ja kan ik me voorstellen... daarna wordt het een stuk moeilijkerquote:Op zondag 31 maart 2013 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil het dit jaar wel....want voor oktober wil ik van die hele studie af zijn
Ik vind het daarvoor al moeilijk zat. Om er echt aan te gaan zitten dan he...quote:Op zondag 31 maart 2013 19:51 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen... daarna wordt het een stuk moeilijker
tell me about it.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind het daarvoor al moeilijk zat. Om er echt aan te gaan zitten dan he...
Liefje, je hoeft het niet dagelijks te melden hoorquote:Op maandag 1 april 2013 06:15 schreef Toekito het volgende:
Bijna weer in Den Haag en dan donderdag en vrijdag weer
Flauwquote:Op maandag 1 april 2013 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje, je hoeft het niet dagelijks te melden hoor
Je kunt het proberen in de aangrenzende woonwijk (achter het provinciehuis), maar volgens mij is alles betaald parkeren.quote:Op maandag 1 april 2013 11:20 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of je in de buurt van het malieveld nog ergens gratis kunt parkeren???
quote:Op maandag 1 april 2013 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje, je hoeft het niet dagelijks te melden hoor
Het was geweldig! En we hebben inderdaad gezwaaid, zij het van heel ver weg.quote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
Zo jongens hoe was het concert gisteravond? hebben jullie naar elkaar gezwaaid allemaal?
Nice! er stonden wat foto's op mijn feestboek van het concert, populaire band!quote:Op maandag 1 april 2013 13:39 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het was geweldig! En we hebben inderdaad gezwaaid, zij het van heel ver weg.
Zeker!quote:Op maandag 1 april 2013 13:43 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nice! er stonden wat foto's op mijn feestboek van het concert, populaire band!
oh vet! ja dat klinkt goed. en idd een goede plek zeg!quote:Op maandag 1 april 2013 13:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zeker!
De akoestische toegift was misschien nog wel het tofst:
Prima zicht!
Om 1800 uur laat 3fm online weer het hele concert zienquote:Op maandag 1 april 2013 13:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zeker!
De akoestische toegift was misschien nog wel het tofst:
Prima zicht!
ga je het dan nog kijken? is toch nooit zo leuk als live, lijkt me?quote:Op maandag 1 april 2013 14:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Om 1800 uur laat 3fm online weer het hele concert zien
Vroegah kon je vanaf 14:00 gratis parkeren langs de Utrechtsebaan achter snackbar de vrijheid (aan de kant van het gerechtshof), maar of dat nog steeds zo is weet ik niet.quote:Op maandag 1 april 2013 11:20 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of je in de buurt van het malieveld nog ergens gratis kunt parkeren???
quote:Op maandag 1 april 2013 11:20 schreef soapie het volgende:
Zo te zien welquote:Op maandag 1 april 2013 18:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroegah kon je vanaf 14:00 gratis parkeren langs de Utrechtsebaan achter snackbar de vrijheid (aan de kant van het gerechtshof), maar of dat nog steeds zo is weet ik niet.
Thanks!!!!!quote:Op maandag 1 april 2013 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien wel
http://www.prettigparkeren.nl/kaart/#!Den_Haag//Maandag/18:30 (goeie site!)
Happy parkingquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 07:32 schreef MissMSX het volgende:
Gevoelstemperatuur: -6
Ik wil niet meer...
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 2 april 2013 07:47 schreef YUR het volgende:
Mietjes
Het wordt een schitterende dag vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |