SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
niet tegen TS... maar tegen Salnasser of zoiets...quote:Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah kleintje dan. MK tegen de ts
.
Nouja, niet echt mijn definitie van een rel.
Aan wat?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn belastingcentjes al uitgegeven![]()
Dan doe je iets niet goed als je die niet krijgtquote:
Of juist wel. Dan heb je niet te veel betaald.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed als je die niet krijgt
Jij hebt toch zelf een spel?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een spelletje spelen maar ik mag niet meespelen.
Dat kan ook nog jaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of juist wel. Dan heb je niet te veel betaald.
Naar de desbetreffende bank gaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ga ik mijn belastingaangifte invullen. Zie ik zo welke rekingen op mijn naam staan. Ik wist niet dat ik die rekeningen had.Had er vroeger eentje van mijn vader, maar daarvan ben ik de pas kwijt. En geen contact meer met vader. Misschien is dat er eentje. Ik wil het geld daaraf hebben.
Neem contact met je bank opquote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ga ik mijn belastingaangifte invullen. Zie ik zo welke rekingen op mijn naam staan. Ik wist niet dat ik die rekeningen had.Had er vroeger eentje van mijn vader, maar daarvan ben ik de pas kwijt. En geen contact meer met vader. Misschien is dat er eentje. Ik wil het geld daaraf hebben.
Want?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi lolaGaat het al wat beter met je?
Zal eerst eens aan mijn moeder vragen. Het zijn namelijk 2 rekeningen bij de ING waar ik niets vanaf weet. Misschien weet mijn moeder het wel. Het is niet veel geld, maar toch, als niemand het gaat gebruiken wil ik het wel.quote:
Als het op jouw naam staat, zou je er volgens mij gewoon toegang toe moeten krijgen d.m.v. legitimatie. Wellicht dat je ma er iets vanaf weet inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal eerst eens aan mijn moeder vragen. Het zijn namelijk 2 rekeningen bij de ING waar ik niets vanaf weet. Misschien weet mijn moeder het wel. Het is niet veel geld, maar toch, als niemand het gaat gebruiken wil ik het wel.
En als het op jouw naam staat dan is het jouw geldquote:Op zondag 17 maart 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal eerst eens aan mijn moeder vragen. Het zijn namelijk 2 rekeningen bij de ING waar ik niets vanaf weet. Misschien weet mijn moeder het wel. Het is niet veel geld, maar toch, als niemand het gaat gebruiken wil ik het wel.
Ow, meer oefenen danquote:Op zondag 17 maart 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er geen tering van, maar dan vind ik het alsnog een naaistreek.
Nee, i know.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik ben niet ziek![]()
Het gaat wel hoor... boring weekend gehad weinig gedaan...
Ik hoop gewoon dat wij niet ziek worden want donderdag BFMV en halestormquote:Op zondag 17 maart 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, i know.
Mooi zoHopen dat volgend weekend beter wordt dan
Ja inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat wij niet ziek worden want donderdag BFMV en halestorm
Ah prut, en je moet vrijdag gewoon weer werken?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Moet nog bedenken hoe ik er heen ga... OV is kut, want dan moet ik om 22:50 alweer weg_! Maar het gaat die nacht ook vriezen
Ik moet gewoon werken jaquote:Op zondag 17 maart 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah prut, en je moet vrijdag gewoon weer werken?
Ik kon alles wat ik terugkreeg gelijk weer betalen ivm kinderopvangquote:
dat is prut anders had je wel bij ons kennen crashenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken jaIk zou eventueel wel later kunnen beginnen, maar ja..
Zeker, kan het ook wel gebruiken.quote:
Geen kinderen hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kon alles wat ik terugkreeg gelijk weer betalen ivm kinderopvang
Ga je golddiggers hosselen?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, kan het ook wel gebruiken.
[..]
Wat voor spelletje heb je het over?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er geen tering van, maar dan vind ik het alsnog een naaistreek.
Dat, en vervolgens van de beoogde lagere school voor uk horen dat ze van plan zijn een continue-rooster in te gaan voeren, van 8:15 - 14:15.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen kinderen hebben
Kinderopvang, zo tering duur
Dat is liefquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is prut anders had je wel bij ons kennen crashen
prutquote:Op zondag 17 maart 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is liefMaar ja, daar schiet ik nu niet echt iets mee op
Als ik om 5:53 te trein neem, dan ben ik om 8:45 op m'n werk. Beetje vroeg op staan
En met de motor heeft het ook niet echt nut om naar jullie te rijden en 's morgen naar m'n werk, want dan kan ik net zo goed 's avonds terug rijden
Ik ga niemand hosselen.quote:
Geen idee WT, nooit op gelet of aan gedacht.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Hé Kaneel hoe komt het dat als je jezelf snijdt dat je dan echt heeeel snel allemaal zweet op je handen hebt?
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat, en vervolgens van de beoogde lagere school voor uk horen dat ze van plan zijn een continue-rooster in te gaan voeren, van 8:15 - 14:15.
En toen ik vroeg: en wat regelt u dan op uw kosten en uw verantwoordelijkheid tot op zijn minst 15:30, en eigenlijk tot 17:30, snapte die schooldirecteur werkelijk niet wat ik bedoelde....
Alsof er werkgevers zijn die zeggen: "Joh, voortaan werk jij ook maar tot 14:00 omdat de school-plannen-makers dat zo leuk vinden"..... Raaaaaar land leven we in.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |