PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik zat al te wachten op deesquote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Ik hoorde dat man in black man draait in de bioscoop volgende week
Badmintonnen met GJE er bij ?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, nu dus de zesde keer dat je die faalgrap maakt.
hoe lang ga je deze grap nog blijven maken? Zit je soms te wachten totdat iemand moet lachen om je poging tot humor?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Of gewoon uit eten. Of wat dat de eerste date?quote:
Cruijff is een ongelofelijke seniel, jammer dat half NL hem altijd napraat terwijl hij enkel larie uitkraamt.quote:
Hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
Eerst naar de Efteling (of een ander pretpark, maar ik denk dat Lindgren met alle koddige figuurtjes uit het sprookjesbos in de nabijheid leuke grapjes kan maken), daarna uit eten.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of gewoon uit eten. Of wat dat de eerste date?
Op mijn derde date destijds, nam ik haar mee om samen mijn krantenwijk te doen. Deden we die extra vroeg, kropen we daarna terug in bedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of gewoon uit eten. Of wat dat de eerste date?
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
voor 10 euro krijg je mijn zus er bij en kan je een trio.
voor 2 oemtietie's en een aarieas krijg je hond van DS2 erbijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar die kan het alleen zittend.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
voor 2 oemtietie's en een aarieas krijg je hond van DS2 erbij
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:
Mijn ex won een keer van een vriend van mequote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
Ik weet nog dat ik FIFA heb gedaan met mijn vriendin
Thorb kan alleen dezelfde grap blijven maken over je zittend plassen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom moeten jullie mij er altijd bij betrekken en altijd dezelfde grappen maken
Ik heb nooit een grapje gemaakt over je hond of zittend plassen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom moeten jullie mij er altijd bij betrekken en altijd dezelfde grappen maken
Ja, had een episch plan geweest.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef Zhano het volgende:
Jammer dat het geen beter weer is Lindje, bitches love picknicks
Chevy Chasequote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
Die clip van you can call me al is op tv en ik dacht wie is dat nou daar naast Paul Simon.
Is het natuurlijk Chevy Chase
Helaas kon mijn vriendin er niet heel veel van.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn ex won een keer van een vriend van me
Het verleidelijke meisje op mn werk heeft fifa in dr likes op fb
gewoon alsnog doen, je bent toch niet van suikerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het is net als dat iemand VDM dik noemtquote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thorb kan alleen dezelfde grap blijven maken over je zittend plassen.
Ja, bijzonder naarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is net als dat iemand VDM dik noemt
Bewaar dat voor dat random gebeurenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
Inmiddels alweer 290K
Ik moet 2 teams hebbeneen gouden en een zilveren.
Is het de RB? Zo ja, dan wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS, is die Arias serieus wat waard? Zit net in een pack
2.5k ofzo op Xboxquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
1500 coins ongeveer.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen weer een andere!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen weer een andere!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thorb kan alleen dezelfde grap blijven maken over je zittend plassen.
Ik wacht in spanningquote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen weer een andere!
[..]
Morgen weer een andere!
Gedaan toch? Net alsof niemand dat weetquote:
Best prima, denk zo rond de 6/7.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je tentamen vandaag was!
Hoe ging het!
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja die had er sowieso 9/15 goed. Ligt nu in bad met een goed boek en een wijntje denk ik.
Je vergeet de kaas en olijven.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja die had er sowieso 9/15 goed. Ligt nu in bad met een goed boek en een wijntje denk ik.
Dan weet jij meer dan ik.quote:
Wedden van wel?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooruit. Ik kan ook niet boos worden op jou.
Haaaaaiquote:
Hoe kom je dan aan die 9/15 ?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haaaaai
Netjesik heb er zeker 9/15 goed, de andere 6 weet ik niet, en ik wacht lekker op de antwoorden van morgen met nakijken
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik.
Ik hoop natuurlijk niet dat hij in bad gaat zitten, straks begint hij spontaan te urineren.
Simpele vragen die ik en paar vrienden allemaal goed hebbenquote:
Thad gaat altijd met hem mee in badquote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik.
Ik hoop natuurlijk niet dat hij in bad gaat zitten, straks begint hij spontaan te urineren.
Ah zoquote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Simpele vragen die ik en paar vrienden allemaal goed hebben
10 goed is een 5.555 hequote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah zo
Ja ik ben met alles wat een voldoende is blij.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]tis DS2 niet.
Thorb deze was klasse
Altijd jezelf op de eerste plek zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Simpele vragen die ik en paar vrienden allemaal goed hebben
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wedden van wel?Maar zover laat ik het maar niet komen
Mijn vader corrigeert dat ook altijd, maar daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Altijd jezelf op de eerste plek zetten.
Ik ben een jaar lang door een wiskunde leraar ik en mijn broer genoemd omdat ik dat zo zei (ipv mijn broer en ik)
Bij ons zit er blaadje op het tentamenblad dat je af kan scheuren en de antwoorden op in kan vullen. En antwoorden komen een uur na het einde op blackboard.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk nooit de tentamens na. Maar ik ben alles ook alweer gelijk vergeten
Ook na de centrale examens op de middelbare school. Ik had werkelijk geen idee meer wat mijn antwoorden waren toen ik zo'n antwoordenblad inkeek
Jezelf een 'het' noemenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn vader corrigeert dat ook altijd, maar daar heb ik schijt aan.
Je noemt het belangrijkste altijd eerst jeweetzelluf
Klik het boven ff aan dan zemmelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eyo Thad ik kan geen DM's sturen blijkbaar. Maar we kijken vant weekend wel oke?
Ik heb zoiets van, ik heb het gemaakt en nu zo snel mogelijk weer terug naar mijn zolderkamerquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij ons zit er blaadje op het tentamenblad dat je af kan scheuren en de antwoorden op in kan vullen. En antwoorden komen een uur na het einde op blackboard.
Wel relaxt
Wat een baasquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Altijd jezelf op de eerste plek zetten.
Ik ben een jaar lang door een wiskunde leraar ik en mijn broer genoemd omdat ik dat zo zei (ipv mijn broer en ik)
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van, ik heb het gemaakt en nu zo snel mogelijk weer terug naar mijn zolderkamer
Niet naar de Mac of de burger king?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van, ik heb het gemaakt en nu zo snel mogelijk weer terug naar mijn zolderkamer
Heb ik ook ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Duurt het bij jullie ook altijd 2 seconde voordat hij Wefut laadt? Raar want dat heb ik bij andere sites niet.
Is voor plebejers. Subway of du Nordquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet naar de Mac of de burger king?
Stimmt. Weet ook niet wat dat is.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Duurt het bij jullie ook altijd 2 seconde voordat hij Wefut laadt? Raar want dat heb ik bij andere sites niet.
quote:
Kijken naar Harryquote:
Ja vanavond wel, omdat ik morgen toch vrij hebquote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar Mathijs, ben jij gewoon in Eindhoven nu met je tentamens dan?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is dat voor oerlilluk ding?
Ja woensdag en donderdag snap ik het iig welquote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vanavond wel, omdat ik morgen toch vrij heb
Woensdag overnacht ik wel daar en donderdag denk ik ook. Maar kan me hier echt veel beter concentreren dan op me kamer.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja woensdag en donderdag snap ik het iig wel
En ja begrijp ik ookGa morgen maar een beetje marketing lezen, en miss nog ff finance. Van Marketing zal woensdagavond niet veel meer van komen
Ja ik ga morgen marketing samenvatting doen en dan finance ookquote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja woensdag en donderdag snap ik het iig wel
En ja begrijp ik ookGa morgen maar een beetje marketing lezen, en miss nog ff finance. Van Marketing zal woensdagavond niet veel meer van komen
De volgende dag half 12 is wat minder praktischquote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ga morgen marketing samenvatting doen en dan finance ook
Woensdag gelukkig pas tentamen om 7 uur weer
Ik wil eigenlijk de hele aflevering wel voor half 1 gezien hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat ze Cheat on me of VI eens even gauw op rtlgemist dumpen
Kijk jij Cheat on me?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk de hele aflevering wel voor half 1 gezien hebben
Doen Bob en jij volgende keer mee?quote:
Is Bob zijn hond?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doen Bob en jij volgende keer mee?
Nee, wie is Bob?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doen Bob en jij volgende keer mee?
Dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die jongen die nu met jou Ronaldo aan het spelen is.
Nee jij wel, maar ik bedoelde Thadquote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Onze hond heet Hont
[..]
Denken dat ik dat serieus niet meer wist![]()
Weet ik toch jonge kijk wefutquote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jij wel, maar ik bedoelde Thad
Prononcieer je het dan ook overdreven met een 't'?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Onze hond heet Hont
[..]
Denken dat ik dat serieus niet meer wist![]()
Dan ga ik binnekort mijn teams maar eens verkopen, dan kom ik in de buurtquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu bijna 4 miljoen in kas, met die Ronaldo had ik meer dan 5 miljoen gehad. Ik stop als ik de nummer 1 van FOK! ben qua trade profit
Dat gaat je niet lukken. Tim staat sowieso boven je volgens mij. En ik kom er aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu bijna 4 miljoen in kas, met die Ronaldo had ik meer dan 5 miljoen gehad. Ik stop als ik de nummer 1 van FOK! ben qua trade profit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |