SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste afgeronde projecten uit het vorige topic:
Umami & Citro-San van Arual:
Bijou omhaakte een vierkante poef, in konijnenkleuren:
Dinosaur Chick en Panda Chick van Danaïdes
Trovey's Mand:
en een vestje van Lijnloos:
in de haak.
Wasabi is de wijde wereld in!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:41 schreef HarrrrieH het volgende:
Leuke titel![]()
En Trui. Ik heb speciaal extra lange draadjes laten zitten. Vind ik makkelijker met afhechten. De grote stapel had ik al gedaan. De rechter had ik even geen zin meer in. Die moet nog even wachten...
Arual, wat een leuke beestjes! Waar is Wasabi?
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef Muck het volgende:
Ohhh Bijou, wat is die poef gaaf geworden zeg!
senk joequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb gisteravond wel een paar slofjes gemaakt voor de kleine die op komst is bij vrienden
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Deze zijn echt heel erg makkelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 17:06 schreef Bijou het volgende:
Oh die slofjes
Moet ik toch ook maar eens gaan proberen, slofjes maken. Weet alleen niet voor wieen ben bang dat ze mislukken of niet passen of kriebelen of vervelende naadjes hebben waardoor ze niet lekker zitten
PM me even je mailadres! Dan mail ik je het worddocument.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Claudia, heb je het patroon van de walvis ook 'anders' opgeslagen? Hij opent niet op mijn mobiel of tablet..lijkt me zo leuk om te maken!
Aan elkaar maken met draad op plekken zoals staat aangeven :-)quote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef dapmar het volgende:
Ik heb snuf lijf af en bezig met hoofd. Maar hoe maak je het aan elkaar dan, dat vraag ik mij af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |