ABR is normaalquote:
Nou dan gaat ik maar eens oefenuh danquote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ABR is normaalzelfs mijn baas zegt er niks over
succesquote:Op maandag 18 maart 2013 11:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou dan gaat ik maar eens oefenuh dan
nice! je kan daar altijd een enorme hamburger met patat krijgen. en nog wat anders.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, Re en ik komen ook!
Als we er zo rond half 8 zijn is er dan nog mogelijkheid tot eten daar of moeten we dat vooraf doen?
Dan heb ik jouw portie opgegetenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef franklop het volgende:
Mevrouw Greys, wat is de uiterste tijd voor aanschuiven bij eten? Als ik er bijv om 18:30 ben, grijp ik dan mis bij het menu wat je eerder aangaf
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heeft Roos jouw portie gedeeld met Toek
Ah tof!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nice! je kan daar altijd een enorme hamburger met patat krijgen. en nog wat anders.
verrassendquote:
Dan moét ik na timmerschool nog wel even een afzakkertje komen halen, want anders mis ik julliequote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, Re en ik komen ook!
Als we er zo rond half 8 zijn is er dan nog mogelijkheid tot eten daar of moeten we dat vooraf doen?
Ja, doe dat maarquote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moét ik na timmerschool nog wel even een afzakkertje komen halen, want anders mis ik jullie
Er schiet me ineens iets te binnen: de vader van Henk noemt me steeds 'pik'. Is dat een boodschap van het een of ander??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah Sp3cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens je spoiler leeghalen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
ja baasquote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bah Sp3c
Doe eens je spoiler leeghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |