Ik heb veel ouwe beren rondlopen bij San Marino, zeker 60% is 30+quote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond maar weer verder met Avellino.
Heb wel een aardige basis nu geloof ik, al zijn ''we'' wel erg jong.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb veel ouwe beren rondlopen bij San Marino, zeker 60% is 33+
Dat probleem heb ik dus ook mijn routinier is een 25 jarige Fransmanquote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond maar weer verder met Avellino.
Heb wel een aardige basis nu geloof ik, al zijn ''we'' wel erg jong.
Die moeten zoveel mogelijk op niveau spelen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat is eigenlijk jullie tactiek om jonge/nieuwe (talentvolle) spelers snel naar een hoger niveau te tillen?
Zwaarder dan normaal laten trainen? Veel mee laten spelen met de Reserves of juist met het 1e elftal? Veel vriendschappelijke wedstrijden laten spelen met een soort van b-elftal? Dedicated trainer op zo'n gastje zetten?
Zóóóóó veel opties en nog zo veel te ontdekken voor mij als n00b.
Ik zie regelmatig aanbiedingen om uit te lenen langskomen die ik steevast 'reject'. Toch maar wat beter over nadenken dus.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die moeten zoveel mogelijk op niveau spelen.
Dus het liefste in je basis, zijn ze daar nog niet goed genoeg voor dan op uitleenbasis ergens anders.
In de reserves groeien echte talenten ook wel maar lang niet zo snel.
Wat training betreft wijzig ik zelf niets, zorg alleen voor de beste coaches.
Stel je Hölscher, Bouma, Pelupessy en Zschusschen vaak op?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig aanbiedingen om uit te lenen langskomen die ik steevast 'reject'. Toch maar wat beter over nadenken dus.
En gewoon één, hooguit twee talentjes regelmatig in het 1e laten meespelen dus. Al is het maar een helft of zo.
Ja, een talent die bv. 30 wedstrijden bij Helmond Sport speelt groeit vele malen sneller dan een talent dat zijn wedstrijden speelt bij de reserves van Twente.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig aanbiedingen om uit te lenen langskomen die ik steevast 'reject'. Toch maar wat beter over nadenken dus.
En gewoon één, hooguit twee talentjes regelmatig in het 1e laten meespelen dus. Al is het maar een helft of zo.
Steven Berghuis voorheen wel (ik speel FM 2012) als W. Janssen geblesseerd was, bij gebrek aan betere rechter buitenspelers.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stel je Hölscher, Bouma, Pelupessy en Zschusschen vaak op?
Thanks voor de tips. Ik zal er vanavond even wat dieper op induiken.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, een talent die bv. 30 wedstrijden bij Helmond Sport speelt groeit vele malen sneller dan een talent dat zijn wedstrijden speelt bij de reserves van Twente.
Kijk anders of je een feederclub kan vinden. (dan kan je jonge talenten altijd die kant opsturen)
En dan neem jij hem over?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef Silv het volgende:
Whehehe. Asare transfervrij van Utrecht overgenomen als backup. Die man is dit seizoen 7 keer geblesseerd geraakt, heeft letterlijk nog geen wedstrijd af kunnen maken.
72k per maand, dat kan ik niet betalen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Steven Berghuis voorheen wel (ik speel FM 2012) als W. Janssen geblesseerd was, bij gebrek aan betere rechter buitenspelers.
In de winterstop heb ik Michael Krohn-Dehli gekocht als rechtsbuiten. Wat een baas is dat.Kostte geen drol en scoort/assist de één na de ander.
Ik dacht alquote:
Ik heb nooit zo'n aanbieding gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Team instructions > passing style > short of direct passing kiezen?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik lees weleens als commentaar van m'n assistent manager tijdens een wedstrijd dat de korte/lange passes goed aankomen en dat het slim zou zijn om daarvan gebruik te maken door de spelers meer korte/lange passes te geven.
Hoe kan ik dit instellen?
Ok, zal eens kijken als een wedstrijd aan de gang is.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Team instructions > passing style > short of direct passing kiezen?
Je kunt het ook per speler veranderen bij player instructions.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, zal eens kijken als een wedstrijd aan de gang is.
En opeens is Evian FG FC m'n moederclub. Wie![]()
Beter komen ze met spelers, want ik heb nog nooit een speler te huur gekregen van m'n moederclub. Heb er al 3 gehad, Feyenoord, Groningen, Malage en nu Evian.
Veel plezier daarquote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef Silv het volgende:
Aangenomen door Arsenal nadat Wenger is vertrokken.
Dat is wel een idee ja. Maar eigenlijk heb ik al spelers genoegquote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou het niet doen iig, voor 600k-1m kun je betere halen waarschijnlijk.
Zelf ga ik regelmatig onder-21 en onder-19 nationale elftallen langs voor nieuwe talentjes, vaak kom je er wel wat tegen die nog 10-50k waard zijn en dus nog te halen zijn.
Mooie spelertjesquote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt het ook per speler veranderen bij player instructions.
En daarvoor moet je een ''report'' aanvragen bij Evian, als je naar de selectie van je parent club gaat staat daar een optie om je assistent met een report te laten komen over beschikbare spelers voor verhuur.
Als het report er is kun je daaruit kiezen en je kunt sowieso makkelijker spelers huren daar, gewoon zelf even kijken of er wat bij zit!
Heb even de sterkhouders van Avellino in 2015/16 verzameld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lencina is nieuw, Perin heb ik al in de Serie B voor 110k van Genoa kunnen kopen (was listed), Salvemini heb ik vorig seizoen transfervrij gehaald, Capece vorig jaar voor 1 miljoen van Ascoli, en Cros zit al sinds het eerste seizoen in de Serie C1/B bij de club (190k van Usez Pont du Gard) en is dus mee gegroeid.
Nee volgens mij niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
Komen die parent clubs dan niet zelf met een lijstje van spelers die je kan huren
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
[ afbeelding ]
Middelste knop.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef PBateman1978 het volgende:
En soms moet je gewoon schijt hebben aan je feeder club!
[ afbeelding ]
Die knop zie ik nergens staan.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
[ afbeelding ]
Middelste knop.
FM 12quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is ook echt ALTIJD hetzelfde in FM12 heStaat het vlak voor rust 0-0, krijg je een hoogtepunt en dan weet je gewoon dat de 0-1 valt
Heb al een aantal wedstrijden gehad zonder ook maar 1 hoogtepunt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is ook echt ALTIJD hetzelfde in FM12 heStaat het vlak voor rust 0-0, krijg je een hoogtepunt en dan weet je gewoon dat de 0-1 valt
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Silv het volgende:
Mweh, Arsenal is saai. Toch maar weer verder gaan met Middlesbrough.
ik lijk Drizzt wel
Wat is je doelstelling?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer ongeveer net zo ver met San Marino als op de pc van m'n ouders. Sta na 4 wedstrijden bovenaan met 12 punten en doelsaldo 12-2
Promoveren, dus 3e tot 6e eindigen en promotie afdwingen via nacompetitie of 1e/2e eindigen en direct gaanquote:
In 13 beginnen ze in de C1 volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
San Marino speelt volgens mij in elke FM wel in de C2/A
Nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is deze
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit veranderen?
Hoeveelste was je geworden dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar ik wil ook 15.75 mln aan transferinkomsten
Dat wil ik wel ja. Nieuwe doelstelling van het bestuur is eindigen in de middenmoot. Ik heb m'n opstelling nu een beetje aangepast naar 3-2-1-3-1 (was: 4-2-1-2-1). Ik heb nog geen echte versterkingen weten te strikken, alleen nog wat talentjes. En ik heb 2 spelers verkocht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel hoger eindigen he.
Werkt dat verdedigend een beetje? Als ik geen verdedigers op de vleugels heb krijg ik altijd veel te veel crossen tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wil ik wel ja. Nieuwe doelstelling van het bestuur is eindigen in de middenmoot. Ik heb m'n opstelling nu een beetje aangepast naar 3-2-1-3-1 (was: 4-2-1-2-1). Ik heb nog geen echte versterkingen weten te strikken, alleen nog wat talentjes. En ik heb 2 spelers verkocht.
Mwach, weet ik niet. Ik kreeg wel meer doelpunten tegen dan ik scoordequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Werkt dat verdedigend een beetje? Als ik geen verdedigers op de vleugels heb krijg ik altijd veel te veel crossen tegen.
Hoe kan dat nu weerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een jonge speler van mij is van 19 doorzettingsvermogen naar 16 gegaan na het bijleren van een oudere speler
Hoeveel man kunnen erin?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef BlaBla87 het volgende:
Jeeeuj, nieuwe stadion is klaar laat dat volk maar komen!
66.500quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel man kunnen erin?
Nog 1 friendly te gaan en dan kan het seizoen beginnen
Heb ik ook heel lang naar zitten kijken in mijn Sparta game maar uiteindelijk niet gehaald. Vond zijn stats toch wel heel erg tegenvallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, Laudrup aangetrokken. Kost me wel wat, maar hij kan op AMl/r spelen en daar heb ik nog weinig kandidaten voor.
Nog 1 oefenwedstrijd en dan begin ik tegen ADO
Netjesquote:
Ik zie nu pas dat het de zoon van Michael isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik ook heel lang naar zitten kijken in mijn Sparta game maar uiteindelijk niet gehaald. Vond zijn stats toch wel heel erg tegenvallen
Ik doe hetzelfde, maar ze zullen vast wel willen dat je lui kiest die ver in kunnen gooien, bijv. tot in de 16 van de tegenstanderquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:00 schreef alf89 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe iedereen hier zijn ingooien regelt.
Ik laat zelf altijd de linksback de ingooien op links doen en de rechtsback de ingooien op rechts.
En allebei gewoon kort.
Maar mijn assistent roept altijd bij het technisch overleg dat ik deze spelers moet veranderen voor goede inworpnemers. Waarom zou ik dit moeten doen?
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, maar ze zullen vast wel willen dat je lui kiest die ver in kunnen gooien, bijv. tot in de 16 van de tegenstander
Zeker. Enorm lastig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef BlaBla87 het volgende:
Heeft iemand anders ook die verder in het spel zit
Minimaal 10 jaar verder dat het echt lastiger word om door te selecteren..
Same here, behalve de CL geen moeite mee nu 2 maal op rij gewonnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb meer dan voldoende geld en een team vol met redelijke regens.
Toch is de CL loodzwaar voor me. Ik heb besloten toch echt te gaan doorselecteren nu, hoe moeilijk dat ook is.
Ik laat ingooien altijd op default staan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:00 schreef alf89 het volgende:
Ik laat zelf altijd de linksback de ingooien op links doen en de rechtsback de ingooien op rechts.
En allebei gewoon kort.
Maar mijn assistent roept altijd bij het technisch overleg dat ik deze spelers moet veranderen voor goede inworpnemers. Waarom zou ik dit moeten doen?
Geen imageshack gebruiken op fok, maar bv. imgur.comquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:50 schreef bizzle het volgende:
[ http://imageshack.us/scaled/landing/805/10448104.png (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/scaled/landing/443/81911204.png (copy/paste deze link) ]
EDIT werkt niet. naja.. het is mijn carriere met Dover Athletic waar ik nogal trots op ben.
Hey, jij hebt ook maar één seizoen in de NP1 gezetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:50 schreef bizzle het volgende:
[ http://imageshack.us/scaled/landing/805/10448104.png (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/scaled/landing/443/81911204.png (copy/paste deze link) ]
EDIT werkt niet. naja.. het is mijn carriere met Dover Athletic waar ik nogal trots op ben.
Ja dat seizoen ging verrassend goed haha!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hey, jij hebt ook maar één seizoen in de NP1 gezeten
Gewoon standaard, en ik ga meestal af op de adviezen van m'n As. Man.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:00 schreef alf89 het volgende:
En allebei gewoon kort.
Een speler met de beste Verre Inworpen is de beste keus om inworpen te laten doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, maar ze zullen vast wel willen dat je lui kiest die ver in kunnen gooien, bijv. tot in de 16 van de tegenstander
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef BlaBla87 het volgende:
Heeft iemand anders ook die verder in het spel zit
Minimaal 10 jaar verder dat het echt lastiger word om door te selecteren..
Hoezo? Omdat je spelers die je houdt beter zijn geworden en er dus een kleinere verschil zit in de spelers die je hebt aangetrokken ofzo?quote:
Tijdje geleden was dit spel op Steam te koop voor de helft van de prijs.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar kan ik dit spel downloaden?
Het is moeilijk om goed te zien wie er beter is, nieuwe namen, spelers ontwikkelen zich, je hebt banden met spelers, etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Omdat je spelers die je houdt beter zijn geworden en er dus een kleinere verschil zit in de spelers die je hebt aangetrokken ofzo?
Dat is voor mij ook het grootste probleem steeds ja. Ik hoef niet te verkopen en ik wil niet verkopen, maar daardoor komt er een onrealistisch scenario waarbij je maar nieuwe talenten blijft krijgen waar eigenlijk geen ruimte voor is. Ben nu dus maar erg selectief en als ik talentvolle spelers echt niet kan laten spelen dan blijf ik maar verhuren of verkoop ik met flink wat clausules (als het even kan met terugkoop optie, maar dat is aardig moeilijk)quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is moeilijk om goed te zien wie er beter is, nieuwe namen, spelers ontwikkelen zich, je hebt banden met spelers, etc.
Vooral de jeugdspelers. Ik heb in mijn Ajax de laatste jaren 6 spelers gehad die goed genoeg waren om in Ajax 1 te spelen op de rechtsback positie. Wie moet je houden, wie moet je laten gaan? Wanneer moet je ze laten gaan?
Op die manier. Meer keuze dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is moeilijk om goed te zien wie er beter is, nieuwe namen, spelers ontwikkelen zich, je hebt banden met spelers, etc.
Vooral de jeugdspelers. Ik heb in mijn Ajax de laatste jaren 6 spelers gehad die goed genoeg waren om in Ajax 1 te spelen op de rechtsback positie. Wie moet je houden, wie moet je laten gaan? Wanneer moet je ze laten gaan?
Activeer je Windows nou eens man!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef Silv het volgende:
Hamid.
[ afbeelding ]
Gaat wel lekker nu. Sta 2e met nog 2 wedstrijden te gaan, en ik zit in de finale van de EL. Kijken of ik hem nu kan winnen, want ik heb in bijna 4 jaar nog geen prijzen gewonnen.
Staat zo rebels nu.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Activeer je Windows nou eens man!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's matigquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe jeugdspelers! Krijg ik er maar 5.
3 hebben een halve ster, 1 van 1,5 ster en 1 van 2 sterren.
Netjes. Het prijzengeld is wel welkom zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gamepje met Cardiff, gaat heerlijk. Halve finale van de Capital One Cup zelfs bereikt. Seizoen 1.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
3de kans voor open goal gemist.FML.
10 minuten voor tijd scoort Bayern 4-2, hun enige spits is kennelijk beter dan 8 van mijn spelers die om hem heen stonden om de bal te pakken.
Het spel is gratis te downloaden, dus je hoeft t niet te kopen:quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik heb in mijn jeugd heel lang champions chip manager 00/01 en 01/02 gedaan. Weet iemand of dit nog ergens te bestellen/downloaden is? Soort van jeugdsentiment, met leuke spelers als Saviola die toen een toptalent was!
Probeer eerst de bovenste link, daar staat alles uitgelegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Top, dank je wel. Ga het testen!
In 2015 ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Welk jaar zit je? Ik in 2015, en Pelle is nu coach
Al prijzen gewonnen? Moet wel, anders zat je niet in Serie Aquote:
Ik heb jullie nog wel op de hoogte gehouden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al prijzen gewonnen? Moet wel, anders zat je niet in Serie A
Bekers gewonnen?
Mja, ik kan niet alles onthoudenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog wel op de hoogte gehouden.
(kampioenschap Serie C1/B, verder nog niet behalve dan promotie naar de Serie A)
Nog geen goede jeugdspelers?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, rechtsback erbij door een gratis transfer, is jonger en wat beter dan m'n huidige rechtsback:
[ afbeelding ]
De ene Fransman voor de andere Fransman
Nee, maar dat is wel verklaarbaar. Op dit moment heb ik een bescheiden jeugdcomplex. De betere jeugdcomplex is in aanbouw, maar dat duurt nog een half jaartje voordat het klaar is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen goede jeugdspelers?
Ik baal, EK 2020 gaat beginnen en Barazite, een van de weinige aanvallende spelers van een beetje niveau, valt geblesseerd uit.
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel verklaarbaar. Op dit moment heb ik een bescheiden jeugdcomplex. De betere jeugdcomplex is in aanbouw, maar dat duurt nog een half jaartje voordat het klaar is.
Weet je wat de verschillende gradaties in niveau's zijn? Van bescheiden naar uitstekend bv.
Barazite is aardig goed toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn.
Barazite is een goede speler wel. Veelzijdig ook, waardoor ik hem er graag bij heb.quote:
Bij mij zit ie bij AS Monaco, dus ik krijg hem never nooit naar Cambuurquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Barazite is een goede speler wel. Veelzijdig ook, waardoor ik hem er graag bij heb.
Succes met je eksperimentquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Winski05 het volgende:
Heerenveen-game even aan de kant geschoven om even heel wat anders te proberen.
Ik ben een game gestart met Skiljebo in de vierde divisie van Zweden. Met behulp van FMRTE heb ik de club een jeugdopleiding van '20' gegeven. Ik wil dan ook proberen om enkel en alleen met spelers uit de eigen jeugd te spelen. En ik ben dan benieuwd of ik met zo'n mega-kleine club ook gelijk allemaal geweldige jeugdspelers doorkrijg als ik de club een goede jeugdopleiding geef.
Ik heb wel, om het mezelf niet té moeilijk te maken, besloten om een aantal transfervrije spelers te contracteren. Die wel weer max. 18 jaar zijn, dat dan weer wel.
Ik ga geen spelers kopen, vanaf nu enkel en alleen gebruik maken van de spelers die ik heb en die ik doorkrijg uit de jeugdopleiding.
Ik ben benieuwd hoe dit me gaat bevallen...
Je moet ook goeie jeugdcoaches hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Winski05 het volgende:
Heerenveen-game even aan de kant geschoven om even heel wat anders te proberen.
Ik ben een game gestart met Skiljebo in de vierde divisie van Zweden. Met behulp van FMRTE heb ik de club een jeugdopleiding van '20' gegeven. Ik wil dan ook proberen om enkel en alleen met spelers uit de eigen jeugd te spelen. En ik ben dan benieuwd of ik met zo'n mega-kleine club ook gelijk allemaal geweldige jeugdspelers doorkrijg als ik de club een goede jeugdopleiding geef.
Ik heb wel, om het mezelf niet té moeilijk te maken, besloten om een aantal transfervrije spelers te contracteren. Die wel weer max. 18 jaar zijn, dat dan weer wel.
Ik ga geen spelers kopen, vanaf nu enkel en alleen gebruik maken van de spelers die ik heb en die ik doorkrijg uit de jeugdopleiding.
Ik ben benieuwd hoe dit me gaat bevallen...
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:04 schreef DeHovenier het volgende:
Echt zo faal, ik start mn pc op en start alvast FM13 op terwijl hij nog bezig is om andere programma's te laden enz, ern er gebeurt niks. Dus ik start het spel opnieuw op, maar dat kan niet omdat 'ie al draait. Ik wil Steam afsluiten maar dat kan niet omdat ik eerst FM13 moet afsluiten als ik Steam wil afsluiten. Maar ik kan FM13 niet afsluiten
De Task Manager laat zien dat alleen FireFox draait.
fixed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 5 spelers gehaald, alle 5 hebben ze een PA tussen de 180 en 200
Mijn FMscout
Nieuwe trainen hoef je helemaal niets aan te doen als je dat niet wilt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit te twijfelen om deze te kopen vroeger begonnen met cm2 daarna tot FM2010 gespeeld daarna kon mijn toenmalige laptop het niet meer aan,. Ik had even een vraagje wat betreft de voor mij nieuwe dingen hoe belangrijk is het nieuwe trainen en kan je dat uitbesteden?
en hoe of wat zit dat met jeugdopleidingen ?
Ik gebruik fmscout niet om te kijken wie ik moet kopen, maar om bij te houden hoe mijn spelers vooruitgaan en dergelijke.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
fixed.
[..]
Nieuwe trainen hoef je helemaal niets aan te doen als je dat niet wilt.
Verder is er dit jaar ook een 'classic mode' waarin je veel minder zelf hoeft te doen.
Gewoon kopen!
Ik zat maar te zeiken om 't zeiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik fmscout niet om te kijken wie ik moet kopen, maar om bij te houden hoe mijn spelers vooruitgaan en dergelijke.
Zo heb ik ook veel miskopen.
Spitsen van 18 ofzo die er goed uitzien, maar waar geen rek meer in zit.
Ik vond het altijd leuk om te zien hoe goed spelers uit kleine landen waren. Helaas kunnen die in nieuwe versies nooit meer goed worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zat maar te zeiken om 't zeiken.
Daar heb ik bijna ieder seizoen wel last van.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:49 schreef Typisch het volgende:
Clasie bij mij 10-12 maanden eruit met gescheurde kruisbanden.Nog niet gezien in fm zo lang.
Dan heb je wel echt bizar veel geluk gehadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:27 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn langst geblesseerde speler was 1,5 maand volgens mij.
Ik speel nog niet zo langquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt bizar veel geluk gehad
Ben je bondscoach van Belgie danquote:
jupquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel nog niet zo lang
[..]
Ben je bondscoach van Belgie dan
Mijn eerste game was met Porto, maar heb het eerste seizoen nooit afgemaakt. Veel gekloot omdat je weinig zelf opgeleide spelers hebt voor de CL en dan ben je in de eigen competitie ook nog verplicht om 1 Portugees op te stellen geloof ik, wat in die selectie ook onhandig is als Moutinho geblesseerd is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef inZanity het volgende:
Topics in deze reeks gaan snel tegenwoordig.
FM 13 en ik zijn nog geen goede match.
Speel CM/FM al sinds 01-02 maar zo moeilijk als nu heb ik het nog niet gehad. Waar ik voorheen altijd wel een vrije goede manager was en zelden ontslagen werd heb ik nu nog geen enkele game gehad zonder ontslagen te worden.. Steeds gaat het in het tweede of derde seizoen mis. O.a al games gehad met Wolfsburg, meerdere games met Feyenoord en nu met Dortmund. Met Dortmund ook weer twee goede eerste seizoenen gehad. Twee keer tweede geworden tweede seizoen zelfs de beker en de Super Cup gepakt. En derde seizoen stort het weer volledig in. Halverwege ontslagen op een 10e plek nadat ik al uitgeschakeld was in de beker en de CL. Begint een beetje vermoeiend te worden zo.
Had toen ik het spel kocht al helemaal een stappenplan in m'n hoofd.. Eerst CL'je pakken met een redelijk grote club/CL pakken met Feyenoord. Vervolgens Leixoes of St. Pauli naar de top brengen dan Rangers (terug) naar de top brengen en uiteindelijk een héle lange game waarbij ik m'n plaatselijk amateurclubje naar de top wou gaan brengen. Maar op deze manier schiet het dus niet op.
Maar goed, maar weer een nieuwe game beginnen. Wil deze keer wel eens in Portugal aan de slag. Zit sterk te twijfelen tussen Benfica en Porto. Iemand ervaring met één van deze ploegen en die één van de aan kan raden en waarom?
Ah. Good Jobquote:
Ik kocht FM13 1 maand/2 maanden geleden, en ik begon m'n allereerste save met SC Heerenveen. Hiervoor had ik nog nooit een voetbalmanagerspel gespeeld. Wel FIFA 2010, maar niet langer dan een week, toen was ik er alweer op uitgekeken. Met Heerenveen werd ik na enkele maanden ontslagen, en toen ben ik een nieuwe save begonnen met Cambuur Leeuwarden. Ik zit nu in 2015 (begonnen in 2012), en ik ben in het 2e seizoen 2e geworden in de JL, en daarna 13e geworden in de ED. Ook heb ik de bekerfinale bereikt, waar ik verloren heb van Twente. Nu sta ik 14e, na 7 wedstrijden te hebben gespeeld. Maar ik moest wel tegen ADO, AZ, Excelsior, Ajax, Vitesse, PSV en Roda. Heb alleen tegen Excelsior gewonnen, de rest verloren of gelijk gespeeld. En ben nu net door nar de 3e ronde in de beker.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef inZanity het volgende:
Topics in deze reeks gaan snel tegenwoordig.
FM 13 en ik zijn nog geen goede match.
Speel CM/FM al sinds 01-02 maar zo moeilijk als nu heb ik het nog niet gehad. Waar ik voorheen altijd wel een vrije goede manager was en zelden ontslagen werd heb ik nu nog geen enkele game gehad zonder ontslagen te worden.. Steeds gaat het in het tweede of derde seizoen mis. O.a al games gehad met Wolfsburg, meerdere games met Feyenoord en nu met Dortmund. Met Dortmund ook weer twee goede eerste seizoenen gehad. Twee keer tweede geworden tweede seizoen zelfs de beker en de Super Cup gepakt. En derde seizoen stort het weer volledig in. Halverwege ontslagen op een 10e plek nadat ik al uitgeschakeld was in de beker en de CL. Begint een beetje vermoeiend te worden zo.
Had toen ik het spel kocht al helemaal een stappenplan in m'n hoofd.. Eerst CL'je pakken met een redelijk grote club/CL pakken met Feyenoord. Vervolgens Leixoes of St. Pauli naar de top brengen dan Rangers (terug) naar de top brengen en uiteindelijk een héle lange game waarbij ik m'n plaatselijk amateurclubje naar de top wou gaan brengen. Maar op deze manier schiet het dus niet op.
Maar goed, maar weer een nieuwe game beginnen. Wil deze keer wel eens in Portugal aan de slag. Zit sterk te twijfelen tussen Benfica en Porto. Iemand ervaring met één van deze ploegen en die één van de aan kan raden en waarom?
Hmm wel lastig idd met die Portugezen. Maar misschien ook wel weer juist een uitdaging. Ga denk ik morgen toch maar een poging wagen met Porto. Loopt in elk geval een heerlijk ploegje rond.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn eerste game was met Porto, maar heb het eerste seizoen nooit afgemaakt. Veel gekloot omdat je weinig zelf opgeleide spelers hebt voor de CL en dan ben je in de eigen competitie ook nog verplicht om 1 Portugees op te stellen geloof ik, wat in die selectie ook onhandig is als Moutinho geblesseerd is.
Wel veel grote talenten zitten er al, met beide backs + Maicon, Fernando, James. En een bazige spits met Jackson Martinez. Wel veel potentie dus en in Portugal moet je met gemak minimaal 2e kunnen worden.
Prima bezig dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Good Job
[..]
Ik kocht FM13 1 maand/2 maanden geleden, en ik begon m'n allereerste save met SC Heerenveen. Hiervoor had ik nog nooit een voetbalmanagerspel gespeeld. Wel FIFA 2010, maar niet langer dan een week, toen was ik er alweer op uitgekeken. Met Heerenveen werd ik na enkele maanden ontslagen, en toen ben ik een nieuwe save begonnen met Cambuur Leeuwarden. Ik zit nu in 2015 (begonnen in 2012), en ik ben in het 2e seizoen 2e geworden in de JL, en daarna 13e geworden in de ED. Ook heb ik de bekerfinale bereikt, waar ik verloren heb van Twente. Nu sta ik 14e, na 7 wedstrijden te hebben gespeeld. Maar ik moest wel tegen ADO, AZ, Excelsior, Ajax, Vitesse, PSV en Roda. Heb alleen tegen Excelsior gewonnen, de rest verloren of gelijk gespeeld. En ben nu net door nar de 3e ronde in de beker.
Haal 1 speler uit je jeugd die er al 3 jaar zit, zet hem in je eerste elftal, zet hem op de lijst en klaar. Tenzij je echt geen jeugd meer hebt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:22 schreef Niek92 het volgende:
Zijn er meer mensen met dit probleem?
[ afbeelding ]
Houdt in dat ik niet kan kiezen welke spelers ik inschrijf voor Europese competities, alleen door op automatisch kiezen in te drukken. Vorig seizoen ging dat goed, nu dus niet en kan ik niet verder..
Dat is het probleem niet. Als ik spelers wil aanvinken kan dat niet, het vakje is simpelweg leeg. Normaal staat daar in of uit in, bij mij is het leeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haal 1 speler uit je jeugd die er al 3 jaar zit, zet hem in je eerste elftal, zet hem op de lijst en klaar. Tenzij je echt geen jeugd meer hebt.
Volgens mij kan het ook zelfs met iedere jeugdspeler, maar weet het niet zeker.
Dus als je klikt op Selectie verwijderen, dan kan je daarna alsnog geen enkele speler los aanklikken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:22 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Als ik spelers wil aanvinken kan dat niet, het vakje is simpelweg leeg. Normaal staat daar in of uit in, bij mij is het leeg.
Ik kan dus alleen nog spelers selecteren door op automatisch kiezen te drukken, zelf selecteren is niet meer mogelijk. Hopelijk weet iemand hier iets op?
Zet 1 van je spelers die je niet nodig hebt op "Out" en probeer het dan nog is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:22 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Als ik spelers wil aanvinken kan dat niet, het vakje is simpelweg leeg. Normaal staat daar in of uit in, bij mij is het leeg.
Ik kan dus alleen nog spelers selecteren door op automatisch kiezen te drukken, zelf selecteren is niet meer mogelijk. Hopelijk weet iemand hier iets op?
Klopt!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus als je klikt op Selectie verwijderen, dan kan je daarna alsnog geen enkele speler los aanklikken?
Dat kan dus niet, ik kan helemaal niks aanklikken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:58 schreef Lockie het volgende:
[..]
Zet 1 van je spelers die je niet nodig hebt op "Out" en probeer het dan nog is.
Het grote verschil met oudere versies is dat je nu echt je tactiek moet aanpassen aan de tegenstander.quote:
Ja dat merk ik.....ik speel nu tegen Utrecht en zij hebben een sterk middenveld op mijn helft, maar geen vleugelspelers. Dus ik counter nu en heb opdracht gegeven om de flanken te benutten. Dat werkt een stuk beter.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het grote verschil met oudere versies is dat je nu echt je tactiek moet aanpassen aan de tegenstander.
In grote lijnen kun je ergens aan vast houden natuurlijk maar het is echt verstandig om per tegenstander te bekijken waar hun sterktes en zwaktes liggen en je daar tegen te wapenen.
Hoelang duurde de uitbreiding?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, stadion Partenio - Adriano Lombardi in Avellino is uitgebreid van 7.450 naar 9.946 zitplaatsen.
Ben het wel van plan idd, nu helemaal omdat m'n salarisbudget is verhoogd. Nu kan ik hem betalen ookquote:
Tekengeld en andere bonussen iets omhoog doen anders?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij vraagt 38k, kan hem maar 31,4k bieden.
Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tekengeld en andere bonussen iets omhoog doen anders?
Als je het m waard vind tov je huidige spelers natuurlijk.
Uitgetekend?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo het begint al weer te kriebelen om weer verder te gaan
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. Jouw request is de volgende.
Dan heb je vast geen Matavzquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
M'n spits scoort niet en we maken de kansen niet af. Wat is de oorzaak
;iquote:
Matavz scoorde in het vorige seizoen wel 61 keer voor PSV he. Alleen Eredivisie.quote:
Nee, ik heb deze:quote:
Damn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Matavz scoorde in het vorige seizoen wel 61 keer voor PSV he. Alleen Eredivisie.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef MMUFC het volgende:
AZ heeft een speler gehad met de naam Samuel Xavier.
Seizoen 20-21: 25 duels 6 geel 0 rood
Seizoen 21-22: 28 duels 16 geel 2 rood
Seizoen 22-23: 29 duels 18 geel 2 rood
Seizoen 23-24: 5 duels 2 geel 0 rood.
In 87 duels dus 42 geel en 4 rood. Die kreeg dus bijna iedere 2 duels een gele kaartDie is nog erger dan Van Bommel irl
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:35 schreef MMUFC het volgende:
Het principe "zolang wij de bal hebben, kunnen zij niet scoren" kennen ze ook niet bij NAC.. Staan bij rust 3-0 achter. Mogen begin 2e helft de aftrap nemen.. Bal gaat naar een van hun middenvelders en die geeft de bal een loei naar voren zodat hij bij mij over de achterlijn gaat...
Zolang het maar met vooruitgeschoven wingbacks isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Zo ik heb eindelijk FM 2013 in bezit
Iemand nog een goede taktiek voor me
Is het veel veranderd tov 2011 (laatste die ik speelde).
Da's kutquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maanden gespeeld, niet gesaved. Ineens een runtime error terwijl met ik 2-0 voor sta tegen Besiktas.
Jammer, dit.
Want?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang het maar met vooruitgeschoven wingbacks is
M'n ploeg moet eerst maar eens leren om de grote kansen ook af te makenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:23 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit spelertje 300k waard?
[ afbeelding ]
En m'n jeugdbudget is verhoogd
Veel succes!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga het spel even links laten liggen na die error. Heb er even geen zin meer in.
En moet nog wat school dingen doen.
ggquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef MMUFC het volgende:
Speel je tussen de twee kwartfinale duels met Barcelona door met 11 reserves tegen AZ , win je met 8-2
Je gaat lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef MMUFC het volgende:
Atletico Madrid is zojuist voor de 6e keer op rij kampioen van Spanje geworden.
Ik zelf voor de 9e keer kampioen van Nederland
Feyenoord heeft de EL finale van Arsenal verloren.
Heb zelf voor de 4e keer op rij de CL gewonnen. 6e totaal.
PSV heeft inmiddels 32 landstitels. Evenveel als Ajax.
16 bekers, nog 5 minder dan Ajax.
18 Nederlandse Super Cups, recordhouder.
6 CLs, 3 minder dan Real Madrid.
2 ELs, 3 minder dan Liverpool.
3 Club WK's, 2 minder dan Barcelona.
4 Europese Super Cups, 3 minder dan Barcelona.
Succes!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef BlaBla87 het volgende:
Zo ff paar dagen niet gespeeld
Kijken of ik de zin weer terug krijg met mn langste game ooit
Of dat ik eens een nieuwe ga beginnen
Hoe kan datquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn savegame met sparta is stuk hij kan hem niet meer laden
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:59 schreef Funzel het volgende:
Seizoen 2017/2018 met Benfica, spelersstatistieken. Bijna allemaal regens inmiddels.
[ afbeelding ]
Vernier
Waar ga je dan werken?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Savegame werkt weer
Ik ga na dit seizoen wel weg bij Sparta heb geen motivatie meer
Kijk wel waar ze me willen hebben hoop een leuke club in het rechterrijtje van de BPL of een topclub in het Championshipquote:
Netjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:19 schreef Funzel het volgende:
Lekker begin van het seizoen met Benfica.
[ afbeelding ]
2018/2019
Zou inderdaad best weleens daar aan kunnen liggen. Kies altijd aan het begin van een game een tactiek uit en dat wijk ik vervolgens niet meer vanaf. Wel vreemd dat het dan steeds in het begin wel goed gaat en het vervolgens steeds pas in het tweede of vaak zelfs derde seizoen helemaal instort. Maar zal er wel mee te maken hebben dat de tegenstander je tactiek op een gegeven moment doorheeft. Als je steeds aanpast aan de tegenstander zal dat niet snel gebeuren. Toch maar wat meer met de tegenstander bezig gaan houden dus. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het grote verschil met oudere versies is dat je nu echt je tactiek moet aanpassen aan de tegenstander.
In grote lijnen kun je ergens aan vast houden natuurlijk maar het is echt verstandig om per tegenstander te bekijken waar hun sterktes en zwaktes liggen en je daar tegen te wapenen.
De AI leert ook he, dus je tactiek is na 2-3 seizoenen ''gekraakt''.quote:Op maandag 25 maart 2013 04:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou inderdaad best weleens daar aan kunnen liggen. Kies altijd aan het begin van een game een tactiek uit en dat wijk ik vervolgens niet meer vanaf. Wel vreemd dat het dan steeds in het begin wel goed gaat en het vervolgens steeds pas in het tweede of vaak zelfs derde seizoen helemaal instort.
Dit dus inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 04:18 schreef inZanity het volgende:
Maar zal er wel mee te maken hebben dat de tegenstander je tactiek op een gegeven moment doorheeft. Als je steeds aanpast aan de tegenstander zal dat niet snel gebeuren. Toch maar wat meer met de tegenstander bezig gaan houden dus. Bedankt voor de tip.
En toch speel ik al t/m 2026 met dezelfde tactiek, uitzondering op de regel I guess!quote:Op maandag 25 maart 2013 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De AI leert ook he, dus je tactiek is na 2-3 seizoenen ''gekraakt''.
[..]
Dit dus inderdaad.
Vervelend he? Alsof ze gewoon niet willen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:58 schreef DeHovenier het volgende:
Argh, 2 vrije trappen achter elkaar, elke keer op de lat, de bal spring terug voor de voeten van een Camburspeler maar ipv dat ie schiet, staat ie daar te staan en wordt vervolgens getackeld![]()
Herkenbaarquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Godver de godver, heb een nieuwe laptop gekocht met een I7'tje en flink wat geheugen zodat FM weer flink kan knallen (eigenlijk omdat de andere gewoon gruwelijk versleten was). Eindelijk klaar met installeren, alle bestanden overzetten, personaliseren etc. Denk je weer te kunnen gaan FM'en, krijg je dit:
Blijft mijn moddervette savegame hangen op hetzelfde moment iedere keer, even proberen om een weekje op vakantie te gaan. Heeft bij 12 ook eens gewerkt bij mij.
Edit: Werkt dus niet, kutzooi.
Gezeik met Windows 8 ?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Godver de godver, heb een nieuwe laptop gekocht met een I7'tje en flink wat geheugen zodat FM weer flink kan knallen (eigenlijk omdat de andere gewoon gruwelijk versleten was). Eindelijk klaar met installeren, alle bestanden overzetten, personaliseren etc. Denk je weer te kunnen gaan FM'en, krijg je dit:
Blijft mijn moddervette savegame hangen op hetzelfde moment iedere keer, even proberen om een weekje op vakantie te gaan. Heeft bij 12 ook eens gewerkt bij mij.
Edit: Werkt dus niet, kutzooi.
Nope, heb er meteen Windows 7 opgezet. Had daar nog een licentie over vanquote:
Ik zou die shit echt afzeggen . Hatelijk dat je 2 wedstrijden hebt in 2 dagenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet tegen Betis in de Halve Finale Vriendschappelijke Beker. Andere teams die meedoen zijn Bochum en Man. Utd.
Wat is dat dan weer
Krijg je er geld voor?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou die shit echt afzeggen . Hatelijk dat je 2 wedstrijden hebt in 2 dagen
ja je krijgt er geld voor.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Krijg je er geld voor?
Trainingscomplex gaat verbeterd worden
Dat is mooi. Kan ik wel gebruiken. Maar 2 wedstrijden in 2 dagen, dat is een beetje snelquote:
Kans op blessures is hoogquote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is mooi. Kan ik wel gebruiken. Maar 2 wedstrijden in 2 dagen, dat is een beetje snel
Wat is je moederclub?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:47 schreef DeHovenier het volgende:
Heuj, m'n moederclub wil opeens een spits aan mij verhuren.
Gastje is 14
Evian Tholon Gallard (Ligue 1)quote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is je moederclub?
En is die jongen een beetje goed?
Lukt het nog steeds nietquote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hmm klote zeg. Het ligt volgens mij ook niet aan mijn savegame.
Want bij een nieuwe game krijg ik na ongeveer een week ook weer een crash-dump.
Iemand hier ervaringen met het oplossen van crash-dump problemen?
Dan ben je mijn held.
Nope, met een nieuwe game krijg ik ook weer een crash-dump na een weekje. Erg vervelend.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lukt het nog steeds niet![]()
Ik kan je helaas niet helpen want ik heb nooit een crash-dump gehad.
Veel succes.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nope, met een nieuwe game krijg ik ook weer een crash-dump na een weekje. Erg vervelend.
Ik ga FM maar verwijderen en opnieuw installeren, hoop dat het werkt.
Ik speel dit spel voor het eerst dus ik kan het niet vergelijken. Ik zit nu in 2016 met Cambuur Leeuwarden, en het nieuwe seizoen begint bijna. Vorig seizoen ben ik 11e geëindigd in de ED, en daarvoor 13e. En daarvoor ben ik gepromoveerd uit de JL.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Toch vreemd. Vroeger was Managers United HET forum van FM, nu zijn er nog maar een paar posts per dag.
Lees wel op vele sites dat het qua spelen toch wel schijnt tegen te vallen, FM 2013. Veel minder op de tactics, meer op je rol als manager gericht. Heel veel mensen die klagen over de moeilijkheidsgraad en dat bij elke updates je taktieken niet meer werken. Hebben jullie daar geen problemen mee?
Eindelijk gelukt. Nieuwe installatie en verwijderen van register files doet wonderen.quote:
Ja, nieuwste videokaart drivers downloaden. Sindsdien geen crash meer gehad.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hmm klote zeg. Het ligt volgens mij ook niet aan mijn savegame.
Want bij een nieuwe game krijg ik na ongeveer een week ook weer een crash-dump.
Iemand hier ervaringen met het oplossen van crash-dump problemen?
Dan ben je mijn held.
De meeste mensen zijn aan 't spelen ipv aan het klagen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Toch vreemd. Vroeger was Managers United HET forum van FM, nu zijn er nog maar een paar posts per dag.
Lees wel op vele sites dat het qua spelen toch wel schijnt tegen te vallen, FM 2013. Veel minder op de tactics, meer op je rol als manager gericht. Heel veel mensen die klagen over de moeilijkheidsgraad en dat bij elke updates je taktieken niet meer werken. Hebben jullie daar geen problemen mee?
Standaard I5 met 4GB en een SSD'tje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 04:21 schreef Alziend-Oog het volgende:
Op welke PC/laptop spelen jullie FM?
Ben al een tijdje op zoek naar een computer die dit wel kan, maar niet al te duur is.
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je laat al je spelers Balanced of op Team Cohesion trainen?
voorseizoen team cohesion en de ander laat ik een trainer doenquote:
Zal zo ff kijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 04:21 schreef Alziend-Oog het volgende:
Op welke PC/laptop spelen jullie FM?
Ben al een tijdje op zoek naar een computer die dit wel kan, maar niet al te duur is.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 05:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Eindelijk gelukt. Nieuwe installatie en verwijderen van register files doet wonderen.
Na een weekje eindelijk weer FM'en.
Algemene training: verdedigen, intensiteit gemiddeldquote:
Is dat Falcao?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Beverwijker het volgende:
[ afbeelding ]
60 Miljoen en 150k salaris..
Doen of niet?
Ja dat is Falcao !!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat Falcao?
Voor 60 miljoen kan je denk ik een jongere speler halen waar je nog wat mee kunt verdienen.
Ik wou dat ik 60 mln te besteden had
Hoogste maandsalaris van een speler van Cambuur is 30k.
Kan je het geld missen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Ja dat is Falcao !!
Hij maakt nu al 2 seizoenen lang de meeste doelpunten van de hele wereld..
Daarom twijfel ik...
Help ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemde is dat ik zojuist mijn eerste wedstrijd speel, maar de bespreking in de rust door mij geleid wordt maar kan geen teksten aanklikken waarmee ik ze kan aanspreken?! Terwijl het wel gebeurd is, assistent bemoeit zich er iig niet mee...
Waar kan ik dat instellen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Je hebt alles goed ingesteld?
Komt wel weer goed dalijk. Hij is gewoon even een tijdje pissig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een bod gekregen van 500k op m'n linksback, en nu heeft ie het in de bol gekregen en wil zijn contract laten opwaarderen. Hij verdiende al 30k, nu wil hij 41k en dat terwijl ik maar 31k kan betalen
Nu issie ontevreden
Pijltje naar beneden naast je clubnaam, dan op Verantwoordelijkheden Staf klikken en dan op het tabje Eerste Elftal klikken. Daar kun je aanvinken of je Ass. Manager de speeches moet geven.quote:
Hij past mooi in het team, en is favoriete speler bij enkele andere basisspelers, en bovendien kan ik later meer voor hem vangen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel weer goed dalijk. Hij is gewoon even een tijdje pissig.
Waarom liet je hem niet gaan eigenlijk?
Oppassen met dat soort clausules, altijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
Nu biedt Stuttgart 1.7 mln op m'n Verd. Mid., maar ik wil hem niet verkopen. Laat er nu net een clausule in zn contract zitten dat als er 1.7 mln op hem wordt geboden, dat ie mag vertrekken
Hij is pas 20, en ik heb hem 3 jaar geleden transfervrij van RC Genk gehaald.
Neemt niet weg dat ik het geld goed kan gebruiken.
Nieuw contract gevenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
Nu biedt Stuttgart 1.7 mln op m'n Verd. Mid., maar ik wil hem niet verkopen. Laat er nu net een clausule in zn contract zitten dat als er 1.7 mln op hem wordt geboden, dat ie mag vertrekken
Hij is pas 20, en ik heb hem 3 jaar geleden transfervrij van RC Genk gehaald.
Neemt niet weg dat ik het geld goed kan gebruiken.
Je had beter Falcao kunnen halen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef Beverwijker het volgende:
Besloten om Leandro Damiao te kopen voor 30 miljoen
Kijk, dank je wel. Is echt wennen na voor het laatst FM 2011 gespeelt te hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pijltje naar beneden naast je clubnaam, dan op Verantwoordelijkheden Staf klikken en dan op het tabje Eerste Elftal klikken. Daar kun je aanvinken of je Ass. Manager de speeches moet geven.
Ja, weer een les geleerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oppassen met dat soort clausules, altijd.
Weet iemand een goed hoofd jeugdopleidingen, voor Volendam?
Zal eens kijken of dat lukt! Het is wel een idee.quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk, dank je wel. Is echt wennen na voor het laatst FM 2011 gespeelt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |