Zeker welquote:Op maandag 18 maart 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
28-30 lijkt me wel een acceptabele leeftijd wel
Ik zou het niet erg vinden om over een jaar of 2 vader te worden eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Moet er niet aan denken om op mijn 20e al een kind te hebben.
Dan moet ik nu al zwanger raken gvd
Ga zoeken danquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om over een jaar of 2 vader te worden eigenlijk
ja maar ik ben nu 19quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je kan natuurlijk ook kindjes uit afrika adopteren, dat is helemaal in.
Ja jij bent ook al stokoud, jij bent al vrij laat/redelijk op tijd stel je zou nu papa wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
nee ik wil wel een kind van m'n eigenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
stokoudquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja jij bent ook al stokoud, jij bent al vrij laat/redelijk op tijd stel je zou nu papa worden
Is goed jaquote:
Of gewoon nu, mijn vriendins moeder of mijn moeder zorgt wel voor het kindquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat het handig is dat je als ouders eerst het hele baan/carriere/geld/huis-idee op orde hebt voor je aan een kind begint
ja maar wat als je dat niet hebt en je raakt onverwachts zwanger?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat het handig is dat je als ouders eerst het hele baan/carriere/geld/huis-idee op orde hebt voor je aan een kind begint
Dat zou ik zelf echt niet willen hoe stom dat ook klinkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké vet, moeten we alleen een datum en plaats zoeken.
Dan ga je lekker al je liefde aan je kindje gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar wat als je dat niet hebt en je raakt onverwachts zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |