He verdorie meid!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier helaas minder nieuws. Gisteren is toch de miskraam op gang gekomen. Alle kwaaltjes die ik had zijn helaas verdwenen en bloeding is inmiddels goed op gang.
Het heeft helaas niet zo mogen zijnHet had zo mooi geweest.
Hopelijk zet het door, stopt het bloeden snel en is hij volledig. Volgende week nog controleren bij de gyn of alles schoon is.
Wil iemand mij uit de lijst halen?
sorry voor de ego post maar ik hoop dat jullie het begrijpen
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier helaas minder nieuws. Gisteren is toch de miskraam op gang gekomen. Alle kwaaltjes die ik had zijn helaas verdwenen en bloeding is inmiddels goed op gang.
Hopelijk zet het door, stopt het bloeden snel en is hij volledig. Volgende week nog controleren bij de gyn of alles schoon is.
Nou wat naar en verdrietigquote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
Yay, dit!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Happy, heel veel sterkte
Mandy, 33 weken alweer![]()
En Juud is al op de helft!
BB, ubermijlpaal!
Dit dus!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:34 schreef L0t.. het volgende:
BB 40 wekenNog niets op gang?
Juud al weer op de helft, gaat snel!
Wolk, die taart ziet er echt fantastisch uit, wil graag het recept!
Shit Happyquote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
Omeprazol, mijn redmiddel nadat niets meer hielp. Ik hou momenteel bijna meer van Omeprazol dan van mijn manquote:Op maandag 18 maart 2013 09:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus!
Vervelend momenteel trouwens, ik krijg van alles wat ik eet of maagzuur, of misselijkheid.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:02 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Omeprazol, mijn redmiddel nadat niets meer hielp. Ik hou momenteel bijna meer van Omeprazol dan van mijn man
Kan je niet beter eerst gewoon rennie proberen?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik nog wat ervan liggen thuis. Thanks voor de tip, totaal niet aan gedacht!
Er zijn ook tabletten van.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef Kleurdoos het volgende:
gaviscon.. als je t mij vraagt, vergelijkbaar met sperma
Waarschijnlijk wel ja. Ik zwaai wel heel enthousiast met Omeprazol maar dat was voor mij wel echt toen niets meer werkt en op voorschrift van de gynaecoloog.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je niet beter eerst gewoon rennie proberen?
Dat sowiesoquote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je niet beter eerst gewoon rennie proberen?
De look wel een beetje, maar de smaak toch nietquote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef Kleurdoos het volgende:
gaviscon.. als je t mij vraagt, vergelijkbaar met sperma
Ik heb op mijn 20e nog een keer wormpjes gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 10:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
De look wel een beetje, maar de smaak toch niet![]()
Het doet mij denken aan dat drankje dat je vroeger tegen wormpjes kreeg. Of ben ik weer de enige die dat wel eens had
Rauw vlees (vooral rauw gehakt) en filet american kunnen wormpjes veroorzaken.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan dat drankje dat je vroeger tegen wormpjes kreeg. Of ben ik weer de enige die dat wel eens had
Ik dacht even wat krampjes te voelen vanochtend, maar die zijn alweer weg, en zouden ook van mijn blaas kunnen zijn die in de verdrukking ligt.quote:
echt? wij kregen een overheerlijk bananendrankje, of een roze tabletjequote:Op maandag 18 maart 2013 10:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik vind het ook plaatsvervangend heel spannendquote:Op maandag 18 maart 2013 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik dacht even wat krampjes te voelen vanochtend, maar die zijn alweer weg, en zouden ook van mijn blaas kunnen zijn die in de verdrukking ligt.
Maar wel spannend hoor, ik ben echt wel alert
Check!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
echt? wij kregen een overheerlijk bananendrankje, of een roze tabletje
en ik had best vaak wormpjes, ik vrat dan ook uit de zandbak
Ach meis, ik had jouw slechte nieuws helemaal gemist. Sterkte! Hopelijk ben je hier snel weer terug.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moet me helaas toch afmelden.. vanmorgen heb ik een echo gehad nadat het bloedverlies erger werd en het hartje is gestopt met kloppen.. Echt heel vervelend, maar ondanks alles ben ik wel blij dat ik niet onterecht dat slechte gevoel erover had..
Ik ga het allemaal wel afwachten wat er gaat gebeuren en ik hoop me hier daarna weer snel te kunnen melden!
Succes allemaal en tot snel (en anders in het babytopic ;-))
Kijk eens aan: mijn voorlandquote:Op maandag 18 maart 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check!
En nog... ik ben er blijkbaar erg vatbaar voor.Alleen vreet ik nu niet meer uit de zandbak.
Gelukkig zijn die tabletjes vrij verkrijgbaar en kosten geen moer.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:25 schreef Suikertante het volgende:
Haha Spirit ja, had je kaas met alfalfa op brood?
Ik dacht huh? En nog...vreet jij nog steeds uit de zandbak. .....en toen las ik verderquote:Op maandag 18 maart 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check!
En nog... ik ben er blijkbaar erg vatbaar voor.Alleen vreet ik nu niet meer uit de zandbak.
Gelukkig zijn die tabletjes vrij verkrijgbaar en kosten geen moer.
Ik dus wel. Op mijn 24e! Ik werkte op een kdv dus de oorzaak was snel gevonden.....not! Ik bleek de enige!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Maarrrr, ik heb daarentegen nog nooit luizen gehad!
huuuu ja 's nachts. Dat vond ik echt nog het meest smerige idee: dat als jij lekker slaapt, zij met de hele familie lekker naar buiten komen om daar eitjes te leggenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef Suikertante het volgende:
Niet nodig Limone, die wormpjes hebben best een specifieke voorkeur
Ja joh, ik vind het zelf bizar snel gaan, er zit al echt een klein mannetje in mijn buik. Met al zo'n pukje dat rondloopt lijken de weken voorbij te vliegen....quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud al op de helft dat is ook snel gegaan zeg.
Succes dan!! Spannend hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Happy en Babbel, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte!
Hier is alles nog rustig! Wel wat voorwerk gehad maar dat was snel over. Zometeen naar de vk, hopelijk lukt het om te strippen..
[ spoiler] tekst [ /spoiler]quote:Op maandag 18 maart 2013 11:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Als iemand mij kan vertellen hoe ik diets in been spoiler plaats wil ik daar heel graag het recept in zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef _wolk82_ het volgende:
Hierbij het recept. GotC dank je.Bedankt, ga 'm straks meteen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef _wolk82_ het volgende:
Hierbij het recept. GotC dank je.Heerlijk, dank je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja... daar gaan meerdere cijfers over rond geloof ik. Als je alle 'menstruaties' enzo ook meerekent kom je volgens mij richting de 1 op de 3, maar ik hoor ook wel eens 1 op de 10.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:42 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel % kans is er op een geslaagde zwangerschap? Dus je raakt zwanger, je komt er achter na een X aantal weken.. hoeveel kans is er dan op een geboorte? Kortom; hoeveel % van de zwangerschappen eindigen voortijds in een miskraam?
Natuurlijk is het moeilijk om te zeggen omdat een groot aantal miskramen niet als dusdanig zullen worden aangemerkt, maar als 'zware menstruatie'...
OMGquote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weiger pads. Overdag gaat het prima, maar snachts gaat het "los". Het valt wel mee hoor, maar ik kan bijvoorbeeld niet meer tegen vriend aan liggen. Dan wordt ik weggestuurd omdat er straaltjes langs zijn zij lopen
Luie aso!!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:44 schreef bellelena het volgende:
SpiritHier dus ook voornamelijk 's nachts, maar nu dus ook opeens! Ik denk dat ik toch maar even iets in m'n topje stop zometeen (ja ik zit nog in pyjama nu
)
Dat mag toch ook?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:44 schreef bellelena het volgende:
SpiritHier dus ook voornamelijk 's nachts, maar nu dus ook opeens! Ik denk dat ik toch maar even iets in m'n topje stop zometeen (ja ik zit nog in pyjama nu
)
quote:Soms loopt de zwangerschap toch anders dan je had gehoopt en eindigt het in een miskraam. Veel miskramen komen voor in de eerste twaalf weken van de zwangerschap, dit omdat het bevruchte eitje dan uitgroeit naar een mensje en in dit proces kan nogal wat misgaan. Tien tot vijftien procent van de zwangerschappen eindigt in een spontane miskraam, na 8 à 9 weken zwangerschap is dit nog 2 tot 3 procent.
Welke heb je? Ik heb die van de Ikea en heb eigenlijk helemaal geen last van zweettoestanden.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat mag toch ook?ik loop de hele dag in mn huispak nu hoor. Pyama zou wat raar zijn, want ik heb niks aan 's nachts
![]()
Oh en gatver, we hebben het bed nu op klossen staan en ook zo'n waterdicht molton voor de kans dat je vliezen in bed breken, maar wat zweet dat ding zeg![]()
Ook een van Ikeaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb die van de Ikea en heb eigenlijk helemaal geen last van zweettoestanden.
Haaaa, dat gebeurt mij ook geregeldquote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Goffer, lekker cappuccino zetten en m dan vergeten
Ik schreef eerst "mijn doos", maar dat wist ik nog net op tijd te corrigerenquote:
Ik zou eerder voor handdoeken gaanquote:Op maandag 18 maart 2013 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Goeie vraagik denk dat je dan wel aan de tena's moet ofzo?
3 kraamverbanden op elkaar!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ok check, ik heb een matrasbeschermer en een kraammatras met instopstroken. Welke moet ik hebben? En vanaf wanneer moet ie in je bed?
Oh en hoe doen jullie dat als de vliezen breken? Ik las laatst dat je dan blijft lekken, maar het kan nog wel even duren voor je bevalt dan toch? Moet je dan de hele tijd onder de douche staan of gewoon kraamverband of tena aanschaffen ofzo?
Als je kindje nog niet is ingedaald moet je sowieso direct gaan liggen om te voorkomen dat de navelstreng of een handje langs of voorbij het hoofdje schuift. Tja, ben je dan thuis dan zou ik een paar flinke handdoeken pakken of idd een luier. Ben je in een winkel dan wordt het lastigerquote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ok check, ik heb een matrasbeschermer en een kraammatras met instopstroken. Welke moet ik hebben? En vanaf wanneer moet ie in je bed?
Oh en hoe doen jullie dat als de vliezen breken? Ik las laatst dat je dan blijft lekken, maar het kan nog wel even duren voor je bevalt dan toch? Moet je dan de hele tijd onder de douche staan of gewoon kraamverband of tena aanschaffen ofzo?
Kraamverbanden (meer dan 1) en die celstof matjes!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ja joh tuurlijk! Dat betekend dat de kleine eraan komt! Dan boeit het je echt niet en vind je het allemaal spannend!quote:
Bij mij schijnt ze voor een deel ingedaald te zijn, maar ook daar voel ik 0,0 van. Behalve dan dat ze mn blaas inmiddels weet te vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
De verloskundigen hebben in mijn mapje sinds 11 februari 'vibi' genoteerd, betekent dat nou vast in bekkeningang?
Dan ligt ze dus echt al heel lang startklaar! En ik zit maar te wachten op dat moment dat je het gevoel hebt met een meloen tussen je benen te lopenDat komt dus misschien niet dan?
Ja die blaas is hier ook een fijn kussentje om tegenaan te liggenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij mij schijnt ze voor een deel ingedaald te zijn, maar ook daar voel ik 0,0 van. Behalve dan dat ze mn blaas inmiddels weet te vinden.
Ik vind het vooral irritant als ik in de stad loop ofzo. Dat je dan ineens bij een stap zo'n enorme steek door je blaas voelt gaan en NU een toilet moet hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja die blaas is hier ook een fijn kussentje om tegenaan te liggenik vind het echt genant zo vaak als ik naar de wc moet overdag...
Mijn vliezen braken toen ik rond de 5/6 cm zat. Ik zat gelukkig niet op bed, maar op een houten krukje ernaast. En daarna kwam er met elke nieuwe wee weer een golf naar buiten. Vies gevoel vond ik datquote:Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Kraamverbanden (meer dan 1) en die celstof matjes!
En ja, je blijft lekken. Bij elk beweging komt er wat uit. Beter kun je dan gewoon heel stil blijven zitten of liggen en vooral niet hoesten of lachen![]()
En ik lag ook in bed toen mijn vliezen braken en ik had mijn waterdichte molton er ook nog niet opliggen. Wel een gewone molton onder het hoeslaken en mijn matras is nog in tact!
Ik ben geen pro, maar mij is uitgelegd dat 2e kindjes vaak niet eens indalen maar dat pas doen tijdens de bevalling.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Kyara het volgende:
volgens mij wel. Bibi is beweeglijk in bekkeningang.
Danic, ik heb ook wel gehoord dat 2e kindjes minder snel 'vast' gaan liggen maar dat ze bij bibi ook niet snel meer omhoog kunnen komen.
Maar daar kunnen de pro's vast meer over vertellen
Zo'n raar idee, iemand heeft gewoon al het hoofdje van je baby aangeraaktquote:Op maandag 18 maart 2013 13:28 schreef danic het volgende:
Dat vond ik bij mij wel bijzonder Ladyblack. Ze ligt dus nu goed en ingedaald, maar nog niet vast. Maar toen ze vrijdagavond gingen kijken of ik al ontsluiting had, voelde ze het hoofdje, dus vraag me af hoever ze nog kan zakken....
Ik heb beide verpakkingen niet leeg gekregen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef -mandy- het volgende:
Wat een verdrietignieuws happyme...
![]()
Ik las hier net wat over kraamverband tegen het breken van de vliezen, daar ga ik met een week of 2 toch maar een pakje extra van ophalen. Heb nu alleen hetgeen uit mijn kraamdoos.
Je kraamverband lekker voor de kraamzuivering bewaren en maandverband voor het vruchtwater idd al is de luier tip van Juud nog wel beter.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef -mandy- het volgende:
Wat een verdrietignieuws happyme...
![]()
Ik las hier net wat over kraamverband tegen het breken van de vliezen, daar ga ik met een week of 2 toch maar een pakje extra van ophalen. Heb nu alleen hetgeen uit mijn kraamdoos.
Ik ook, bij iedere wee kwam er weer zo'n gloep vruchtwater uit.... en ik had nogal veul.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Je kraamverband lekker voor de kraamzuivering bewaren en maandverband voor het vruchtwater idd al is de luier tip van Juud nog wel beter.
Dat vruchtwater blijft lopen, heel irritant vond ik.
Ja antibiotica. Voor een weekje en dan weer mn urine inleverenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, fijn dat je weer thuis bent XM! Ben benieuwd of het ook inderdaad blaasontsteking is...
Tally wel dus, heb je er ook al iets tegen gekregen? Sterkte ermee
L0t, klinkt gezellig! En alle spullen in huisFijn!
Maar die witte hebben wel plastic en zou ik daarom dus niet direct na bevalling gebruiken.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:31 schreef Mineola het volgende:
Ja. En je hebt ook nog witte, die zijn een slagje kleiner. Dacht ik.
Jaa, die had ze heel vaakquote:Op maandag 18 maart 2013 20:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtig! En zie ik nu op de bovenste foto een lachstuipje? Super!!!
Wow, wat ziet ze er prachtig uit Spark!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Barba, hopelijk komt het vanzelf op gang
XM, welkom thuis!
Wij hebben net een 3D echo laten makenik weet dat er mensen niet van houden hier maar ja, ik ben verliefd! Ze had zelfs al haartjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even snel een foto van foto gemaakt
Maar als ze met het hoofdje naar beneden ligt, kan ze daar toch niet trappen?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:55 schreef -mandy- het volgende:
Mooie echofoto's Sparkling!![]()
En laiv weer goedgekeurd!![]()
Mini en ik zijn ook weer goedgekeurd door de vk.![]()
Mini was weer net zo eigenwijs als anders, en speelde verstoppertje toen vk wilde voelen hoe mini lag. Maar vk vermoedt dat mini wel met hoofdje naar beneden lag.
Mini trapt wel altijd beneden in mijn buik. En veel minder bovenin.
Enige nadeel is dat ik mijn staand werk moet deels moet gaan veranderen in afwisselend staand en zittend, om dikke voeten, moeheid ed te voorkomen.
Op zich wel goed, heb het alleen erg druk op mijn werk, en ben daardoor bekaf. Lichamelijk gaat het ook nog best ok, dus ik bijt maar even door, en hopelijk is met Pasen mijn stapel nakijkwerk leeg, en kan ik 6 dagen heerlijk uitrusten..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:45 schreef Juud79 het volgende:
Ltiekje, fijn dat alles goed was, hoe gaat het met jou zelf?
Sparkling, wow wat een mooie plaatjes van het kleine meisje!
Jawel hoor. Kindje in foetushouding ligt met zijn voetjes bijna onder zijn kin. Dus het kan prima. Hoofdje ligt dan wel lager maar dan nog is het vlak bij elkaar. Bilken liggen dan vaak boven in de buik.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar als ze met het hoofdje naar beneden ligt, kan ze daar toch niet trappen?
Getrappel met armpjes?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar als ze met het hoofdje naar beneden ligt, kan ze daar toch niet trappen?
Ja, zo ligt het hier ook, zo te voelen. Hoofdje onder, billen bovenin, en onderin getrappel van voetjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef danic het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kindje in foetushouding ligt met zijn voetjes bijna onder zijn kin. Dus het kan prima. Hoofdje ligt dan wel lager maar dan nog is het vlak bij elkaar. Bilken liggen dan vaak boven in de buik.
Schoudertje kan ik vaak ook goed voelen ja. Tenminste, dat denk ik te voelen. Voelt heel hard en puntig.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef -mandy- het volgende:
Wat ik meestal voel als mini goed voelbaar ligt, zijn inderdaad billen bovenin, tegen mijn ribben aan , hoofdje is nl iets wiebeliger, en met eronder ook schouders voelbaar.
Wij al begin 6de maand.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef L-E het volgende:
Wanneer kregen jullie de intake van de kraamzorg ongeveer?
Die van mij ligt al de hele zwangerschap dubbel! Hij stak bij de 20 weken echo ook zijn teentjes in zijn mondquote:Op maandag 18 maart 2013 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
Het ligt dan dus dubbelgeklapt zeg maar? Ik wist niet eens dat dat konDacht dat ze altijd met de knietjes bij het gezichtje lagen en voetjes bij de billen
Lenig baby'tje Suiker!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Die van mij ligt al de hele zwangerschap dubbel! Hij stak bij de 20 weken echo ook zijn teentjes in zijn mond
Hier ook hoofd beneden, billen onder ribben, voetjes naar beneden. Maar hij draait nog wel om zijn as, soms voel ik zijn rug links en soms rechts.
Een vriendin van mij zei dat het beter werkt met een wc-rolletje, omdat je dan je eigen bloedcirculatie niet hoort, misschien helpt dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:32 schreef Suikertante het volgende:
Oh echt! Dat is mijn vriend nog niet gelukt. Hoeft ook niet hoor, maar was leuk geweest
Ik dénk dat hier wat wordt ingedaald. Ik zal vandaag weer een foto maken, kan ik het vergelijken met vorige week! Toen zat mijn buik juist ineens hogerMisschien om zich af te zetten
Ohh dat is tof! Hier lukte het me zelfs niet met m'n stethoscoopquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en hij kon moeiteloos het hartje horen met zn oor op mijn buik!
Diezelfde vriendin zei dat dat met de lengte van de stethoscoop te maken heeft; waarschijnlijk moet je als je ligt een beetje overeind komen om te kunnen luisteren? Dan zitten je buikspieren in de weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh dat is tof! Hier lukte het me zelfs niet met m'n stethoscoopMss nog maar eens zo'n wc-rolletje proberen dan
Danic, wat fijn dat je eigen verloskundige je langs laat komen. Veel succes, ben heel benieuwd!
Dat heb ik als ik in het topic leest waarin ik teste voor de eerste.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
Bwaaa, ik heb het topic terug zitten lezen waarin ik mn streepjes plaste![]()
wat blijft dat toch mooi
En nu ben ik dus helemaal emo![]()
Dit!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:30 schreef Suikertante het volgende:
Wat leuk die oude streepjestopics! Ik zie allemaal bekenden van hier! Maar ook een aantal meiden die ik het zo gegund had en die hier nog steeds niet terecht zijn gekomen (of alleen tijdelijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:43 schreef L0t.. het volgende:
Ohh gelukkig maar danic! Toch goed dat je gegaan bent, anders blijft het maar malen.
Gisteravond trouwens eindelijk eens een buikverbouwing op film vast weten te leggenWas behoorlijk wild en heb er ook een beurse plek aan over gehouden die zelfs aan de buitenkant doorschijnt
Wow! Dat is een tof filmpje zeg! Zo erg zie ik hem eigenlijk niet meer bewegen. Ik voel het wel weer meer dan eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het was ook wel echt extreem gisterenavond hoor, denk dat ze zeker wel een uur zo bezig is geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:45 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wow! Dat is een tof filmpje zeg! Zo erg zie ik hem eigenlijk niet meer bewegen. Ik voel het wel weer meer dan eerst.
Haha ja, misschien probeerde ze nog een uitbouw te realiserenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Whooooo L0tdie had echt een feestje daarbinnen
![]()
Heb trouwens het idee dat mijn baby ook drukker is dan een tijdje geleden, misschien wordt t gewoon krapper en willen ze nog even lekker rekken en strekken?
Je hebt trouwens ook echt zo'n toffe streep
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw, ik zit weer op babybytes
'Ik vond een jongen of een meisje allebij heel leuk, ik heb zoiets van als het maar gezond is..
Maar het was wel leuk om te weten dat we een klein prinsesje krijgen.
Nog 5 weekjes en dan de 20 weken echo waar het vast word bevestigd hihi'
zo schattig, al die tienermoedertjes
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw, ik zit weer op babybytes
'Ik vond een jongen of een meisje allebij heel leuk, ik heb zoiets van als het maar gezond is..
Maar het was wel leuk om te weten dat we een klein prinsesje krijgen.
Nog 5 weekjes en dan de 20 weken echo waar het vast word bevestigd hihi'
zo schattig, al die tienermoedertjes
Ohh gelukkig maar danic! Toch goed dat je gegaan bent, anders blijft het maar malen.
Gisteravond trouwens eindelijk eens een buikverbouwing op film vast weten te leggenWas behoorlijk wild en heb er ook een beurse plek aan over gehouden die zelfs aan de buitenkant doorschijnt
JEUZUS!! Ik verwacht echt ieder moment zo'n gezicht uit je buik te zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik vergeet even te melden dat ik het er wel geweldig uit vind zien
Sarcasme. Herken het.
Ik weet nog dat ik testte op de verjaardag van mn oma, dus dat zoekt wel makkelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:01 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, met dank aan jullie heb ik net dus een uur lopen zoeken naar "mijn" eerste topic hierMaar er staat bijna niks in
En nou moet ik mn werkuren eigenlijk inhalen
Meiden in dat topic hebben het helemaal terug zitten rekenen..en het zou zomaar van haar vakantielover kunnen zijnquote:
Wtf?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
en van die dames die zichzelf gaan strippen met 34 weken
Ohmylord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is heel bizar om te zien!
Ooooh, where?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief en zo onwerkelijk tegelijktertijd!
Sjezus....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Smeuïg!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:11 schreef GotC het volgende:
[..]
*kuch* en *kuch*Jaja, 2 stuks binnen een maand tijd.
Ja, rot zegquote:Hè meid wat rot dat je net zwanger bent geworden toen dit is gebeurd..
prachtig.quote:buiten dat het heel erg pijnlijk is voor een man om te horen dat het niet zijn kind is, was het ook nog is zo dat hij een gigantische tattoo van de baby zn naam op zn arm had laten zetten..
Hou je vooral niet in LB! Toe maar!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sjezus....![]()
*Ik wilde hier iets heel ergs neerzetten, maar heb me ingehouden
Neuh, het was iets met gunnen, en uiteraard weet ik niks over de zwangerschap van die meiden dus moet ik er geen snoeihard oordeel over vellen.quote:
Jawel emesefane, primperan en omeprazolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:16 schreef Spewey het volgende:
Heb je nog geen medicijnen dan FR?
Bij mij zit er ook vaak bloed bij maar dat komt gewoon van gesprongen vaatjes, idd niets om me druk om te maken.
Ik heb alleen het eerste en het laatste, primperan wil huisarts pas voorschrijven als ik na de 14de/15de week nog de exorcist ben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jawel emesefane, primperan en omeprazol
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaaf lot.
Ook een stukje ego post van mij. Ik moet om 13:30 in het z-huis zijn ik spuug al 2 dagen bloed erbij. Ze gaan kijken of ze mij kunnen helpen. Ik hoop weer gewoon naar huis te mogen.
Hema heeft fijne afschrikkers, zegt zij die ze al wekenlang draagt.....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Babykleertjes + omslagdoek zitten in de ziekenhuistasNu heb ik wél zin om vandaag nog in de auto te springen!
![]()
![]()
Straks even afschrikkers kopen en van dat kotex-verband.... dat tempert het vast weer wat
Linkie linkie!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hema heeft fijne afschrikkers, zegt zij die ze al wekenlang draagt.....
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen, ik wil even aankondigen dat ik zometeen mijn eerste babywas ga doen. Volgens mij stroom ik straks over van de hormonen
Jeej! Nu ben je er echt klaar voor!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en zojuist is mijn luiertas bezorgd![]()
Kunnen de babykleertjes daar mooi in, want mijn koffertje was eigenlijk best een beetje klein voor ons allebei
Nee ik heb eigenlijk geen idee, het stulpt ook echt aan alle kanten uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Lot, dat filmpje, heeel duidelijk, kan je zelf onderscheiden wat je voorbij ziet komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |