is de tekst wel pakkend genoeg?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het belangrijkste is in ieder geval, om niet bij de pakken neer te gaan zitten.
Badumdum tsssjjquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maatwerk is altijd beter inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat maatwerk uit de SuitUp! lijn (en sowieso is je keuzevrijheid natuurlijk veel groter) beter is dan een standaard Hugo Boss pak. Zo bijzonder zijn die nou ook weer niet. Het hangt er natuurlijk ook een klein beetje van af welke lijn van Boss je neemt, de Boss Selection pakken zijn wel mooi qua materiaalgebruik e.d. maar wel meteen ¤700+ dacht ik.
Je bedoelt een ruit of...?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:58 schreef Giku het volgende:
[..]
Maatwerk is altijd beter inderdaad.
Als je maar geen vierkantjes motief neemt, mijn god wat is dat lelijk zeg
Euh.. Dat moet cbas zijn natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hey, ik bedenk me ineens. Waar staat die laatste a voor?
quote:
Vanavond sowieso. Maar ik twijfel of ik niet even een halve dag vrij neem. Stevige verkoudheid opgelopen die alleen maar erger wordt en het 'even rustig aan doen' komt deze week een stuk beter uit dan volgende week.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ook weer aan de studie vandaag?
Verkouden zijn rond de tentamenperiode is een hel, ook wel eens gehad. Hopelijk zet het niet door!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vanavond sowieso. Maar ik twijfel of ik niet even een halve dag vrij neem. Stevige verkoudheid opgelopen die alleen maar erger wordt en het 'even rustig aan doen' komt deze week een stuk beter uit dan volgende week.
Inderdaad. Dat is mijn 'grootste angst' voordat je het weet lig je er twee dagen af vlak op een moment dat het niet goed uitkomt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verkouden zijn rond de tentamenperiode is een hel, ook wel eens gehad. Hopelijk zet het niet door!
Ja ruit heet het eigenlijk, maar het zie er zo kut uit. Mathijs v Nieuwkerk heeft ook de gewoonte om de meest lelijke kleren aan te trekkenquote:
Ik vind ruit best leuk eigenlijk. Maar goed ieder z'n dingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja ruit heet het eigenlijk, maar het zie er zo kut uit. Mathijs v Nieuwkerk heeft ook de gewoonte om de meest lelijke kleren aan te trekken
Het irritantste is dat ik nu in de JB zit met een snotterende neus en ik weet hoe irrittant dat is als je er naast zitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is mijn 'grootste angst' voordat je het weet lig je er twee dagen af vlak op een moment dat het niet goed uitkomt.
Heb jij nog tentamens? Ik heb mijn laatste tentamen ooit klaarblijkelijk al gemaakt. Alleen nog maar essays en scripties.
edit: oh nee.. aan het einde van het jaar nog een mondeling tentamen. Maar dat is toch anders.
Drie stuks volgende week, dus ik maak aardig wat uren nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is mijn 'grootste angst' voordat je het weet lig je er twee dagen af vlak op een moment dat het niet goed uitkomt.
Heb jij nog tentamens? Ik heb mijn laatste tentamen ooit klaarblijkelijk al gemaakt. Alleen nog maar essays en scripties.
edit: oh nee.. aan het einde van het jaar nog een mondeling tentamen. Maar dat is toch anders.
College kan je sowieso missen, maar werkgroep levert meestal nog antwoorden op de opdrachten of een vrijstelling op. Hangt van het vak af en hoe goed je erin bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:21 schreef SaulGoodman het volgende:
Volgen jullie eigenlijk alle werkgroepen? Ik zit momenteel met een dilemma: of naar de werkgroep gaan vandaag of hier thuis studeren.
Ik volg zoveel als mogelijk. Soms skip ik er één omdat ik liever de tijd besteed aan studeren. Gister had ik bijvoorbeeld een wg waar tentamenvragen werden behandeld. Ja heel leuk, maar dat vind ik geen nuttige tijdsbesteding voor een wg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:21 schreef SaulGoodman het volgende:
Volgen jullie eigenlijk alle werkgroepen? Ik zit momenteel met een dilemma: of naar de werkgroep gaan vandaag of hier thuis studeren.
Ik zou eerder de werkgroep missen dan het college.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
College kan je sowieso missen, maar werkgroep levert meestal nog antwoorden op de opdrachten of een vrijstelling op. Hangt van het vak af en hoe goed je erin bent.
Als ik te brak was dan wilde ik de werkgroepen ook wel eens overslaan.
Helaas geen vrijstelling dit keer. Antwoorden op de opdrachten is inderdaad handig. Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder naar de werkgroepen ga. Dat is geen goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
College kan je sowieso missen, maar werkgroep levert meestal nog antwoorden op de opdrachten of een vrijstelling op. Hangt van het vak af en hoe goed je erin bent.
Als ik te brak was dan wilde ik de werkgroepen ook wel eens overslaan.
Je kon er op wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou eerder de werkgroep missen dan het college.
Ja, dat tempo zint mij helemaal niets. Nog 10 weken en het feest is voorbij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Drie stuks volgende week, dus ik maak aardig wat uren nu.
Lekker dat de tentamens - afgezien van die mondeling - er helemaal op zitten. Dat gaat voor mij nu ook wel opschieten. Brr, eng allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |