Zeker welquote:Op maandag 18 maart 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
28-30 lijkt me wel een acceptabele leeftijd wel
Ik zou het niet erg vinden om over een jaar of 2 vader te worden eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Moet er niet aan denken om op mijn 20e al een kind te hebben.
Dan moet ik nu al zwanger raken gvd
Ga zoeken danquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om over een jaar of 2 vader te worden eigenlijk
ja maar ik ben nu 19quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je kan natuurlijk ook kindjes uit afrika adopteren, dat is helemaal in.
Ja jij bent ook al stokoud, jij bent al vrij laat/redelijk op tijd stel je zou nu papa wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
nee ik wil wel een kind van m'n eigenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
stokoudquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja jij bent ook al stokoud, jij bent al vrij laat/redelijk op tijd stel je zou nu papa worden
Is goed jaquote:
Of gewoon nu, mijn vriendins moeder of mijn moeder zorgt wel voor het kindquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat het handig is dat je als ouders eerst het hele baan/carriere/geld/huis-idee op orde hebt voor je aan een kind begint
ja maar wat als je dat niet hebt en je raakt onverwachts zwanger?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat het handig is dat je als ouders eerst het hele baan/carriere/geld/huis-idee op orde hebt voor je aan een kind begint
Dat zou ik zelf echt niet willen hoe stom dat ook klinkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké vet, moeten we alleen een datum en plaats zoeken.
Dan ga je lekker al je liefde aan je kindje gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar wat als je dat niet hebt en je raakt onverwachts zwanger?
Dat heeft imho niet zoveel zin om daar actief mee bezig te gaanquote:
ja maar jij woont bij je ouders en je vriendin woont bij haar ouders, hoe los je dat op?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ga je lekker al je liefde aan je kindje geven
Duur en duurt lang. Kan niet zomaar en zeker niet als alleenstaandequote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mhaw je moet dan nadenken over de kosten etc, en of eventueele ouders van jezelf dat kunnen financieren.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ga je lekker al je liefde aan je kindje geven
Daar heb je gelijk in. Vergeleken met 'jullie' ben ik inderdaad oudquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja jij bent ook al stokoud, jij bent al vrij laat/redelijk op tijd stel je zou nu papa worden
Ander verhaal. Maar een ik-wil-een-kind-impuls is niet altijd even handigquote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar wat als je dat niet hebt en je raakt onverwachts zwanger?
Stuart wanneer ga je naar Amerika om die chicks te hosselen met je british accentquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft imho niet zoveel zin om daar actief mee bezig te gaan
Dan ga ik bij haar inwonen want zij woont erg mooi vind ik zelfquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij woont bij je ouders en je vriendin woont bij haar ouders, hoe los je dat op?
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuart wanneer ga je naar Amerika om die chicks te hosselen met je british accent
En dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw je moet dan nadenken over de kosten etc, en of eventueele ouders van jezelf dat kunnen financieren.
En ook heel belangrijk je eigen toekomst moet je goed over denken.
Liefde alleen kom je er niet mee
Had ik vorig jaar al naartoe gewild. Zou kunnen van mijn miles die ik bij KLM heb trouwensquote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuart wanneer ga je naar Amerika om die chicks te hosselen met je british accent
Ik ga studeren en zij ook want we zijn allebei slim en zolang wij studeren zijn opa en oma de pleegoudersquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw je moet dan nadenken over de kosten etc, en of eventueele ouders van jezelf dat kunnen financieren.
En ook heel belangrijk je eigen toekomst moet je goed over denken.
Liefde alleen kom je er niet mee
En je toekomstsperspectieven?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ga ik bij haar inwonen want zij woont erg mooi vind ik zelf
en waar haal je geld vandaan? Hebben haar ouders tijd om voor het kind te zorgen als zij naar school gaat?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan ga ik bij haar inwonen want zij woont erg mooi vind ik zelf
studeren>werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En je toekomstsperspectieven?
onee die werken kutquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en waar haal je geld vandaan? Hebben haar ouders tijd om voor het kind te zorgen als zij naar school gaat?
In sommige gevallen is dat mogelijk en ook zeker wel reeel maar er zijn ook genoeg gezinnen/situaties waar dat niet mogelijk isquote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga studeren en zij ook want we zijn allebei slim en zolang wij studeren zijn opa en oma de pleegouders
Zomervakantie?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar al naartoe gewild. Zou kunnen van mijn miles die ik bij KLM heb trouwens
baasquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van me hosselde een chick op basis dat ie schots zou zijn. Vloeiend engels inclusief over the top accent. Na het zoenen ''ja ik ben gewoon Nederlands hoor''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |