Het is veel leuker om hier te wonen dan te werkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:29 schreef Toekito het volgende:
Het was weer gezellig in 070 de afgelopen vier dagen. Nu paar dagen vrij en dan za/zo/maandag weer in Den Haag werken.
Ah... net zo fantasieloos als Artis de Partis... Wat een treurigheid... *kras*quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Olifant, Blijdorp, reclame voor sponsoring van Feyenoord.
* Yuki geeft pleisters aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah... net zo fantasieloos als Artis de Partis... Wat een treurigheid... *kras*
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar de reclames zijn wel enormquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
awww.....beterschapquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Yuki het volgende:
Ik wilde zó graag naar het strand deze week...
Griep
Dank jequote:
Zonder griep is dat overigens best aangenaamquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Nu dus maar thee slurpen onder een dekentje op de bank.
de lente had een fyra ticket gekocht, hoorde ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:10 schreef WheeleE het volgende:
Ohai
* WheeleE is ook weer soort van onder de mensen.
Vanaf dnsdag een heel kort virusje onder de leden gehad. Man wat kan een mens zich slap voelen na 2 dagen bijna niks eten![]()
Enneh, om origineel te blijven: heeft iemand het lenteweer gezien?
Hoekanjedatnietweten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]een band? een concert natuurlijk - leuk, veel plezier!
Nah, tis wel een prima steen hoorquote:
Geeft niet, we zijn niet boosquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nah, tis wel een prima steen hoorik ben zelf musicus, maar in de klassieke hoek. Dus ik krijg gewoon weinig mee van wat er allemaal hip is enzo.
Zo min mogelijk. En daar dan achteraf van balenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:26 schreef Crumpette het volgende:
gelukkig maar. Wat doen jullie eigelijk?
ik zing, zoals mijn avatar wellicht doet vermoedenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. En daar dan achteraf van balen
En jij?
Ik bewijs de wereld een dienst door dat juist niet te doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik zing, zoals mijn avatar wellicht doet vermoeden
Heb al werk, no worriesquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]word zangeres! dan krijg je nooit werk ;-)
ja het heeft zeker zijn momentenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb al werk, no worries
Ik kijk momenteel naar het Beatrixkwartier en doe iets met pensioenen
Tof trouwens, zangeres!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |