Dan had Kraay Jr van de productie geen foxy in zijn handen gedrukt gekregen.quote:
Bij ons loopt de hond altijd door het hele huis met sokken te zeulen. Doorgaans het begin van de dag, de hele bovenverdieping afspeuren naar sokken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
Wil een man mij uitleggen waarom jullie door het hele huis sokken gooien? Ik vind het fascinerend
Ach, zo is Hans gewoon. Altijd die overacting.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan had Kraay Jr van de productie geen foxy in zijn handen gedrukt gekregen.
Had je al eens foto's gepost?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een berg lol van zo'n beestje
Ik onthoud helemaal niet alles.quote:
Haaiii Spotlessquote:
Dan gaan ze zonder jou, ook leukquote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
Buhhh vriendinlief en een goede vriend willen heel graag naar Pukkelpop net als vorig jaar maar de line-up (de eerste 70 namen in elk geval) zuigt echt apenballen
Klinkt als een vooropgezet plan.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
Buhhh vriendinlief en een goede vriend willen heel graag naar Pukkelpop net als vorig jaar maar de line-up (de eerste 70 namen in elk geval) zuigt echt apenballen
In die zin dat we al eerder afgesproken hadden te gaan, ja. Maar toen was er nog geen line-up.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klinkt als een vooropgezet plan.
Alleen Slayer lijkt me tof.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
Slayer-achtig ja. I'll stick with the original.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je een hele rare smaak want er staat heel veel van die Slayer-achtige troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |