abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:48:39 #26
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_124255568
quote:
Dus nu heb ik een ex die nog helemaal gek van me is, verbaal sterker dan ik ( dus ik kan geen enkel argument winnen waarom ik de relatie geen 2de kans zou moeten geven).
Hier moest ik wel om lachen. Alsof je objectieve argumenten nodig hebt om geen relatie te willen.

Je zegt zelf dat je rustig een leven wilt opbouwen. Dus wat is het probleem? Als je ex belt, zeg je gewoon precies dat; je wilt je focussen op andere dingen dan een relatie. Verder valt er niks te bespreken of discussiėren. Ik vind wel dat je duidelijk moet zijn naar je ex toe, verliefde mensen grijpen elke vage bewoording van jouw kant aan om nog hoop te houden. Succes ;)
Ook geen sig dus
pi_124255733
Mooi verhaal. Kan nog een boek worden :)

Maar wat is de vraag nu? Volgens mij heb je nergens problemen mee? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_124256211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]
Ik vind wel dat je duidelijk moet zijn naar je ex toe, verliefde mensen grijpen elke vage bewoording van jouw kant aan om nog hoop te houden. Succes ;)
Zaterdag ga ik naar een evenement waar zij ook gaat zijn, ik zal het dan wel duidelijk overbrengen.
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Godshand het volgende:
Maar wat is de vraag nu? Volgens mij heb je nergens problemen mee? :)
Ventilatie ;)
Daar dient dit forum toch ook voor?
Verder zijn de dingetjes waar mensen spontaan mee komen hier wel fijn en ondersteunend om te lezen.
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Godshand het volgende:
Mooi verhaal. Kan nog een boek worden :)
En dankje:)
pi_124262594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:42 schreef Ventilatie het volgende:
Leuk verhaal :s) !
Als er zoals je zegt elke keer maar enkele weken tussen zaten is het bij jou wel heel snel gegaan.
Klopt, maar ik 'tel' dan ook vanaf de 'definitieve' data. :P Mijn ex begon vorig jaar januari opeens vaag te doen. Afstandelijk, bot, kortaf, nooit meer ergens zin in, constant moe, altijd chagrijnig, enzovoorts. Toen 3 maanden niets meer dan ellende met d'r gehad en eind maart ging het toen. Anderhalve week daarna probeerden we het nog eens een keer maar dat ging al snel net zo moeizaam als voor onze break. Toen ik er na enkele weken achter kwam dat ze uiteindelijk vreemd aan het gaan was terwijl ze wel van mijn goeie wil en geld aan het profiteren was, was ik er ook helemaal klaar mee. Toen ik die ontdekking deed was het echt een kwestie van luttele seconden dat alle liefde die ik voor die meid had zich omzette in haat. Dat was begin mei. Pas weken later ben ik gaan stappen en kwam ik een meid tegen die ik kon van vroeger en daar heb ik een paar weken een seksrelatie mee gehad. Toen dat af liep heeft het zeker een maand geduurd voordat ik de meid tegen kwam die nu m'n vriendin is. Ach, zo overdreven vlak achter elkaar is het eigenlijk niet, maar het is wel een reactie die je van heel veel mensen hoort. :)

quote:
19s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat jeugdliefdes niet werken omdat men toch wat anders wil proeven, meer van de wereld wil zien.
Ja en nee. Toen ik in mijn eerste lange relatie zat was ik wel degelijk eens nieuwsgierig hoe het met iemand anders zou zijn, maar ik ben zo trouw als een hond en zal nooit met een ander rotzooien zo lang ik met iemand samen ben. Als mijn ex me niet had besodemieterd was ik misschien wel nog steeds bij d'r geweest, hoe moeizaam die relatie op een gegeven moment ook was. :P
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:35:25 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_124265988
Ik geef het een 7,3.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_124267799
Evalueer jouw liefdesleven? Wij hebben niet alle inside info en moeten dan iets evalueren? Dat kun je beter zelf doen.

En geen rationele argumenten kunnen geven om de relatie geen tweede kans te geven? Dafuq... als je gevoel niet goed zit, is dat dan geen argument?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')