PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga even in bad samenvatting doorlezen, en dan midtermsnog een keer doorkijken. Denk dat het wel moet gaan lukken![]()
Later
lol, toen ik keek stond Djuricic er ook nog bij ipv Luicjkx.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja anders ga ik hier de hele tijd zitten posten en ben ik afgeleid. In bad kan ik niets anders doen dan lezen![]()
[ afbeelding ]
Is er eindelijk een Eredivisie CB, is het Kees Luijckx
Donk CM?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja anders ga ik hier de hele tijd zitten posten en ben ik afgeleid. In bad kan ik niets anders doen dan lezen![]()
[ afbeelding ]
Is er eindelijk een Eredivisie CB, is het Kees Luijckx
Speelt hij al een paar weken ja..CM/CDM. Ik vrees voor zijn kaart volgend jaarquote:
Jouw samenvatting lijkt op een baby, volgens mij ben je opgelicht. En ik zie je tiet.quote:
Morgen of overmorgen. Alhoewel de echt te dure IF's nog wel even door blijven zakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
IF Hazard, Donk en Alejandro wil ik
Ik moet IF Ibarbo nog kopen, wanneer zijn de IF prijzen van gouden spelers het laagste? Ik volg die niet echt, bij IF Silvers is het zo dat ze ong 1-2 weken na TOTW zakken..
Doe ik ook. Het is alleen oppassen dat je het boek niet in het water laat vallen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is het zo vreemd om te leren in bad dan? Ik ken best veel mensen die dat doen zodat ze niet afgeleid worden
Ik ken überhaupt amper studenten die een bad hebben..behalve de thuiswoners dan en daar associeer ik me niet mee.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is het zo vreemd om te leren in bad dan? Ik ken best veel mensen die dat doen zodat ze niet afgeleid worden
Bij die silvers is het zo anders dan vorig jaar..toen stegen ze echt standaard als ze uit packs waren, vooral de zeldzame. Nu komt er nog een gigadrop..teveel coins verloren door Pogba, Alessandrini, Benteke en Lukakuquote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
IF Hazard, Donk en Alejandro wil ik
Ik moet IF Ibarbo nog kopen, wanneer zijn de IF prijzen van gouden spelers het laagste? Ik volg die niet echt, bij IF Silvers is het zo dat ze ong 1-2 weken na TOTW zakken..
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt amper studenten die een bad hebben..behalve de thuiswoners dan en daar associeer ik me niet mee.
Dat ken ik jaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe ik ook. Het is alleen oppassen dat je het boek niet in het water laat vallen.
Dikke boeken leren werkt overigens niet in bad, ik spreek uit ervaring.
Hij schijnt het er btw wel heel goed te doen, lees ik net op VIquote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelt hij al een paar weken ja..CM/CDM. Ik vrees voor zijn kaart volgend jaar
Toen ik op mezelf woonde was mijn douche een omgebouwde kleding kast :/ . Not kiddingquote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt amper studenten die een bad hebben..behalve de thuiswoners dan en daar associeer ik me niet mee.
Als je de TOTW suggestions thread haalt dan ben je goed bezig jaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij schijnt het er btw wel heel goed te doen, lees ik net op VI
Meer dan 1 wedstrijd bedoelde ikquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de TOTW suggestions thread haalt dan ben je goed bezig ja
Meeste van mijn huisgenoten hebben ook zoiets, maar onze verdieping heeft een normale badkamerquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toen ik op mezelf woonde was mijn douche een omgebouwde kleding kast :/ . Not kidding
Weet ik wel, tijger.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meer dan 1 wedstrijd bedoelde ik
Ga nou maar in bad jongen, wordt niks met dat leren van jou zo.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meer dan 1 wedstrijd bedoelde ik
Heerlijk ja, ik ga zo een terrasje opzoekenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef Kamikazie het volgende:
Dan ga ik kijken of ik even buiten kan zitten. Lekker in het zonnetje
Ja het is best goed te doen, alleen zodra er 1x zon koude windvlaag komt ben je in de aap gelogeerd.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heerlijk ja, ik ga zo een terrasje opzoeken
Nee dan krijg ik een banquote:Op maandag 18 maart 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ga je vast met ons delen, gezien je vermelding hier
Best jammerquote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik een ban
Daarnaast wou ik gewoon even interessant doen.
Ik heb niet gezegd dat je hem hier op het forum moest delen. Iedereen netjes DM-en kan ookquote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik een ban
ik kreeg daar dus een week ban voorquote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik een ban
Kom we slaan Baje.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef quer het volgende:
[..]
ik kreeg daar dus een week ban voor
omdat baje me ging verlinken kut NSBer
Ligt aan de informatie denk ik. En de inhoud globaal beschrijven mag gewoon. Ik bedoel. Het is toch gewoon jouw eigen informatie. Moet je zelf mee weten wat je doet.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik een ban
Hoe werkt dit tentamen? Weer E invullen voor geen antwoord? Of gewoon 10 van de 15 goed doen?quote:
Fix ik wel, is mijn fout.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je thuis? Wefut geeft een php error bij compare player
Geen idee. Ik hoop weer E invullen maar ik vrees het tweede.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe werkt dit tentamen? Weer E invullen voor geen antwoord? Of gewoon 10 van de 15 goed doen?
Ik hoop het juist nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop weer E invullen maar ik vrees het tweede.
Maar met die methode van E heb je betere kansen dan die andere.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop het juist nietGewoon lekker gokken Yolo. 10 goed doen moet wel lukken als ik het zo zie
Ik vind het wel kut dat alle stof in het Engels is en het tentamen dan ineens volledig Nederlandsquote:Op maandag 18 maart 2013 13:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar met die methode van E heb je betere kansen dan die andere.
Dat vind ik altijd vervelendquote:Op maandag 18 maart 2013 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut dat alle stof in het Engels is en het tentamen dan ineens volledig NederlandsMet BBP enzo moet ik dan toch weer even nadenken
![]()
Ik heb nog iets aparts ontdekt:quote:
laat maarquote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nog iets aparts ontdekt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De workrates van de tweede speler worden gelijk met die van de eerste speler.
Ja, als je heel veel truukjes met ze doet, dan worden ze uiteindelijk beter en dan gaan ze een level omhoog.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:37 schreef quer het volgende:
Kunnen spelers na verloop van tijd extra sterren krijgen voor hun skillmoves? of veranderd dat niet?
Ja en als je minstens 100 accurate passes hebt in een game, gaat short passing met 2 omhoog.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, als je heel veel truukjes met ze doet, dan worden ze uiteindelijk beter en dan gaan ze een level omhoog.
Lol.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nog iets aparts ontdekt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De workrates van de tweede speler worden gelijk met die van de eerste speler.
Sorry paulquote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je gaat die site niet verzieken zoals je dit forum probeert te verzieken he kut troll.
Ik vond het wel een mooi teamquote:
Feestje in mijn broekquote:
Vanaf nu ongeluk dan maarquote:
Is dit waar? Ben zelf ook al een tijdje nieuwsgierig maar heb het nooit kunnen uitvinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en als je minstens 100 accurate passes hebt in een game, gaat short passing met 2 omhoog.
Zelfde als je 2 longshots in 1 game scoort gaat longshots met 2 omhoog.
Om die reden heb ik nu een 91 rated Locadia
Not sure if serious..quote:Op maandag 18 maart 2013 13:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Is dit waar? Ben zelf ook al een tijdje nieuwsgierig maar heb het nooit kunnen uitvinden.
Ja doen. Ik wilde ook al voorstellen dat je een uitschuif knoppie hebtquote:Op maandag 18 maart 2013 13:53 schreef pascal08 het volgende:
Vinden jullie het niet irritant dat die filter zoveel ruimte inneemt? In twijfel om 'm gewoon te verbergen bij het laden van de pagina en te tonen via de knop.
http://wefut.nl/squad/215quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooi team
Zie nu Robinho op RB pas
Nee hoe korter de naam (maar wel lang genoeg om te bouncen) Hoe sneller hij bounctquote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/215
Als ik daar naartoe ga, dan gaat de naam van Thiago Silva helemaal loco
Die bounct 'm van links naar rechts alsof ie aan de coke zit. Kan aan mijn browser en/of beeldformaat liggen.
Marquee, eigenlijk kon het 5 jaar geleden al niet meer, maar wij konden niets beters verzinnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hoe korter de naam (maar wel lang genoeg om te bouncen) Hoe sneller hij bounct
Ik moest ook lachen om "Uploading an inapprpiate avatar will have consequenses"quote:
Weet je de 109e verjaardag nog?quote:
Jezelf geniaal noemenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om "Uploading an inapprpiate avatar will have consequenses"![]()
Geniaal bedacht.
Ik ga nu even op zoek naar eentje die de grens van het appropriate oprekt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om "Uploading an inapprpiate avatar will have consequenses"![]()
Geniaal bedacht.
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ga nu even op zoek naar eentje die de grens van het appropriate oprekt.
Ik weet waar je woont hè.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ga nu even op zoek naar eentje die de grens van het appropriate oprekt.
0.2k^0.8 staat er toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ken iemand mij uitleggen waar de 0.2 van het differentieren voor de K blijft? Die is gewoon verdwenen?
Zoveel Career speel ik ook weer niet. het is ook nergens duidelijk te vinden ?quote:
dat is omdat je bij een waarde onder 2 niet kan stiftenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ken iemand mij uitleggen waar de 0.2 van het differentieren voor de K blijft? Die is gewoon verdwenen?
Je kunt die ook op een andere manier oplossen hequote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
de 2 is een 3 bij stiften hèquote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat is omdat je bij een waarde onder 2 niet kan stiften
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zoveel Career speel ik ook weer niet. het is ook nergens duidelijk te vinden ?
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geef mij die makkelijkere manier maarquote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt die ook op een andere manier oplossen he
Een makkelijkere.
Ja maar daarna staat er 0.98k vanwege de daling van 2 procent, maar nergens meer 0.2 of iets maal 0.2 gedaan. Tis -.8 btwquote:
Ik moest lachen en huilen tegelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks te voorspellen...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:02 schreef detennismaster het volgende:
Wanneer zijn gold IF's op zijn laags? Het gaat om Ibarbo
Die afgeleide klopt helemaal niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moest lachen en huilen tegelijk
Je differentieert naar K, dus L beschouw je als constante. Gewoon de productregel gebruiken.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat een heule kleine -quote:Op maandag 18 maart 2013 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die afgeleide klopt helemaal niet?
Even narekenen of het echt klopt, anders sta ik hier eventjes voor lul hequote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geef mij die makkelijkere manier maar
[..]
Ja maar daarna staat er 0.98k vanwege de daling van 2 procent, maar nergens meer 0.2 of iets maal 0.2 gedaan. Tis -.8 btw
Oh zeker wel. Bij silver IF's krijg je na 2 weken een drop. Hele dure goldIF's zijn op zondagmiddag het goedkoopst.quote:
Eerste keer zag ik het ook nietquote:
Dit komt niet echt bij me binnen met betrekking tot de somquote:Op maandag 18 maart 2013 14:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je differentieert naar K, dus L beschouw je als constante. Gewoon de productregel gebruiken.
Ik pak altijd gewoon de afgeleiden en vul dan 2 waardes in (100 en 98 ofzo) en dan nieuw-oud/oud x 100 = je antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geef mij die makkelijkere manier maar
[..]
Ja maar daarna staat er 0.98k vanwege de daling van 2 procent, maar nergens meer 0.2 of iets maal 0.2 gedaan. Tis -.8 btw
Wut? Reken dat eens voorquote:Op maandag 18 maart 2013 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik pak altijd gewoon de afgeleiden en vul dan 2 waardes in (100 en 98 ofzo) en dan nieuw-oud/oud x 100 = je antwoord.
Y = K^0.2 L^0.8quote:
Afgeleide = 0,2K^-0.8 ... L laat ik buiten beschouwing want niet relluuvant.quote:
Hij bedoelt zo iets als dit, volgens mij hoor:quote:Op maandag 18 maart 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerste keer zag ik het ook niet
[..]
Dit komt niet echt bij me binnen met betrekking tot de som
Ja kijk dit snap ik wel, maar waarom is die 0.2 vervolgens weg als 0.98 wordt ingevuld. Of mis ik daar iets?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Y = K^0.2 L^0.8
Y = P(Y) * Q(Y)
Y' = P'(Y) * Q(Y) + P(Y) * Q'(Y)
Y' = 0.2*K^(-0.8) * L^0.8 + K^0.2 * 0 = 0.2*K^(-0.8) * L^0.8
Q(Y) is een constante en dus is de afgeleide 0. Je differentieert immers naar K.
Ja ik zag die - niet dan klopt hij gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Y = K^0.2 L^0.8
Y = P(Y) * Q(Y)
Q(Y) is een constante en dus is de afgeleide 0. Je differentieert immers naar K.
Dit is lang geledenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Y = K^0.2 L^0.8
Y = P(Y) * Q(Y)
Het komt nog uit ookquote:Op maandag 18 maart 2013 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Afgeleide = 0,2K^-0.8 ... L laat ik buiten beschouwing want niet relluuvant.
Dan gewoon K invullen op 100 dus 100^-0.8 = een heel klein getal, dat * 0.2 = een nog kleiner getal.
Dat doe je ook met 98 (2% minder) en dan die getallen invullen in nieuw-oud/oud * 100 = je antwoord.
Dan ter controle gewoon nog een keer met 200 en 196 of 50 en 49 doen en je weet het zeker
Ja ik vind dit ook veel makkelijker dan die methode die ze daar gebruikenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het komt nog uit ookThanks
Makkelijk te onthouden
laat mij er ff buitenquote:
jaquote:Op maandag 18 maart 2013 14:16 schreef DePresident. het volgende:
Heeft iemand hier wel eens met EA gebeld?
Ja vaak zat. Waarom ze het belang van pace zo onderschatten in fifa.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:16 schreef DePresident. het volgende:
Heeft iemand hier wel eens met EA gebeld?
Pics van die sma'squote:
Duurde het lang voordat je geholpen werd etc.?quote:
Ik ben van plan te bellen voor een onterechte ban.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
lijkt mij een mooie taak voor de president.
Ik heb een paar teams in wefut gezet, misschien eentje daarvan?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef Djeetje het volgende:
Vanmiddag uit school even nieuwe team maken.
3-4-2-1 word het.
Is een middenveld met Gustavo - Gundogan goed gebalanceerd ?
Nejjoh, je krijgt gewoon een Indiër met een grappig accent aan de lijn, beetje ouwehoeren in het engels en dan is je ban opgeheven.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:17 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Duurde het lang voordat je geholpen werd etc.?
[..]
Ik ben van plan te bellen voor een onterechte ban.
Ik ga even kijken:)quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb een paar teams in wefut gezet, misschien eentje daarvan?
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef Djeetje het volgende:
Vanmiddag uit school even nieuwe team maken.
3-4-2-1 word het.
Is een middenveld met Gustavo - Gundogan goed gebalanceerd ?
Waarom mail / chat je niet met ze?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:17 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Duurde het lang voordat je geholpen werd etc.?
[..]
Ik ben van plan te bellen voor een onterechte ban.
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat de schijn bedriegt.quote:
Is zo onpersoonlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Waarom mail / chat je niet met ze?
Jij deed hele andere dingen bij die Indierquote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nejjoh, je krijgt gewoon een Indiër met een grappig accent aan de lijn, beetje ouwehoeren in het engels en dan is je ban opgeheven.
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij deed hele andere dingen bij die Indier
ik heb nog nooit zo veel likes gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt wel een echte like bomb gecreëerd jongen!
Bedankt voor de informatie en voor het voorkomen van enkele schrikeffecten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat de schijn bedriegt.
Ik heb er wel veel meer gehad, toen ik mijn rijbewijs had gehaald. Dat is echt een garantie voor een like van elke vriend van je ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo veel likes gehadecht
beste dag van me leven
kan niet meer stuk
Ik krijg geen antwoord op de mail. En chatten is ook niet meer mogelijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Waarom mail / chat je niet met ze?
Had je kunnen weten dat het bagger zou zijn hequote:
Toen had ik nog hyves en kreeg ik respect. Maar dat is ook alweer een hele tijd terug.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel meer gehad, toen ik mijn rijbewijs had gehaald. Dat is echt een garantie voor een like van elke vriend van je ofzo![]()
Hahah ja had ik toen ik m'n P haaldequote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel meer gehad, toen ik mijn rijbewijs had gehaald. Dat is echt een garantie voor een like van elke vriend van je ofzo![]()
boksquote:Op maandag 18 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen had ik nog hyves en kreeg ik respect. Maar dat is ook alweer een hele tijd terug.
Ik heb die teams gewoon serieus hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
Het was ook te mooi om waar te zijn dat Kamikazie serieuze teams had
5 atbquote:Op maandag 18 maart 2013 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb die teams gewoon serieus hoor.
Maar Robinho als RB dus niet echt 5atbquote:
Bij grindtegel ging ie buiten het kaartje bij mijquote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marquee, eigenlijk kon het 5 jaar geleden al niet meer, maar wij konden niets beters verzinnen.
Ik wilde pron uploaden en toen zag ik dat en durfde ik niet meer...quote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geniaal bedacht.
Ik krijg alleen dislikesquote:Op maandag 18 maart 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg nooit likes omdat ik nooit iets op FB zet.
Zet jij nooit op Facebook Umtiti forfortoe 250 c sold 2k SMLENO?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg nooit likes omdat ik nooit iets op FB zet.
Dat zou een echte like bom zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet jij nooit op Facebook Umtiti forfortoe 250 c sold 2k SMLENO?
Als ik iets op mijn FB over Altidores zet, snapt niemand het ben ik bang.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar na de tentamens ga ik het toch maar aanmakenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zou een echte like bom zijnWeet ik zeker.
Jij hebt geen facebook of wel timmy?
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu gebruik ik altijd de FB van iemand van mijn studie
Dat is meer iets voor Twitterquote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En je deelt ze via whatsappquote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Djeetje het volgende:
Ik zet altijd naaktfoto's van mijn zus op facebook
Ben jij een kloon van Guapo?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Djeetje het volgende:
Ik zet altijd naaktfoto's van mijn zus op facebook
Ik twitter altijd: ' weer op een post van DS2 geareerdt, mijn dag kan niet meer stuk #kuttroll'quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
Aanklager start vooronderzoek naar Mertens
incident met de aanvaller, zaterdag tijdens het duel met RKC Waalwijk (2-0-zege).
De PSV'er zou tijdens die wedstrijd een slaande beweging naar tegenstander Rodney Sneijder hebben gemaakt.
De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag om te reageren
© ANP
Ik kan maar 1 tweet met die tag vindenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik twitter altijd: ' weer op een post van DS2 geareerdt, mijn dag kan niet meer stuk #kuttroll'
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 tweet met die tag vinden
Ik verbaas me erover dat er ook geen tweets te vinden zijn met #SMLENO als tag.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Mijn twitter account is ook afgeschermd. Anders krijg ik veel stalkers enzo, jij als SMLENO ster moet dat toch kennen.
Echt welquote:Op maandag 18 maart 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat er ook geen tweets te vinden zijn met #SMLENO als tag.
Dat is inderdaad curieus, is twitter kapot?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat er ook geen tweets te vinden zijn met #SMLENO als tag.
twitter:ManvanPlas twitterde op maandag 18-03-2013 om 14:37:36Umtiti forfortoe 250 c #SMLENO reageer retweet
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef Reemi het volgende:
twitter:ManvanPlas twitterde op maandag 18-03-2013 om 14:37:36Umtiti forfortoe 250 c #SMLENO reageer retweet
Nee, Careerquote:Op maandag 18 maart 2013 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]dacht dat jij het over Ultimate Team had.
De Feds hebben ons doorquote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd. Ik had vorige week ook iets met die tag erop gezet maar nu kan ik die tweet niet meer vinden.
Censuur van Twitter, ze willen SMLENO kapot maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd. Ik had vorige week ook iets met die tag erop gezet maar nu kan ik die tweet niet meer vinden.
Rabobank? Anders duurt het even.quote:
In de mei vakantie lig ik hele tijd op me gat in de tuin.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef Djeetje het volgende:
In de mei vakantie 24/7 handelen #SMLENO enzo.
Wij hebben alleen geen meivakantiequote:Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In de mei vakantie lig ik hele tijd op me gat in de tuin.
Of we gaan op vakantie naar kreta, even kijken met tentamens enzo
Moet je mij toevoegen, beloof ik je een like bij een post over altidorequote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn FB over Altidores zet, snapt niemand het ben ik bang.
Ik heb dan college's + tentamenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs heb jij eigenlijk volgende week maandag nog tentamen? Want bij mij begint studie dan gewoon weer
Lekker gepland weerquote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb dan college's + tentamen
Dikke shit is dat
Jullie hebben allemaal midterm's pussy'squote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb dan college's + tentamen
Dikke shit is dat
In de meivakantie 24/7 eindexamens leren enzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef Djeetje het volgende:
In de mei vakantie 24/7 handelen #SMLENO enzo.
Geeen flauw idee, moet er nog aan beginnnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker gepland weer
Is dat een beetje te doen, fiscaal?
Waarom meteen weer zo he?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal midterm's pussy's![]()
Nee joh, Eindexamens zijn echt eitjequote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de meivakantie 24/7 eindexamens leren enzo.
Ja daar zit ik nu inquote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh, Eindexamens zijn echt eitjeLaatste Schoolexamen week is veul kutter
Fiscale Economie vond ik niet zo moeilijk....quote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geeen flauw idee, moet er nog aan beginnnen.
Ja maar jij hebt latijn onder je username staanquote:Op maandag 18 maart 2013 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fiscale Economie vond ik niet zo moeilijk....
quote:
Googlet en gij zult vindenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt latijn onder je username staan
Ja ik wil er wel even een goed punt voor halenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Googlet en gij zult vinden
Fiscaal was geen zwaar vak, zeker niet in het eerste jaar.
Da's best handig dan jaquote:Op maandag 18 maart 2013 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik wil er wel even een goed punt voor halen
Omdat ik volgend jaar fiscale economie ga doen
Ik heb er nog eentje in m'n club staan (voor 750c gekocht), dus laat maar komenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar 6 Ariasjes op de markt. Pricefix incoming?
Ik heb precies dezelfde op m'n bureau staanquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's best handig dan ja
Is goed te doen, mooie introductie als basisvak
Wat is dat dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde op m'n bureau staan.
Hopelijk laat ik hem nooit in benevelde toestand achter na een wandeling
Nee, denk het niet. Dat zou al veel te diep gaan. Je krijgt een boek (niet te dik), daar staat in principe alles in.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb zon rechtenbundel die ik tijdens het tentamen mee mag nemen, heb je daar nog wat aan?
Ik heb nog een Silvio van Atletico en ook de getransferde versie in mijn club en in mijn TP. De getransferde versie is daarentegen niks waard.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr rijke tata
Blind die scoort dan. Voor het eerste nog wel. Met rechts.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Pieters die scoort. Het moet niet veel gekker worden.
Blind is konko goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Blind die scoort dan. Voor het eerste nog wel. Met rechts.
Scoorde laatst toch ook al een keer?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Blind die scoort dan. Voor het eerste nog wel. Met rechts.
Jep, tegen Roda geloof ik?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Scoorde laatst toch ook al een keer?
IE hè?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat IF Mignoletquote:Op maandag 18 maart 2013 15:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Bassong, ik vraag mij af waarom er 75 defending op zijn kaart staat.
Gebruik jij een oude versie van IE?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Bassong, ik vraag mij af waarom er 75 defending op zijn kaart staat.
Erasmus Uni > Tilburg hard.......quote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat Iwan meer moet doen en zijn diploma minder hoog aangeschreven staat
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Links Van Persie. Rechts Aguero
Ja, ik heb wel chrome geinstalleerd...quote:Op maandag 18 maart 2013 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruik jij een oude versie van IE?
IE9 en lager heeft datquote:Op maandag 18 maart 2013 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruik jij een oude versie van IE?
quote:
Iddquote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jammer. Op Economisch gebied niet
Chrome hebben en dan IE gebruikenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel chrome geinstalleerd...
Daar is een fix voor en gebruik anders FireFox.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In Chrome kun je niet in de webap scrollen.
Het hangt van meerdere stats af, zoals interceptions(zie mijn eerdere post)quote:Op maandag 18 maart 2013 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trouwens, Osborne heeft 86 strength, 68 marking, 64 sliding tackle en 67 standing tackle en op zijn kaart heeft hij 63 defending. Wel heeft hij high/medium dus het zal daar wel aan liggen.
Zie dat als een waarschuwing. Ze mogen je niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
Net werd ik afwezig op geschreven toewel ik er wel was
Hij was dik..quote:Op maandag 18 maart 2013 15:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zie dat als een waarschuwing. Ze mogen je niet.
Je zat zeker achter je dikke vriendin. Daarom kon hij je natuurlijk niet zienquote:
54 aggression en interceptionsquote:Op maandag 18 maart 2013 15:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het hangt van meerdere stats af, zoals interceptions(zie mijn eerdere post)
Ik vroeg me ook al af waarom er ineens massaal gejuicht werdquote:Op maandag 18 maart 2013 15:33 schreef Reemi het volgende:
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)lucht-Ajax-3-3.dhtml
wat een josti's zijn het toch ookquote:Op maandag 18 maart 2013 15:33 schreef Reemi het volgende:
![]()
Again?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:33 schreef Reemi het volgende:
![]()
Nee achter jouw dikke ex.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zat zeker achter je dikke vriendin. Daarom kon hij je natuurlijk niet zien
Dat was het. Einde ook helemaal niet voorspelbaar ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een matige aflevering weer van TWD
ik vind het wel knap dat ze overal die benzine vandaan halenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was het. Einde ook helemaal niet voorspelbaar ofzo
Alweer?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een matige aflevering weer van TWD
Naja in principe zou er nog genoeg bij alle tankstations moeten liggenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het wel knap dat ze overal die benzine vandaan halenlekker rondcrossen met je 6 liter V8 enzo
Ja het is geen zombie serie meerquote:Op maandag 18 maart 2013 15:40 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het jammer dat de grootste threat bij de mensen zit. Zombies zijn nu echt weggedrukt in het verhaal. In seizoen 1 en 2 had je af en toe een grote groep met walkers die voorbij trok.
ik neem aan dat een pomp op elektriciteit werkt, en dat de elektriciteitscentrales plat liggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja in principe zou er nog genoeg bij alle tankstations moeten liggen
Ohjaquote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik neem aan dat een pomp op elektriciteit werkt, en dat de elektriciteitscentrales plat liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |