Ik zag het net in de auto ook op tv voorbij komen bij max...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
en ook op de radio geweest![]()
Fragmentje:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)nigd+met+zijn+baasje
Ach, het is weer eens wat anders dan 'het gaat kut met de economie en op diverse plaatsen in de wereld slaan ze elkaar de kop in voor de meest onzinnige dingen'...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Het interesseert me echt geen drol, maarja de media maakt er weer een hype van zie ik
Precies, heb af en toe toch wel liever dit soort nieuws.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan 'het gaat kut met de economie en op diverse plaatsen in de wereld slaan ze elkaar de kop in voor de meest onzinnige dingen'...
Ik las eerst ook NSB'er; ik moest twee keer kijken.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Lollertrolle het volgende:
Niemand die het opvalt dat die beer NSB-er heet?
schapen staan ook altijd aan een kant van de weide..quote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Gewoon 6000 man die die fb pagina leuk vindtwtf
Hoe kom ik in contact met de redactie?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef DonJames het volgende:
Inderdaad SBS-nieuws, met een beetje pech ook nog gewoon een reclamestunt van de NS.
en toch is het leuk![]()
Deze kreeg je kado bij Robijntje, was dus niet te koop. Ik heb er hier eentje op de kast staanquote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef DS4 het volgende:
Daarom... Favo knuffel gewoon x3 kopen en afwisselen. Dan kan je 2x die knuffel achterlaten zonder ontroostbaar kind.
Dan koop je toch 3 pakken?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
Deze kreeg je kado bij Robijntje, was dus niet te koop. Ik heb er hier eentje op de kast staan
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Lollertrolle het volgende:
Niemand die het opvalt dat die beer NSB-er heet?
Leuk, net koffie aan het drinken en nu moet ik mijn beeldscherm weer schoonmakenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een beregoed verhaal.
'Ik ben de gelukkigste beer op aarde. Ik heb mijn baasje gevonden.Luciano, here I am,' schreef de tot NSbeer
mijn knuffelbeer was vroeger ook kwijtgeraakt, tot mijn vader hem ineens bij de winkel weer tegen was gekomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef DS4 het volgende:
Daarom... Favo knuffel gewoon x3 kopen en afwisselen. Dan kan je 2x die knuffel achterlaten zonder ontroostbaar kind.
je weet alleen niet vantevoren welke knuffel de favoriet wordt lijkt me?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef DS4 het volgende:
Nee, dus zodra er een favo knuffel is... meteen er een paar bijkopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:02 schreef Kittenbraadworst het volgende:
je weet alleen niet vantevoren welke knuffel de favoriet wordt lijkt me?
Jij weet kennelijk niet wie de doelgroep van Max is.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zag het net in de auto ook op tv voorbij komen bij max...
(Overigens, wie heeft verzonden dat max iedere werkdag overdag op tv is?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |