Ik heb veel ouwe beren rondlopen bij San Marino, zeker 60% is 30+quote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond maar weer verder met Avellino.
Heb wel een aardige basis nu geloof ik, al zijn ''we'' wel erg jong.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb veel ouwe beren rondlopen bij San Marino, zeker 60% is 33+
Dat probleem heb ik dus ook mijn routinier is een 25 jarige Fransmanquote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond maar weer verder met Avellino.
Heb wel een aardige basis nu geloof ik, al zijn ''we'' wel erg jong.
Die moeten zoveel mogelijk op niveau spelen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat is eigenlijk jullie tactiek om jonge/nieuwe (talentvolle) spelers snel naar een hoger niveau te tillen?
Zwaarder dan normaal laten trainen? Veel mee laten spelen met de Reserves of juist met het 1e elftal? Veel vriendschappelijke wedstrijden laten spelen met een soort van b-elftal? Dedicated trainer op zo'n gastje zetten?
Zóóóóó veel opties en nog zo veel te ontdekken voor mij als n00b.
Ik zie regelmatig aanbiedingen om uit te lenen langskomen die ik steevast 'reject'. Toch maar wat beter over nadenken dus.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die moeten zoveel mogelijk op niveau spelen.
Dus het liefste in je basis, zijn ze daar nog niet goed genoeg voor dan op uitleenbasis ergens anders.
In de reserves groeien echte talenten ook wel maar lang niet zo snel.
Wat training betreft wijzig ik zelf niets, zorg alleen voor de beste coaches.
Stel je Hölscher, Bouma, Pelupessy en Zschusschen vaak op?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig aanbiedingen om uit te lenen langskomen die ik steevast 'reject'. Toch maar wat beter over nadenken dus.
En gewoon één, hooguit twee talentjes regelmatig in het 1e laten meespelen dus. Al is het maar een helft of zo.
Ja, een talent die bv. 30 wedstrijden bij Helmond Sport speelt groeit vele malen sneller dan een talent dat zijn wedstrijden speelt bij de reserves van Twente.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig aanbiedingen om uit te lenen langskomen die ik steevast 'reject'. Toch maar wat beter over nadenken dus.
En gewoon één, hooguit twee talentjes regelmatig in het 1e laten meespelen dus. Al is het maar een helft of zo.
Steven Berghuis voorheen wel (ik speel FM 2012) als W. Janssen geblesseerd was, bij gebrek aan betere rechter buitenspelers.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stel je Hölscher, Bouma, Pelupessy en Zschusschen vaak op?
Thanks voor de tips. Ik zal er vanavond even wat dieper op induiken.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, een talent die bv. 30 wedstrijden bij Helmond Sport speelt groeit vele malen sneller dan een talent dat zijn wedstrijden speelt bij de reserves van Twente.
Kijk anders of je een feederclub kan vinden. (dan kan je jonge talenten altijd die kant opsturen)
En dan neem jij hem over?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef Silv het volgende:
Whehehe. Asare transfervrij van Utrecht overgenomen als backup. Die man is dit seizoen 7 keer geblesseerd geraakt, heeft letterlijk nog geen wedstrijd af kunnen maken.
72k per maand, dat kan ik niet betalen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Steven Berghuis voorheen wel (ik speel FM 2012) als W. Janssen geblesseerd was, bij gebrek aan betere rechter buitenspelers.
In de winterstop heb ik Michael Krohn-Dehli gekocht als rechtsbuiten. Wat een baas is dat.Kostte geen drol en scoort/assist de één na de ander.
Ik dacht alquote:
Ik heb nooit zo'n aanbieding gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Team instructions > passing style > short of direct passing kiezen?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik lees weleens als commentaar van m'n assistent manager tijdens een wedstrijd dat de korte/lange passes goed aankomen en dat het slim zou zijn om daarvan gebruik te maken door de spelers meer korte/lange passes te geven.
Hoe kan ik dit instellen?
Ok, zal eens kijken als een wedstrijd aan de gang is.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Team instructions > passing style > short of direct passing kiezen?
Je kunt het ook per speler veranderen bij player instructions.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, zal eens kijken als een wedstrijd aan de gang is.
En opeens is Evian FG FC m'n moederclub. Wie![]()
Beter komen ze met spelers, want ik heb nog nooit een speler te huur gekregen van m'n moederclub. Heb er al 3 gehad, Feyenoord, Groningen, Malage en nu Evian.
Veel plezier daarquote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef Silv het volgende:
Aangenomen door Arsenal nadat Wenger is vertrokken.
Dat is wel een idee ja. Maar eigenlijk heb ik al spelers genoegquote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou het niet doen iig, voor 600k-1m kun je betere halen waarschijnlijk.
Zelf ga ik regelmatig onder-21 en onder-19 nationale elftallen langs voor nieuwe talentjes, vaak kom je er wel wat tegen die nog 10-50k waard zijn en dus nog te halen zijn.
Mooie spelertjesquote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt het ook per speler veranderen bij player instructions.
En daarvoor moet je een ''report'' aanvragen bij Evian, als je naar de selectie van je parent club gaat staat daar een optie om je assistent met een report te laten komen over beschikbare spelers voor verhuur.
Als het report er is kun je daaruit kiezen en je kunt sowieso makkelijker spelers huren daar, gewoon zelf even kijken of er wat bij zit!
Heb even de sterkhouders van Avellino in 2015/16 verzameld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lencina is nieuw, Perin heb ik al in de Serie B voor 110k van Genoa kunnen kopen (was listed), Salvemini heb ik vorig seizoen transfervrij gehaald, Capece vorig jaar voor 1 miljoen van Ascoli, en Cros zit al sinds het eerste seizoen in de Serie C1/B bij de club (190k van Usez Pont du Gard) en is dus mee gegroeid.
Nee volgens mij niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
Komen die parent clubs dan niet zelf met een lijstje van spelers die je kan huren
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
[ afbeelding ]
Middelste knop.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef PBateman1978 het volgende:
En soms moet je gewoon schijt hebben aan je feeder club!
[ afbeelding ]
Die knop zie ik nergens staan.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
[ afbeelding ]
Middelste knop.
FM 12quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is ook echt ALTIJD hetzelfde in FM12 heStaat het vlak voor rust 0-0, krijg je een hoogtepunt en dan weet je gewoon dat de 0-1 valt
Heb al een aantal wedstrijden gehad zonder ook maar 1 hoogtepunt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is ook echt ALTIJD hetzelfde in FM12 heStaat het vlak voor rust 0-0, krijg je een hoogtepunt en dan weet je gewoon dat de 0-1 valt
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Silv het volgende:
Mweh, Arsenal is saai. Toch maar weer verder gaan met Middlesbrough.
ik lijk Drizzt wel
Wat is je doelstelling?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels weer ongeveer net zo ver met San Marino als op de pc van m'n ouders. Sta na 4 wedstrijden bovenaan met 12 punten en doelsaldo 12-2
Promoveren, dus 3e tot 6e eindigen en promotie afdwingen via nacompetitie of 1e/2e eindigen en direct gaanquote:
In 13 beginnen ze in de C1 volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
San Marino speelt volgens mij in elke FM wel in de C2/A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |