SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
dat gaat ie ook bij jou doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef Myraela het volgende:
Onze kitten begint in eens telkens de kussens te melken.heeft die de eerste weken niet gedaan, nu doet die het echt onwijs lang onder luid geknor.
Ik stuur hem weg, hij heeft het wel al bij de grote fluffy kat gedaan.quote:
Morgen gaat het weer vriezenquote:
Boze pupquote:
Gelukkig heb ik van het weekend een treinreis op de planning staan!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eind van de week weer kans op sneeuw
Net op tijd voor de wolvenmeet dusquote:Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
Over 2 weken 16 graden
Wanneer gaan we BBQ'en?
Ik heb het echt helemaal gehad met die klotesneeuw.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eind van de week weer kans op sneeuw
Waart gaat de reis heen?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik van het weekend een treinreis op de planning staan!_!
Daar kan je echt niet van uit gaan hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
Over 2 weken 16 graden
Wanneer gaan we BBQ'en?
Kamasutrabeursquote:Op maandag 18 maart 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waart gaat de reis heen?
[..]
Daar kan je echt niet van uit gaan hoor
Dunno nog, we twijfelen tussen de zaterdag en de zondagquote:Op maandag 18 maart 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja .. ahjoh dat komt wel goed
welke dag ga je ?
Denk dat het weinig uit maakt en beide druk isquote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dunno nog, we twijfelen tussen de zaterdag en de zondag
Weet ik ook welquote:Op maandag 18 maart 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waart gaat de reis heen?
[..]
Daar kan je echt niet van uit gaan hoor
Weet niet of het zo druk gaat worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk dat het weinig uit maakt en beide druk is
Laten we hopen dat het dan niet zo druk isquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo druk gaat worden.
Dit is een editie die er snel tussen gepropt is omdat de autorai niet doorging.
Reguliere editie is net geweest in Januari.
Laten we hopen dat er ook niet veel standhouders het hebben laten afweten dan.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dan niet zo druk is
Er is volgens mij altijd wel animo voor de kamasutrabeursquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo druk gaat worden.
Dit is een editie die er snel tussen gepropt is omdat de autorai niet doorging.
Reguliere editie is net geweest in Januari.
Bezoekersaantallen lopen eigenlijk al wel jaren terug.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is volgens mij altijd wel animo voor de kamasutrabeurs
Ik ben er nog nooit geweest kan er verder ook niet over oordelen
Doe eens niet mij bang makenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er ook niet veel standhouders het hebben laten afweten dan.
Sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet mij bang maken![]()
Hihi:
[ afbeelding ]
Ik ga, ben gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef Myraela het volgende:
Wie aan er allemaal naar die beurs dan?
Ik ben er nog nooit geweest, zou ook niet weten wat ik er van zou moeten verwachten.
Veel stands met speeltjes, lingerie, zwepen etc.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef Myraela het volgende:
Wie aan er allemaal naar die beurs dan?
Ik ben er nog nooit geweest, zou ook niet weten wat ik er van zou moeten verwachten.
Gezelligquote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel stands met speeltjes, lingerie, zwepen etc.
Stripteaseacts, sm shows, seksbioscoop, doolhof met gloryholes, swingerscafe.
Dat doolhof is niks aan, alleen maar kijkers.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag je daar ook zelf je pener doorheen jassen?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jup, dat is eigenlijk ook de reden dat ik nooit ga. Hoor altijd dat het tegenvalt voor die prijs.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:33 schreef Myraela het volgende:
Vind de prijs dan best duur, als je het swingerscafé overslaat in ieder geval.
Laatste keer dat ik er was was er wel wat actie, maar over het algemeen is het niks nee.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doolhof is niks aan, alleen maar kijkers.
Als jij dat wil mag dat ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag je daar ook zelf je pener doorheen jassen?
Lijkt me wel grappig ergens. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk zou doen, daar ben ik te schijterig voorquote:
Als je niet het SC meepakt, is het naar mijn mening het geld echt niet waard.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, dat is eigenlijk ook de reden dat ik nooit ga. Hoor altijd dat het tegenvalt voor die prijs.
Overdekt.. lekker warmquote:Op maandag 18 maart 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Als het niks is duik ik gewoon al vrij snel ergens in Amsterdam een terrasje op
Ja en met dekentjesquote:
Neequote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je net zo goed thuis in bed kruipen
Maar dan ben je niet in Amsterdam.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je net zo goed thuis in bed kruipen
Ghehequote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik ook, gelukkig krijg ik er geld voor.
dit dusquote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik ook, gelukkig krijg ik er geld voor.
met zaken als dumpert, 4chan enzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Tamashii het volgende:
Nice.![]()
Ik ben echt uit-ge-internet.Wist niet dat dit tijdperk ooit zou komen.
Ja 9gag, fb, FOK! als het saai is, mails allemaal gedaan. :/quote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
met zaken als dumpert, 4chan enzo?
herkenbaar!
erge daaraan is al die "nieuwe" dingen die anderen ineesn op facebook gaan zetten.... oh moet je dit zien!! lacheuh! ja in 2003 was dat lachen ja
Inderdaad ja, best wel irritant eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef rival het volgende:
erge daaraan is al die "nieuwe" dingen die anderen ineens op facebook gaan zetten.... oh moet je dit zien!! lacheuh! ja in 2003 was dat lachen ja
Sorryquote:
Omdat wij normaal vet gezellig zijnquote:
Vertel meer!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:24 schreef Tamashii het volgende:
Echt sommige dingen maken je dag. dafuuuq.
Niet normaal meer ditquote:Op maandag 18 maart 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat wij normaal vet gezellig zijn
Onacceptabelquote:
Denk dat het zelfs voor PM niet herhaalbaar is. Alarmbellen overal.quote:
Wat doe jij hier dat zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat het zelfs voor PM niet herhaalbaar is. Alarmbellen overal.
Op zeker wel waarquote:
In veel gevallen welquote:
RAWRRRRRRRquote:Op maandag 18 maart 2013 14:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
YOU WANT TO ROCK NOW, ROCK THE NIGHT LALALALA
Zal jouw cradle eens rocken.. If you catch my driftquote:
Dit is wel een beetje vulgair.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zal jouw cradle eens rocken.. If you catch my drift
Now dance like ye got haggis in yer pants
Maakt niet uit, pervers is het nieuwe rozequote:
Bordeaux rood.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, pervers is het nieuwe roze
Koningsblauwe olifantjesquote:
Maak me niet vrolijk, dat past niet bij mijn sombere zielquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Koningsblauwe olifantjes
[..]
Maak me niet vrolijk, dat past niet bij mijn sombere ziel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik weet dat dit de SEX SC maar zulke realtime updates hoeft ook weer niet.quote:
En dat is 1.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet dat dit de SEX SC maar zulke realtime updates hoeft ook weer niet.
Helaas niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was het een lekker broodje/kroketje?
Als je oud bent wel jaquote:Op maandag 18 maart 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Nostalgie net is best boeiend stiekem
Ik vind jouw stiekem boeiendquote:Op maandag 18 maart 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Nostalgie net is best boeiend stiekem
Stiekem is het jou en geen jouwquote:
We zijn nu in 1980 aanbeland, toen was ik al geborenquote:
Jij bent leuk.quote:
Dat weet ikquote:
Staafje? Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas niet.Het is een staafje in mijn bovenarm.
Anticonceptie!!quote:
Dat is om te zorgen dat er geen kleine muhahahatjes komenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet van gehoord...
Hey wacht even, ik heb heul geen relatie met Feraquote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat er geen kleine muhahahatjes komen
Ken je nagaan! Ik beschrijf het zelfs speciaal!quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey wacht even, ik heb heul geen relatie met Fera.
Minerva heet dat ding geloof ikquote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Staafje ken ik niet, spiraal en prikpil daarentegen wel. Wel meer overigens maar een staafje? Dafuq?
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ken je nagaan! Ik beschrijf het zelfs speciaal!
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat is toch juist die spiraal? die kom je tegen
http://www.anticonceptie.nl/implanon-nxtquote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad als spiraaltje ja.
Wel handig, kun je de pil niet vergeten.
Ik mag die website hier niet bezoekenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.anticonceptie.nl/implanon-nxt
Ding heet implanon
3 jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mag die website hier niet bezoeken.
Hoe lang gaat zo een staafje mee?
We hebben het topic weer tot leven gewekt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een staafje dat drie jaar in je bovenarm blijft en gedurende die tijd hormonen afgeeft. Je hoeft er dus drie jaar niet aan te denken. Het heet een Implanon.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Staafje ken ik niet, spiraal en prikpil daarentegen wel. Wel meer overigens maar een staafje? Dafuq?
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben het topic weer tot leven gewekt!*highfive*
Highfive, dan moet ik aan Scrubs denken die ik nu kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Goed hoor, hoe is het met jou?![]()
Huppel was inderdaad zo behulpzaam mij in te lichtenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Een staafje dat drie jaar in je bovenarm blijft en gedurende die tijd hormonen afgeeft. Je hoeft er dus drie jaar niet aan te denken. Het heet een Implanon.
EDIT: Uitleg hierboven gemist.
Jep. Het enige wat ik nu heb is een klein wondje en een blauwe plek. Het zetten was ook binnen een minuut of twee gedaan. En het is betrouwbaarder dan de pil.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huppel was inderdaad zo behulpzaam mij in te lichten.
Ideaal ja en minder pijnlijk dan het zetten van een spiraal.
Prima! Net bij de huisarts geweest, maar alles is in ordequote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Highfive, dan moet ik aan Scrubs denken die ik nu kijk.
Goed hoor, hoe is het met jou?
Ze doen er 2 minuten over om hem er in te wrikken?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Het enige wat ik nu heb is een klein wondje en een blauwe plek. Het zetten was ook binnen een minuut of twee gedaan. En het is betrouwbaarder dan de pil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze doen er 2 minuten over om hem er in te wrikken?Eerst wat plaatselijke verdoving met een prik, daarna schuiven ze er een vrij dikke, holle naald in en die zet het staafje erin. Ik kan hem ook gewoon voelen onder m'n huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Rij.quote:
Kreeg je nog een lijst mee waar je mee moest oppassen? Bepaalde vechtsporten ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
Jep. Het enige wat ik nu heb is een klein wondje en een blauwe plek. Het zetten was ook binnen een minuut of twee gedaan. En het is betrouwbaarder dan de pil.
Beter danquote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima! Net bij de huisarts geweest, maar alles is in orde
Mag ik zien?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst wat plaatselijke verdoving met een prik, daarna schuiven ze er een vrij dikke, holle naald in en die zet het staafje erin. Ik kan hem ook gewoon voelen onder m'n huid.
Ik heb wel een bijsluiter meegekregen, maar volgens mij kan ik verder gewoon alles doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kreeg je nog een lijst mee waar je mee moest oppassen? Bepaalde vechtsporten ofzo?.
[..]
Beter dan.
Ja, wat moet je doen als dat buisje breekt???quote:Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kreeg je nog een lijst mee waar je mee moest oppassen? Bepaalde vechtsporten ofzo?.
Ik denk dat het met een foto bijna niet te zien is.quote:
Het is geen buisje en ook niet van glas.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, wat moet je doen als dat buisje breekt???
Dan de volgende keer als we weer meetenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het met een foto bijna niet te zien is.
Ja weet ik veel!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is geen buisje en ook niet van glas.
Dat is goed hoor. Kun je op 12 april?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan de volgende keer als we weer meeten![]()
Ik krijg zo een MI dat dat buisje een eigen leven gaat leiden en naar je brein kruiptquote:Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel een bijsluiter meegekregen, maar volgens mij kan ik verder gewoon alles doen.
Waarschijnlijk niet, maar weet ik nog niet zeker.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel!
M'n fantasie gaat met me op de loop
Of als je je arm buigt, dat het dan zo door je huid gaat spiezen!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg zo een MI dat dat buisje een eigen leven gaat leiden en naar je brein kruipt.
Dat is wel creepy.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg zo een MI dat dat buisje een eigen leven gaat leiden en naar je brein kruipt.
Snap ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar weet ik nog niet zeker.
Als m'n vader dan in Nederland is, kom ik zeker niet namelijk
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou wel erg onpraktisch zijn, als het van glas was. Als het dan breekt, heb je gelijk allemaal scherven onder je huid.
Ja of dat je hem vet goed ziet zittenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of als je je arm buigt, dat het dan zo door je huid gaat spiezen!![]()
Ohh, lekker!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef Fera het volgende:
Ik ga lekker spaghetti met pesto, courgette, tomaat en gebakken spekjes maken.
Ga je voor jezelf koken?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet nog boodschappen gaan halen, vanavond simpel.
Pasta maken duurt toch heul niet zo lang!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef Fera het volgende:
Misschien een goede tijd om alvast te beginnen.
Ik dacht dat jij een dinnetje had?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh ja, ik woon alweer ruim een jaar alleen.
Omdat ik mn eigen de pleuris verveel en nu al geen zin heb om de hele avond alleen thuis te zittenquote:
Moet je dan direct gaan samenwonen?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een dinnetje had?
Meer bier er in gieten.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik mn eigen de pleuris verveel en nu al geen zin heb om de hele avond alleen thuis te zitten
In mn eentje drinken vind ik niet leukquote:
We hadden het over koken, niet gelijk zo kritischquote:Op maandag 18 maart 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je dan direct gaan samenwonen?
onlain gamen?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mn eentje drinken vind ik niet leuk
Ik heb geen gamesquote:
Zet een oproep op marktplaats.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mn eentje drinken vind ik niet leuk
Dan moet je spring eens proberen!quote:
hmmm ben wel redelijk door de ideetjes heen want ik verveel me zelf ook de ziekte .....quote:
verheug me nu al op de hele avond alleen zittenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik mn eigen de pleuris verveel en nu al geen zin heb om de hele avond alleen thuis te zitten
Dat komt vast helemaal goed danquote:Op maandag 18 maart 2013 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zet een oproep op marktplaats.
Gezocht: iemand om mee te zuipen.
Het verschil is dat jij overdags nog enigszins sociaal contact hebt!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
verheug me nu al op de hele avond alleen zitten
Wie niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik snap je wel hoor.
Verveel mezelf af en toe ook de pleuris.
Aan jou heb ik ook al niks dusquote:Op maandag 18 maart 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb wel zin om te kroegen, maar niet vandaag
En dan kom je niet eens ff langs?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik snap je wel hoor.
Verveel mezelf af en toe ook de pleuris.
Voor Vin is er nog teveel te ontdekken in de wereld. Jongen heeft zo lang onder een steen geleefd, alles is nieuw voor hem!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, we vervelen ons allemaal (behalve Vinnie wsl). Vraag is, wat gaan we er aan doen?
Ik kom snel een keer langs.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook al niks dus
[..]
En dan kom je niet eens ff langs?
hehehequote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor Vin is er nog teveel te ontdekken in de wereld. Jongen heeft zo lang onder een steen geleefd, alles is nieuw voor hem!
Die kan de eerste 20 jaar nog vooruit met muziek en films die hij niet kent.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor Vin is er nog teveel te ontdekken in de wereld. Jongen heeft zo lang onder een steen geleefd, alles is nieuw voor hem!
Nee sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook al niks dus
[..]
En dan kom je niet eens ff langs?
Gezelligquote:
Minstens jaquote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kan de eerste 20 jaar nog vooruit met muziek en films die hij niet kent.
Je mist me hequote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Heb je al zo lang niet gezien
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verveel me anders af en toe ook de pleuris
Wat doe jij nou voor rare praatquote:
Ik mag niet liegen van mijn mamaquote:
het is ook nooit goed he, wat ik zegquote:Op maandag 18 maart 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verveel me anders af en toe ook de pleuris
ik gaf hier niet eens een nare reactie op, goed he Hupsquote:Op maandag 18 maart 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij overdags nog enigszins sociaal contact hebt!
Positive energy!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik gaf hier niet eens een nare reactie op, goed he Hups
Ik ben trots op jequote:Op maandag 18 maart 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik gaf hier niet eens een nare reactie op, goed he Hups
Doe je dat voor of na het hardlopen? Of was dat hardlopen een eenmalige actie?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja die heb ik nodig voor als ik straks ga mediteren
als ik probeer te mediteren, dan kom ik alleen maar op ideeën en wil ik actie ondernemenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja die heb ik nodig voor als ik straks ga mediteren
ga van de week met 2 anderen lopen zelfsquote:Op maandag 18 maart 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je dat voor of na het hardlopen? Of was dat hardlopen een eenmalige actie?
beide toch prima resultatenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
als ik probeer te mediteren, dan kom ik alleen maar op ideeën en wil ik actie ondernemen
Of ik ga dagdromen en val daarna in slaap
pas op voor blessuresquote:Op maandag 18 maart 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
ga van de week met 2 anderen lopen zelfs
Heldquote:Op maandag 18 maart 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
ga van de week met 2 anderen lopen zelfs
Ik mag voor hem hopen van nietquote:
Dat klopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
het is ook nooit goed he, wat ik zeg
Hihi, dank je.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En Fera, wat ben jij toch een hele slimme meid!
Dat wou ik effe kwijt
Ik viel van de bank van schrik!!quote:
Zo oud en broos zijn mn botten nou ook weer niet hoorquote:
Dat zei en bedoelde ik ook helemaal nietquote:Op maandag 18 maart 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo oud en broos zijn mn botten nou ook weer niet hoor
Zo kwam het wel overquote:Op maandag 18 maart 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei en bedoelde ik ook helemaal niet
Ga in de sneeuw spelen johquote:
SNEEUW? Waar?!quote:
Komt vast nog wel een keer van de weekquote:
Gadver, hoe krijg je het wegquote:
WTF is dat?quote:
Het moet ijs met vruchten voorstellenquote:
I hope notquote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een keer van de week
Liever jij dan ikquote:
Ik vind het er vies uitzien.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het moet ijs met vruchten voorstellen
Ik ookquote:
Ik ga zo ook even ijs halenquote:
Dit is lekker ijsquote:Op maandag 18 maart 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even ijs halen![]()
Lekker ijs
Hij had geen last van een St Paddy's day kater?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:01 schreef Fera het volgende:
Een Brit probeerde mij volgens mij te hosselen op het werk.
Als je ziet wat ik straks aan ijs heb dan ga je dat ook eisen de volgende keer dat je hier bentquote:
Dat zullen we wel zienquote:Op maandag 18 maart 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ziet wat ik straks aan ijs heb dan ga je dat ook eisen de volgende keer dat je hier bent
Doe maar stoerquote:
Gewoon, dat vind ik gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi, dank je.Nog een specifieke reden waarom?
Niet zichtbaar in ieder geval.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had geen last van een St Paddy's day kater?
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon, dat vind ik gewoon
En als ik iets vind, dan maak ik daar gewoon melding van!
Dat is je goed recht. En een leuk compliment.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon, dat vind ik gewoon
En als ik iets vind, dan maak ik daar gewoon melding van!
Dat durf ik niet natuurlijkquote:
Zo doe ff extreem serieus zegquote:Op maandag 18 maart 2013 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij en Vinnie hebben echt iets tegen mij he?
Wel de [ afbeelding ] smiley plaatsen, maar dan wel met een 1 of andere flauwe kutopmerking komen
In jullie ogen is niks wat ik zeg de moeite waard om op te reageren, behalve als er flauw gedaan kan worden, stelletje kleuters
Hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat durf ik niet natuurlijk![]()
Kom jij maar
Tering hequote:Op maandag 18 maart 2013 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij en Vinnie hebben echt iets tegen mij he?
Wel de [ afbeelding ] smiley plaatsen, maar dan wel met een 1 of andere flauwe kutopmerking komen
In jullie ogen is niks wat ik zeg de moeite waard om op te reageren, behalve als er flauw gedaan kan worden, stelletje kleuters
Dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Gejank van onzekere koffiepotten heb ik ff geen zin in hoor
Dat merk ik af en toe, ja. Volgens mij krijg je dat als mensen elkaar teveel ''zien'', dan word je elkaar langzamerhand zat volgens mij. Maar ik wist niet dat het op een forum ook kon.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd steeds vaker
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Gejank van onzekere koffiepotten heb ik ff geen zin in hoor
Moeten jullie helemaal zelf weten.quote:
Uhm kerel, niet om het een of ander hoor maar JIJ kiest ervoor om mijn plaatje als negatief op te vatten.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ik ben er weer
[..]
[..]
Moeten jullie helemaal zelf weten.
Als ik een compliment geef, dan meen ik dat ook.
Fera is altijd vriendelijk, ook al is ze in een slechte hum. Ik heb haar 1 keer gemeet en ook al liepen we 3 kwartier door de regen en ook al waren we moe, ze bleef altijd positief en zich normaal gedragen naar mij toe![]()
En ik heb daar nooit eerder een blijk van respect voor teruggeven en dus deed ik dat bij deze
Ik ben jullie niet zat hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat merk ik af en toe, ja. Volgens mij krijg je dat als mensen elkaar teveel ''zien'', dan word je elkaar langzamerhand zat volgens mij. Maar ik wist niet dat het op een forum ook kon.
Mij ook niet?quote:
Ik ook niet, maar ik ben er ook lang niet altijd.quote:
Gast, waar zie je mij negatief reageren op het compliment die jij Fera geeft?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ik ben er weer
[..]
[..]
Moeten jullie helemaal zelf weten.
Als ik een compliment geef, dan meen ik dat ook.
Fera is altijd vriendelijk, ook al is ze in een slechte hum. Ik heb haar 1 keer gemeet en ook al liepen we 3 kwartier door de regen en ook al waren we moe, ze bleef altijd positief en zich normaal gedragen naar mij toe![]()
En ik heb daar nooit eerder een blijk van respect voor teruggeven en dus deed ik dat bij deze
Jij bent te druk met verliefd zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben er ook lang niet altijd.
Dat vroeg ik mij ook al af!!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, waar zie je mij negatief reageren op het compliment die jij Fera geeft?_!!!!!!
Ghehequote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor jou ook niet.
Stiekem vind ik jou best wel lief.
Zou goed kunnen, over het algemeen heb ik daar niet zo'n last van.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat merk ik af en toe, ja. Volgens mij krijg je dat als mensen elkaar teveel ''zien'', dan word je elkaar langzamerhand zat volgens mij. Maar ik wist niet dat het op een forum ook kon.
Best een leuke hobby anders.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent te druk met verliefd zijn.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar moet je anders je shit in doen?
Die verschrikkelijke oversized handtas die ze heel arrogant dragen is UIT, hup al je make-up enz in de rugtasquote:
Awwwww. Knuffel?quote:
Ik moest zaterdag aan kaneel denken!!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww. Knuffel?
Ik moest nog aan je denken gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |