Je kon er op wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou eerder de werkgroep missen dan het college.
Ja, dat tempo zint mij helemaal niets. Nog 10 weken en het feest is voorbij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Drie stuks volgende week, dus ik maak aardig wat uren nu.
Lekker dat de tentamens - afgezien van die mondeling - er helemaal op zitten. Dat gaat voor mij nu ook wel opschieten. Brr, eng allemaal
Moet je naar de UB gaan, daar is het altijd herrie door die blazende computers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Het irritantste is dat ik nu in de JB zit met een snotterende neus en ik weet hoe irrittant dat is als je er naast zit.
Meestal wel, maar als de werkgroep niet nuttig is of de docent(e) maakt er een potje van, dan ga ik niet. Dit komt echter niet vaak voor bij mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:21 schreef SaulGoodman het volgende:
Volgen jullie eigenlijk alle werkgroepen? Ik zit momenteel met een dilemma: of naar de werkgroep gaan vandaag of hier thuis studeren.
De werkgroep is allemaal maar een hulpmiddel. Als je mooie cijfers haalt zonder die twee uur vragen te bespreken dan kan dat ook. Bij de Joho kan je voor een paar euro de wg aantekeningen kopen trouwens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Helaas geen vrijstelling dit keer. Antwoorden op de opdrachten is inderdaad handig. Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder naar de werkgroepen ga. Dat is geen goede ontwikkeling.
Dat is echt irritant ook inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je naar de UB gaan, daar is het altijd herrie door die blazende computers.
Wel beter dan die extreme stilte waarbij ik haast niet durf te bewegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is echt irritant ook inderdaaddie blazende computers.
Klopt, maar ik vind het ook nog wel eens handig als de relevante rechtsoverwegingen worden aangegeven. Dan kan ik die noteren voor het tentamen. Ik schijn nog wel eens de irrelevante overwegingen te pakken. Helaas wordt dat niet even op kluwer navigator aangegeven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
De werkgroep is allemaal maar een hulpmiddel. Als je mooie cijfers haalt zonder die twee uur vragen te bespreken dan kan dat ook. Bij de Joho kan je voor een paar euro de wg aantekeningen kopen trouwens.
Maar door elke week wel die uurtjes mee te pakken blijf je continu gefocussed. Daardoor kom je veel beter in de stof te zitten.
Iemand heeft even een stuks muzika aangezet via de Ipad of zijn het de portiers die voor wat gezelligheid zorgen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is deze, ontzettend harde kutmuziek schelt door het Bushuis
Dat is juist lekker. iPod in, boek erbij..klaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel beter dan die extreme stilte waarbij ik haast niet durf te bewegen.
Print je cv uit en ga eens langs. Een arbeidsrechtjurist zullen ze daar vast en zeker nog wel kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even wezen kijken. Een FNV-actie op Nieuwmarkt
Ik pas, werkelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Print je cv uit en ga eens langs. Een arbeidsrechtjurist zullen ze daar vast en zeker nog wel kunnen gebruiken.
Eerste keer wel. Tweede keer dacht ik er niet meer over na.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lang naar gezochtAls jij het twee keer typt kan het toch geen typfout zijn?
Sigaret opsteken, voel je je vast beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef Tchock het volgende:
Gaslucht in huis, ik word er heel naar van
Die grap maakte mijn moeder ook alquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Sigaret opsteken, voel je je vast beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |