Er vertrekken dan ook niet zo veel ritten vanaf daar in de buurt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb vanuit regio Leeuwarden wel eens 3 weken geen enkele rit gehad, dan ga je toch echt twijfelen of je het werk nog wel zo leuk vindt..
Laat mij maar lekker zelf schakelen plus dat het zo'n haperige automaat is, niet zo erg als bij citroen maar ook lang niet zo goed als een dsg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:33 schreef Pizzabodem het volgende:
Helaas een automaat? In zo'n lompe, Amerikaanse bak hoort toch gewoon een automaat?
Ik vind bestelbusjes vaak wel leuk rijden, mits er wat vermogen in ligt. Je zit fijn hoog en de versnellingen zijn heerlijk kortquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:55 schreef MG_13 het volgende:
Morgen eindelijk weer eens werken.
Almere - Groningen in een Ford Focus
Leeuwarden - Almere in een VW Transporter.
Dit wordt dit keer echt m'n eerste bestelbusrit. Tot nu toe heb ik een keer een caddy gehad en een Transit, maar niet die bus, maar ook zo'n caddy-achtige.
Nissan Sunny/Almeraquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een auto van ongeveer ¤2.500,-? Ik ben een beetje aan het rondkijken naar mijn eerste auto. Voor woon-werkverkeer neem ik bijna altijd de trein, heel veel kilometers zal ik dus niet maken. Betrouwbaarheid en lage maandelijkse kosten zijn voor mij het belangrijkst, uiterlijk maakt niet zoveel uit, zolang het model niet te vrouwelijk is (Cuore bijv.). Het liefst niet te oude (2001+). Ik zat zelf te de denken aan een Japanse auto als een Colt of een Swift (modelletje Karst Tates). Ouwelullenbakken, maar ze staan wel bekend als betrouwbaar en de kans is groot dat de vorige eigenaar geen racemonster is geweest.
Aan de Almera heb ik gedacht, maar volgens mij zijn die qua verbruik en gewicht niet erg gunstig.quote:
Moest je die rijden voor EW? Best vette bak!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik vind bestelbusjes vaak wel leuk rijden, mits er wat vermogen in ligt. Je zit fijn hoog en de versnellingen zijn heerlijk kort
Foto van maandag:
[ afbeelding ]
Als ik je een tip mag geven:quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een auto van ongeveer ¤2.500,-?
Zit je nog in Groningen? Kunnen binnenkort wel even stukje proefrijden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee hoe zo'n ding rijdt, had me er nog niet echt in verdiept. Maar de Alto is inderdaad een serieuze optie. Goedkoop en betrouwbaar, al heb je met een Swift of een Colt wel iets meer auto.
Dat is leuk, maar daarmee zit je natuurlijk wel weer in een hogere schaal qua wegenbelasting en verzekering. Als je het kunt betalen, prima.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef Fiorano het volgende:
Neem een citroen xsara. Heb ehm zelf gekocht voor 2250 met airco en cruise control. Destijds stond er 125.000 op de teller nu bijna 160.000. Nooit problemen mee gehad. 30 p maand belasting en 50 verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |