daar ben ik ook benieuwd naar, en hoe ze er uit zienquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze niet gezien
welke vormpjes hebben ze?
Die dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:06 schreef tombolafan het volgende:
Hart, beer, konijn en nog iets
Dacht ikzal straks kijken, liggen nog in de auto
Hier ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:52 schreef Mirjam het volgende:
Ikheb ook nooit meer de haaknaalden in koker kunnen vinden
ja wel vele breinaalden jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier ook nietWel de breinaalden terwijl die veel meer ruimte in het schap innemen
HOE kan ik die nou gemist hebben?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Hartje&bloem en konijn&beer dus
leuke cakevormpjesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
ik liep naar binnen en ze lagen in het eerste (paas?)schap dat ik zagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOE kan ik die nou gemist hebben?Geen nieuw product zeker? of juist supernieuw?
fffuuuuquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik liep naar binnen en ze lagen in het eerste (paas?)schap dat ik zag
Wel bijna op en volgens mij ook op=op
cake?quote:
Oooooooh egg moulds!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
die heb ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooooooh egg moulds!
Ik begreep eerst uit dit verhaal hier dat het een soort omeletvormpjes waren
dat heb ik ook met mijn rozemarijn gedaan en dat kwam niet meer goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:39 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij heb ik mijn aardbeienzaadjes verzopen. Een week geleden geplant maar uitgeschoten met de gieterNu nog steeds supernatte aarde (ja ik schoot echt heel erg uit) en geen plantje nog te zien. Maar ik laat het lekker staan, wellicht doet het nog wat als het water uit de aarde trekt
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Net even in mijn kast gekeken:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek zo'n jack verloopplug dinges, hoeft geen eckte gouden te zijnNu heeft Action die niet lijkt me. Maar waar haal ik die wel?
Handyman heb ik niet zo snel in de buurt.
Online bestellen het beste?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan hem desnoods voor je halen bij de handyman als ze hem hebben, en opsturen naar je? Goedkoper dan online met de verzendkosten, lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek zo'n jack verloopplug dinges, hoeft geen eckte gouden te zijnNu heeft Action die niet lijkt me. Maar waar haal ik die wel?
Online bestellen het beste?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik heb eigenlijk een nieuwe goeie koptelefoon nodig, zit het er dan vaste prik bij?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan hem desnoods voor je halen bij de handyman als ze hem hebben, en opsturen naar je? Goedkoper dan online met de verzendkosten, lijkt me.
Daar zat ik dus ook aan te denken omdat ik die op andere plaatsen in huis ook graag wil gebruiken. Is iets van 50 eur van Sennheiser wat? Ik heb geen verstand van koptelefoons. Als het maar een beetje oké klinkt, en de doppen goed zitten, dan ben ik tevreden. Het hoeft niet professioneel ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:01 schreef Qwea het volgende:
Volgens mo is de kans redelijk aanwezig dat als je een 3,5mm jack headphone koopt er een plug naar groter bij zit. Zou het sowiewo navragen ff![]()
Waar koop je je headphone? Welk merk bedoel ik eigk... Kan me voorstellen dat het bij skullcandy niet zit.
Volgens mo kun je voor je keyboard beter een studio headphone kopen. Hoeven niet duur te zijn.
Pm de link ff aan MikeyMoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken omdat ik die op andere plaatsen in huis ook graag wil gebruiken. Is iets van 50 eur van Sennheiser wat? Ik heb geen verstand van koptelefoons. Als het maar een beetje oké klinkt, en de doppen goed zitten, dan ben ik tevreden. Het hoeft niet professioneel ofzo.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
Bij mijn 25 euro Sennheiser zat zo een goude. De goedkoopste los zijn altijd nog 1.50 tot 2.50 euro. Zo een goude gaat naar de 3.50 5 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek zo'n jack verloopplug dinges, hoeft geen eckte gouden te zijnNu heeft Action die niet lijkt me. Maar waar haal ik die wel?
Online bestellen het beste?Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
Dat is goed om te weten, dank je!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Bij mijn 25 euro Sennheiser zat zo een goude. De goedkoopste los zijn altijd nog 1.50 tot 2.50 euro. Zo een goude gaat naar de 3.50 5 euro.
Beetje offtopic misschien:quote:
http://www.ebay.nl/itm/2-(...)c5c00#ht_3983wt_1397quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Bij mijn 25 euro Sennheiser zat zo een goude. De goedkoopste los zijn altijd nog 1.50 tot 2.50 euro. Zo een goude gaat naar de 3.50 5 euro.
ja primaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net even in mijn kast gekeken:heb ik al, maar die andere drie nog niet!
![]()
*puppy-eyes*
hier ook tussen de kookspullen, bloempje en hartjeset en Haas en beertje meegenomenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een action mixer gekocht
ik was op zoek naar een cheapass exemplaar met enig vermogen om uit te proberen of ik daarmee ook kleine hoeveelheden royal icing zou kunnen maken. (in mijn kenwood ben ik meteen voor 500 gram aan de beurt, daar kan ik de hele buurt mee versieren)
deze heeft 250 watt (de goedkoopste van de blokker 125en die was ook nog duurder.
trekt deze het niet, nou ja, jammer dan. voor een tientje wil ik de gok wel nemen.
eiervormpje met bloempje gevonden! (lag bij ons gewoon tussen de kookspullen, bij de paasspullen lagen alleen die bakmixtoestanden voor paascupcakes, paaskoekjes en van die eierverfmeuk.)
quote:
Thanks allebei!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/2-(...)c5c00#ht_3983wt_1397
quote:
ik heb het niet meegenomen maar ik ben wel nieuwsgierig hoe ze smaken. iets met citroen toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ben nu de easter cupcakes aan het maken, ben benieuwd ;-) deeg was wel een beetje dik maar dat zal wel komen door de kleine eitjes die ik had, van mijn oom die kipjes heeft
volgens mij is de creme inderdaad met citroen, de cakemix smaakte gewoon naar vanille cake (quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het niet meegenomen maar ik ben wel nieuwsgierig hoe ze smaken. iets met citroen toch?
wat zeg je nou macaronimix.. huh haha grapje zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
zo, pak macaronmix van de action is al verwerkt!
[ afbeelding ]
Niet weten wat macarons zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
wat zeg je nou macaronimix.. huh haha grapje zeker
ooo hahaha macarons weet ik wel maar ik dacht macaroniquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet weten wat macarons zijn
Zelfs ik weet dat![]()
Dat ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
zo, pak macaronmix van de action is al verwerkt!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |