quote:
Klopt, maar ik 'tel' dan ook vanaf de 'definitieve' data.

Mijn ex begon vorig jaar januari opeens vaag te doen. Afstandelijk, bot, kortaf, nooit meer ergens zin in, constant moe, altijd chagrijnig, enzovoorts. Toen 3 maanden niets meer dan ellende met d'r gehad en eind maart ging het toen. Anderhalve week daarna probeerden we het nog eens een keer maar dat ging al snel net zo moeizaam als voor onze break. Toen ik er na enkele weken achter kwam dat ze uiteindelijk vreemd aan het gaan was terwijl ze wel van mijn goeie wil en geld aan het profiteren was, was ik er ook helemaal klaar mee. Toen ik die ontdekking deed was het echt een kwestie van luttele seconden dat alle liefde die ik voor die meid had zich omzette in haat. Dat was begin mei. Pas weken later ben ik gaan stappen en kwam ik een meid tegen die ik kon van vroeger en daar heb ik een paar weken een seksrelatie mee gehad. Toen dat af liep heeft het zeker een maand geduurd voordat ik de meid tegen kwam die nu m'n vriendin is. Ach, zo overdreven vlak achter elkaar is het eigenlijk niet, maar het is wel een reactie die je van heel veel mensen hoort.

quote:
Ja en nee. Toen ik in mijn eerste lange relatie zat was ik wel degelijk eens nieuwsgierig hoe het met iemand anders zou zijn, maar ik ben zo trouw als een hond en zal nooit met een ander rotzooien zo lang ik met iemand samen ben. Als mijn ex me niet had besodemieterd was ik misschien wel nog steeds bij d'r geweest, hoe moeizaam die relatie op een gegeven moment ook was.