als dat telt kan ik ook financieel adviseur wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef YUR het volgende:
Ik ben echt heel erg goed met rode cijfers. Telt dat ook?
We zullen terugzwaaienquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE gaat zaterdag zwaaien naar Yur en GotC
Waar zitten/staan jullie? Waarschijnlijk zien jullie mij eerder dan ik julliequote:
Vak 111, rij 11, stoel 398 + of - 1quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Waar zitten/staan jullie? Waarschijnlijk zien jullie mij eerder dan ik jullie
Je hebt ook zat hippe moderne klassiekquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nah, tis wel een prima steen hoorik ben zelf musicus, maar in de klassieke hoek. Dus ik krijg gewoon weinig mee van wat er allemaal hip is enzo.
Is dit een verkapte "ik maak ook muziek en ben heel hip"quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt ook zat hippe moderne klassiek
Je hebt DMquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:37 schreef Crumpette het volgende:
Een vriendinnetje van me wil morgenmiddag koffiedrinken in DH, en omdat ik er woon moet ik wel verzinnen waar! Wie heeft de gouden tip voor een gezellig koffietentje in het centrum? Ik weet er wel een paar, maar altijd leuk om een nieuwe te proberen![]()
Dat maakt het verdomde lastig om te stalken.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt het verdomde lastig om te stalken.Wat heb je getipt?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:52 schreef kipptje het volgende:
Nou, daar gaan we dan! Onze sleutel ophalen!! Zwaai je nog even wheelee?
Musicalfestijn om het sterven van Jezus te herdenken in een modern jasje. Je hebt het al gemist, volgend jaar nieuwe kans.quote:
Gemist, gemist...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:58 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Musicalfestijn om het sterven van Jezus te herdenken in een modern jasje. Je hebt het al gemist, volgend jaar nieuwe kans.
Staat vast wel op UitzendingGemist.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:52 schreef kipptje het volgende:
Nou, daar gaan we dan! Onze sleutel ophalen!! Zwaai je nog even wheelee?
Ik wil het terugkijken omdat het in Den Haag was, en ik hou normaal gesproken wel van musicals... Maar als het lijkt op vorig jaar in Rotterdam, dan ben ik het volstrekt met je eens en is het binnen 5 min klaar.quote:
Ik vind dat Petrus Passie beter klinktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil het terugkijken omdat het in Den Haag was, en ik hou normaal gesproken wel van musicals... Maar als het lijkt op vorig jaar in Rotterdam, dan ben ik het volstrekt met je eens en is het binnen 5 min klaar.
In het licht van Pasen ben ik benieuwd naar jouw mening over de Matthäus Passie, die nu op Ned2 uitgezonden wordt.
Oftewel, de Matthäus Passion vertaald naar het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |