Jezelf quoten is het helemaal in 2013.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.
En jezelf quoten.
eigenlijk vind ik alle spellen vrij shitquote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Welk spel gaan jullie kiezen? Ik twijfel tussen Dead Space 3 (voor co-op) of NFS: Most Wanted (multiplayer)... Welke denken jullie dat leuker is?
Ja voor die villa upgrade dingen, maar het gaat voornamelijk om de uitdaging natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom 85% vast houden? de mayor villa bonus dingen?
er zit een bugje in: slopen en de teller van 75% wordt gereset
ik ben benieuwd of ik er dan 2 kan kiezen..quote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]!!!!
Ik heb de game niet én ontvang deze mail.... Nog een stunt om de game te kopen.
Eigenlijk zit er geen spel tussen dat ik graag wil. Ik denk dat ikzelf voor Dead space 3 ga. Meeste gevoel van value for money ^^ en daarnaast idd de co op.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Welk spel gaan jullie kiezen? Ik twijfel tussen Dead Space 3 (voor co-op) of NFS: Most Wanted (multiplayer)... Welke denken jullie dat leuker is?
Dat is om de verkoop een extra boost te geven, Wees maar zeker dat er nu mensen zijn die SC gaan kopen omdat ze er nog een game bij krijgen ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh? wat.... Dat is het nog lang niet.
Als je het echt niet redt kan je tot 00.00 stoppen met exporteren. Als akkes dan vol zit begin je om 00.00 dus met de export.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef MrTorture het volgende:
Hoe schroef ik mijn winst uit metalen op? Ik heb genoeg erts en kolen, maar smelterijen inc. mag ik nog niet plaatsen
Toen ze het feit dat je een stad in de vorm van een gitaar kan bouwen als verkooppunt gingen gebruiken rook ik de keutel al.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik herken het idd, er was imemr seen beta en alles zou goed komen we waren te sceptisch.
Dit zag je van mijlenver al aan komen zeker na de beta.
Meer boorunits plaatsen zou kunnen helpen. Vooral op de zo donker mogelijke gebieden. Als je een boorunit probeert te plaatsen, zie je vaak al hoeveel olie / erts etc. er op die plek zit. Probeer een zo hoog mogelijke waarde te krijgen. Daarna in het handelsdepot voldoende opslaglocaties bouwen. Zorg ervoor dat het handelsdepot dichtbij zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef MrTorture het volgende:
Hoe schroef ik mijn winst uit metalen op? Ik heb genoeg erts en kolen, maar smelterijen inc. mag ik nog niet plaatsen
Maar mijn handelsdepot geeft alleen kolen en erts aan, maar metalen komen er nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Als je het echt niet redt kan je tot 00.00 stoppen met exporteren. Als akkes dan vol zit begin je om 00.00 dus met de export.
Ik weet nog niet welke game ik ga kiezen. Maar SC4 staat voorlopig bovenaan mijn lijst.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke game ik ga kiezen. Maar SC4 staat voorlopig bovenaan mijn lijst.
[ afbeelding ]
Je depot uitbreiden met andere lots....quote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Maar mijn handelsdepot geeft alleen kolen en erts aan, maar metalen komen er niet
Als jij um wilt betalen.....quote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef waxmask het volgende:
Hebben we straks ook een BF3 4 Free Fok Server?
Die heb ikquote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je depot uitbreiden met andere lots....
De trade depots maken ook geen metaal hequote:Op maandag 18 maart 2013 23:39 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die heb ikmaar ze maken geen metaal
Eerder in dit topic genoeg copy-pastes van de e-mail, dus dat is niet nodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:39 schreef Akkerdjie het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de tekst van deemail van ea hier te copy-pasten of mij te pmen? Ik had blijkbaar de spaanse taal aan staan en kom niet echt uit de tekst...
Op Origin toegevoegd hebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef ArnosL het volgende:
Wat bedoelen ze met het registreren van je Simcity? Gewoon je productcode invoeren die in de verpakking zat?
Hoeveel kost dat dezer dagen? Heb ooit wel eens clanservers gehuurd/verhuurd. Was toen iets van 5 euro voor 16 slot private server.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:39 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als jij um wilt betalen...... Heb toch bf3 al
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |