quote:
Ik ga op m'n handen zitten nu. en Cc mķet weten waaromquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:17 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
WTF, die vrouw op die scooter spoort totaal niet: Ze stuurt elke maand ¤100,- naar een ter dood veroordeelde Texaan met wie ze briefcontact heeft zodat die gast wc-papier kan kopen.
Hij veegt zijn reet af met haar brieven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:41 schreef yvonne het volgende:
Ik ga op m'n handen zitten nu. en Cc mķet weten waarom
Nee, denk aan, euhm, bos.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij veegt zijn reet af met haar brieven.
Letterlijk en figuurlijk.
Nu denk ik aan een Luna-tic, maar mis ik nog de connectie.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je infantiele debiele gedragingen
Ik moet altijd denken aan dat kaartspelletje op de compjoeter. Solitaire.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu denk ik aan een Luna-tic, maar mis ik nog de connectie.
Godver!
nog wel een foto van het pestforumquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat een jank muil heeft die autist joh
We komen er welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan dat kaartspelletje op de compjoeter. Solitaire.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
500 euro?? Ik zie geen fuck zonder bril, heb een cilindrische afwijking, en de sterkte is zo enorm dat als ik niet met HR++ glas voor mn kop wil lopen, het ook nog verdund moet worden (Enkelvoudig, want anders is de vervorming te groot). En ik ben voor een volledige bril ca. 250 euro kwijt. Waarvan om het jaar 150 vergoed wordt door verzekeraar.
Ja, niet schelden enzo. Anders zet ik het op youtube.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:02 schreef Jimbo het volgende:
Jullie moeten die jongen niet zo pesten zeg
Yvonne, doe er wat aan!![]()
![]()
Baasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, niet schelden enzo. Anders zet ik het op youtube.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, niet schelden enzo. Anders zet ik het op youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |