Misschien ook een reünie of een doorstart van Bg Niks?quote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef pieterweel het volgende:
komen wel goede ideen langs hier hoor;)
met combacks en een nieuw programma.
Ik d8 hetzelfdequote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien ook een reünie of een doorstart van Bg Niks?
deel 2quote:Op maandag 18 maart 2013 11:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
En die Palma ook altijd alle aandacht vragen terwijl ze gewoon een simpel huishoudstertje was![]()
Die kwam ik laatst gewoon tegen midden in straat op Amsterdam, we hadden elkaar nooit meer gezien!quote:
Oke leuk ,en was dat zonder rolstoel?quote:Op maandag 8 april 2013 11:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst gewoon tegen midden in straat op Amsterdam, we hadden elkaar nooit meer gezien!
ik heb het over Nathanael... waar heb jij het over?quote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Oke leuk ,en was dat zonder rolstoel?
Maar wat raar het filmpje is van youtube gehaald,is dat jou werk geweest Huub? zomaar opeens weg zoefffffff ,en zo ja waarom dan?
Ik heb het over dat filmpje wat hier staat waar jij ruzie met Nathanael had,en dat filmpje op youtube is nu weg! en gisteren stond het er nog. dat is mijn vraag of jij er achter zit.quote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb het over Nathanael... waar heb jij het over?
Die snapt zichzelluf niet, filmpje staat er gewoon is alleen embeddedquote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb het over Nathanael... waar heb jij het over?
ik zal je een geheimpje vertellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik zal je een geheimpje vertellenTss..Huub jôh, zo ga je toch niet met je fans om..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4:26 Ze staat gewoon met droog water te wassenquote:
Hahaha geweldig he! ben nu bezig op youtube ik lach me sufquote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
4:26 Ze staat gewoon met droog water te wassen![]()
Die vond ik zo nep, had ze allang gezien op streamquote:
Ja maar als het echt zou zijn zou het wel geniaal zijnquote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die vond ik zo nep, had ze allang gezien op stream
Echt een goede actrice was Palma nietquote:Op maandag 8 april 2013 15:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar als het echt zou zijn zou het wel geniaal zijn
Idd, maar de streams waren af en toe ook gesloten voor 'opnames', dus dan zouden ze dit inderdaad kunnen scripten.quote:Op maandag 8 april 2013 15:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt een goede actrice was Palma niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |