PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik zat al te wachten op deesquote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik hoorde dat man in black man draait in de bioscoop volgende week
Badmintonnen met GJE er bij ?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, nu dus de zesde keer dat je die faalgrap maakt.
hoe lang ga je deze grap nog blijven maken? Zit je soms te wachten totdat iemand moet lachen om je poging tot humor?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Of gewoon uit eten. Of wat dat de eerste date?quote:
Cruijff is een ongelofelijke seniel, jammer dat half NL hem altijd napraat terwijl hij enkel larie uitkraamt.quote:
Hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Eerst naar de Efteling (of een ander pretpark, maar ik denk dat Lindgren met alle koddige figuurtjes uit het sprookjesbos in de nabijheid leuke grapjes kan maken), daarna uit eten.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of gewoon uit eten. Of wat dat de eerste date?
Op mijn derde date destijds, nam ik haar mee om samen mijn krantenwijk te doen. Deden we die extra vroeg, kropen we daarna terug in bedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of gewoon uit eten. Of wat dat de eerste date?
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
voor 10 euro krijg je mijn zus er bij en kan je een trio.
voor 2 oemtietie's en een aarieas krijg je hond van DS2 erbijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar die kan het alleen zittend.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
voor 2 oemtietie's en een aarieas krijg je hond van DS2 erbij
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:
Mijn ex won een keer van een vriend van mequote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
Ik weet nog dat ik FIFA heb gedaan met mijn vriendin
Thorb kan alleen dezelfde grap blijven maken over je zittend plassen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom moeten jullie mij er altijd bij betrekken en altijd dezelfde grappen maken
Ik heb nooit een grapje gemaakt over je hond of zittend plassen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom moeten jullie mij er altijd bij betrekken en altijd dezelfde grappen maken
Ja, had een episch plan geweest.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef Zhano het volgende:
Jammer dat het geen beter weer is Lindje, bitches love picknicks
Chevy Chasequote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
Die clip van you can call me al is op tv en ik dacht wie is dat nou daar naast Paul Simon.
Is het natuurlijk Chevy Chase
Helaas kon mijn vriendin er niet heel veel van.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn ex won een keer van een vriend van me
Het verleidelijke meisje op mn werk heeft fifa in dr likes op fb
gewoon alsnog doen, je bent toch niet van suikerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het is net als dat iemand VDM dik noemtquote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thorb kan alleen dezelfde grap blijven maken over je zittend plassen.
Ja, bijzonder naarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is net als dat iemand VDM dik noemt
Bewaar dat voor dat random gebeurenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
Inmiddels alweer 290K
Ik moet 2 teams hebbeneen gouden en een zilveren.
Is het de RB? Zo ja, dan wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS, is die Arias serieus wat waard? Zit net in een pack
2.5k ofzo op Xboxquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
1500 coins ongeveer.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen weer een andere!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen weer een andere!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thorb kan alleen dezelfde grap blijven maken over je zittend plassen.
Ik wacht in spanningquote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen weer een andere!
[..]
Morgen weer een andere!
Gedaan toch? Net alsof niemand dat weetquote:
Best prima, denk zo rond de 6/7.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je tentamen vandaag was!
Hoe ging het!
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja die had er sowieso 9/15 goed. Ligt nu in bad met een goed boek en een wijntje denk ik.
Je vergeet de kaas en olijven.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja die had er sowieso 9/15 goed. Ligt nu in bad met een goed boek en een wijntje denk ik.
Dan weet jij meer dan ik.quote:
Wedden van wel?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooruit. Ik kan ook niet boos worden op jou.
Haaaaaiquote:
Hoe kom je dan aan die 9/15 ?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haaaaai
Netjesik heb er zeker 9/15 goed, de andere 6 weet ik niet, en ik wacht lekker op de antwoorden van morgen met nakijken
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik.
Ik hoop natuurlijk niet dat hij in bad gaat zitten, straks begint hij spontaan te urineren.
Simpele vragen die ik en paar vrienden allemaal goed hebbenquote:
Thad gaat altijd met hem mee in badquote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik.
Ik hoop natuurlijk niet dat hij in bad gaat zitten, straks begint hij spontaan te urineren.
Ah zoquote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Simpele vragen die ik en paar vrienden allemaal goed hebben
10 goed is een 5.555 hequote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah zo
Ja ik ben met alles wat een voldoende is blij.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]tis DS2 niet.
Thorb deze was klasse
Altijd jezelf op de eerste plek zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Simpele vragen die ik en paar vrienden allemaal goed hebben
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wedden van wel?Maar zover laat ik het maar niet komen
Mijn vader corrigeert dat ook altijd, maar daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Altijd jezelf op de eerste plek zetten.
Ik ben een jaar lang door een wiskunde leraar ik en mijn broer genoemd omdat ik dat zo zei (ipv mijn broer en ik)
Bij ons zit er blaadje op het tentamenblad dat je af kan scheuren en de antwoorden op in kan vullen. En antwoorden komen een uur na het einde op blackboard.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk nooit de tentamens na. Maar ik ben alles ook alweer gelijk vergeten
Ook na de centrale examens op de middelbare school. Ik had werkelijk geen idee meer wat mijn antwoorden waren toen ik zo'n antwoordenblad inkeek
Jezelf een 'het' noemenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn vader corrigeert dat ook altijd, maar daar heb ik schijt aan.
Je noemt het belangrijkste altijd eerst jeweetzelluf
Klik het boven ff aan dan zemmelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eyo Thad ik kan geen DM's sturen blijkbaar. Maar we kijken vant weekend wel oke?
Ik heb zoiets van, ik heb het gemaakt en nu zo snel mogelijk weer terug naar mijn zolderkamerquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij ons zit er blaadje op het tentamenblad dat je af kan scheuren en de antwoorden op in kan vullen. En antwoorden komen een uur na het einde op blackboard.
Wel relaxt
Wat een baasquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Altijd jezelf op de eerste plek zetten.
Ik ben een jaar lang door een wiskunde leraar ik en mijn broer genoemd omdat ik dat zo zei (ipv mijn broer en ik)
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van, ik heb het gemaakt en nu zo snel mogelijk weer terug naar mijn zolderkamer
Niet naar de Mac of de burger king?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van, ik heb het gemaakt en nu zo snel mogelijk weer terug naar mijn zolderkamer
Heb ik ook ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Duurt het bij jullie ook altijd 2 seconde voordat hij Wefut laadt? Raar want dat heb ik bij andere sites niet.
Is voor plebejers. Subway of du Nordquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet naar de Mac of de burger king?
Stimmt. Weet ook niet wat dat is.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Duurt het bij jullie ook altijd 2 seconde voordat hij Wefut laadt? Raar want dat heb ik bij andere sites niet.
quote:
Kijken naar Harryquote:
Ja vanavond wel, omdat ik morgen toch vrij hebquote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar Mathijs, ben jij gewoon in Eindhoven nu met je tentamens dan?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is dat voor oerlilluk ding?
Ja woensdag en donderdag snap ik het iig welquote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vanavond wel, omdat ik morgen toch vrij heb
Woensdag overnacht ik wel daar en donderdag denk ik ook. Maar kan me hier echt veel beter concentreren dan op me kamer.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja woensdag en donderdag snap ik het iig wel
En ja begrijp ik ookGa morgen maar een beetje marketing lezen, en miss nog ff finance. Van Marketing zal woensdagavond niet veel meer van komen
Ja ik ga morgen marketing samenvatting doen en dan finance ookquote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja woensdag en donderdag snap ik het iig wel
En ja begrijp ik ookGa morgen maar een beetje marketing lezen, en miss nog ff finance. Van Marketing zal woensdagavond niet veel meer van komen
De volgende dag half 12 is wat minder praktischquote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ga morgen marketing samenvatting doen en dan finance ook
Woensdag gelukkig pas tentamen om 7 uur weer
Ik wil eigenlijk de hele aflevering wel voor half 1 gezien hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat ze Cheat on me of VI eens even gauw op rtlgemist dumpen
Kijk jij Cheat on me?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk de hele aflevering wel voor half 1 gezien hebben
Doen Bob en jij volgende keer mee?quote:
Is Bob zijn hond?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doen Bob en jij volgende keer mee?
Nee, wie is Bob?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doen Bob en jij volgende keer mee?
Dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die jongen die nu met jou Ronaldo aan het spelen is.
Nee jij wel, maar ik bedoelde Thadquote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Onze hond heet Hont
[..]
Denken dat ik dat serieus niet meer wist![]()
Weet ik toch jonge kijk wefutquote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jij wel, maar ik bedoelde Thad
Prononcieer je het dan ook overdreven met een 't'?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Onze hond heet Hont
[..]
Denken dat ik dat serieus niet meer wist![]()
Dan ga ik binnekort mijn teams maar eens verkopen, dan kom ik in de buurtquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu bijna 4 miljoen in kas, met die Ronaldo had ik meer dan 5 miljoen gehad. Ik stop als ik de nummer 1 van FOK! ben qua trade profit
Dat gaat je niet lukken. Tim staat sowieso boven je volgens mij. En ik kom er aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu bijna 4 miljoen in kas, met die Ronaldo had ik meer dan 5 miljoen gehad. Ik stop als ik de nummer 1 van FOK! ben qua trade profit
Tim telt niet mee want hij heeft coins overgehouden aan het tamperenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken. Tim staat sowieso boven je volgens mij. En ik kom er aan.
GODVERDOMME TYFUS TERING KONKO SPELquote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef Grandesco het volgende:
God, ver, fucking, domme.
Echt weer zo'n Duitser tegen me.
Scoort 2 corners.
Gaat hij timewasten als hij 2-0 voor staat.
Scoor 2-1 en dan gaat zijn Neuer full OP mode.
Good. Game.
Waarom telt dat niet? Coins zijn coins.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tim telt niet mee want hij heeft coins overgehouden aan het tamperen
En die coins die ik heb zijn nog exclusief al mijn spelers en kits.
quote:
VDMquote:
Hij heeft daar geen coins aan overgehouden?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boeiend johquote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, het telt wel mee.. ik weet niet hoeveel hij precies heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom telt dat niet? Coins zijn coins.
Kloptquote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut waar. Volgens mij had je echt geen idee waar wij het allemaal over hadden
Sorry, ik wist niet dat ik geen grap over hem mocht makenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij heeft daar geen coins aan overgehouden?
Volgende keer beter! Ging wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt
En toen ging mijn pa zielig doen en ging ik stoppen
Ik heb die van mij net voor 32.5k verkocht. Meer winst dan de meeste deals die ik normaal gesproken oppik.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog een CAM met 5k winst
LMG op nuketownquote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgende keer beter! Ging wel lekker eigenlijk
Wie wil hem nou op CAM?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog een CAM met 5k winst
Grap? Welke grap?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik geen grap over hem mocht maken
Haha, ja die kaartjes voor CF-ST zijn al 8k ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koper vormde hem meteen om naar ST (had hij beter een ST kunnen kopen)
Bam jonge!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hoe noem jij het dan? Ik wist trouwens niet dat ik niks over jouw idool mocht zeggen.
Een grap heeft humor, misschien herken je dat niet door je ziekte? En daarnaast ik vroeg het alleen, want ik dacht dat hij al zijn tampercoins kwijt was.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hoe noem jij het dan? Ik wist trouwens niet dat ik niks over jouw idool mocht zeggen.
Dat jij er niet om kan lachen wil niet zeggen dat het geen humor is. Verder moet je mijn opmerkingen niet te serieus nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een grap heeft humor, misschien herken je dat niet door je ziekte? En daarnaast ik vroeg het alleen, want ik dacht dat hij al zijn tampercoins kwijt was.
Aangezien ik hier de meeste humor heb, zal ik even oordelen. Ik zag geen grap.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat jij er niet om kan lachen wil niet zeggen dat het geen humor is. Verder moet je mijn opmerkingen niet te serieus nemen.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een grap heeft humor, misschien herken je dat niet door je ziekte? En daarnaast ik vroeg het alleen, want ik dacht dat hij al zijn tampercoins kwijt was.
Jij bent op je teentjes getrapt omdat ik SMLENO een achterlijk woord vind.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat jij er niet om kan lachen wil niet zeggen dat het geen humor is. Verder moet je mijn opmerkingen niet te serieus nemen.
Tyfus hey.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een grap heeft humor, misschien herken je dat niet door je ziekte?
Lindgrenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aangezien ik hier de meeste humor heb, zal ik even oordelen. Ik zag geen grap.
Gecondoleerd met je spiegelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aangezien ik hier de meeste humor heb, zal ik even oordelen. Ik zag geen grap.
Hij begint, eigen schuld.quote:
Jammer, je had bijna de meeste humor in dit topic...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
Oh, ik dacht dat je een grap zag ipv geen grap
Ik ben de rust zelve op dit moment hoor. Ik vind het alleen onnodig om dat te zeggen omdat je er ook overheen kunt lezen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij bent op je teentjes getrapt omdat ik SMLENO een achterlijk woord vind.
Mijn subjectiviteit komt enkel door het feit dat iedereen hier subjectief is. Een beetje tegengas, niets mis mee...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij zegt niets persoonlijks en dan begin jij over zijn 'ziekte'.Dat is lager dan vandermars rapportcijfer voor objectiviteit. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel, hij zegt dat Tim mijn idool (quote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij zegt niets persoonlijks en dan begin jij over zijn 'ziekte'.Dat is lager dan vandermars rapportcijfer voor objectiviteit. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ohnee, ik zei gas, hopelijk geen ban
Misschien wel een ideetje voor een FUT meetquote:
Doe maar niet, ik kan nog geen deuk in een pakje boter slaanquote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien wel een ideetje voor een FUT meet
Ga pompen in de gym dan.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik kan nog geen deuk in een pakje boter slaan
Ik dacht dat jij humor van non-humor kon onderscheiden...quote:
Ik train je wel man. Heb 1,5 jaar in 'nam gezeten. Ik bestond niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik kan nog geen deuk in een pakje boter slaan
Ik krijg wel vaker voor dat soort rariteiten een ban, het was dan ook niet grappig bedoeld.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij humor van non-humor kon onderscheiden...
Ja daarom snapte ik ook niet waarom hij moest lachen.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik krijg wel vaker voor dat soort rariteiten een ban, het was dan ook niet grappig bedoeld.
Soms vind ik vandermar best grappig. Bij dezen ben ik daarom mijn persoon-met-de-meeste-humor-award kwijt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij humor van non-humor kon onderscheiden...
Dat is zijn manier van discussieren helaasch. Het is dat DS2 geen vmbo doet of een beroep uitvoert op een lager niveau dan hbo, anders had hij daar ook nog wel een opmerking over gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, je kan bijna niet ontkennen dat de sympathieke uitstraling van PSV ooit heeft bestaan. Zo ongeveer rond de tijd dat ik fan werd. Maar dan komen er een paar van die dwazen voorbij, die er een raar beleid op na houden, waar er ook nog eens vervelende trekjes van spelers bij komenquote:
Het geklier wat hier gisteren plaatsvond tussen de nestor van het gezelschap en de iets mindere nestor, wordt vandaag doorgezet door de welpjes van dit topic.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niet erg geruststellende lectuur dit, zo voor het slapen gaan
Toen Nilis nog bij PSV zat vond ik het best wel een bazig team.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, je kan bijna niet ontkennen dat de sympathieke uitstraling van PSV ooit heeft bestaan. Zo ongeveer rond de tijd dat ik fan werd. Maar dan komen er een paar van die dwazen voorbij, die er een raar beleid op na houden, waar er ook nog eens vervelende trekjes van spelers bij komen
Waar is Van Raaij?
Buiten de glorie jaren onder Hiddink, is het vanaf die tijd echt pure bagger eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen Nilis nog bij PSV zat vond ik het best wel een bazig team.
Luc Nilis
Gestopt met lezen toen ik PSV en sympathieke club in 1 zin zag staan...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, je kan bijna niet ontkennen dat de sympathieke uitstraling van PSV ooit heeft bestaan. Zo ongeveer rond de tijd dat ik fan werd. Maar dan komen er een paar van die dwazen voorbij, die er een raar beleid op na houden, waar er ook nog eens vervelende trekjes van spelers bij komen
Waar is Van Raaij?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou er bijna agressief van worden, zal wel aan mij liggenquote:
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet langer uithield.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gestopt met lezen toen ik PSV en sympathieke club in 1 zin zag staan...
Mijn oprechte excuses, en bij deze roept de iets mindere nestor eenieder op tot vredelievendheidquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het geklier wat hier gisteren plaatsvond tussen de nestor van het gezelschap en de iets mindere nestor, wordt vandaag doorgezet door de welpjes van dit topic.
Top.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
Iemand die een team met Eto'o op 6 chem zoekt?
Als een ziekte die iemands leven aardig zuur maken gebruikt gaan worden om de spot te drijven met iemand, worden echt alle grenzen van respect overschreden.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zou er bijna agressief van worden, zal wel aan mij liggen![]()
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet langer uithield.
quote:
lekker in bad gezeten?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben even weg en het ontspoort meteen hier
Tis geen half 1?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat DS2 al die support niet kan lezen omdat zijn interne-..
Ik ben aan het fa-.. Cheat on me aan het kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat DS2 al die support niet kan lezen omdat zijn interne-..
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben aan het fa-.. Cheat on me aan het kijken
Die billen van Iris.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben aan het fa-.. Cheat on me aan het kijken
Ik ben nu bij 25 minuten, wanneer komt dat moment?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die billen van Iris.Die ligt er straks wel goed bij, DS2. Pak je vaseline maar vast.
Preciesquote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een ziekte die iemands leven aardig zuur maken gebruikt gaan worden om de spot te drijven met iemand, worden echt alle grenzen van respect overschreden.
Dat moet wel een hele echte fan geweest zijnquote:
Nee 1 x per dag is wel genoegquote:
Het begin is er.quote:
Wel wat later dan dat punt denk ik. Bij de spiek/winnaarsopdracht.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 25 minuten, wanneer komt dat moment?
Zit die corpulente homo er nog in?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het begin is er.
[ afbeelding ]
[..]
Wel wat later dan dat punt denk ik. Bij de spiek/winnaarsopdracht.
Wat een vent inderdaad. Mijn ogen bloeden wanneer ik die knul zie.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit die corpulente homo er nog in?
Die van hem ook, toen iemand hem laatst de waarheid vertelde. Een van de weinige stukjes die ik gezien heb.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een vent inderdaad. Mijn ogen bloeden wanneer ik die knul zie.
Ronaldo en Kakaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zonde. La Liga zuigt grotendeels.
Doe je Asamoah ook op CDM?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het begin is er.
[ afbeelding ]
[..]
Wel wat later dan dat punt denk ik. Bij de spiek/winnaarsopdracht.
7k tot nu toe.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe je Asamoah ook op CDM?
9K tot nu toe
[ afbeelding ]
kiejon fernandez op camquote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7k tot nu toe.Geen idee wat ik maak.
[ afbeelding ]
Dat werkt perfectquote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Zou Ibarbo op CAM in een 3-5-2 werken? Of zal ik Guarin daar maar gewoon plempen? Of Guarin CDM?
Die TOTY schijnt echt sweat te zijn met skills etc.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga voor de IF. Kan ik met de 2 miljoen verschil Messi betalen
JBGSquote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
Speelde tegen TOTY: Marcelo, Ronaldo, Ramos, Xavi, Dani Alves , Messi>
IF Benzema, Di maria en die bende.
Verlies 3-2 in 90ste min door een cheese header.Die gast was echt slecht, alleen lb y op Ronaldo.
Helaas speelde ik met dat random team
DIe staat er niet bij en heeft high highquote:
Doe ik ookquote:
Nope, niet freshquote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
misschien was die wel fresh, ge wit noit nie tog
GJE vroeg erom met zijn 'baas'-gedrag.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik zie dat er nogal wat commotie is ontstaan omdat ik misschien onterecht DS2 aanviel op zijn ziekte. Excuses daarvoor DS2. Maar ik vind het toch overdreven hoe hier wordt gereageerd. Iedereen wordt hier voor van alles uitgemaakt en dat kan altijd, maar als een DS2 wordt aangevallen kan het opeens niet. GJE, weggepest, had daar ook niet voor gekozen maar toen moest het kunnen. Ik kan begrijpen dat over een ziekte beginnen 'laag' is overigens, dat had ik niet moeten doen, maar het is hypocriet omdat diezelfde mensen wel smulden van de foto's van GJE etc.
Zo genoeg gezegd, vrede?
TL;DRquote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik zie dat er nogal wat commotie is ontstaan omdat ik misschien onterecht DS2 aanviel op zijn ziekte. Excuses daarvoor DS2. Maar ik vind het toch overdreven hoe hier wordt gereageerd. Iedereen wordt hier voor van alles uitgemaakt en dat kan altijd, maar als een DS2 wordt aangevallen kan het opeens niet. GJE, weggepest, had daar ook niet voor gekozen maar toen moest het kunnen. Ik kan begrijpen dat over een ziekte beginnen 'laag' is overigens, dat had ik niet moeten doen, maar het is hypocriet omdat diezelfde mensen wel smulden van de foto's van GJE etc.
Zo genoeg gezegd, vrede?
Dan moet je ook niet zeuren.quote:
GJE was voor Chelsea dus ik mocht/mag hemquote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
Zo genoeg gezegd, vrede?
In mijn geval vond ik dat DS2 er ook om vroeg met zijn gedrag.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GJE vroeg erom met zijn 'baas'-gedrag.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeur als ik dat wil, en wie ben jij wel niet om mij te vertellen om dat niet te doen?
quote:
Timmy Turner, want badquote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moest net tegen SC Badhoevedorp, dacht dat ik die naam hier eens ben tegengekomen?
Ja klopt, in de post van mij die boven die van jou staatquote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moest net tegen SC Badhoevedorp, dacht dat ik die naam hier eens ben tegengekomen?
quote:
Goed of slecht ?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eerste potje met 6 chem Eto'o trouwens.![]()
Maar jij speelt op de Xdoos, ik ps3quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt, in de post van mij die boven die van jou staat
Wat moet ik daar dan nog op zeggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |