SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
niet tegen TS... maar tegen Salnasser of zoiets...quote:Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah kleintje dan. MK tegen de ts
.
Nouja, niet echt mijn definitie van een rel.
Aan wat?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn belastingcentjes al uitgegeven![]()
Dan doe je iets niet goed als je die niet krijgtquote:
Of juist wel. Dan heb je niet te veel betaald.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed als je die niet krijgt
Jij hebt toch zelf een spel?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een spelletje spelen maar ik mag niet meespelen.
Dat kan ook nog jaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of juist wel. Dan heb je niet te veel betaald.
Naar de desbetreffende bank gaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ga ik mijn belastingaangifte invullen. Zie ik zo welke rekingen op mijn naam staan. Ik wist niet dat ik die rekeningen had.Had er vroeger eentje van mijn vader, maar daarvan ben ik de pas kwijt. En geen contact meer met vader. Misschien is dat er eentje. Ik wil het geld daaraf hebben.
Neem contact met je bank opquote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ga ik mijn belastingaangifte invullen. Zie ik zo welke rekingen op mijn naam staan. Ik wist niet dat ik die rekeningen had.Had er vroeger eentje van mijn vader, maar daarvan ben ik de pas kwijt. En geen contact meer met vader. Misschien is dat er eentje. Ik wil het geld daaraf hebben.
Want?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi lolaGaat het al wat beter met je?
Zal eerst eens aan mijn moeder vragen. Het zijn namelijk 2 rekeningen bij de ING waar ik niets vanaf weet. Misschien weet mijn moeder het wel. Het is niet veel geld, maar toch, als niemand het gaat gebruiken wil ik het wel.quote:
Als het op jouw naam staat, zou je er volgens mij gewoon toegang toe moeten krijgen d.m.v. legitimatie. Wellicht dat je ma er iets vanaf weet inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal eerst eens aan mijn moeder vragen. Het zijn namelijk 2 rekeningen bij de ING waar ik niets vanaf weet. Misschien weet mijn moeder het wel. Het is niet veel geld, maar toch, als niemand het gaat gebruiken wil ik het wel.
En als het op jouw naam staat dan is het jouw geldquote:Op zondag 17 maart 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal eerst eens aan mijn moeder vragen. Het zijn namelijk 2 rekeningen bij de ING waar ik niets vanaf weet. Misschien weet mijn moeder het wel. Het is niet veel geld, maar toch, als niemand het gaat gebruiken wil ik het wel.
Ow, meer oefenen danquote:Op zondag 17 maart 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er geen tering van, maar dan vind ik het alsnog een naaistreek.
Nee, i know.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik ben niet ziek![]()
Het gaat wel hoor... boring weekend gehad weinig gedaan...
Ik hoop gewoon dat wij niet ziek worden want donderdag BFMV en halestormquote:Op zondag 17 maart 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, i know.
Mooi zoHopen dat volgend weekend beter wordt dan
Ja inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat wij niet ziek worden want donderdag BFMV en halestorm
Ah prut, en je moet vrijdag gewoon weer werken?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Moet nog bedenken hoe ik er heen ga... OV is kut, want dan moet ik om 22:50 alweer weg_! Maar het gaat die nacht ook vriezen
Ik moet gewoon werken jaquote:Op zondag 17 maart 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah prut, en je moet vrijdag gewoon weer werken?
Ik kon alles wat ik terugkreeg gelijk weer betalen ivm kinderopvangquote:
dat is prut anders had je wel bij ons kennen crashenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken jaIk zou eventueel wel later kunnen beginnen, maar ja..
Zeker, kan het ook wel gebruiken.quote:
Geen kinderen hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kon alles wat ik terugkreeg gelijk weer betalen ivm kinderopvang
Ga je golddiggers hosselen?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, kan het ook wel gebruiken.
[..]
Wat voor spelletje heb je het over?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er geen tering van, maar dan vind ik het alsnog een naaistreek.
Dat, en vervolgens van de beoogde lagere school voor uk horen dat ze van plan zijn een continue-rooster in te gaan voeren, van 8:15 - 14:15.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen kinderen hebben
Kinderopvang, zo tering duur
Dat is liefquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is prut anders had je wel bij ons kennen crashen
prutquote:Op zondag 17 maart 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is liefMaar ja, daar schiet ik nu niet echt iets mee op
Als ik om 5:53 te trein neem, dan ben ik om 8:45 op m'n werk. Beetje vroeg op staan
En met de motor heeft het ook niet echt nut om naar jullie te rijden en 's morgen naar m'n werk, want dan kan ik net zo goed 's avonds terug rijden
Ik ga niemand hosselen.quote:
Geen idee WT, nooit op gelet of aan gedacht.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Hé Kaneel hoe komt het dat als je jezelf snijdt dat je dan echt heeeel snel allemaal zweet op je handen hebt?
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat, en vervolgens van de beoogde lagere school voor uk horen dat ze van plan zijn een continue-rooster in te gaan voeren, van 8:15 - 14:15.
En toen ik vroeg: en wat regelt u dan op uw kosten en uw verantwoordelijkheid tot op zijn minst 15:30, en eigenlijk tot 17:30, snapte die schooldirecteur werkelijk niet wat ik bedoelde....
Alsof er werkgevers zijn die zeggen: "Joh, voortaan werk jij ook maar tot 14:00 omdat de school-plannen-makers dat zo leuk vinden"..... Raaaaaar land leven we in.....
Wat waarom niet?quote:
Ik denk dat je nog kans maakt bij de schooldirecteur.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alsof er werkgevers zijn die zeggen: "Joh, voortaan werk jij ook maar tot 14:00 omdat de school-plannen-makers dat zo leuk vinden"..... Raaaaaar land leven we in.....
herkenbaar probleemquote:Op zondag 17 maart 2013 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand op het oog misschien?
Een beetje net zoals ik
Misschien liep ie weg omdat hij de geur rook en dacht dat jij een ruft liet?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
De verkeerde pizza krijgen was toch wel leuk.
En bah, dikke ruft in de trein.Was zeker die jongeman die snel opstond eb wegliep.
ik krijg helemaal niks noppes nada terugquote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zegt die bij mij maar 70 euro?
Ehm ik weet niet hoe jij denkt dat verhoudingen liggen maar ehm, dat een dienaar hoor, geen baasquote:Op zondag 17 maart 2013 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog kans maakt bij de schooldirecteur.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik krijg helemaal niks noppes nada terug
Jij krijgt het hele jaar door al geld.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik krijg helemaal niks noppes nada terug
Hoax vrouwen poepen nietquote:Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien liep ie weg omdat hij de geur rook en dacht dat jij een ruft liet?
Ik had het over de belastingdienst en wou je alleen maar een beetje opvrolijken...maar blijkbaar zit je in -die- periode van de maand dus ik zal je voortaan wel met rust laten...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij krijgt het hele jaar door al geld.
Waarom wel?quote:
Daarom haat ik treinen. Al die ransapen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
De verkeerde pizza krijgen was toch wel leuk.
En bah, dikke ruft in de trein.Was zeker die jongeman die snel opstond eb wegliep.
Misschien heb ik meer gewerkt dan jij. En ik krijg meer geld, dus betaal meer belasting.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zegt die bij mij maar 70 euro?
Ja daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op zondag 17 maart 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze moeten het toch ergens laten, niet?
Jij hebt sowieso wel meer gewerkt ja en ik heb zwart gewerktquote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien heb ik meer gewerkt dan jij. En ik krijg meer geld, dus betaal meer belasting.
Ik reserveer het om aan mijn ouders terug te betalen, denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso wel meer gewerkt ja en ik heb zwart gewerkt, vorig jaar kreeg ik ook maar 50 euro ofzo.
Volgend jaar zal het wel beter zijn want ik heb al best wat centjes verdiend.
Ik mag elk jaar bijleggenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso wel meer gewerkt ja en ik heb zwart gewerkt, vorig jaar kreeg ik ook maar 50 euro ofzo.
Volgend jaar zal het wel beter zijn want ik heb al best wat centjes verdiend.
Ik vind mijn eigen ruft niet stinken, dus dan zou ik ook niet klagen.quote:Op zondag 1
7 maart 2013 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien liep ie weg omdat hij de geur rook en dacht dat jij een ruft liet?
Als je meer dan 20.000 euro vermogen (spaargeld) hebt moet je daar belasting over betalen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Myraela het volgende:
Belastingdienst dacht dat ik een te groot spaar inkomen of iets had."Weet je zeker dat onze informatie niet klopt?"
"Helaas wel."
Op zich. Treinen zelf zijn ook niet erg schoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wel?
[..]
Daarom haat ik treinen. Al die ransapen.
[..]
Misschien heb ik meer gewerkt dan jij. En ik krijg meer geld, dus betaal meer belasting.
Als er dat jaar meer dan 1000 euro op mijn rekening heeft gestaan was het een zeldzaamheid. Sowieso al als ik genoeg geld had om iets uit de muur te trekken.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je meer dan 20.000 euro vermogen (spaargeld) hebt moet je daar belasting over betalen.
Die tijd heb ik gelukkig gehadquote:Op zondag 17 maart 2013 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als er dat jaar meer dan 1000 euro op mijn rekening heeft gestaan was het een zeldzaamheid. Sowieso al als ik genoeg geld had om iets uit de muur te trekken.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als er dat jaar meer dan 1000 euro op mijn rekening heeft gestaan was het een zeldzaamheid. Sowieso al als ik genoeg geld had om iets uit de muur te trekken.
O, was je weg?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Dankzij Danny kan ik weer inloggen. Ik had wat fout gedaan met mijn profiel aanpassen vandeweek
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, was je weg?
Twee dagen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Niet last gehad van afkickverschijnselen?quote:
Ik winkel niet zo duur. Verdien genoeg en mijn vaste lasten zijn op het moment nog niet zo hoog.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dan nooit geldgebrek of zo??
Ik heb overwogen een ander account aan te maken, maar dat is ook nietsquote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet last gehad van afkickverschijnselen?
Welke talen?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb overwogen een ander account aan te maken, maar dat is ook niets.
Ach ja, zal de komende tijd toch wel minder online zijn. Wil gaan leren programmeren.
Dat gaat wel heel snel.quote:
Vergeet je niet iets?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel snel.
Wat dacht je eerst van dinner and a movie, en dan 's ochtends ontbijten met aardbeien met slagroom?
Ik ben me nog in aan het lezen, maar objective-C lijkt me de beste keus aangezien ik alles van apple heb . C++ lijkt me ook wel wat, maar ik heb buiten vroeger een beetje html nog helemaal geen ervaring.quote:
O god, programmeren. Dat heb ik nooit goed gekund, ben ik veelste slordig voorquote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb overwogen een ander account aan te maken, maar dat is ook niets.
Ach ja, zal de komende tijd toch wel minder online zijn. Wil gaan leren programmeren.
Waarom programmeren, wat wil je er uiteindelijk mee gaan doen? Dat is natuurlijk het belangrijkste.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben me nog in aan het lezen, maar objective-C lijkt me de beste keus aangezien ik alles van apple heb . C++ lijkt me ook wel wat, maar ik heb buiten vroeger een beetje html nog helemaal geen ervaring.
Dat is sowieso Chinees voor mij.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, programmeren. Dat heb ik nooit goed gekund, ben ik veelste slordig voor
Omdat het me leuk lijkt en misschien om er ooit nog geld mee te gaan verdienen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom programmeren, wat wil je er uiteindelijk mee gaan doen? Dat is natuurlijk het belangrijkste.
Niet alles, maar veel nog welquote:
Valt er dan tegenwoordig nog geld mee te verdienen? Tegenwoordig krijgen zat van die wizzkidz op school al les in programmeren? Hoe wil je daar tegenop willen concurreren?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat het me leuk lijkt en misschien om er ooit nog geld mee te gaan verdienen.
Denk dat het niet mee zal vallen om die achterstand in te halen als je geen enkele ervaring er mee hebt.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat het me leuk lijkt en misschien om er ooit nog geld mee te gaan verdienen.
Dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt er dan tegenwoordig nog geld mee te verdienen? Tegenwoordig krijgen zat van die wizzkidz op school al les in programmeren? Hoe wil je daar tegenop willen concurreren?
Nope, wel html en php.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat het niet mee zal vallen om die achterstand in te halen als je geen enkele ervaring er mee hebt.
Je hebt vroeger ook niet wat aangekloot in pascal, visual basic of delphi ofzo?
Dit dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt er dan tegenwoordig nog geld mee te verdienen? Tegenwoordig krijgen zat van die wizzkidz op school al les in programmeren? Hoe wil je daar tegenop willen concurreren?
Grote kans dat je gelijk hebt. Maar een kennis doet zo nu en dan projectjes en daar kan ik al aan meehelpen zodra ik het kan, dus wat bij verdienen kan dan al wel. Maar ik verwacht niet dat ik het heel snel heel goed kan hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Er is genoeg werk, en geld te verdienen.
Maar ze kiezen of de jonge whizzkids of de cracks die al vanaf hun 14e ofzo niks anders doen.
Je gaat gewoon nooit tippen aan de ervaring die zij hebben.
quote:
Ik vind sowieso veel wat met de computer te maken heeft leuk.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mij lijkt het bijvoorbeeld wel leuk om ooit wat te doen in de gaming-industrie (al is het alleen maar als tester), maar ik betwijfel of ik daar überhaubt wel een kans maak...
Ik ook. Als ik nog een kans maak in de wereld van het betaalde werk, dan is het daar wel, al zou ik nog niet weten wat. En dat staat allemaal los van de vraag of ik het überhaubt wel aankan.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind sowieso veel wat met de computer te maken heeft leuk.
Ik wil nu dus mezelf gaan opleidenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik nog een kans maak in de wereld van het betaalde werk, dan is het daar wel, al zou ik nog niet weten wat. En dat staat allemaal los van de vraag of ik het überhaubt wel aankan.
Het liefst zou ik een opleiding in die richting willen volgen, maar dan reist alweer de vraag op, of ik het wel aan kan.
Ik ben al zo vaak op m'n bek gegaan en zit niet te wachten op nog meer jaren depressie en overspannenheid
Maar als game-tester lijkt mij echt wel tof!![]()
Ik ben al jaren games aan het modden, dus praktijkervaring heb ik wel!
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De passionele seks na de film lijkt me logisch, dat snapt evie wel.
trustequote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde film kijken, maar ik weet niet welke.
Dus ik vreet m'n chips wel op en ga dan naar bed
Trustequote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde film kijken, maar ik weet niet welke.
Dus ik vreet m'n chips wel op en ga dan naar bed
Trustequote:
Dat kan toch????quote:Op zondag 17 maart 2013 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mij lijkt het bijvoorbeeld wel leuk om ooit wat te doen in de gaming-industrie (al is het alleen maar als tester), maar ik betwijfel of ik daar überhaubt wel een kans maak...
PLC's zoals die van Rexroth bedoel jequote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil nu dus mezelf gaan opleiden. Eerst wilde ik PLC's leren programmeren, maar dat heb ik even in de koelkast gezet. Lijkt me wel nog steeds leuk, maar minder kansen mee dan met C++ of andere talen.
Zijn er betaalde game testers ? Zo ja, solliciteren dan.
En ik vraag me af hoeveel tijd je per spel krijgtquote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
Testen houdt in dat je ook de games test die je niet zo leuk vindt.
Zoiets ja, al zou ik dan siemens s7 de voorkeur gevenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
PLC's zoals die van Rexroth bedoel je
Dat ligt aan het bedrijf, hoelang ze de alpha willen houdenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En ik vraag me af hoeveel tijd je per spel krijgt
Oja?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoiets ja, al zou ik dan siemens s7 de voorkeur geven.
Ik heb geen idee. Wel worden er in NL spellen gemaakt, maar heb me er nooit al te in verdiept.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil nu dus mezelf gaan opleiden. Eerst wilde ik PLC's leren programmeren, maar dat heb ik even in de koelkast gezet. Lijkt me wel nog steeds leuk, maar minder kansen mee dan met C++ of andere talen.
Zijn er betaalde game testers ? Zo ja, solliciteren dan.
Ik vind het ook wel leuk om gewoon foutjes op te sporen in bestaande spellen. Ik doe in m'n vrije tijd niks andersquote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
Testen houdt in dat je ook de games test die je niet zo leuk vindt.
Oja verrek, ik wist niet dat je daar nu mee bezig wasquote:Op zondag 17 maart 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
muziek natuurlijk
..... als ik maar 15 min mag seksen
Geen idee, wrs omdat die worden gebruikt in de machines waar ik nu mee werkquote:
Uitermate geschikt als tester dusquote:Op zondag 17 maart 2013 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wel worden er in NL spellen gemaakt, maar heb me er nooit al te in verdiept.
Ook geen idee of het betaald is of niet.
[..]
Ik vind het ook wel leuk om gewoon foutjes op te sporen in bestaande spellen. Ik doe in m'n vrije tijd niks anders
Nee, ik had t doorquote:Op zondag 17 maart 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
Oja verrek, ik wist niet dat je daar nu mee bezig was.
Die link snap ik niet.
In principe wel, maar spellen modden vind ik toch wel het leukstquote:Op zondag 17 maart 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uitermate geschikt als tester dus
Je kan ook andere zaken gaan testen?
a okequote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geen idee, wrs omdat die worden gebruikt in de machines waar ik nu mee werk.
Hmmm..... en voor zo'n gameblad werken >>>> hebben die geen testers in dienst?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In principe wel, maar spellen modden vind ik toch wel het leukst
Zou kunnen, maar volgens mij zijn sowieso alle bladen een neerwaardse wereld.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmmm..... en voor zo'n gameblad werken >>>> hebben die geen testers in dienst?
Hmm... en dat programma als game kings of hoe heet dat ook alweerquote:Op zondag 17 maart 2013 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar volgens mij zijn sowieso alle bladen een neerwaardse wereld.
Haha, Japan lijkt me wel tof om te verblijvenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... en dat programma als game kings of hoe heet dat ook alweeren anders huphup naar Azië ofzow
wss wel jaquote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, Japan lijkt me wel tof om te verblijven
Alleen alles zo ontzettend duur enzo, en ik kan niet zo goed tegen verandering. Zoek het liefste iets dicht bij huis en wellicht kan het ook via internet of zo
Klopt, maar eerst moet ik nog even m'n leven op de rit krijgen. Ik begin eerst met vrijwilligerswerk en met wat andere lopende projectjes, om het maar zo te zeggenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wss wel jahet is niet voor niks een pc-wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel bladen zijn er niet meer. En zonder een journalistieke opleiding kom je er niet zo snel tussen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmmm..... en voor zo'n gameblad werken >>>> hebben die geen testers in dienst?
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar eerst moet ik nog even m'n leven op de rit krijgen. Ik begin eerst met vrijwilligerswerk en met wat andere lopende projectjes, om het maar zo te zeggenIk vind het goed van je dat je gewoon beetje bij beetje weer begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o.... najaquote:Op zondag 17 maart 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel bladen zijn er niet meer. En zonder een journalistieke opleiding kom je er niet zo snel tussen.
Markt in japan ligt op zijn gat. Eigenlijk de complete gameindustrie. Er zijn nog wat grote studio's, maar er staan er heel veel op omvallen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... en dat programma als game kings of hoe heet dat ook alweeren anders huphup naar Azië ofzow
Tsjaquote:Op zondag 17 maart 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Markt in japan ligt op zijn gat. Eigenlijk de complete gameindustrie. Er zijn nog wat grote studio's, maar er staan er heel veel op omvallen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het goed van je dat je gewoon beetje bij beetje weer begintDank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat mensen die veelal met onbegrip reageren, zelfs mensen in dit topicJa, het gaat nog lastig worden, maar wie weet hoe het plaatje er uit ziet als ik eenmaal weer de arbeidsmarkt ga betreden. Wellicht ga ik iets heel anders doen, zolang het maar met computers is. Ik vind het ook prima om in een achterafkamertje computers te bouwen/repareren bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 maart 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Markt in japan ligt op zijn gat. Eigenlijk de complete gameindustrie. Er zijn nog wat grote studio's, maar er staan er heel veel op omvallen.![]()
Ik heb vanmorgen nog van 2 systemen 1 gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dank!
Zat mensen die veelal met onbegrip reageren, zelfs mensen in dit topic
[..]
Ja, het gaat nog lastig worden, maar wie weet hoe het plaatje er uit ziet als ik eenmaal weer de arbeidsmarkt ga betreden. Wellicht ga ik iets heel anders doen, zolang het maar met computers is. Ik vind het ook prima om in een achterafkamertje computers te bouwen/repareren bijvoorbeeld
Hoe bedoel je precies? Ik heb wel recentelijk enkele wiki-pagina's geschreven voor een wiki specifiek over hardware, maar heb daar geen nieuwe contacten mee opgedaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
Probeer anders eens op vrijwillige basis voor websites te schrijven.
Kan een mogelijkheid zijn om wat contacten op te doen binnen de branche.
Voor lokalisatiewerk zoeken ze nog wel eens mensen.
Games reviewen, bloggen dat soort dingen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Ik heb wel recentelijk enkele wiki-pagina's geschreven voor een wiki specifiek over hardware, maar heb daar geen nieuwe contacten mee opgedaan.
Ik heb al enkele honderden systemen gebouwd en gerepareerd. Ik ben best wel een goeie troubleshooter, al zeg ik het zelf. Eigenlijk zijn mijn meeste hobbies gebaseerd op iets dat met computers te maken heeft. Ook heb ik van iemand met verstand het advies gekregen om, juist vanwege mijn interesse in computers, iets in die wereld te gaan doenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog van 2 systemen 1 gemaakt.
Blijft leuk om te doen.
Goede reparateurs blijft altijd wel werk voor denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al enkele honderden systemen gebouwd en gerepareerd. Ik ben best wel een goeie troubleshooter, al zeg ik het zelf. Eigenlijk zijn mijn meeste hobbies gebaseerd op iets dat met computers te maken heeft. Ook heb ik van iemand met verstand het advies gekregen om, juist vanwege mijn interesse in computers, iets in die wereld te gaan doen
Het probleem daarbij is, ik heb simpelweg niet het geld om op de hoogte te blijven van alle nieuwe ontwikkelingen. Ik kan het me niet permiteren om elke maand een nieuwe game te kopen of om zelfs maar m'n computer te blijven upgraden.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Games reviewen, bloggen dat soort dingen.
Sites als insidegamer.nl , gamez.nl of zelfs de fok frontpage.
En dan de events afgaan, netwerken.
Ik ga al vrijwilligerswerk doen, dat is al aan het lopenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede reparateurs blijft altijd wel werk voor denk ik.
Geen winkeltje ofzo in de buurt waar je een paar uurtjes kunt helpen in de week?
De games krijg je dan reviewcodes van he.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het probleem daarbij is, ik heb simpelweg niet het geld om op de hoogte te blijven van alle nieuwe ontwikkelingen. Ik kan het me niet permiteren om elke maand een nieuwe game te kopen of om zelfs maar m'n computer te blijven upgraden.
Heb zoiets wel ooit overwogen, maar financieel kan ik zoiets niet aan.
Ok, dat wist ik nog niet. Maar dan nog komt er het probleem bij dat ikzelf vaak een andere mening heb over wat goed is en wat fout is dan de meeste anderen (geen idee of dat met autisme te maken heeft btw). Ik ben veel minder kritisch dan de meeste andere mensen, zeg maar.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De games krijg je dan reviewcodes van he.
Alleen hardware zul je zelf moeten betalen.
Oooh kom jij mijn computer maken?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik nog niet. Maar dan nog komt er het probleem bij dat ikzelf vaak een andere mening heb over wat goed is en wat fout is dan de meeste anderen (geen idee of dat met autisme te maken heeft btw). Ik ben veel minder kritisch dan de meeste andere mensen, zeg maar.
Ik denk dat ik beter op m'n plek ben als gametester (liefst met feedback over level design aan de makers) of als computer-reparateur
Ik doe geen huisbezoeken meer!quote:Op zondag 17 maart 2013 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh kom jij mijn computer maken?
Maar ik heb Drambuie!quote:Op zondag 17 maart 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe geen huisbezoeken meer!
Zal niet meevallen denk ik, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik nog niet. Maar dan nog komt er het probleem bij dat ikzelf vaak een andere mening heb over wat goed is en wat fout is dan de meeste anderen (geen idee of dat met autisme te maken heeft btw). Ik ben veel minder kritisch dan de meeste andere mensen, zeg maar.
Ik denk dat ik beter op m'n plek ben als gametester (liefst met feedback over level design aan de makers) of als computer-reparateur
Heb je een mooie platenwasser en naald met lijncontact?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga al vrijwilligerswerk doen, dat is al aan het lopen
Onder andere computers repareren en LP's digitaliseren
Geen idee, ze hebben daar gewoon een USB platenspeler en een speciaal programma en het ding werkt gewoon. Het enige dat ik hoef te doen is o.a. het geluidsbestand in stukjes hakken, de stiltes er tussenuit halen, te luisteren of het wel goed opgenomen wordt en later eventueel de geluidsbestanden op CD branden (dat laatste heb ik nog niet gedaan).quote:Op zondag 17 maart 2013 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een mooie platenwasser en naald met lijncontact?
Zodra de tijd er rijp voor is, zal ik zeker dit soort wegen gaan overwegen. Nu is daar gewoonweg de tijd nog niet voor, ik vind het al lastig genoeg om zelfstandig te blijven wonen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal niet meevallen denk ik, maar niet geschoten is altijd mis.
Spreek anders een wat redacteuren van de PU aan op twitter of facebook.
Die hebben veel contacten en kunnen je vast wel namen geven van bedrijven die misschien wat voor je kunnen betekenen.
Vooral Jan Meyroos en JJ hebben veel kennis van de markt.
Dat is het nog tot woensdagquote:
Leuk, brandjes blussen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is het nog tot woensdag.
Ownee, dinsdag bhv cursus.
En? Hoe was je nacht?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is het nog tot woensdag.
Ownee, dinsdag bhv cursus.
Maar wel op mijn normaal vrije dagquote:
Uhmm geslapenquote:
Tegen woensdag heb ik dat gevoel ook wel weer.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is klote.
Virtuele knuffel dan maar.
Wil je er over praten?
Dat is vervelend ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:08 schreef zeefje het volgende:
[..]Dankje.
Er is hier een man op bezoek en hij houdt maar niet op met praten. Zit hier al vanaf 1830 alleen maar te lullen.
Ik wil slapen
Nee ik zit gewoon beneden. Vond het wel netjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja.
Praat hij zo hard dat je er op je slaapkamer last van hebt dan?
Klote, Faxquote:Op maandag 18 maart 2013 00:16 schreef Faxie het volgende:
Voelde me soort van ziek, om 9 uur gaan slapen, werd ik net wakker, voel ik me nog zo.. bleeh
Dat is klotequote:Op maandag 18 maart 2013 00:16 schreef Faxie het volgende:
Voelde me soort van ziek, om 9 uur gaan slapen, werd ik net wakker, voel ik me nog zo.. bleeh
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:16 schreef Faxie het volgende:
Het is ook laat genoeg.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon beneden. Vond het wel netjes.
Nu soort van weggejaagd
Voorlopig slaap ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook laat genoeg.
Slaap lekker dan maar
Onder een warme douche is ook lekker.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Voorlopig slaap ik niet. Even bijkomen:douchen.
Wakker geworden door buikpijn, buikpijn is weg maar ik ben nu klaarwakkerquote:
Trustenquote:
Dankjequote:Op maandag 18 maart 2013 05:48 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet alvast een ontbijtje klaar voor de mensen die zo wakker worden.
[ afbeelding ]
Goedemorgen!!!quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 18 maart 2013 05:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen!!!
Ik ben al vanaf een uur of 3 wakker
Nou ik werd om 3 uur wakker van de buikpijn, ik ging rechtop zitten en de buikpijn verdween maar toen was ik wel klaarwakkerquote:Op maandag 18 maart 2013 06:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
Meh, dat is klote zegHoe is het met je buikpijn?
Raarquote:Op maandag 18 maart 2013 06:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik werd om 3 uur wakker van de buikpijn, ik ging rechtop zitten en de buikpijn verdween maar toen was ik wel klaarwakker
Nou inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 06:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Raar
Hopen dat je straks nog kan slapen.
Werk ze!!quote:
Dankje!quote:Op maandag 18 maart 2013 06:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werk ze!!
Ik ga kijken of ik nog een uurtje slaap kan pikken
dus dat.. stelletje slaapkoppen hierquote:
Pardon? Ik ben al vanaf 3 uur klaar wakkerquote:Op maandag 18 maart 2013 08:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dus dat.. stelletje slaapkoppen hier
ja maar.. waarom dan :$quote:Op maandag 18 maart 2013 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben al vanaf 3 uur klaar wakker
Ja geen ideequote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee![]()
Probeer al een uur om weer in slaap te vallen maar wil niet echt lukken
Meh dat is wel minderquote:Op maandag 18 maart 2013 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee![]()
Probeer al een uur om weer in slaap te vallen maar wil niet echt lukken
Jongeh, ik slaap half op mijn werk.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dus dat.. stelletje slaapkoppen hier
zouden we nie doen eh.. hadden we zo niet afgesproken meisje.. Gr gr je mamaquote:Op maandag 18 maart 2013 08:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jongeh, ik slaap half op mijn werk.
Nou mama, jij was anders degene die me wakker hield gisteravond.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zouden we nie doen eh.. hadden we zo niet afgesproken meisje.. Gr gr je mama
ja dikke lul drie bier en knakworst.. met je stomme gelach waardoor ik ook moestquote:Op maandag 18 maart 2013 08:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou mama, jij was anders degene die me wakker hield gisteravond.
jij sliep.. of nam je ons.spreekwoordelijk in ons ootjequote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef BobbyB het volgende:
Jullie waren gewoon allebei herriemakers.
ik sliep op de bank al een paar keer half.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij sliep.. of nam je ons.spreekwoordelijk in ons ootje
nou daarom.. hoewel.die muts echt hard schudde met dat gegiebel van dr dus toch knap van jequote:Op maandag 18 maart 2013 09:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik sliep op de bank al een paar keer half.
Nee, jij moest ook keihard lachen!quote:Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dikke lul drie bier en knakworst.. met je stomme gelach waardoor ik ook moest:p
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Jij wint nog altijd met het hard lachenquote:
eensch.. daar kan dan ook geen mens tegenopquote:Op maandag 18 maart 2013 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wint nog altijd met het hard lachen
Geen mens, geen zeehond, geen roepieroepievogel helemaal nix!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eensch.. daar kan dan ook geen mens tegenop
Amen bff.. amawfakkingmenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen mens, geen zeehond, geen roepieroepievogel helemaal nix!
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen mens, geen zeehond, geen roepieroepievogel helemaal nix!
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eensch.. daar kan dan ook geen mens tegenop
Ik weet nooit zo goed of dat een compliment is.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wint nog altijd met het hard lachen
nee das de alcohol.die ik over je brood heen goot :$quote:
Jawel. Jouw lach is aanstekelijk en leuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:34 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet nooit zo goed of dat een compliment is.
Ruilen ?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zon schijnt hier volop. Incl. strak blauwe lucht.
voogdijquote:
Volgens mij zit jij dieeeeeeep in het rollenspel.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voogdij
en nu ga ik zo lopen
kan je dat nog wel dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voogdij
en nu ga ik zo lopen
Nee we gaan je echt adopteren.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij dieeeeeeep in het rollenspel.
Ach, incest is net als kerst toch weer een heel familiegebeuren.quote:
Wat heb je in de aanbieding als ruil?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, incest is net als kerst toch weer een heel familiegebeuren.
Koffiequote:Op maandag 18 maart 2013 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding als ruil?
Kom maar richting Den Haag hoor.quote:
Ik kan ook niet weg hier.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik dacht dat jij hierheen kwamen de zon meenam
ik kan niet weg hier
Ik ga ook maar es aan de slag met wat verplichte dingen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet sowieso ff de deur uit.. rondje apotheek/drogist en tanken
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik had net een kozijncontrole van de woningvereniging
Ik tegen die vent, ja het tocht hier altijdAntwoord: misschien moet je dan eens die roosters aan de bovenkant eens dichtdoen
Ik kijken, verrek!
![]()
En ik woon hier al 1,5 jaar
Succesquote:Op maandag 18 maart 2013 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ook maar es aan de slag met wat verplichte dingen.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik tegen die vent, ja het tocht hier altijdAntwoord: misschien moet je dan eens die roosters aan de bovenkant eens dichtdoen
Ik kijken, verrek!
![]()
Ik stond daar ook echt zo van Dafuqquote:
En het gewoon 1,5 jaar niet doorhebbenquote:
Hahahaha.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kijken, verrek!
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Mijn moeder had gister een mooi verhaal. Hun afzuiger leek het altijd zo slecht te doen, het hele huis rook altijd naar eten. Komt er, voor het eerst in 10 jaar, een monteur langs voor een nieuwe ketel geloof ik.
Haalt die kerel een halfvergane spreeuw uit de ventilatie
Oh ieuwquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Mijn moeder had gister een mooi verhaal. Hun afzuiger leek het altijd zo slecht te doen, het hele huis rook altijd naar eten. Komt er, voor het eerst in 10 jaar, een monteur langs voor een nieuwe ketel geloof ik.
Crisis!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Dat is nooit gaan stinken?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Dan sta je raar te kijken hoorquote:
Ze hadden hem niet voor me bewaardquote:
Ik geloof dat ze op diezelfde plek eerst een wespennest haddenquote:
Kennelijk niet.quote:
My thoughts exactly.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
Ik neem aan dat de droge lucht er voor heeft gezorgd dat het niet echt is gaan rotten.
Goed punt wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
Ik neem aan dat de droge lucht er voor heeft gezorgd dat het niet echt is gaan rotten.
Awwwwquote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
Boh, ontbijt op bed.Pannenkoeken als ontbijt.
Mijn leven is goed en mijn vriendje is de liefste.
Cutequote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
ahquote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
Had ie iets goed te maken?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
Dan zit je toch niet op FOK!?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, fuck. Ik wist dat ik iets verkeerd deed.
Pannenkoeken ontbijt dat door een ander gemaakt is.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |