ja man haha, dat is bijna hetzelfdequote:
Neem er zelf 1 jongen! Of zal er eens even komen uitdelen?quote:
Mensen bedreigen is niet echt aardig he.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neem er zelf 1 jongen! Of zal er eens even komen uitdelen?
zo voer jij deze discussie al pagina's langquote:
Wat wil je daaraan komen doen dan? Me op me moel klappen?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen bedreigen is niet echt aardig he.
Jij zal het wel weten.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo voer jij deze discussie al pagina's lang
gruwelijk irritant idd
jij snapt hem nu ook hoop ik?quote:
Yep. Klopt helemaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij snapt hem nu ook hoop ik?
want als ik het goed begint vind jij deze klap dus te ver gaan?
hoe ver moet iemand gaan voordat je hem een klap mag geven dan?
vinger in je broek?
eigenlijk zeg je dat iemand dus gewoon een grensrechtersvlag in je kont moet kunnen duwen zonder dat je hem een klap geeft want geweld is niet goed, zeg je altijd overal in elke discussie maar ik heb geen enkele quote om dit te onderbouwen
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Peunage het volgende:
Bestaat er eigenlijk nog zo iets als een tweegevecht? Maar dan zonder pistolen/wapens. Dus dat 2 man op de vuist gaan en dat het getolereerd wordt?
quote:Bij de interpretatie van opstootjes en vechtpartijen past de NIJB zich aan aan wat nu al in onder meer Duitsland en Denemarken gebeurt. Dit betekent dat een vechtpartij onder een aantal voorwaarden niet meer gaat leiden tot hele zware straffen in. Bij een zogenoemde ‘clean fight’ dat tussen twee mensen gaat die oorspronkelijk bij het incident betrokken waren, waar geen andere spelers zich mee bemoeien en dat stopt zodra de linesmen tussenbeide komen wordt de strafmaat verlaagd. Als de handschoenen aanblijven is de straf een dubbele minor, als de handschoenen uit waren volgt een extra misconduct.
Als er sprake is van een verwonding, het gebruik van de stick, het doorvechten ondanks de waarschuwing van de scheidsrechter, een doodsklap, het doorvechten terwijl men op het ijs ligt of vechten buiten het ijs kunnen nog wel leiden tot een matchpenalty en de daaraan gekoppelde automatische schorsing. De nieuwe regels voor vechtpartijen zijn alleen van toepassing op het hoogste niveau, niet in de divisies daaronder.
http://www.ijshockey.com/item/4223/aanpassingen-in-arbitrage
Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de rechtszaak. Hoever moet iemand gaan voordat je je mag beroepen op zelfverdediging?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef sp3c het volgende:
feit is dat deze dude handtastelijk was en daar een klap voor moest incasseren
dan kun je allerhande debiele vergelijkingen op de proppen komen zoals random uitgaansgeweld, kopschoppers, grensrechtersvlaggen en weet ik veel maar het veranderd de feiten niet echt
deze dude was handtastelijk en kreeg een klap in zijn gezicht, meer niet en de meeste mensen geven hem groot gelijk, ik ook maar als hij met een bak zuur had gesmeten dan had ik daar wel wat bedenkingen bij gehad
Wat jouw oor schoonmaken met mijn speeksel is alleen een beetje irritant.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef Jahr00n het volgende:
Geweld is nooit gerechtvaardigd natuurlijk. Je kan niet iemand die een beetje irritant is voluit op z'n hoofd slaan. Dit is gewoon levensgevaarlijk en die man wordt terecht aangeklaagd.
Met een beetje geluk een gratis lunch voor die knakker. Jammer dat hij waarschijnlijk niet meer goed kan kauwen zonder tandenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat jouw oor schoonmaken met mijn speeksel is alleen een beetje irritant.
Die klap op zijn neus is ook maar een beetje irritant, gaat vanzelf over.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat jouw oor schoonmaken met mijn speeksel is alleen een beetje irritant.
De claim was `beetje irritant, dus slaan is niet verantwoord'. Ik weerleg de conditie en invalideer daarmee de rest van zijn argument. Hoe 'irritant' de klap op de neus van de dader/slachtoffer was, heeft geen enkele betrekking hierop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die klap op zijn neus is ook maar een beetje irritant, gaat vanzelf over.
Volgens mij heeft Scorpie het zojuist erbij betrokkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
De claim was `beetje irritant, dus slaan is niet verantwoord'. Ik weerleg de conditie en invalideer daarmee de rest van zijn argument. Hoe 'irritant' de klap op de neus van de dader/slachtoffer was, heeft geen enkele betrekking hierop.
Dan mag ie het wat beter verwoorden; nu staat er dat een natte vinger in je oor niet zo erg is want een klap op je neus is meer dan een beetje irritant (als ik het sarcasme meereken natuurlijk).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:59 schreef stinow het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Scorpie het zojuist erbij betrokken
Dat is ook een verband waar door ons schijnbaar toch waarde aan wordt gehechtquote:
That totally depends on where it's beenquote:nu staat er dat een natte vinger in je oor niet zo erg is
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |