Zeker welquote:Op maandag 18 maart 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
28-30 lijkt me wel een acceptabele leeftijd wel
Ik zou het niet erg vinden om over een jaar of 2 vader te worden eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Moet er niet aan denken om op mijn 20e al een kind te hebben.
Dan moet ik nu al zwanger raken gvd
Ga zoeken danquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om over een jaar of 2 vader te worden eigenlijk
ja maar ik ben nu 19quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je kan natuurlijk ook kindjes uit afrika adopteren, dat is helemaal in.
Ja jij bent ook al stokoud, jij bent al vrij laat/redelijk op tijd stel je zou nu papa wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
nee ik wil wel een kind van m'n eigenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
stokoudquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja jij bent ook al stokoud, jij bent al vrij laat/redelijk op tijd stel je zou nu papa worden
Is goed jaquote:
Of gewoon nu, mijn vriendins moeder of mijn moeder zorgt wel voor het kindquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat het handig is dat je als ouders eerst het hele baan/carriere/geld/huis-idee op orde hebt voor je aan een kind begint
ja maar wat als je dat niet hebt en je raakt onverwachts zwanger?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat het handig is dat je als ouders eerst het hele baan/carriere/geld/huis-idee op orde hebt voor je aan een kind begint
Dat zou ik zelf echt niet willen hoe stom dat ook klinkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké vet, moeten we alleen een datum en plaats zoeken.
Dan ga je lekker al je liefde aan je kindje gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar wat als je dat niet hebt en je raakt onverwachts zwanger?
Dat heeft imho niet zoveel zin om daar actief mee bezig te gaanquote:
ja maar jij woont bij je ouders en je vriendin woont bij haar ouders, hoe los je dat op?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ga je lekker al je liefde aan je kindje geven
Duur en duurt lang. Kan niet zomaar en zeker niet als alleenstaandequote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mhaw je moet dan nadenken over de kosten etc, en of eventueele ouders van jezelf dat kunnen financieren.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ga je lekker al je liefde aan je kindje geven
Daar heb je gelijk in. Vergeleken met 'jullie' ben ik inderdaad oudquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja jij bent ook al stokoud, jij bent al vrij laat/redelijk op tijd stel je zou nu papa worden
Ander verhaal. Maar een ik-wil-een-kind-impuls is niet altijd even handigquote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar wat als je dat niet hebt en je raakt onverwachts zwanger?
Stuart wanneer ga je naar Amerika om die chicks te hosselen met je british accentquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft imho niet zoveel zin om daar actief mee bezig te gaan
Dan ga ik bij haar inwonen want zij woont erg mooi vind ik zelfquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij woont bij je ouders en je vriendin woont bij haar ouders, hoe los je dat op?
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuart wanneer ga je naar Amerika om die chicks te hosselen met je british accent
En dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw je moet dan nadenken over de kosten etc, en of eventueele ouders van jezelf dat kunnen financieren.
En ook heel belangrijk je eigen toekomst moet je goed over denken.
Liefde alleen kom je er niet mee
Had ik vorig jaar al naartoe gewild. Zou kunnen van mijn miles die ik bij KLM heb trouwensquote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuart wanneer ga je naar Amerika om die chicks te hosselen met je british accent
Ik ga studeren en zij ook want we zijn allebei slim en zolang wij studeren zijn opa en oma de pleegoudersquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw je moet dan nadenken over de kosten etc, en of eventueele ouders van jezelf dat kunnen financieren.
En ook heel belangrijk je eigen toekomst moet je goed over denken.
Liefde alleen kom je er niet mee
En je toekomstsperspectieven?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ga ik bij haar inwonen want zij woont erg mooi vind ik zelf
en waar haal je geld vandaan? Hebben haar ouders tijd om voor het kind te zorgen als zij naar school gaat?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ga ik bij haar inwonen want zij woont erg mooi vind ik zelf
studeren>werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En je toekomstsperspectieven?
onee die werken kutquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en waar haal je geld vandaan? Hebben haar ouders tijd om voor het kind te zorgen als zij naar school gaat?
In sommige gevallen is dat mogelijk en ook zeker wel reeel maar er zijn ook genoeg gezinnen/situaties waar dat niet mogelijk isquote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga studeren en zij ook want we zijn allebei slim en zolang wij studeren zijn opa en oma de pleegouders
Zomervakantie?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar al naartoe gewild. Zou kunnen van mijn miles die ik bij KLM heb trouwens
baasquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van me hosselde een chick op basis dat ie schots zou zijn. Vloeiend engels inclusief over the top accent. Na het zoenen ''ja ik ben gewoon Nederlands hoor''
het is gewoon belangrijk om bepaalde zaken goed te bespreken voor je aan een kindje begintquote:
Een kind heen en weer gooien van oppasadres naar oppasadres is ook niet goed hequote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
oke laat maar.
maar ik vind wel een goed oppasadres anders
Mee eensquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja maar soms kan het onverwachts zomaar plots ineens hupakee gebeuren.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is gewoon belangrijk om bepaalde zaken goed te bespreken voor je aan een kindje begint
dat kost vaak geld,waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
oke laat maar.
maar ik vind wel een goed oppasadres anders
Same with eitjesquote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Qua kwaliteit van het zaad is zo jong mogelijk wel het beste.
dan heb je 9 maanden de tijd om het te bespreken en te overleggen hoe of watquote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar soms kan het onverwachts zomaar plots ineens hupakee gebeuren.
neequote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
iemand ooit gehoord van ene ''Keyshia Cole'' ???
Is dat toevallig een zangeres die je zojuist hebt ontdekt?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
iemand ooit gehoord van ene ''Keyshia Cole'' ???
eh eh ...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kost vaak geld,waar haal je dat vandaan?
Dat zou zomaar kunnen. Dan ben ik immers 6 weken vrijquote:
Nee ze disst Beyonce en ik heb geen idee wie het is maar ik heb geen zin om te zoeken want ik wil niks meer over die vuile slet horen.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat toevallig een zangeres die je zojuist hebt ontdekt?
Je Engels moet wel erg goed zijn wil ik daar voor vallenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van me hosselde een chick op basis dat ie schots zou zijn. Vloeiend engels inclusief over the top accent. Na het zoenen ''ja ik ben gewoon Nederlands hoor''
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze disst Beyonce en ik heb geen idee wie het is maar ik heb geen zin om te zoeken want ik wil niks meer over die vuile slet horen.
Aangeschoten Nederlands 17-jarig meisje is dan weer wat anders _Oquote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je Engels moet wel erg goed zijn wil ik daar voor vallen
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aangeschoten Nederlands 17-jarig meisje is dan weer wat anders _O
Bow Down is dan ook disswaardigquote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze disst Beyonce en ik heb geen idee wie het is maar ik heb geen zin om te zoeken want ik wil niks meer over die vuile slet horen.
Je hebt beide volledige songs nog niet eens gehoord, niet oordelen :Squote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bow Down is dan ook disswaardig
Niks wat haar onderscheid van andere artiesten.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaik heb wel eens muziek van haar gehoord
Ik ga die discussie niet voeren, ik vond het alleen niet verkeerdquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niks wat haar onderscheid van andere artiesten.
Nouja die Kisja Kool dacht waarschijnlijk dat Bow Down een diss naar haar isquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar JRRY je snapt dat die Cole dat doet zodat ze dus dit soort opmerkingen krijgt en dus een heleboel reclame
Welterusten alvast Taxquote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Taexon het volgende:
Trusten mensen die gaan slapen
Ik sluit FOK! ook af en verplaats even naar whatsapp
Ga slapenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
to booze or not to booze. Kan wat kunstmatige vrolijkheid best gebruiken
Dan ga ik echt heel lang liggen piekerenquote:
Het is maandagavond. Alcohol is niet het antwoord op je problemenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga ik echt heel lang liggen piekeren
trustenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Taexon het volgende:
Trusten mensen die gaan slapen
Ik sluit FOK! ook af en verplaats even naar whatsapp
Ik las net dat ik morgen vrij benquote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is maandagavond. Alcohol is niet het antwoord op je problemen![]()
/moeder van VNAN
WIL JE SOMS KORSAKOV?!?!!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las net dat ik morgen vrij benEn dat het niks op lost weet ik, maar , maar
Sweet dreams meisjequote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga ook pleite van FOK!
Trusten schatjes
Bier is lekker.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las net dat ik morgen vrij benEn dat het niks op lost weet ik, maar , maar
Goede keuzequote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok geen alcohol voor mij. Need to get my shit together
Ook zat leuke FOK!kers hoorquote:
Dropshotquote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Net halve fles cola-dropshot opgezopen. Voel me vrolijk
En moet plassen
Heu.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook zat leuke FOK!kers hoor![]()
Spouwerquote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook zat leuke FOK!kers hoor![]()
Ik val niet op mensen met Y-chromosomenquote:
Uft danquote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet op mensen met Y-chromosomen
Ow, dat is een teleurstellingquote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb alleen nog sterk spul
6 jaar ouder dan mij, maar zou raken. Tevens out of my leaguequote:
Hoezo out of your league? Je ziet er toch goed uit (wat ik heb gezien van Tc). En volgens mij ben je een best toffe gastquote:Op maandag 18 maart 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
6 jaar ouder dan mij, maar zou raken. Tevens out of my league
Oehh..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo out of your league? Je ziet er toch goed uit (wat ik heb gezien van Tc). En volgens mij ben je een best toffe gast
M-m-meen je dat echt?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo out of your league? Je ziet er toch goed uit (wat ik heb gezien van Tc). En volgens mij ben je een best toffe gast
Ik slijm heul niet, ik doe aardig.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
Al dat geslijm hier, ik ga lekker mn bedje in!
Haha grapje grapje, gelijk boos.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik slijm heul niet, ik doe aardig.
Dat is echt voor het eerst in ruim een jaar dat iemand iets positiefs zegt over mijn uiterlijkquote:
Naja waarom zou ieman op straat gaan roepen HEE LEKKERDING. Vooral 16 jarige meisjes gaan dat niet doen, die moeten hard to get spelen (ervan uitgaande dat een stereotype man een jongere vriendin heeftquote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is echt voor het eerst in ruim een jaar dat iemand iets positiefs zegt over mijn uiterlijk
Niet dat iedereen me lelijk vindt, maarja, zegt niemand zo direct
Ja kloptquote:Op maandag 18 maart 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja waarom zou ieman op straat gaan roepen HEE LEKKERDING. Vooral 16 jarige meisjes gaan dat niet doen, die moeten hard to get spelen (ervan uitgaande dat een stereotype man een jongere vriendin heeft)
En soberso, dat zou een beetje raar zijn toch?
Tell me moarrquote:Op maandag 18 maart 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
En voor een jongere vriendin ga ik niet, ben veel te bang dat ze dan nog in de ''prins op het witte paard''-fase zitten. Is funest geweest de laatste keer
Een heel belangrijk iets is dat je als dat nooit gezegd word vooral niet over je uiterlijk moet gaan inzittenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is echt voor het eerst in ruim een jaar dat iemand iets positiefs zegt over mijn uiterlijk
Niet dat iedereen me lelijk vindt, maarja, zegt niemand zo direct
Denken dat ik het perfecte vriendje die altijd voor je klaar KAN staan en alles voor je wil doen. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze dacht dat ik alle energie in de relatie moest steken en met lange afstand werkt dat niet. 5 uur per dag bellen werkt niet. En als het vriendje van je vriendin spontaan op de training van hockey cupcakes komt brengen is dat zijn probleem.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tell me moarr
Wat is die fase dan?
Doe ik ook niet, ik schat me zelf gewoon gemiddeld inquote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een heel belangrijk iets is dat je als dat nooit gezegd word vooral niet over je uiterlijk moet gaan inzitten
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat ik het perfecte vriendje die altijd voor je klaar KAN staan en alles voor je wil doen. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze dacht dat ik alle energie in de relatie moest steken en met lange afstand werkt dat niet. 5 uur per dag bellen werkt niet. En als het vriendje van je vriendin spontaan op de training van hockey cupcakes komt brengen is dat zijn probleem.
Ik hou van je, maar ik ben je bitch niet
Yay ben dus geen stereotypequote:Op maandag 18 maart 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja waarom zou ieman op straat gaan roepen HEE LEKKERDING. Vooral 16 jarige meisjes gaan dat niet doen, die moeten hard to get spelen (ervan uitgaande dat een stereotype man een jongere vriendin heeft)
En soberso, dat zou een beetje raar zijn toch?
Pleh!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay ben dus geen stereotype
@va weet wat je bedoeld ik zou ook nooit voor een vriendin die echt jonger is gegaan zijn
Dan spouwer?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me nu net een cougar en ik ben maar 2 jaar ouder
Was toen maar anderhalf jaar jonger. ik 16 zij net 15quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay ben dus geen stereotype
@va weet wat je bedoeld ik zou ook nooit voor een vriendin die echt jonger is gegaan zijn
En zo hoort hetquote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik schat me zelf gewoon gemiddeld in
Thanksquote:Op maandag 18 maart 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je laatste zin![]()
En soberso dat verhaal, je hebt gelijk
Kan op zo een leeftijd al veel uitmaken maar dat verschilt ook per persoonquote:Op maandag 18 maart 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toen maar anderhalf jaar jonger. ik 16 zij net 15
Goede conclusie. /mompelt iets over abusive relationshipsquote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ThanksHeb er nog hevig aan getwijfeld of dat idee wel waar is. Was mijn eerste relatie enzo. komt er op neer dat zij gewoon gestoord was
Ik ben vrij realistisch en recht door zee. Als zij nog in sprookjes gelooft dan hebben we een probleem. Helemaal als je eerst 2 uur moet treinenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan op zo een leeftijd al veel uitmaken maar dat verschilt ook per persoon
De ene is wat zulke dingen betreft veel sneller dan de ander
Als je van iemand houd heb je dingen te laat doorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede conclusie. /mompelt iets over abusive relationships
Een laag zelfbeeld van jezelf hebben is nooit en ter nimmer goed voor je zelfvertrouwenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zeg niet dat het fout is maar ik vraag me af waarom
Nee, echt totaal neitquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vinden jullie Nederlands ook zo'n lelijke taal?
Alles klinkt 10x mooier en logischer in het Engels
Als je het een beetje fatsoenlijk spreekt wel jaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is vaak lastig om een goed zelfbeeld te hebben..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een laag zelfbeeld van jezelf hebben is nooit en ter nimmer goed voor je zelfvertrouwen
Een te hoog zelfbeeld pakt meestal ook niet fijn uit
Eenschquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Klopt, dat zie je zelf op dat moment nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je van iemand houd heb je dingen te laat door
Ik slaap ook eigenlijk al maar moest even inspringen van mezelfquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga weg, en ineens komen de leuke mensen terug
Realistisch is nier per definitie gemiddeldquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een laag zelfbeeld van jezelf hebben is nooit en ter nimmer goed voor je zelfvertrouwen
Een te hoog zelfbeeld pakt meestal ook niet fijn uit
Mijn First Certificate in English en Certificate of Advance English + 9 op het eindexamen zeggen van welquote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je het een beetje fatsoenlijk spreekt wel ja
Klopt dat is heel lastigquote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is vaak lastig om een goed zelfbeeld te hebben..
Aai heet joe verrie mutsj welkomquote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je het een beetje fatsoenlijk spreekt wel ja
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn First Certificate in English en Certificate of Advance English + 9 op het eindexamen zeggen van wel
Nee dat snap ik maar soms heb je mensen met een geweldige persoonlijkheid die alleen maar over hun uiterlijk inzitten..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Realistisch is nier per definitie gemiddeld
Speaking English is one of my weaknesses, I must say.quote:
Ik spreek het ook wel eensquote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Speaking English is one of my weaknesses, I must say.
Ik snap je hoor maar ik ben natuurlijk zo'n babe dat ik er zelf geen last van hebquote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar soms heb je mensen met een geweldige persoonlijkheid die alleen maar over hun uiterlijk inzitten..
Naja moeilijk te zeggen hoe ik het bedoel
Ik spreek het te weinig, lezen, verstaan, typen gaat primaquote:
Soms herkenbaar. Meisku van school; niemand mag haar, ik snap niet waaromquote:Op maandag 18 maart 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Soms heb je van die onzekere meisjes en vraag je je echt af waarom omdat ze stiekem superleuk zijn
Ben dan wel bang dat ik iets mis waardoor ze fucking weird is ofzo
Ik op mijn werk veelquote:
Psycho bitch unleashedquote:Op maandag 18 maart 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Soms heb je van die onzekere meisjes en vraag je je echt af waarom omdat ze stiekem superleuk zijn
Ben dan wel bang dat ik iets mis waardoor ze fucking weird is ofzo
ein zwei ich bin beiquote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ZWEI BITTE UND SCHNELL! DIE FLASCHE, AUFMACHEN!
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ein zwei ich bin bei
drei vier jrry hier
funf sechs ik heb seks xdxdxd
Leuk als je dat kunt doen. Zeker voor gaan als je die kans krijgtquote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik spreek het te weinig, lezen, verstaan, typen gaat prima
Daarom wil ik in een Engelstalig land stage doen voor mijn opleiding
ICH HABE LIEBER EIN BRÖTCHEN DÖNERquote:Op maandag 18 maart 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
UND EIN BRATWURST OHNE SAUERKRAUT
MIT SAUERKRAUT UND SENF GERNEquote:Op maandag 18 maart 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
UND EIN BRATWURST OHNE SAUERKRAUT
ik kijk spuiten en slikken terug, met nicoletje en geraldientjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
Aan de ene kant wel zin om te slapen en andere kant niet
En een beetje slapen kan nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
Ik moet het eigenlijk altijd spreken. Ik spreek alleen Nederlands als ik een Nederlander aan de telefoon heb. Dat is overigens iets van 3x per week wel hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik op mijn werk veel
Tijdens beveiligings examen engels (mondeling) deed ik dat express met 2 meiden die er heel erg moeite mee hadden... Het eindigte in 2 huilende dames en dan Tax die ze gerust probeerd te stellenze hadden het ondanks dat gedoe tijdens het examen wel beide gehaald
nee stom programmaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik kijk spuiten en slikken terug, met nicoletje en geraldientje
Maar je moet zo vroeg op meisjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
Over 6 uur ben je al wakker, ga lekker duttenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
ja iddquote:
ja ik weet hetquote:
maar geen zin en toch weer welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over 6 uur ben je al wakker, ga lekker dutten
Het broertje van Filemon is de baas van de leukste kroeg in Zutphenquote:
cooloolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het broertje van Filemon is de baas van de leukste kroeg in Zutphen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het broertje van Filemon is de baas van de leukste kroeg in Zutphen
als ik er eenmaal uit ben heb ik er geen problemen mee. maar dat moment dat je je warme bed achter laatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
komt toch wel goed
als ik om 4 uur ga slapen en om 5 uur op moet ben ik 5 uur op.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel slapen. Dag lieve kijkbuiskinderen
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel slapen. Dag lieve kijkbuiskinderen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
aaawh pluto huilt. doet ie nooit 's nachts. eventjes kijken.
Ga snel kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
haha grappigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Oscar Wesselink
http://nl.linkedin.com/pub/oscar-wesselink/62/256/158
De arme schat, wat is er?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
Ik luister Nicolette Kluijverquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik luister dit:
Voor als jullie het willen weten
Jammer van de boobjob. Met iets meer tiet ben je niet perse leuker ofzo hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik luister Nicolette Kluijver
Voor als je het wil weten
Nicoletje? Serieus?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer van de boobjob. Met iets meer tiet ben je niet perse leuker ofzo hoor
Shitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer van de boobjob. Met iets meer tiet ben je niet perse leuker ofzo hoor
Ohnee Kluijver ging in de Playboy.quote:
Wou net zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Grapje jonge
Nu echt slapen doeiiii
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohnee Kluijver ging in de Playboy.
Bah koud, ik wil naar New York.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil in de zomer naar Terschelling, wie gaat mee?
waarom terschelling?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil in de zomer naar Terschelling, wie gaat mee?
Moet hij alleen beneden slapenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
awh mijn moeder hoorde hem ook dus kwam na mij beneden en toen ging ie een beetje zielig doen ofzooverdrijven kan hij wel
jaquote:
Gewoon aandachtsvragen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
awh mijn moeder hoorde hem ook dus kwam na mij beneden en toen ging ie een beetje zielig doen ofzooverdrijven kan hij wel
Vrij vaak geweest, ook een vakantie gehad met vrienden. Al die herinneringen.quote:
Geen Pluto geen meetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof, als we een keer gaan meeten ofzo, neem Pluto mee![]()
![]()
geen idee maar toen we beneden waren ging ie gewoon doen als altijd. beetje lief kijken enzo. poot op je hand leggen zo van: neeee niet gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon aandachtsvragen?
[..]
Vrij vaak geweest, ook een vakantie gehad met vrienden. Al die herinneringen.
Ken het eiland vrij goed
quote:
Aandacht nodig dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee maar toen we beneden waren ging ie gewoon doen als altijd. beetje lief kijken enzo. poot op je hand leggen zo van: neeee niet gaan
nah dan gaat ie alleen maar overal snuffelen enzo. omdat hij hier nooit komtquote:
Alleen van Steak & BJ day. Niet gevierd trouwensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
iemand ooit gehoord van hoerendag
wel wat gekocht voor je moederrr xd xd grapjuhhhh
Dan moet je hem vaker op je kamer latenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nah dan gaat ie alleen maar overal snuffelen enzo. omdat hij hier nooit komt
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen van Steak & BJ day. Niet gevierd trouwens
oke is goed. dan neem ik hem mee in de busquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof, als we een keer gaan meeten ofzo, neem Pluto mee![]()
![]()
Steak and BlowJob dayquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
nooit van gehoord
wat is BJ dag
billie jean dag?
nee want kattenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je hem vaker op je kamer laten
Ik ben allergisch voor katten dus die kunnen het huis uitquote:
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten dus die kunnen het huis uit
Nope. Ben wel op Vlieland en Ameland geweest, maar daar is te weinigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
oh en terschelling lijkt me best leuk. maar zou je niet liever naar een ander eiland gaan?
not at allquote:
Lekker dan, geen rekening houden met zwakke Stewiequote:
Ibizaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
oh en terschelling lijkt me best leuk. maar zou je niet liever naar een ander eiland gaan?
Texel danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Ben wel op Vlieland en Ameland geweest, maar daar is te weinig
ik alleen op texel. ik wil een keer waddelopen. en op een dag op alle eilanden zijn geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Ben wel op Vlieland en Ameland geweest, maar daar is te weinig
Ik haat je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
Hahaha
http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&seq=31
jij komt toch niet hierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker dan, geen rekening houden met zwakke Stewie
Lijkt me ook tofquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik alleen op texel. ik wil een keer waddelopen. en op een dag op alle eilanden zijn geweest
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat je.
*scrollt verder*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |