Waarom? Serieus, waarom zou je dat nu nog willen zien? Het was live al totaal kutquote:
Ik vind het echt hilarischquote:Op zondag 17 maart 2013 21:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Waarom? Serieus, waarom zou je dat nu nog willen zien? Het was live al totaal kut
Again, waarom? Geloof me, ik sta echt perplex dat iemand dat jaren na dato terug wil kijken. Ik kan me die domme Huub en Claire nog herinneren, en die dikke Jaap. Je had die snol, die blonde snol, en die antiliaan die zijn bitch sloeg. Wat een idioten waren dat.quote:
Het is mensen die elkaar helemaal gek maken, en proberen elkaar weg te pestenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Again, waarom? Geloof me, ik sta echt perplex dat iemand dat jaren na dato terug wil kijken. Ik kan me die domme Huub en Claire nog herinneren, en die dikke Jaap. Je had die snol, die blonde snol, en die antiliaan die zijn bitch sloeg. Wat een idioten waren dat.
Nu ik eraan terugdenk was het idd zo compleet achterlijk dat het ook wel weer geweldig was.
Kotste hij niet op iemand?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:24 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Het is mensen die elkaar helemaal gek maken, en proberen elkaar weg te pesten
Wat een held is Jaap.
Beschouw mijn vorige post maar als ongeschrevenquote:
De grootste heldin was Nastasia, kind van God, hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Again, waarom? Geloof me, ik sta echt perplex dat iemand dat jaren na dato terug wil kijken. Ik kan me die domme Huub en Claire nog herinneren, en die dikke Jaap. Je had die snol, die blonde snol, en die antiliaan die zijn bitch sloeg. Wat een idioten waren dat.
Nu ik eraan terugdenk was het idd zo compleet achterlijk dat het ook wel weer geweldig was.
Oh ja de meest zwarte vrouw ooit met de achternaam Blankquote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De grootste heldin was Nastasia, kind van God, haha
Monsterlijk in gedrag en uiterlijk, en die lach...huiveringswekkend
Dit dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Abraracadabra het volgende:
In welke wereld is dit ooit leuk geweest?
Niet in jouw zolderkamerwereldje in ieder geval.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Abraracadabra het volgende:
In welke wereld is dit ooit leuk geweest?
Claire is kapsterquote:Op maandag 18 maart 2013 13:30 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar tussendoor.
Wat is er eigenlijk geworden van die kandidaten? Iemand?
Ja weet ik, maar daarnaast is ze (thuis)kapsterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Claire is momeel te zien in Echte Meisjes op de Prairie RTL5 elke dinsdag
Heb jij niet een flinke compilatie gekregen dan? Best leuk om af en toe eens wat terug te kijkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
afleveringen kun je opvragen bij beeld en geluid, kost het alleen wel geld. Ik heb ze zelf nooit teruggezien, en ze zijn niet op internet te vinden.... Ik weet dat Jaap ze ongeveer allemaal op dvd heeft. Misschien moet je hem een berichtje sturen!
Nee, ik weet dat de fam R de afl van Claire allemaal op DVD heeft, maar weet niet of ze die nog heeft. Heb wel wat compilatieshit op youtube gekeken, maar dat is eigenlijk ook al jaren geleden. Hoe is het met jou dan? Heb je te lang niet gesproken!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb jij niet een flinke compilatie gekregen dan? Best leuk om af en toe eens wat terug te kijken
Hoe stuur ik Jaap een berichtje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
afleveringen kun je opvragen bij beeld en geluid, kost het alleen wel geld. Ik heb ze zelf nooit teruggezien, en ze zijn niet op internet te vinden.... Ik weet dat Jaap ze ongeveer allemaal op dvd heeft. Misschien moet je hem een berichtje sturen!
Met sterallures van hier tot Tokyo. En janken om een ban op een "sjet".quote:Op maandag 18 maart 2013 11:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
En die Palma ook altijd alle aandacht vragen terwijl ze gewoon een simpel huishoudstertje was![]()
"You been kikked from the roem"quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met sterallures van hier tot Tokyo. En janken om een ban op een "sjet".
Helemaal mee eens, die bekende koppen steeds weer hoeft voor mij ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:11 schreef Luxuriate het volgende:
Naar aanleiding van dit topic nog eens alles bekeken wat er nog te vinden is op YouTube. Wat was dat vermakelijk zeg, moet eerlijk toegeven dat ik het mis na al die tijd. Ik vond de kracht er altijd van dat het onbekende mensen waren in beginsel. Jammer dat nu veelal bekende Nederlanders worden ingezet in programma's!
Ja, wat een drama he op de sjet! "Toen zei mevrouw stinkdier, toen heb ik op de sjet gezegd dan moet je je broek dichtdoen!"quote:
Misschien moet je eens uitzoeken het mailadres van Hajo, die had ook heel erg veel op DVD, ( joop die altijd foto`s etc. nam) en PB zal toch ook nog wel filmpjes hebben, of HiDiHoquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
veeg me op, echt zo gelachen toenquote:
Een vriend van claimt dat ie dat wijf geneukt heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar daarnaast is ze (thuis)kapster
( http://twitpic.com/bvfw59 )
Geniaalquote:
had het anders prima naar mijn zinquote:Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
GeniaalDie gasten sporen ook echt voor geen meter
zeker, hij is samen met Tamara en hun prachtige kindje, hij werkt voor een ICT bedrijf en heeft een prachtig huis aan het water in Almere en is heel gelukkig. Hebben heel af en toe nog wel eens contact, onze kinderen hebben elkaar ook al eens ontmoetquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Mylene het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het met Brain gaat, weet jij dat Huub?
Prachtigquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker, hij is samen met Tamara en hun prachtige kindje, hij werkt voor een ICT bedrijf en heeft een prachtig huis aan het water in Almere en is heel gelukkig. Hebben heel af en toe nog wel eens contact, onze kinderen hebben elkaar ook al eens ontmoet
Leuk, en Lieke, heb je daar nog contact mee gehad? De laatste keer dat ik wat van haar las was dat ze in een rolstoel was beland vanwege die benen waar ze tijdens DGK ook al last van had.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker, hij is samen met Tamara en hun prachtige kindje, hij werkt voor een ICT bedrijf en heeft een prachtig huis aan het water in Almere en is heel gelukkig. Hebben heel af en toe nog wel eens contact, onze kinderen hebben elkaar ook al eens ontmoet
Vind het best bijzonder dat jij en Brain het nu zo goed kunnen vinden. Wie had dat gedacht tijdens DGK.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he je wordt volwassen, allebei vader, allebei verantwoordelijke baan. enne, t was maar een spelletje uiteindelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het best bijzonder dat jij en Brain het nu zo goed kunnen vinden. Wie had dat gedacht tijdens DGK.
heb het heeel vaak geprobeerd, maar die haat mij echt. Ben denk ik te ver gegaan in hoe gemeen ik tegen haar ben geweestquote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Leuk, en Lieke, heb je daar nog contact mee gehad? De laatste keer dat ik wat van haar las was dat ze in een rolstoel was beland vanwege die benen waar ze tijdens DGK ook al last van had.
Waarom komt er eigenlijk niet een best of DGK op tv? Op Veronica ofzo, met oud deelnemers die terugblikken.
Dat eerste ben ik helemaal met je eens, dat laatste weet jij zelf het beste. Soms leek het geen spel, zeker van Brian niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he je wordt volwassen, allebei vader, allebei verantwoordelijke baan. enne, t was maar een spelletje uiteindelijk
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef ditisHuub het volgende:
Ben denk ik te ver gegaan in hoe gemeen ik tegen haar ben geweest
Goed idee, ben ook wel benieuwd waar ze uiteindelijk terecht zijn gekomen.quote:Waarom komt er eigenlijk niet een best of DGK op tv? Op Veronica ofzo, met oud deelnemers die terugblikken.
vind het wel jammer dat zij het nooit heeft los kunnen laten, maar heb wel af en toe nog contact met Hedda, en zij is is nog steeds BFF's met Lieke. Dus volgens mij gaat het wel goed met haarquote:
niets is wat het leek, Brian was uiteindelijk nog 1 van de normalere, veel deelnemers zijn maatschappelijk niet zo ver gekomen als Brian tot nog toe...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik helemaal met je eens, dat laatste weet jij zelf het beste. Soms leek het geen spel, zeker van Brian niet.
Ik vind dat je heel aardig praat over Brian, dat siert je.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niets is wat het leek, Brian was uiteindelijk nog 1 van de normalere, veel deelnemers zijn maatschappelijk niet zo ver gekomen als Brian tot nog toe...
En Palma moet dan ook een uitzending krijgen met haar mooiste en slechtste herinneringen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goed idee, ben ook wel benieuwd waar ze uiteindelijk terecht zijn gekomen.
Niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Waarom? Serieus, waarom zou je dat nu nog willen zien? Het was live al totaal kut
Vet man een kloon, welk kuttopic ga je dalijk openenquote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef pieterweel het volgende:
komen wel goede ideen langs hier hoor;)
met combacks en een nieuw programma.
vet manquote:Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef pieterweel het volgende:
ben heel lang hier niet meer geweest nu maar weer eens kijken en wel meteen weer geniaal met dgk
Denk je dat het net zo leuk wordt als de eerste editie?quote:Op zondag 7 april 2013 13:17 schreef pieterweel het volgende:
dat dacht ik ook
ik zou het ook graag weer trug zien hoor op tv.
Misschien is dit http://www.net5.nl/programmas/sabotage wat voor je?quote:Op zondag 7 april 2013 13:21 schreef pieterweel het volgende:
ja ik weet niet maar zoiezo weer eens een reallife soap op tv zou leuk zijn
Misschien ook een reünie of een doorstart van Bg Niks?quote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef pieterweel het volgende:
komen wel goede ideen langs hier hoor;)
met combacks en een nieuw programma.
Ik d8 hetzelfdequote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien ook een reünie of een doorstart van Bg Niks?
deel 2quote:Op maandag 18 maart 2013 11:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
En die Palma ook altijd alle aandacht vragen terwijl ze gewoon een simpel huishoudstertje was![]()
Die kwam ik laatst gewoon tegen midden in straat op Amsterdam, we hadden elkaar nooit meer gezien!quote:
Oke leuk ,en was dat zonder rolstoel?quote:Op maandag 8 april 2013 11:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst gewoon tegen midden in straat op Amsterdam, we hadden elkaar nooit meer gezien!
ik heb het over Nathanael... waar heb jij het over?quote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Oke leuk ,en was dat zonder rolstoel?
Maar wat raar het filmpje is van youtube gehaald,is dat jou werk geweest Huub? zomaar opeens weg zoefffffff ,en zo ja waarom dan?
Ik heb het over dat filmpje wat hier staat waar jij ruzie met Nathanael had,en dat filmpje op youtube is nu weg! en gisteren stond het er nog. dat is mijn vraag of jij er achter zit.quote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb het over Nathanael... waar heb jij het over?
Die snapt zichzelluf niet, filmpje staat er gewoon is alleen embeddedquote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb het over Nathanael... waar heb jij het over?
ik zal je een geheimpje vertellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik zal je een geheimpje vertellenTss..Huub jôh, zo ga je toch niet met je fans om..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4:26 Ze staat gewoon met droog water te wassenquote:
Hahaha geweldig he! ben nu bezig op youtube ik lach me sufquote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
4:26 Ze staat gewoon met droog water te wassen![]()
Die vond ik zo nep, had ze allang gezien op streamquote:
Ja maar als het echt zou zijn zou het wel geniaal zijnquote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die vond ik zo nep, had ze allang gezien op stream
Echt een goede actrice was Palma nietquote:Op maandag 8 april 2013 15:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar als het echt zou zijn zou het wel geniaal zijn
Idd, maar de streams waren af en toe ook gesloten voor 'opnames', dus dan zouden ze dit inderdaad kunnen scripten.quote:Op maandag 8 april 2013 15:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt een goede actrice was Palma niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |