HGH is overrated. Would not hit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
Stel dat ik 12 maanden lang in een gecontroleerde omgeving HGH kan gebruiken, en gewoon doortrainen en eten. (srs) Word ik dan buff? Ik ben 20.
Fysiotherapie ( HBO ), hier in België zelfs universitair. Al is dat natuurlijk in beperkte mate.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef MrGuma het volgende:
Overigens,
welke studies sluiten eigenlijk een beetje aan op wat wij hier nu allemaal bespreken? En dan bedoel ik meer op hbo & wo en/of thuis studies.
Enige wat meteen te binnen schiet is diëtiek, voeding, sport en beweging (mbo geloof).
Weten jullie welke studies op onze favoriete bezigheid aansluit?
Netjes man! We kunnen elkaar alleen maar helpen en motiveren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:51 schreef Bendoe het volgende:
Werd net door een gymbuddy herinnerd dat ik in maart 2012 nog 52 kg woog, en vanochtend stond er 61.1 op de weegschaal. BF was toen 7.8% (met weegschaal, niet accuraat dus) en nu 8.6% (huidplooimeter). Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn (kan ook zo lekker met 16 jaar, maargoed) maar daar maak ik me ook helemaal niet druk om. We gaan het allemaal maken broers.
Dit exact.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:39 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als in, als je intensief traint wordt je relatief snel ziek?
Ik heb ook een dergelijk gevoel, en dan voornamelijk als ik 3x per week trainde op volle intensiteit. Had het gevoel als ik de maand niet af kon maken zeg maar.
Wat ik nu probeer is om de 2 dagen te trainen. Je baseert je trainschema dan op een 9 daagse week maar dan heeft je lichaam wel elke keer 2 dagen om zich te herstellen.
Naarmate je meer traint/je lichaam veel beter gewend is kan je dan vanzelfde intensiteit verhogen.
Geen idee of dit effectief natuurlijk, maar ik ken het, relatief snel wat lichamelijke kwaaltjes krijgen etc.
You're going to get ripped the fuck up!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
Stel dat ik 12 maanden lang in een gecontroleerde omgeving HGH kan gebruiken, en gewoon doortrainen en eten. (srs) Word ik dan buff? Ik ben 20.
Ga eens snel eten jij, en val ons niet lastig met je Hercules perikelen. Je hebt meer aesthetic aanleg dan wie dan ook in dit topic.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
Dat herken ik dus precies. Hoewel ik nu aan het cutten ben en ik dus sowieso minder intensief moet trainen; is het voor jou misschien handig om iets minder oefeningen te doen (bv. 1-2 compound en per spiergroep 1-2 oefeningen extra) en dan 2 dagen rust voor de volgende sessie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit exact.
Ik train zelfs soms 2x in de week maar, en dan een volle week rust tussen beide sessies. Maar ik ga elke sessie dat ik train compleet tot het naadje and beyond.. er zit geen greintje energie meer in mijn lichaam en de volgende dag ben ik altijd kapot.
Elke keer als ik vies hard aan het trainen ben, dan gaat het vaak fout...
Thanks brahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes man! We kunnen elkaar alleen maar helpen en motiveren.Keep it up!
uhuquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nooit oefeningen gedaan waarbij ik 1 van de 2 kanten isoleerde.
Ik doe meestal ook maar 2 compound oefeningen per spiergroep en dan 2 a 3.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:58 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat herken ik dus precies. Hoewel ik nu aan het cutten ben en ik dus sowieso minder intensief moet trainen; is het voor jou misschien handig om iets minder oefeningen te doen (bv. 1-2 compound en per spiergroep 1-2 oefeningen extra) en dan 2 dagen rust voor de volgende sessie.
Training 1 squat of deadlift
training 2 bench press
training 3 squat of deadlift.
Zo spreidt je toch enigszins de belasting van je CNS. Misschien toch maar proberen? Ik werd ook steeds ziek (1x buikgriep en 1x geïrriteerde/ontstoken maag in 2 maanden).
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb het eindelijk aangedurfd om foto's van mezelf te makenLet wel, ik ben net een maandje bezig met SL, waarvan een groot deel van de tijd meer bezig met houding en vorm dan met knallen met zwaar gewicht. Daarvoor ook wel, zonder schema althans, redelijk gefitnesst een paar maanden.
Zijn er dingen die jullie opvallen, waar ik op moet letten of tips, ik hoor het graagBlijf hard trainen, goed eten en veel slapen. Maak over een halfjaar nog eens pics. Na een hele poos trainen kun je pas gaan nadenken over je 'zwakke' punten. Pas tevens op dat je niet te hoog in BF komt, anders eerst wat eraf cutten en dan pas bulken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat mijn schouders niet gelijk zijn, de linker lijkt kleiner dan de rechter qua massa. Ik heb nooit oefeningen gedaan waarbij ik 1 van de 2 kanten isoleerde.. Maar wellicht zit het gewoon tussen m'n oren. Niet dat het van de foto's af te leiden is trouwens
BF en VVM ga ik begin volgende week op laten meten, die kan ik jullie dus nog niet geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Thanks brahJij ook veel succes met je doelen voor dit jaar.
If not now, then when.
De foto's dienen inderdaad als 'start', zodat ik vergelijkingsmateriaal heb voor later. Ik ga m'n BF op laten meten en ga eerst een beetje cutten en profiteren van de noobgains die ik kan maken, vervolgens aan de bulk. Ik gok dat ik op 17 tot 20% BF zit en streef naar 12/13%.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijf hard trainen, goed eten en veel slapen. Maak over een halfjaar nog eens pics. Na een hele poos trainen kun je pas gaan nadenken over je 'zwakke' punten. Pas tevens op dat je niet te hoog in BF komt, anders eerst wat eraf cutten en dan pas bulken.
12x300=3600 euroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
Oja, volgens mij had je dat advies al gekregen ja. Good luck dan! Keep us posted.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De foto's dienen inderdaad als 'start', zodat ik vergelijkingsmateriaal heb voor later. Ik ga m'n BF op laten meten en ga eerst een beetje cutten en profiteren van de noobgains die ik kan maken, vervolgens aan de bulk. Ik gok dat ik op 17 tot 20% BF zit en streef naar 12/13%.
Ja maar second opinions zijn altijd welkom!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, volgens mij had je dat advies al gekregen ja. Good luck dan! Keep us posted.
Sorry, maar 61.1 kg? Dan ben je 1,65 lang ofzo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:51 schreef Bendoe het volgende:
Werd net door een gymbuddy herinnerd dat ik in maart 2012 nog 52 kg woog, en vanochtend stond er 61.1 op de weegschaal. BF was toen 7.8% (met weegschaal, niet accuraat dus) en nu 8.6% (huidplooimeter). Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn (kan ook zo lekker met 16 jaar, maargoed) maar daar maak ik me ook helemaal niet druk om. We gaan het allemaal maken broers.
1.70 ongeveer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sorry, maar 61.1 kg? Dan ben je 1,65 lang ofzo?
Waarom zou je in je cut minder intensief moeten trainen? Dan heb je grotere kans op krachtverlies (wellicht ook spierverlies?).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:58 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat herken ik dus precies. Hoewel ik nu aan het cutten ben en ik dus sowieso minder intensief moet trainen; is het voor jou misschien handig om iets minder oefeningen te doen (bv. 1-2 compound en per spiergroep 1-2 oefeningen extra) en dan 2 dagen rust voor de volgende sessie.
Training 1 squat of deadlift
training 2 bench press
training 3 squat of deadlift.
Zo spreidt je toch enigszins de belasting van je CNS. Misschien toch maar proberen? Ik werd ook steeds ziek (1x buikgriep en 1x geïrriteerde/ontstoken maag in 2 maanden).
Hoeveel uur slaap je dan gemiddeld per nacht?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik doe meestal ook maar 2 compound oefeningen per spiergroep en dan 2 a 3.
Toch klopt er iets niet, misschien moet ik ook wel meer rusten hoor, want veel slaap krijg ik ook niet echt, en ben vooral overdag supermoe
6-6.5 ongeveer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap je dan gemiddeld per nacht?
Lijkt me toch wel aardig hardcore spul te zijn. Vraag me ook af of ik daarmee mijn wasted height nog in kan halen, mijn broer is gewoon 1.84 namelijk. Groeischijven lijken me ook nog niet gesloten, ben zowaar dit jaar 1 cm in lengte gegroeid nog en nog lang niet uitgepuberd denk ik.quote:
Mijn gyno is gewoon helemaal verdwenen dus, besef ik me nu. Stereo, heb je voor dit alles een verklaring?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn chest is een en al gyno, man.
Maar even serieus, dat was ook zo. Was fucking gross. Elke dag kon je gewoon knijpen en dan kreeg je van die witte discharge, want jawel, volledig werkende melkklieren en ook borstweefsel eronder. Fullblown gyno. Damn, daar ben ik nog goed mee weggekomen zeg.Bizar, echt heel bizar was dat.
Er is nu niets meer van over (wtf?), maar ik weet nog dat ik koortsachtig op internet zat te zoeken wat ik ermee aan moest.Kwam allemaal op steroid-fora terecht enzo.
http://www.plasticsurgery(...)nipple_discharge.htm
Wil je echt HARDCORE gaan? Insuline is alles wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel aardig hardcore spul te zijn. Vraag me ook af of ik daarmee mijn wasted height nog in kan halen, mijn broer is gewoon 1.84 namelijk. Groeischijven lijken me ook nog niet gesloten, ben zowaar dit jaar 1 cm in lengte gegroeid nog en nog lang niet uitgepuberd denk ik.
Heb je nog ergens een extra alvleesklier voor me liggen? Klinkt wel als een recept voor iron gains.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil je echt HARDCORE gaan? Insuline is alles wat je nodig hebt.
Ik meende dat het de meest krachtige en gevaarlijkste vorm was die er bestond. Niet dus?quote:
Meest krachtigste en gevaarlijkste vorm van wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik meende dat het de meest krachtigste en gevaarlijkste vorm was die er bestond. Niet dus?Wat wel dan?
Oh. Tren dan? Ik meende dat insuline toedienen zorgde voor massive gains.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
Meest krachtigste en gevaarlijkste vorm van wat?
Anabole steroiden zijn iig. vele malen effectiever.
De groeten uit Australiëquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:17 schreef Levolution het volgende:
Emigreren helpt ook wel, want we wonen in een land waar dit soort dingen, die tegen de norm indruisen, onmiddellijk de kop ingedrukt wordt.
Een 40-urige, stressvolle werkweek en geen tijd voor jezelf wordt beschouwd als een goed leven. Als je daarvan afwijkt (ook op een eerlijke manier) ben je een luilak, nietsnut en draag je niets bij aan de maatschappij.
Amerika zou ik heel verg van blijven als je de 40-urige werkweek niet leuk vind. Tenzij je een zelfstandig inkomen hebt, moet je je daar helemaal de pleuris in werken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De Amerikaanse cultuur past het meeste bij mij denk ik. Los Angeles of San Francisco zou ik dan willen wonen, Sydney zou ook nog kunnen.
Insuline heb je pas echt wat aan zodra je ook middels roids big bent geworden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh. Tren dan? Ik meende dat insuline toedienen zorgde voor massive gains.
klopt het verhaal wel dat je snel gespierd raakt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]![]()
Tja, wat moet je met kleine ouders he.
Ja klopt enigzins, in verhouding lijkt het sneller 'vol'. Je hoeft namelijk niet zoveel kilo's spiermassa te winnen om een gespierd uiterlijk te krijgen. Zal dus niet sneller spiermassa aanmaken, maar het lijkt zo door de verhouding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
klopt het verhaal wel dat je snel gespierd raakt?
Nee, bij mij niet iig. Maar je ziet er wel sneller buff uit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
klopt het verhaal wel dat je snel gespierd raakt?
Zeker, ben zelf 1,87 m (niet dat dat overdreven lang is voor NL-begrippen) maar ook lange ledematen. Armen groeien echt slecht, of ja, biceps vooral. Voorkant van mijn armen zien er niet echt goed uit, moet mijn armen eigenlijk twee keer in de week isoleren maar daar heb ik op het moment geen tijd voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kleine mensen hebben BB technisch betere verhoudingen vind ik t.o.v. lange mensen.
Goedemorgen. Waar woon je eigenlijk? Mooie tijden daar beleefdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De groeten uit Australië![]()
Ik was helemaal klaar met Nederland.
[..]
Amerika zou ik heel verg van blijven als je de 40-urige werkweek niet leuk vind. Tenzij je een zelfstandig inkomen hebt, moet je je daar helemaal de pleuris in werken.
Kan ik onderschrijven, heb er ook een jaar getraind. Wát een wijven soms daar zeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
@ UM gym: in die gym ben ik mijn trainingen begonnenZwaar ondermaatse locatie voor zo'n grote universiteit natuurlijk - twee grote containers op elkaar - al had ik er baat bij, gezien ik onderzoek deed in het ziekenhuis ertegenover.
Wel een groot voordeel: de vrouwen
Dat moet ook wel. Iedereen daar is lekker. Wil je als wijf opvallen, moet je nóg lekkerderder zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan ik onderschrijven, heb er ook een jaar getraind. Wát een wijven soms daar zeg.
Boeiend, je gaat niet naar de sportschool om je penis te pompen maar om ijzer te pompen. Kleed me ook gewoon als een pauper of batty als ik naar de sportschool ga wil niet dat mannen naar mij gaan staren. Chicks heb je de kroeg, campus e.d. voor. Alhoewel chicks in het squatrack wel altijd mijn aandacht weten te trekkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan ik onderschrijven, heb er ook een jaar getraind. Wát een wijven soms daar zeg.
Dat is in mijn huidige gym wel andersAf en toe een lekkere cardiomuts maar verder alleen maar huisvrouwen die al lang en breed over houdbaarheidsdatum heen zijn.
Je moet dus ook niet in Eindhoven, Enschede of Delft gaan studeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Iedereen daar is lekker. Wil je als wijf opvallen, moet je nóg lekkerderder zijn.
Ik studeerde in 040 met een TU, en dus een overschot aan mannen.. Vrouwen hier worden overladen met aandacht, maar zodra ze gaan stappen in steden als Utrecht of Maastricht, klagen ze *altijd* dat ze eruit geconcurreerd worden door de lokale vrouwen. en terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel eens overtraind kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik doe meestal ook maar 2 compound oefeningen per spiergroep en dan 2 a 3.
Toch klopt er iets niet, misschien moet ik ook wel meer rusten hoor, want veel slaap krijg ik ook niet echt, en ben vooral overdag supermoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |