SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekersquote:
Ze was het zonnetje in huis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers![]()
Is gedraaid op de begrafenis van mn tante, paste wel bij haar ook![]()
Ja, zelfs als ze verdrietig was of een dip had was ze nog het zonnetje in huisquote:
Slaapkopjequote:
Wauwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zelfs als ze verdrietig was of een dip had was ze nog het zonnetje in huis
Have funquote:
Van 8-12? en van half 1 tot 6quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moggeh
En? Nog kunnen slapen vannacht?
Dus je bent gewoon al uren op!quote:
Hehe. Klote ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon al uren op!
Ik heb ook wel eens van die nachten. Ga ik om 8u naar bed, word ik om 4u 's nachts alweer wakker en dan is fok uitgestorven
Over werken gesproken, ik begin volgende week, dat staat nu vast.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Klote ja.
Maar ik moet gewoon werken
Ik zou het niet wegkrijgen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Is ontbijten met ijs teveel van het goede?
Eigenlijk doe ik alleen in het weekend ontbijten, as weekend ga ik voor verse croissantjes en chocobroodjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het niet wegkrijgen...
Sowieso vind ik ontbijten *spiekt bij Huppel voor de eij* een crime, want krijg bijna niks weg en heb geen honger.
Croissantjes!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik alleen in het weekend ontbijten, as weekend ga ik voor verse croissantjes en chocobroodjes
Gewoon zo'n danerol ding kopenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Croissantjes!![]()
Boh, die heb ik al lang niet meer gegeten!
Welkom terugquote:
Niks mis met extra vitamientjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
Ik voel me oud omdat ik supradyn heb gekocht
Hopen dat het helpt .... Anders toch bezoekje aan de dokter.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hopen dat het helpt .... Anders toch bezoekje aan de dokter.
Gelukkig heeft S. Net een cracker op, zit K. Aan een broodje smeerworst. Dus dat ziet er goed uit
Te erg Jorquote:
Lastig ja... elke dag last vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schouder werkt maar half mee vandaag![]()
Christus wat kan je daar een pijn van hebben zeg!!
Oh dat is helemaal erg!quote:
Jij zag dat het tijd was om te komen dus je komt meteen maar ff?quote:
volgens mij is het chronisch ofzo.. ik ga gewoon stukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal erg!
Dat heb ik gelukkig niet
Huh wat? Ik heb niets teruggelezenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zag dat het tijd was om te komen dus je komt meteen maar ff?
Dat intapen enz heeft niet geholpen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij is het chronisch ofzo.. ik ga gewoon stuk![]()
de ene keer meer last van dan de andere keer
Faxer
Mijn vriendlief gaat net naar de TAquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb niets teruggelezenKom net van de tandarts
Nah iets... niet veel.. En ik moet oefeningen doen en goed op mijn houding denken... En bij die oefeningen gaat het nog wel eens misquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat intapen enz heeft niet geholpen?
Ik moet terugkomen om m'n gebit te laten verbouwenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriendlief gaat net naar de TA
[..]
Nah iets... niet veel.. En ik moet oefeningen doen en goed op mijn houding denken... En bij die oefeningen gaat het nog wel eens mis
als in.... je doet ze niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
En bij die oefeningen gaat het nog wel eens mis
Whut? Wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet terugkomen om m'n gebit te laten verbouwen
alleen denken aan het resultaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het gratisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom doe je ze niet dan? Geen discipline? Te pijnlijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja
Eigen schuld dikke bult uhuh
Ik heb nergens even discipline in of motivatie voorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom doe je ze niet dan? Geen discipline? Te pijnlijk?
Dat zuigt wijffiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nergens even discipline in of motivatie voor
hoelang ga je dat volhouden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nergens even discipline in of motivatie voor
Komt heus wel weer... hoop ikquote:
Weet ik niet ?quote:
het komt niet vanzelf hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt heus wel weer... hoop ik
[..]
Weet ik niet ?
Hoe awesome is datquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga de komende maanden aan mn conditie werken zodat ik zo rond september weer kan gaan korfballen
Hmm ik krijg zelden zo'n reactie als ik het over korfbal hebquote:
Nou het feit dat je je conditie wilt opbouwen en weer beginnen wil met een sport die je leuk vind is toch alquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik krijg zelden zo'n reactie als ik het over korfbal heb
Wat is daar mee?quote:
Truequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het feit dat je je conditie wilt opbouwen en weer beginnen wil met een sport die je leuk vind is toch alen
waardig ?
Hoi jijquote:
Jij bent toch het zonnetje in huisquote:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch het zonnetje in huis
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Spreek iedereen aan als het even mag.
Zoek de zonneschijn op een regendag
Zie weer nieuwe kansen in elke tegenslag
en bijt nooit in de hand die je te eten gaf.
Geil, vooral als Erica in beeld kwamquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb die serie nooit leuk gevonden maar hoe is dat dan? In slowmotion?
Ja dan moet je eerst in je rode badpak in slowmotion aan komen rennen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb die serie nooit leuk gevonden maar hoe is dat dan? In slowmotion?
Die was leuk ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geil, vooral als Erica in beeld kwam
Zullen we je dat beeld maar even besparen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan moet je eerst in je rode badpak in slowmotion aan komen rennen.
In bikini dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we je dat beeld maar even besparen?
quote:
Tijd om een duinrell meet te gaan plannen, ik heb kortingskaartjes voor 8 personen (10 euro pp om te zwemmenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Boh nu heb ik zin om te gaan zwemmen!
Heel veel plezier in Duinrell!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om een duinrell meet te gaan plannen, ik heb kortingskaartjes voor 8 personen (10 euro pp om te zwemmen).
Waarom nou weer?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel veel plezier in Duinrell!!
Zonder mij natuurlijk
Ik ga NIET met een stel evil FOK!kers naar een pretpark wat als mascotte een KIKKER heeftquote:
We kunnen je ook geblinddoekt meenemen, binnen staan ze nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga NIET met een stel evil FOK!kers naar een pretpark wat als mascotte een KIKKER heeft
Ik wil weer een keer naar het Sanadomequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Boh nu heb ik zin om te gaan zwemmen!
Och jesus...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga NIET met een stel evil FOK!kers naar een pretpark wat als mascotte een KIKKER heeft
Maar of ze dan ooit in Duinrell beland is de vraag hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen je ook geblinddoekt meenemen, binnen staan ze niet.
Tjah. Ik heb alleen kortingskaartjes voor dat park.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar of ze dan ooit in Duinrell beland is de vraag he
Die is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah. Ik heb alleen kortingskaartjes voor dat park.
Het zwembad in 's-Hertogenbosch zouden we ook een keertje bezoeken.
Nog nooit geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil weer een keer naar het Sanadome
Niet vanwege angst voor die kikkers hoor in dit gevalquote:
Ik doe liever andere dingen geblinddoektquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen je ook geblinddoekt meenemen, binnen staan ze niet.
Allemaal verschillende bubbelbaden en stoomcabines enzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
[..]
Niet vanwege angst voor die kikkers hoor in dit geval
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
[..]
Niet vanwege angst voor die kikkers hoor in dit geval
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allemaal verschillende bubbelbaden en stoomcabines enzo.
Kijk hoe gemeen ze al zijn via de whatsapp, FOK! en FB. In real life is dat alleen maar ergerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Sanadome lijkt me ook wel awesome
We gaan NIET naar duinrel hoor moppiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?
[..]
Kijk hoe gemeen ze al zijn via de whatsapp, FOK! en FB. In real life is dat alleen maar erger
Ik ben heul niet gemeenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk hoe gemeen ze al zijn via de whatsapp, FOK! en FB. In real life is dat alleen maar erger
Als ik centjes heb, en mijn zwembroek weer gevonden heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?
[..]
Zonder mag vast ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik centjes heb, en mijn zwembroek weer gevonden heb.
Ik weet nog dat ik met Joof mee ging omdat hij een zwembroek moest kopenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik centjes heb, en mijn zwembroek weer gevonden heb.
Nee!!quote:
Op de kinderafdeling van de bristol?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik met Joof mee ging omdat hij een zwembroek moest kopen
Ik ben voorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om een duinrell meet te gaan plannen, ik heb kortingskaartjes voor 8 personen (10 euro pp om te zwemmen).
Yepzquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de kinderafdeling van de bristol?
In een parallel universum misschienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe maar weer zo, je weet dat je het wil.
Jij mag niet als eerste onbehouwen het bad induiken!!quote:
Ja maar de laatste is een homoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag niet als eerste onbehouwen het bad induiken!!
Tsssquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz
[..]
In een parallel universum misschien
Maar niet gewond !!quote:
Wees blij dat je je nek niet brak, ik schrok me kapot.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een tijdje last van gehadZat precies aan de bovenkant van m'n broek
Dus liever homo dan gewondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een tijdje last van gehadZat precies aan de bovenkant van m'n broek
Ga je zwembroek zoeken danquote:
Ik was niet van plan om vertikaal het water in te duiken hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wees blij dat je je nek niet brak, ik schrok me kapot.
Ik heb echt geen idee waar die ligt.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga niet weer achterover over een paar rotsen het zwembad in hoor
Ach gossie, doe dan ook niet zo wild joh, je bent geen 18 meer hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Mijn teen was na 2 maanden nog niet geheeld
Ik ben in de kerstvakantie met mijn neefje van 6 geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gossie, doe dan ook niet zo wild joh, je bent geen 18 meer hoor
oh wacht
Weet je hoe koud het was!!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil best nog een keer een sneeuwengel maken maar dan moeten jullie wel komen kijken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gossie, doe dan ook niet zo wild joh, je bent geen 18 meer hoor
oh wacht
Van die sneeuwbal had je minder last gehad denk ik zoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde een sneeuwbal ontwijken die muhahaha gooide.
Wel gelukt, maar ja
Dat is gewoon tofquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben in de kerstvakantie met mijn neefje van 6 geweest.
Elke keer al die glijbanen af enzo, ik was helemaal kapot.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde een sneeuwbal ontwijken die muhahaha gooide.
Wel gelukt, maar ja
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van die sneeuwbal had je minder last gehad denk ik zo
Jij gooide eerstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
Ja, wie gooit kan er 1 terugverwachten.
Het is duidelijk dat Muhahaha heel evil is. Door hem lag jouw rug open en had Fax een schotwond!!quote:
Het is een Bosschenaar he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Muhahaha heel evil is. Door hem lag jouw rug open en had Fax een schotwond!!
Wel goed voor je beenspierenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar elke keer die trappen op is slopend.
Impliceer jij nu dat er iets mis is met mijn kont?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed voor je beenspierenen je kont
En jij had een beet in je oor, wat een dagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Muhahaha heel evil is. Door hem lag jouw rug open en had Fax een schotwond!!
Hoe moet ik dat nou weten ? Ik heb je toch nog nooit gezienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat er iets mis is met mijn kont?
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja vast. Jij besloot om engel te bekogelen
.
En hij heeft nu een hele groep opgetrommeld om bij 'm thuis te komenquote:
Martelgroepquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
En hij heeft nu een hele groep opgetrommeld om bij 'm thuis te komen
Ik voorspel niet veel goeds
Je weet dat hallo geen 'n' kentquote:
Overdrijven is ook een vak. Hoiquote:
Ik denk dat ik maar thuis blijf.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Atuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat hallo geen 'n' kent?
[..]
Overdrijven is ook een vak. Hoi.
Het wordt vast heel gezellig want ik kom nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zorgt dan voor de drank?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt vast heel gezellig want ik kom niet
Ik kom ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt vast heel gezellig want ik kom niet
Geen ideequote:
De Wolven meetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom ook niet!
Geen idee waar het over gaat.
quote:
Doe je muhahaha even knuffelen voor mij dan?quote:
echt welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je muhahaha even knuffelen voor mij dan?
Dan ga je EINDELIJK LoLa ontmoetenquote:
Volgende keer in Enschede?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja. Weerwolfje spelen in Den Bosch.
Kan ik dat ook weer afstrepen op de lijst.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je EINDELIJK LoLa ontmoeten
Zo lang het niet bij mij thuis is, helemaal primaquote:
Maar dan kom je toch wel even langs he, aangezien het toch zo dichtbij isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo lang het niet bij mij thuis is, helemaal prima.
Is geheel afhankelijk van de mensen die er zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan kom je toch wel even langs he, aangezien het toch zo dichtbij is
Alleen gezellige mensen mogen komen uiteraardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geheel afhankelijk van de mensen die er zijn.
LoLa niet hebben gemeet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik dat ook weer afstrepen op de lijst.
Dat staat iedereenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:46 schreef Samzz het volgende:
Wtf, waarom sta ik in de test onderin de pagina?
Ik geloof dat het een beetje een kinderachtige reactie is van Danny op het gebeuren met Glowmouse.quote:
Hehehe.quote:
quote:
Nee LoLa houdt van knuffelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knuffel jij met iedereen ofzo? Slet dat je bent.
Hm volgens mij heb ik met de meeste dames wel geknuffeld jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knuffel jij met iedereen ofzo? Slet dat je bent.
Deceptiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
*gniffelt een beetje*
nee, ik bedoelde lunch
Oh, ik juist wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n opmerking vind ik nou helemaal niets voor jou
Niet? zij rijdt zovaakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n opmerking vind ik nou helemaal niets voor jou
Te voorspelbaar, inderdaad.quote:
Ik zou toch denken dat jij je eigen vrouwen wel kunt zoeken, daar heb je mij toch niet voor nodigquote:
er zit verschil tussen iets nodig hebben en iets willenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:07 schreef Samzz het volgende:
Ik zou toch denken dat jij je eigen vrouwen wel kunt zoeken, daar heb je mij toch niet voor nodig?
Daar wil je mijn hulp toch niet bij, dan. Zo goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
er zit verschil tussen iets nodig hebben en iets willen
nee dat kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil je mijn hulp toch niet bij, dan. Zo goed?
For real? Ik dacht dat jij zelf heel goed in staat was om je eigen scharrels te zoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat klopt
trouwens, zou ik best willen
Ik vind weleens wat leuks jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
For real? Ik dacht dat jij zelf heel goed in staat was om je eigen scharrels te zoeken.
Daar schuilt wel waarheid in, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind weleens wat leuks ja
maar een beetje hulp is nooit verkeerd toch
Oké, oké, ik zal even m'n adresboekje doorbladeren.quote:
Zou het lopen, denk jequote:
Lui kreng ben je ook hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
leg ik ffies mijn handen in mijn nek en mijn voeten op tafel
so truequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lui kreng ben je ook he
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lui kreng ben je ook he
[ afbeelding ]
Je moet wel ff een formuliertje invullen met je eisen enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
leg ik ffies mijn handen in mijn nek en mijn voeten op tafel
Oh, daar had ik niet eens aan gedacht, rival, post eens een eisenlijstjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet wel ff een formuliertje invullen met je eisen enzo
leuk koppie met een fijne glimlach, iemand met wie ik kan lachen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet wel ff een formuliertje invullen met je eisen enzo
Balpenmoord ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef zeefje het volgende:
Ik heb allemaal moordwapens van school meegenomen.
Ik zou niet zo goed zijn voor een datingbureau, denk ik, wij van WC-eend en zulksquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
leuk koppie met een fijne glimlach, iemand met wie ik kan lachen!
ik ben niet zo moeilijk hoor
geef je nu al op? we beginnen net.... ben ik zo'n hopeloos geval?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed zijn voor een datingbureau, denk ik, wij van WC-eend en zulks.
Nee drie stuks naalden, twee spuiten en fysiologisch zoutquote:
Als in, ik zou mezelf aanraden. Iets met machtspositie en misbruik maken vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
geef je nu al op? we beginnen net.... ben ik zo'n hopeloos geval?
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
geef je nu al op? we beginnen net.... ben ik zo'n hopeloos geval?
goed bureau dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in, ik zou mezelf aanraden. Iets met machtspositie en misbruik maken van.
Ghehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt me gemeet dus deze vraag kan je zelf beantwoorden toch
jullie wisselen elkaar af hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:44 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel weer fit, alleen ik heb nu een ziek kind.
Je lijkt me eerder iemand die geen moeite heeft om een chick te regelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt me gemeet dus deze vraag kan je zelf beantwoorden toch
plant er maar bij.. ik run tegenwoordig de ziekenboegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:44 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel weer fit, alleen ik heb nu een ziek kind.
En mijn eega vertrekt donderdag naar Hongarije, dus ik ben druk bezig om kinderopvang te regelen enzo...
opa en oma zijn ook ziek, aan mijn kant van de familie ook.quote:
Pfff daar nu alletwee ziek dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
plant er maar bij.. ik run tegenwoordig de ziekenboeg
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je lijkt me eerder iemand die geen moeite heeft om een chick te regelen.
gevalletje epidemie daaroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
opa en oma zijn ook ziek, aan mijn kant van de familie ook.
op het werk zaten ze op iets van 15 van de 55 ofzo...
Ze zijn ook zo lief en vriendelijk he als ze ziek zijn (hier iig behoorlijk niet)....quote:
Eten is ook helemaal niet belangrijk, drinken wel....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo lief en vriendelijk he als ze ziek zijn (hier iig behoorlijk niet)....
Krijg er amper eten in, maar drinken valt nog mee....
Ze staan vanzelf wel weer op.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wel uit een betrouwbare bron vernomen dat ze bij bosjes vallen
En bedanktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wel uit een betrouwbare bron vernomen dat ze bij bosjes vallen
Elk jaar heerst er een griepgolfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:53 schreef Samzz het volgende:
Toch wel grappig, er heerst regelmatig een griepgolf en ik heb in mijn hele leven nog maar 1 keer griep gehad.
Ik heb dus doodleuk een griepprik ieder jaar, alleen dit jaar niet omdat ik er vorig jaar zo'n gruwelijk zere arm aan overhield....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Elk jaar heerst er een griepgolf
Mijn laatste griepje was in 2006
Toen lag ik in mijn eentje te ijlen beneden op de bank
Ik kan het jaartal van m'n laatste griep niet herinneren... Het is wel heel lang geleden, meer dan tien jaar sowieso. Ik weet nog wel dat Nederland het WK speelde... In de halve finale of de finale, zoiets.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Elk jaar heerst er een griepgolf
Mijn laatste griepje was in 2006
Toen lag ik in mijn eentje te ijlen beneden op de bank
Waarom zou je in godsnaam een griepprik nemen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus doodleuk een griepprik ieder jaar, alleen dit jaar niet omdat ik er vorig jaar zo'n gruwelijk zere arm aan overhield....
Wordt op het werk "verplicht" gesteld voor alle personeel die op de gesloten afdelingen moeten komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een griepprik nemen?
aha...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus doodleuk een griepprik ieder jaar
Mijn schoonmoeder wordt ieder jaar doodziek van die griepprik en overweegt em zelfs niet meer te nemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus doodleuk een griepprik ieder jaar, alleen dit jaar niet omdat ik er vorig jaar zo'n gruwelijk zere arm aan overhield....
Ach zo. Ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wordt op het werk "verplicht" gesteld voor alle personeel die op de gesloten afdelingen moeten komen.
(Niet verplicht dus maar de peer-pressure is enorm)
Trustenquote:
Mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, sommige mensen zijn echt beyond stupid.
Vragen welke Essen je in moet vullen als je daar de Duitse Essen wilt.
Dat programma ken ik niet...?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi![]()
Altijd lachen zo'n programma waarin ze ontspoorde tieners op bezoek sturen naar de gevangenis![]()
Leedvermaak
Beyond scared straightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |