SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.There are only 151 Pokémon.
Met haar komt zijn pinda bloed toch omhoog?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:07 schreef bjanaan het volgende:
Demy de Zeeuw heeft weer haar op ze knar
pics or it didnt happen...quote:Op maandag 18 maart 2013 21:07 schreef bjanaan het volgende:
Demy de Zeeuw heeft weer haar op ze knar
nee jij hebt ze allemaal op een rijtje wou je zeggenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Vermegen is echt een grote tering debiel.
Ja. Het is maar goed dat ik m'n broek uittrek voor de uitzending, anders had ik hem nu niet meer uitgekregen.quote:
Vroeger heel leuk in de wisselwerking met de geweldige Spaan. In zijn eentje komt ie een beetje kruiperig over. Helaas.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Vermegen is echt een grote tering debiel.
quote:
Hè bahquote:
Dit gaat ze kijkers winnenquote:
Ik snap hem niet? Hij heeft antizwaartekracht uitgevonden, en nu moet ik iets beters verzinnen?quote:
jij vond Inception zeker ook een briljante en inventieve film of nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik snap hem niet? Hij heeft antizwaartekracht uitgevonden, en nu moet ik iets beters verzinnen?
Handjes boven de lakens hè, ouwe viespeuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze sla ik op voor journalistieke redenen.
Volgens mij heb jij ook ooit je collegae op dit forum willen verrassen met bijzonder schunnige plaatjes.quote:
Die snapte ik wel iig.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef Seam het volgende:
[..]
jij vond Inception zeker ook een briljante en inventieve film of niet?
Dat was mijn broertje.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook ooit je collegae op dit forum willen verrassen met bijzonder schunnige plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |