Ik heb ook geen idee waar ze dat platform in het ZD plaatsen hoor. Meestal achteraan het veld, a la Lowlandstenten, of langs een van de lange zijden van een stadion/zaal. Ik merk het wel vanavondquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben benieuwd! We konden 'm zo snel niet vinden op de plattegrond, vandaarMaarre, 2 voorprogramma's
!
ja. godsamme we wouden naar het strand, maar hebben in plaats daarvan maar schoongemaakt. misschien straks alsnog! even wandelen en een hapje etenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat. Ik keek net uit het raam en vervloekte het feit dat ik straks naar buiten moet.
Yep... maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef Khadgar het volgende:
Zo! Vandaag geprobeerd mijn teen te amputeren, een nieuwe bril opgehaald, weekboodschappen gedaan, twee lampen opgehangen, een flink stuk gedweild, een tweetal gordijnen besteld, en een van de drie Pax modules omhooggebracht. Vanavond gaan we flink los met dat Ikea brandhout.
Oh en gisteravond laat nog even 100meter netwerkkabel, een patchpaneel en een vijftal netwerk-contactdoosjes besteld.
Wat een geld knal je bij zo'n verhuizing erdoorheen zeg...
Zeg dat. Altijd een post waar je je gruwelijk op verkijktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef Khadgar het volgende:
Zo! Vandaag geprobeerd mijn teen te amputeren, een nieuwe bril opgehaald, weekboodschappen gedaan, twee lampen opgehangen, een flink stuk gedweild, een tweetal gordijnen besteld, en een van de drie Pax modules omhooggebracht. Vanavond gaan we flink los met dat Ikea brandhout.
Oh en gisteravond laat nog even 100meter netwerkkabel, een patchpaneel en een vijftal netwerk-contactdoosjes besteld.
Wat een geld knal je bij zo'n verhuizing erdoorheen zeg...
Ik probeer hier niet bij stil te staan vandaagquote:Op zondag 31 maart 2013 08:07 schreef MissMSX het volgende:
Eerst dacht ik: "Jeeeee, 8 uur, lekker uitgeslapen!". En toen dacht ik: "Boehoe, 7 uur, want zomertijd.".
Ey Yuki wist je al dat de klok een uur terug gezet isquote:Op zondag 31 maart 2013 10:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer hier niet bij stil te staan vandaag
Gelukkig voor jou is vandaag een uur korter. Hoef je er dus minder lang niet aan te denken dan op een normale dag.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:06 schreef Yuki het volgende:
Ik probeer hier niet bij stil te staan vandaag
De pax kast staat al bijna! Gisteren iets van 2 uur bezig geweest om het casco overeind te zetten. Vandaag verankeren aan de muur, planken erin en de schuifdeur erin zetten.quote:Op zondag 31 maart 2013 08:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg dat. Altijd een post waar je je gruwelijk op verkijkt
Maar verder: Goed bezig!
Ach, je moet maar zo denken, je kan beter binnen hard aan het werk zijn dan buiten kou lijdenquote:Op zondag 31 maart 2013 11:31 schreef kipptje het volgende:
[..]
De pax kast staat al bijna! Gisteren iets van 2 uur bezig geweest om het casco overeind te zetten. Vandaag verankeren aan de muur, planken erin en de schuifdeur erin zetten.
Gordijnen zijn ook inmiddels besteld, maar dat duurt nog 4 weken (wel 21% korting bij de v&d!). Dus de eerste weken nog even improviseren. Voor de rest is het vooral nog veel schoonmaken en een aantal lampen ophangen.
Wat verder op ons lijstje staat:
Beheerder gek maken (het fornuis (inductie) doet het niet)
Nog meer beheerder gek maken (afstandbediening voor de huisventilatie mist)
En nog meer de beheerder gek maken (afvoer van de wasmachine zit los)
Administratie doen we op ons gemakkie.
Dus we zijn er bijna en dan nog wachten op de verhuizers!!
quote:Op zondag 31 maart 2013 10:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ey Yuki wist je al dat de klok een uur terug gezet is
quote:Op zondag 31 maart 2013 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is vandaag een uur korter. Hoef je er dus minder lang niet aan te denken dan op een normale dag.
Ik weet niet hoe het met de schuifdeuren werkt, maar bij de draaideuren zijn de deuren meer werk dan de hele kast!quote:Op zondag 31 maart 2013 17:23 schreef Khadgar het volgende:
Pff nou de deuren hangen ook van die Pax... Het houdt je van de straat tenslotte... Vanavond de lades en een beetje karton-puinruimen. Morgen een echte boormachine lenen om gaatjes in het plafond te boren zodat de laatste twee lampen kunnen hangen. (nou ja laatste twee, er moeten nog wel een stel maar deze zijn essentieel).
Nou de schuifdeuren zijn ook een flink klusjequote:Op zondag 31 maart 2013 18:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de schuifdeuren werkt, maar bij de draaideuren zijn de deuren meer werk dan de hele kast!. Maar wel tof, kun je al je kleren er meteen inmikken na de verhuizing.
Oh die grote schuifdeuren, wat een gedoe!quote:Op zondag 31 maart 2013 18:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou de schuifdeuren zijn ook een flink klusje
Casco bouwen (incl transport van alle onderdelen naar 1e verdieping) was ong twee uur werk.
Deuren bouwen en hangen was zeker ook wel 2 uur werk.
ja zeiden wij ook al.. als we ooit het huis verkopen moeten ze de kasten er bij nemenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh die grote schuifdeuren, wat een gedoe!
Ik heb er ook 2 hangen, met van die achterlijk zware glazen platen erin. Als ik ga verhuizen laat ik m'n kast gewoon staan...
Ik moet ook aan mn afstudeeropdracht gaan beginnen...quote:Op zondag 31 maart 2013 18:43 schreef Crumpette het volgende:
gatver ik zit gewoon aan een opdracht. Afstuderen is totaal kak.
pfff...ik moet nu gewoon 6 weken bikkelen en dan moet het eigenlijk wel klaar zijn. ik bedoel ik heb de tijd om alles in te leveren tot het schooljaar officieel voorbij is natuurlijk, maar wie wil er nou in de zomer nog een thesis schrijven?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet ook aan mn afstudeeropdracht gaan beginnen...
Ik wil het dit jaar wel....want voor oktober wil ik van die hele studie af zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 19:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
pfff...ik moet nu gewoon 6 weken bikkelen en dan moet het eigenlijk wel klaar zijn. ik bedoel ik heb de tijd om alles in te leveren tot het schooljaar officieel voorbij is natuurlijk, maar wie wil er nou in de zomer nog een thesis schrijven?![]()
als we een zomer krijgen, uberhaupt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |