.
Maar she doesn't accept no for an answer ;)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:02:13 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124249280
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:01 schreef Ventilatie het volgende:
Haha dankje :* duidelijk genoeg voor mij hoor.
Maar she doesn't accept no for an answer ;)
Dan moet je duidelijker zijn dat je niet wil he. Simple as that.
pi_124249373
Grappig, TS, héél veel herkenbaars in je post. :)

Ook hier ben ik zowat mijn hele studententijd bij mijn eerste liefje gebleven. Dat heeft bijna 8 jaren geduurd totdat zij opeens wilde haren kwijt moest, in negatieve zin erg aan het veranderen was en uiteindelijk vreemd gegaan is. "Ik vertrouw nooit meer een vrouw!" riep ik toen naar iedereen. Op advies van zowat elke kennis en vriend in mijn omgeving ben ik, na wekenlang depri en verdrietig te zijn geweest, gaan genieten van het vrijgezellenleven en heb ik ook een tijdje een seksrelatie gehad. Die meid werd echter na een paar weken verliefd op me en wou meer dan alleen een seksrelatie. Ik daarentegen niet, dus daar hield het voor mij op. Die heeft me nog wekenlang gek zitten maken op Facebook en Whatsapp. Heeft inmiddels gelukkig al een tijdje een vriendje en toen is dat ook geminderd.

Enkele weken daarna kwam ik de meid tegen die ik nu mijn vriendin mag noemen. Ook zij kwam uit een erg lange relatie met haar jeugdliefde. Het klikte meteen en deze relatie is bij verre veel leuker dan mijn allereerste relatie. We passen qua persoon beter bij elkaar, zitten meer op één lijn, hebben veel dezelfde interesses, zijn beiden ambitieus, en ga zo maar door. Lang verhaal kort, ik heb even een rare, 'losgeslagen' periode met veel onzekerheid gehad, maar mijn huidige relatie maakt dat meer dan goed. Juist omdat mijn vriendin en ik beiden exen hebben waar je eigenlijk niets aan had (lui, passief, onverantwoordelijk, etc), waarderen wij elkaar nu des te meer. We zien het beiden als leermomentjes. :)
pi_124250345
Ik zou zeggen, stop met X en Y en ga voorlopig geen relatie aan voordat je ocer X heen bent.
pi_124250977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Impossibruuu het volgende:
Grappig, TS, héél veel herkenbaars in je post. :)
Leuk verhaal :s) !
Als er zoals je zegt elke keer maar enkele weken tussen zaten is het bij jou wel heel snel gegaan.
pi_124251555
Ik zou in ieder geval niet inzetten op één van deze voorgaande relaties. Gebruik de komende tijd gewoon om weer lekker om je heen te kijken en wat het je verder nog brengt.
Bij beide dames voel je je niet 100% geweldig, en dat lijkt me toch wel belangrijk als je er mee verder wilt.

Zelf ben ik blij dat ik verschillende relaties en ONS'en heb gehad tot zo ongeveer de laatste twee jaar van m'n studententijd.
Toen de (hoe naïef :+ ) liefde van m'n leven ontmoet en ook gaan samenwonen.
Als ik haar veel eerder had ontmoet, zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen dat we nu nog samen waren geweest. Dan had ik (en zij ook) nog veel te veel van de wereld willen ontdekken.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_124253773
Op zoveel punten zoo herkenbaar. Ook gedurende bijna mn hele studentenperiode een meisje gehad, zij maakte het uit, ze was veranderd (en ik ook) en had blijkbaar nood aan om wilde dingen te doen. Weinig ruzie, Broer/zus-achtig. Zij had het druk, ik ook wel een beetje, en ja ineens veranderde ze. Verder zei ze ook dat t gevoel weg was, maar ik wilde t niet zomaar laten klappen. Uiteindelijk is het bijna 7 jaar geworden.

Een echt wilde periode heb ik niet gehad, wel veel uitgaan, nieuwe mensen leren kennen, reizen. Maar sowieso zou ik me niet in seksrelaties storten of ONS'en. Ik had en heb geen behoefte aan zulke dingen, ikzelf zie het voor mezelf niet als moraal oké.

En dan kom ik meer bij t punt van Impossibruu. Na iets meer dan een half jaar kwam ik mn huidige vriendin tegen. Ook zij kwam uit een lange relatie, waarbij we beide de vorige relatie echt als leermoment zien. Ik weet nu dat ik broer/zus-relatie moet voorkomen. Ikzelf ben vrijwel het tegenovergestelde van haar ex. We weten nu wat we wel en niet willen, en eigenlijk is dat gewoon heerlijk.

Ik denk dat jeugdliefdes niet werken omdat men toch wat anders wil proeven, meer van de wereld wil zien. Zoiets bestond vroeger ook bijna niet waardoor het toen wel goed kon gaan.
Achteraf ben ik ook wel blij dat het is gegaan zoals het is gegaan. Goede leerschool, goede jaren gehad met leuke vakanties maar het werkte gewoon niet meer en de intimiteit was ver te zoeken. En ik weet nu weer hoe belangrijk dat is. Simpel zat.

[ Bericht 7% gewijzigd door Glijdt_licht op 19-03-2013 16:10:53 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:07:23 #22
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_124254085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef Ventilatie het volgende:
het is zo hard om ze gewoon te negeren, maar van het moment dat ik er iets tegen zeg (fb ofzo) gaat the battle weer door.
Maar uitmaken is toch altijd hard? Het is nou eenmaal zo... Volgens mij ben jij een soort praatpaal c.q. boksbal voor haar verbale klappen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_124254407
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een echt wilde periode heb ik niet gehad, wel veel uitgaan, nieuwe mensen leren kennen, reizen. Maar sowieso zou ik me niet in seksrelaties storten of ONS'en. Ik had en heb geen behoefte aan zulke dingen, ikzelf zie het voor mezelf niet als moraal oké.
Ik heb zeker geen spijt van mijn seksrelatietje tussendoor, kan het nog steeds goed met dat meisje (Z dan maar) vinden. Maar ik had idd al vrij snel door dat het niet was wat ik zocht.
quote:
werkte gewoon niet meer en de intimiteit was ver te zoeken. En ik weet nu weer hoe belangrijk dat is. Simpel zat.
Ik heb idd achteraf ook wel gemerkt dat er het een en ander schorde aan mijn eerste relatie. Op dat vlak was het ook wel een beetje een bevrijding.
pi_124254794
Verdomme, je hebt bijna het hele alfabet nog over. Ga lekker leven! Je ware letter kom je nog wel tegen. Wel pas een nieuwe letter schrijven als je de vorige af hebt.
pi_124254969
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Desmosedici het volgende:
Verdomme, je hebt bijna het hele alfabet nog over. Ga lekker leven! Je ware letter kom je nog wel tegen. Wel pas een nieuwe letter schrijven als je de vorige af hebt.
Goeie! _O-
Komt wel goed hoor.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:48:39 #26
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_124255568
quote:
Dus nu heb ik een ex die nog helemaal gek van me is, verbaal sterker dan ik ( dus ik kan geen enkel argument winnen waarom ik de relatie geen 2de kans zou moeten geven).
Hier moest ik wel om lachen. Alsof je objectieve argumenten nodig hebt om geen relatie te willen.

Je zegt zelf dat je rustig een leven wilt opbouwen. Dus wat is het probleem? Als je ex belt, zeg je gewoon precies dat; je wilt je focussen op andere dingen dan een relatie. Verder valt er niks te bespreken of discussiëren. Ik vind wel dat je duidelijk moet zijn naar je ex toe, verliefde mensen grijpen elke vage bewoording van jouw kant aan om nog hoop te houden. Succes ;)
Ook geen sig dus
pi_124255733
Mooi verhaal. Kan nog een boek worden :)

Maar wat is de vraag nu? Volgens mij heb je nergens problemen mee? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_124256211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]
Ik vind wel dat je duidelijk moet zijn naar je ex toe, verliefde mensen grijpen elke vage bewoording van jouw kant aan om nog hoop te houden. Succes ;)
Zaterdag ga ik naar een evenement waar zij ook gaat zijn, ik zal het dan wel duidelijk overbrengen.
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Godshand het volgende:
Maar wat is de vraag nu? Volgens mij heb je nergens problemen mee? :)
Ventilatie ;)
Daar dient dit forum toch ook voor?
Verder zijn de dingetjes waar mensen spontaan mee komen hier wel fijn en ondersteunend om te lezen.
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Godshand het volgende:
Mooi verhaal. Kan nog een boek worden :)
En dankje:)
pi_124262594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:42 schreef Ventilatie het volgende:
Leuk verhaal :s) !
Als er zoals je zegt elke keer maar enkele weken tussen zaten is het bij jou wel heel snel gegaan.
Klopt, maar ik 'tel' dan ook vanaf de 'definitieve' data. :P Mijn ex begon vorig jaar januari opeens vaag te doen. Afstandelijk, bot, kortaf, nooit meer ergens zin in, constant moe, altijd chagrijnig, enzovoorts. Toen 3 maanden niets meer dan ellende met d'r gehad en eind maart ging het toen. Anderhalve week daarna probeerden we het nog eens een keer maar dat ging al snel net zo moeizaam als voor onze break. Toen ik er na enkele weken achter kwam dat ze uiteindelijk vreemd aan het gaan was terwijl ze wel van mijn goeie wil en geld aan het profiteren was, was ik er ook helemaal klaar mee. Toen ik die ontdekking deed was het echt een kwestie van luttele seconden dat alle liefde die ik voor die meid had zich omzette in haat. Dat was begin mei. Pas weken later ben ik gaan stappen en kwam ik een meid tegen die ik kon van vroeger en daar heb ik een paar weken een seksrelatie mee gehad. Toen dat af liep heeft het zeker een maand geduurd voordat ik de meid tegen kwam die nu m'n vriendin is. Ach, zo overdreven vlak achter elkaar is het eigenlijk niet, maar het is wel een reactie die je van heel veel mensen hoort. :)

quote:
Ik denk dat jeugdliefdes niet werken omdat men toch wat anders wil proeven, meer van de wereld wil zien.
Ja en nee. Toen ik in mijn eerste lange relatie zat was ik wel degelijk eens nieuwsgierig hoe het met iemand anders zou zijn, maar ik ben zo trouw als een hond en zal nooit met een ander rotzooien zo lang ik met iemand samen ben. Als mijn ex me niet had besodemieterd was ik misschien wel nog steeds bij d'r geweest, hoe moeizaam die relatie op een gegeven moment ook was. :P
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:35:25 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_124265988
Ik geef het een 7,3.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_124267799
Evalueer jouw liefdesleven? Wij hebben niet alle inside info en moeten dan iets evalueren? Dat kun je beter zelf doen.

En geen rationele argumenten kunnen geven om de relatie geen tweede kans te geven? Dafuq... als je gevoel niet goed zit, is dat dan geen argument?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')