He verdorie meid!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier helaas minder nieuws. Gisteren is toch de miskraam op gang gekomen. Alle kwaaltjes die ik had zijn helaas verdwenen en bloeding is inmiddels goed op gang.
Het heeft helaas niet zo mogen zijnHet had zo mooi geweest.
Hopelijk zet het door, stopt het bloeden snel en is hij volledig. Volgende week nog controleren bij de gyn of alles schoon is.
Wil iemand mij uit de lijst halen?
sorry voor de ego post maar ik hoop dat jullie het begrijpen
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier helaas minder nieuws. Gisteren is toch de miskraam op gang gekomen. Alle kwaaltjes die ik had zijn helaas verdwenen en bloeding is inmiddels goed op gang.
Hopelijk zet het door, stopt het bloeden snel en is hij volledig. Volgende week nog controleren bij de gyn of alles schoon is.
Nou wat naar en verdrietigquote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
Yay, dit!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Happy, heel veel sterkte
Mandy, 33 weken alweer![]()
En Juud is al op de helft!
BB, ubermijlpaal!
Dit dus!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:34 schreef L0t.. het volgende:
BB 40 wekenNog niets op gang?
Juud al weer op de helft, gaat snel!
Wolk, die taart ziet er echt fantastisch uit, wil graag het recept!
Shit Happyquote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
Omeprazol, mijn redmiddel nadat niets meer hielp. Ik hou momenteel bijna meer van Omeprazol dan van mijn manquote:Op maandag 18 maart 2013 09:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus!
Vervelend momenteel trouwens, ik krijg van alles wat ik eet of maagzuur, of misselijkheid.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:02 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Omeprazol, mijn redmiddel nadat niets meer hielp. Ik hou momenteel bijna meer van Omeprazol dan van mijn man
Kan je niet beter eerst gewoon rennie proberen?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik nog wat ervan liggen thuis. Thanks voor de tip, totaal niet aan gedacht!
Er zijn ook tabletten van.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef Kleurdoos het volgende:
gaviscon.. als je t mij vraagt, vergelijkbaar met sperma
Waarschijnlijk wel ja. Ik zwaai wel heel enthousiast met Omeprazol maar dat was voor mij wel echt toen niets meer werkt en op voorschrift van de gynaecoloog.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je niet beter eerst gewoon rennie proberen?
Dat sowiesoquote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je niet beter eerst gewoon rennie proberen?
De look wel een beetje, maar de smaak toch nietquote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef Kleurdoos het volgende:
gaviscon.. als je t mij vraagt, vergelijkbaar met sperma
Ik heb op mijn 20e nog een keer wormpjes gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 10:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
De look wel een beetje, maar de smaak toch niet![]()
Het doet mij denken aan dat drankje dat je vroeger tegen wormpjes kreeg. Of ben ik weer de enige die dat wel eens had
Rauw vlees (vooral rauw gehakt) en filet american kunnen wormpjes veroorzaken.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan dat drankje dat je vroeger tegen wormpjes kreeg. Of ben ik weer de enige die dat wel eens had
Ik dacht even wat krampjes te voelen vanochtend, maar die zijn alweer weg, en zouden ook van mijn blaas kunnen zijn die in de verdrukking ligt.quote:
echt? wij kregen een overheerlijk bananendrankje, of een roze tabletjequote:Op maandag 18 maart 2013 10:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik vind het ook plaatsvervangend heel spannendquote:Op maandag 18 maart 2013 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik dacht even wat krampjes te voelen vanochtend, maar die zijn alweer weg, en zouden ook van mijn blaas kunnen zijn die in de verdrukking ligt.
Maar wel spannend hoor, ik ben echt wel alert
Check!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
echt? wij kregen een overheerlijk bananendrankje, of een roze tabletje
en ik had best vaak wormpjes, ik vrat dan ook uit de zandbak
Ach meis, ik had jouw slechte nieuws helemaal gemist. Sterkte! Hopelijk ben je hier snel weer terug.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moet me helaas toch afmelden.. vanmorgen heb ik een echo gehad nadat het bloedverlies erger werd en het hartje is gestopt met kloppen.. Echt heel vervelend, maar ondanks alles ben ik wel blij dat ik niet onterecht dat slechte gevoel erover had..
Ik ga het allemaal wel afwachten wat er gaat gebeuren en ik hoop me hier daarna weer snel te kunnen melden!
Succes allemaal en tot snel (en anders in het babytopic ;-))
Kijk eens aan: mijn voorlandquote:Op maandag 18 maart 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check!
En nog... ik ben er blijkbaar erg vatbaar voor.Alleen vreet ik nu niet meer uit de zandbak.
Gelukkig zijn die tabletjes vrij verkrijgbaar en kosten geen moer.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:25 schreef Suikertante het volgende:
Haha Spirit ja, had je kaas met alfalfa op brood?
Ik dacht huh? En nog...vreet jij nog steeds uit de zandbak. .....en toen las ik verderquote:Op maandag 18 maart 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check!
En nog... ik ben er blijkbaar erg vatbaar voor.Alleen vreet ik nu niet meer uit de zandbak.
Gelukkig zijn die tabletjes vrij verkrijgbaar en kosten geen moer.
Ik dus wel. Op mijn 24e! Ik werkte op een kdv dus de oorzaak was snel gevonden.....not! Ik bleek de enige!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Maarrrr, ik heb daarentegen nog nooit luizen gehad!
huuuu ja 's nachts. Dat vond ik echt nog het meest smerige idee: dat als jij lekker slaapt, zij met de hele familie lekker naar buiten komen om daar eitjes te leggenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef Suikertante het volgende:
Niet nodig Limone, die wormpjes hebben best een specifieke voorkeur
Ja joh, ik vind het zelf bizar snel gaan, er zit al echt een klein mannetje in mijn buik. Met al zo'n pukje dat rondloopt lijken de weken voorbij te vliegen....quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud al op de helft dat is ook snel gegaan zeg.
Succes dan!! Spannend hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Happy en Babbel, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte!
Hier is alles nog rustig! Wel wat voorwerk gehad maar dat was snel over. Zometeen naar de vk, hopelijk lukt het om te strippen..
[ spoiler] tekst [ /spoiler]quote:Op maandag 18 maart 2013 11:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Als iemand mij kan vertellen hoe ik diets in been spoiler plaats wil ik daar heel graag het recept in zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef _wolk82_ het volgende:
Hierbij het recept. GotC dank je.Bedankt, ga 'm straks meteen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef _wolk82_ het volgende:
Hierbij het recept. GotC dank je.Heerlijk, dank je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |