Da's nog duur voor een auto van 2 knaken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor 150 euro heb ik een hele nieuwe set michelin
Heb er nu Nankang onder(wat opzich wel een goed budget merk is. ) maar zit er aan te denken om er de volgende keer Firestone onder te zetten(maar 2,50 per band duurder: 80,- per band)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Jezus wat een schapen dan zeg.
[..]
Dat is te overzien. Maar wat gooi je er voor banden onder? Merk scheelt ook nogal. En 17" is nog te overzien. A-merk voor 110-120 per band. 18" begint bij 150, dat zijn geen grappen (tenzij je van die Foekiewoekie plastic Chinabanden neemt).
Een Falken kost c.a. 100,- in die maat. michelin e.d. begint inderdaad meestal bij 110,-quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik denk dat het met met de sneeuw wel mee gaat vallen inderdaad.
En Marco, dat scheelt wel in de prijs natuurlijk. A-merk is dan al gauw weer 50-100 euro per set duurder.
Mijn fiat 126 past er net inquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:48 schreef daNpy het volgende:
Wat voor garage heb je dan? Een hele kleine box icm een grote auto zeker?
Ach heb nog geen banden hoeven kopen voor dit hokquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Da's nog duur voor een auto van 2 knaken.
Het is wel een echte garage, maar wssg ooit door de woningbouwcorporatie bijgebouwd. Nouja, mijn auto staat iig droogquote:
In 1930 waren de auto's van arbeidergezinen niet zo grootquote:
In 1930 hadden vrij weinig arbeidersgezinnen uberhaupt een auto.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
In 1930 waren de auto's van arbeidergezinen niet zo groot
nu heeft elke mongool een waggel waardoor er elke dag weer files zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In 1930 hadden vrij weinig arbeidersgezinnen uberhaupt een auto.
Precies de reden van de parkeerproblemen hier.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In 1930 hadden vrij weinig arbeidersgezinnen uberhaupt een auto.
Een Opel Corsa niks ofzo?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef Mierenneuker. het volgende:
Weet iemand nog een mooi beginnersauto'tje? Het liefst met zo laag mogelijke maandlasten en ik zal, als ie er komt, zo'n beetje 400km per maand mee rijden. Betrouwbaarheid staat ook hoog in het vaandel, dus aan iets wat bekent staat om allerlei kwaaltjes heb ik het liefst ook niet. Zat eerst te denken aan een Renault 5 Turbo, maar dat lijkt me niet echt verstandig en zijn best duur voor zo'n kleine auto in zowel aanschaf- als maandelijkse kosten.
Ja klopt, maar ze zijn best gewild en daardoor relatief duur in aanschaf.quote:
Heel veel kleine auto's zijn gewild in deze tijdenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:39 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze zijn best gewild en daardoor relatief duur in aanschaf.
Als enigste eis eigenlijk wel dat ie een beetje vooruit moet komen en dat ie er enigzins 'sportief' uitziet. Dus niet zo'n boodschappenkar. Het gaat hier om echt een beginnersauto, aanschafkosten ca. 1500¤quote:Op zondag 31 maart 2013 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel veel kleine auto's zijn gewild in deze tijdenmaar heb je zelf geen eisen en voorkeuren ofzo?
En een Nissan Micra?
Het hoeft echt geen racebak te zijn hoor. Maar niet zo'n ding waar de gemiddelde bejaarde in rijdt, á la Opel Agila.quote:
VW Polo.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef Mierenneuker. het volgende:
Weet iemand nog een mooi beginnersauto'tje? Het liefst met zo laag mogelijke maandlasten en ik zal, als ie er komt, zo'n beetje 400km per maand mee rijden. Betrouwbaarheid staat ook hoog in het vaandel, dus aan iets wat bekent staat om allerlei kwaaltjes heb ik het liefst ook niet. Zat eerst te denken aan een Renault 5 Turbo, maar dat lijkt me niet echt verstandig en zijn best duur voor zo'n kleine auto in zowel aanschaf- als maandelijkse kosten.
Ooh een Volvo 480 is echt leuk dan!quote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Als enigste eis eigenlijk wel dat ie een beetje vooruit moet komen en dat ie er enigzins 'sportief' uitziet. Dus niet zo'n boodschappenkar. Het gaat hier om echt een beginnersauto, aanschafkosten ca. 1500¤
Denk wel dat dit hem wordt ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:47 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
VW Polo.
Omdat #yolo.
Nee echt, dat zijn prima karren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |