Ja. Had liever Langeler behouden, maar snap dat hij iets anders wil. En Jans is een erg sympathieke kerel die bovendien geboren en getogen Zwollenaar is. Hij heeft van Groningen van een ploeg op het niveau van PEC gebracht naar play-off niveau, kijken of hij dat nog een keer kanquote:
Excuus. Is opgelost.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mooie OP. De RuG heeft een conflict met de UvA en als het stof is opgetrokken is de OU de minst toffe universiteit.
Huhwat. Bedoel je gooien met bolletjes sokken of gewoon waar ze toevallig belanden als je ze uittrekt? In dat eerste geval: alles is een balspel. Tweede: luiheid.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
Wil een man mij uitleggen waarom jullie door het hele huis sokken gooien? Ik vind het fascinerend
Ik raak ze altijd kwijtquote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
Wil een man mij uitleggen waarom jullie door het hele huis sokken gooien? Ik vind het fascinerend
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huhwat. Bedoel je gooien met bolletjes sokken of gewoon waar ze toevallig belanden als je ze uittrekt? In dat eerste geval: alles is een balspel. Tweede: luiheid.
Die Hans is niet helemaal 100%quote:Op maandag 18 maart 2013 20:58 schreef Ryon het volgende:
Pijnlijkste moment ooit bij VI. Mooi dan ik even ben binnen gezapt.
Ja, echtquote:Op maandag 18 maart 2013 20:58 schreef Ryon het volgende:
Pijnlijkste moment ooit bij VI. Mooi dan ik even ben binnen gezapt.
Nou ja, die spanning tussen die twee is dus niet gespeeld. Show staat op knappen.quote:
Zit wel weer snor volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, die spanning tussen die twee is dus niet gespeeld. Show staat op knappen.
Sowieso, stelletje debielen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, die spanning tussen die twee is dus niet gespeeld. Show staat op knappen.
Dan had Kraay Jr van de productie geen foxy in zijn handen gedrukt gekregen.quote:
Bij ons loopt de hond altijd door het hele huis met sokken te zeulen. Doorgaans het begin van de dag, de hele bovenverdieping afspeuren naar sokken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
Ach, zo is Hans gewoon. Altijd die overacting.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan had Kraay Jr van de productie geen foxy in zijn handen gedrukt gekregen.
Had je al eens foto's gepost?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een berg lol van zo'n beestje
Ik onthoud helemaal niet alles.quote:
Haaiii Spotlessquote:
Dan gaan ze zonder jou, ook leukquote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
Buhhh vriendinlief en een goede vriend willen heel graag naar Pukkelpop net als vorig jaar maar de line-up (de eerste 70 namen in elk geval) zuigt echt apenballen
Klinkt als een vooropgezet plan.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
Buhhh vriendinlief en een goede vriend willen heel graag naar Pukkelpop net als vorig jaar maar de line-up (de eerste 70 namen in elk geval) zuigt echt apenballen
In die zin dat we al eerder afgesproken hadden te gaan, ja. Maar toen was er nog geen line-up.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klinkt als een vooropgezet plan.
Alleen Slayer lijkt me tof.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
Slayer-achtig ja. I'll stick with the original.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je een hele rare smaak want er staat heel veel van die Slayer-achtige troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |