" Asjemenou ??!??quote:Op maandag 18 maart 2013 09:49 schreef ukga het volgende:
Het wordt pas interessant als het filmpje stopt. Ik wil wel zien hoe die gast reageert na die klap
Een beetje irritant is nogal zwak uitgedrukt, hij zat gewoon aan zijn lijf, op een gegeven moment gaf hij hem zelfs een wet willy, dat alleen al is reden genoeg voor een beuk voor zijn muil.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef Jahr00n het volgende:
Geweld is nooit gerechtvaardigd natuurlijk. Je kan niet iemand die een beetje irritant is voluit op z'n hoofd slaan. Dit is gewoon levensgevaarlijk en die man wordt terecht aangeklaagd.
Hij komt prima over, denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Re het volgende:
ik denk dat gelly's boodschap niet overkomt...
De boodschap van het levende beeld kwam wel goed en helder over.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Re het volgende:
ik denk dat gelly's boodschap niet overkomt...
Nee, 't wordt gewoon spastisch 10 keer herhaald.quote:Living Statue Busker Punches Guy in Face - Several Times
Als die kerel dood was neergevallen ook ?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De boodschap van het levende beeld kwam wel goed en helder over.
Dan niet meer. Een dode kan niet meer van zijn fouten leren. Dus dan was de boodschap uiteindelijk zinloos. Alhoewel de kijkers van het filmpje dan wel gewaarschuwd zijn, dus mogelijk was de boodschap toch niet zinloos.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Als die kerel dood was neergevallen ook ?
Geen idee waar je het over hebt. Maar door een levend standbeeld geklapt worden is standaard +1.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:51 schreef gelly het volgende:
Kunnen we stellen dat het prima is geweld te gebruiken als videoopnamen de aanloop tonen, maar dat er een heksenjacht dient plaats te vinden op daders en hun schuld geen enkel ogenblik in twijfel dient te worden getrokken als enkel de mishandeling zelf op video staat ? Dat zelfs slachtoffers soms een aandeel hebben in hun eigen letsel ?
"Levensgevaarlijk":') Kom op, hij slaat hem matigjes hard op zijn kin. Terechte tik. Meneer de treiteraar is niet van piepschuim en heeft er een dag later geen last meer van.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef Jahr00n het volgende:
Geweld is nooit gerechtvaardigd natuurlijk. Je kan niet iemand die een beetje irritant is voluit op z'n hoofd slaan. Dit is gewoon levensgevaarlijk en die man wordt terecht aangeklaagd.
Hij werd handtastelijk met z'n vlaggetje. Volkomen terecht dat je dan klappen krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Re het volgende:
Richard had natuurlijk niet zo irritant moeten doen, natuurlijk
en Brent had natuurlijk alle reden om uit te halenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Hij werd handtastelijk met z'n vlaggetje. Volkomen terecht dat je dan klappen krijgt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:06 schreef jogy het volgende:
En zelfs dat gewoon terwijl hij in zijn rol blijft. Held.
Een standbeeld kan toch niet praten?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ben ik nou zowat de enige die het belachelijk vindt dat die vent gelijk uithaalt? Heeft hij geen mond om te vragen of hij op wil houden ofzo?
Later kun je altijd nog slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |