PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga even in bad samenvatting doorlezen, en dan midtermsnog een keer doorkijken. Denk dat het wel moet gaan lukken![]()
Later
lol, toen ik keek stond Djuricic er ook nog bij ipv Luicjkx.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja anders ga ik hier de hele tijd zitten posten en ben ik afgeleid. In bad kan ik niets anders doen dan lezen![]()
[ afbeelding ]
Is er eindelijk een Eredivisie CB, is het Kees Luijckx
Donk CM?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja anders ga ik hier de hele tijd zitten posten en ben ik afgeleid. In bad kan ik niets anders doen dan lezen![]()
[ afbeelding ]
Is er eindelijk een Eredivisie CB, is het Kees Luijckx
Speelt hij al een paar weken ja..CM/CDM. Ik vrees voor zijn kaart volgend jaarquote:
Jouw samenvatting lijkt op een baby, volgens mij ben je opgelicht. En ik zie je tiet.quote:
Morgen of overmorgen. Alhoewel de echt te dure IF's nog wel even door blijven zakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
IF Hazard, Donk en Alejandro wil ik
Ik moet IF Ibarbo nog kopen, wanneer zijn de IF prijzen van gouden spelers het laagste? Ik volg die niet echt, bij IF Silvers is het zo dat ze ong 1-2 weken na TOTW zakken..
Doe ik ook. Het is alleen oppassen dat je het boek niet in het water laat vallen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is het zo vreemd om te leren in bad dan? Ik ken best veel mensen die dat doen zodat ze niet afgeleid worden
Ik ken überhaupt amper studenten die een bad hebben..behalve de thuiswoners dan en daar associeer ik me niet mee.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is het zo vreemd om te leren in bad dan? Ik ken best veel mensen die dat doen zodat ze niet afgeleid worden
Bij die silvers is het zo anders dan vorig jaar..toen stegen ze echt standaard als ze uit packs waren, vooral de zeldzame. Nu komt er nog een gigadrop..teveel coins verloren door Pogba, Alessandrini, Benteke en Lukakuquote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
IF Hazard, Donk en Alejandro wil ik
Ik moet IF Ibarbo nog kopen, wanneer zijn de IF prijzen van gouden spelers het laagste? Ik volg die niet echt, bij IF Silvers is het zo dat ze ong 1-2 weken na TOTW zakken..
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt amper studenten die een bad hebben..behalve de thuiswoners dan en daar associeer ik me niet mee.
Dat ken ik jaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe ik ook. Het is alleen oppassen dat je het boek niet in het water laat vallen.
Dikke boeken leren werkt overigens niet in bad, ik spreek uit ervaring.
Hij schijnt het er btw wel heel goed te doen, lees ik net op VIquote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelt hij al een paar weken ja..CM/CDM. Ik vrees voor zijn kaart volgend jaar
Toen ik op mezelf woonde was mijn douche een omgebouwde kleding kast :/ . Not kiddingquote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt amper studenten die een bad hebben..behalve de thuiswoners dan en daar associeer ik me niet mee.
Als je de TOTW suggestions thread haalt dan ben je goed bezig jaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij schijnt het er btw wel heel goed te doen, lees ik net op VI
Meer dan 1 wedstrijd bedoelde ikquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de TOTW suggestions thread haalt dan ben je goed bezig ja
Meeste van mijn huisgenoten hebben ook zoiets, maar onze verdieping heeft een normale badkamerquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toen ik op mezelf woonde was mijn douche een omgebouwde kleding kast :/ . Not kidding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |