Ik nietquote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik koop ook meestal eten en drinken daar ja
Gvd serieus? Dat was toch een nepvoorspelling van die tante Bep uit Leidenquote:
Ja, ik troll maar wat.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Gvd serieus? Dat was toch een nepvoorspelling van die tante Bep uit Leiden??!!
Lekker hoor, was vrij rustig, de wat aardigere collaga's moesten werken, ik mag niet klagen.quote:
2 meisjes hier die kittens posten. Het is een feestquote:
Wat vinden julie van deze kat dan, Kitty Katquote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 meisjes hier die kittens posten. Het is een feest
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat vinden julie van deze kat dan, Kitty Kat
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker hoor, was vrij rustig, de wat aardigere collaga's moesten werken, ik mag niet klagen.
Wat heb jij verder nog uitgevoerd?
Jezus JRRY je hebt echt problemen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat vinden julie van deze kat dan, Kitty Kat
[ afbeelding ]
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezus JRRY je hebt echt problemen.
Ja speciaal voor jou toch appelquote:
Dat is per ongeluk.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou toch appelook al negeer je me soms.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezus JRRY je hebt echt problemen.
jeeejquote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 meisjes hier die kittens posten. Het is een feest
Geluk bij een ongeluk dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ja, een kast per ongeluk kapot gemaaktdus die moest uit elkaar worden gehaald. En nu heb ik een hele stapel met zooi op de grond die ik ergens kwijt moet.
Maar ik wilde die kast wel uit mijn kamer, dus komt ook wel goed uit op zich.
Oke ik heb je al vergevenquote:
Nee serieus je doet overal die Beyoncé shit, zelfs als het een grap is ben je obsessed, dat is echt te ver.quote:
VOLDERS?!?!?!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk dus.
Heb nog een winkelmandje geslooptMandje vol oude volders die weg moesten, dus ik omkieperen in de papierpers. Dat mandje viel mee en is naar de klote gewalst
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee serieus je doet overal die Beyoncé shit, zelfs als het een grap is ben je obsessed, dat is echt te ver.
mooie opquote:Op zondag 17 maart 2013 19:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Trouwens staat je kittycat met Ashley in de OP.
Ik ben zeker dat je het niet volhoudt, jezus man het is gewoon een soort van verslaving/obsessie.quote:
Hoe de fuck maakte ik die fout?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
VOLDERS?!?!?!
Maar dat is wel heel domAls ik papier in dat ding moet doen ga ik er altijd lang naar kijken
Vind ik luk om te zien
Laat hem gewoonquote:Op zondag 17 maart 2013 20:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben zeker dat je het niet volhoudt, jezus man het is gewoon een soort van verslaving/obsessie.
Welk liedje dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bij huisje boompje barbie hoor je bij de intro een liedje van Miley
Ik vind hem ook best eng hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe de fuck maakte ik die fout?
Ach je moet wat
Nee, je hebt gewoon serieus problemen als je in elk topic beyoncé moet posten, ik kan hem er maar beter op wijzen voor hij een echte stalker gaat worden.quote:
Knap als je er in valt hoor, is al een prestatie op zichquote:Op zondag 17 maart 2013 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best eng hoorwat als je erin valt
Jezus je dacht toch niet dat ik irl ook zo obsessief Beyonce post?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon serieus problemen als je in elk topic beyoncé moet posten, ik kan hem er maar beter op wijzen voor hij een echte stalker gaat worden.
of andere enge trekken gaat vertonen, dat het jou nou niets uitmaakt, omdat het maar internet is.
Denk je echt dat jer in het echt ook zo is? Kom op zeg. Als je denkt dat hij problemen heeft met zijn obsessie heb je het volgens mij wel even mis.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon serieus problemen als je in elk topic beyoncé moet posten, ik kan hem er maar beter op wijzen voor hij een echte stalker gaat worden.
of andere enge trekken gaat vertonen, dat het jou nou niets uitmaakt, omdat het maar internet is.
Dat denk ik wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jezus je dacht toch niet dat ik irl ook zo obsessief Beyonce post?
Nouja als je in elk topic moet verkondigen hoe geweldig je Beyoncé vindt, dan heb je toch wel een aantal onderliggende issues.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk je echt dat jer in het echt ook zo is? Kom op zeg. Als je denkt dat hij problemen heeft met zijn obsessie heb je het volgens mij wel even mis.
round and around and around and around we go. ohoh now tell me now tell me now you knowquote:
gelukkig maarquote:
im not really sure how to feel about thisquote:Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
round and around and around and around we go. ohoh now tell me now tell me now you know
En als ik in elk topic een kitten post heb ik ook een probleem? Een plaatje posten of er iets over zeggen, zegt niet dat je obsessed bent of dat je het echt meent.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja als je in elk topic moet verkondigen hoe geweldig je Beyoncé vindt, dan heb je toch wel een aantal onderliggende issues.
Ja okequote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Knap als je er in valt hoor, is al een prestatie op zich
Nope ik nietquote:Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
meetr mensen die doen aa karaokeparty.com?
Oh hoe doe je dat dan? Gewoon via je laptop ofzo?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zing ding maar erg moeilijk je moet de juiste toon op elk moment enz :S
Jaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hoe doe je dat dan? Gewoon via je laptop ofzo?
Oke apartquote:
ja met mcirerofoon headsetquote:Op zondag 17 maart 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hoe doe je dat dan? Gewoon via je laptop ofzo?
Ga eens Nederlands leren of koop een nieuw toetsenbordquote:
Mm oke. Kun je goed zingen danquote:
cutequote:Op zondag 17 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, dankjewel hiervoor.
Hehe nah, geen behoefte aanquote:
Staan heel veel liedjes niet op heb ik al gemerkt.quote:
Nee inderdaad rap van 2pac enz staat er niet op, nickelson moet je star voor zijn, lordi ook niet, gangnam style niet, vrij jammer wel..quote:Op zondag 17 maart 2013 20:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Staan heel veel liedjes niet op heb ik al gemerkt.
Ik wilde Who's That Chick doen maar die herkende ie niet
Alleen de simpelste meezingliedjes staan er op, Call Me Maybe enzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee inderdaad rap van 2pac enz staat er niet op, nickelson moet je star voor zijn, lordi ook niet, gangnam style niet, vrij jammer wel..
Nope, kan niet. Heb je die Galaxy Ace nog?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er manier dat ik de camera op mijn mobiel kan aansluiten op mijn laptop of denk ik al te ver in de toekomst
Je denkt te ver in de toekomstquote:Op zondag 17 maart 2013 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er manier dat ik de camera op mijn mobiel kan aansluiten op mijn laptop of denk ik al te ver in de toekomst
heyquote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een kat met blauwe ogen. Want blauwe ogen
Jepquote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, kan niet. Heb je die Galaxy Ace nog?
Zombie ook, en met dat gejank erbij vind ik em vrij moeilijkquote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alleen de simpelste meezingliedjes staan er op, Call Me Maybe enzo.
Die ligt hier ergens in de hoek geflikkerdquote:
Heb je ook blauwe ogen?quote:
Haha okequote:Op zondag 17 maart 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die ligt hier ergens in de hoek geflikkerd
Blue as can bequote:
Ok manquote:
Ik ook high 5quote:
Ik heb hier nog wel een webcam voor je liggen/quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil morgen een webcam kopen maar ben bang dat als ik af ga rekenen dat de medewerker achter de kassa denkt dat ik een webcam babe wil worden ofzo
#struggles
woah dealquote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een webcam voor je liggen/
5 euro plus verzendkosten
Waarom zouden mensen dat meteen denken?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil morgen een webcam kopen maar ben bang dat als ik af ga rekenen dat de medewerker achter de kassa denkt dat ik een webcam babe wil worden ofzo
#struggles
hehe echt?quote:
Als ze denkt dat je daar geschikt voor bent is het een compliment en verder laat je haters haten.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
#struggles
* VoornaamAchternaam geeft supersof een high fivequote:
beetje raar dat een 18 jarig meisje alleen een webcam kooptquote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dat meteen denken?
Om te skypen met je vriendje.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beetje raar dat een 18 jarig meisje alleen een webcam koopt
Is voor je langeafstandsboii tochquote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik dacht alquote:
high lowquote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze denkt dat je daar geschikt voor bent is het een compliment en verder laat je haters haten.
[..]
* VoornaamAchternaam geeft supersof een high five
Tuurlijk niet, dat betekent gewoon dat ze geen webcam heeft.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ken je dat niet?quote:
Wel hoor, maar kan niet op het internet xdxdquote:
nee high 5 ook niet Xd xdquote:Op zondag 17 maart 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel hoor, maar kan niet op het internet xdxd
welke is het lekkerste? Ik heb nog nooit gehadquote:
Ik vind groene toch wel. Rood is ook lekker en die anderen heb ik al heel lang niet meer gehad eigenlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
welke is het lekkerste? Ik heb nog nooit gehadmaar wil morgen wel kopen
Ik vind meestal rood het lekkerste, met alles.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind groene toch wel. Rood is ook lekker en die anderen heb ik al heel lang niet meer gehad eigenlijk
Ik geel, want citroenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind meestal rood het lekkerste, met alles.
quote:De rest was al opgeraapt door andere automobilisten. Die hadden echter het meeste geld weer gegeven aan een vrouw die beweerde dat het geld van haar was.
ja apart is ze welquote:
Live kan je dat volgenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
http://www.thescriptmusic.com/gb/splash
NOG MAAR EEN UUR!!!!!!
Omg webcamgirl alluz!quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke morgen heb ik weer een cam, tinychatten dus
JAAAA!!!!!!quote:
OMGOMGquote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
NOG MAAR EEN UUR!!!!!!
Gaan we dan cammen bby?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ga je dan ook strippen?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
jaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OMGOMG
[..]
Gaan we dan cammen bby?
neequote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga je dan ook strippen?
Is er trouwens TC?
ja b is daar te asociaal voorquote:Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deed mijn favoriete artiest dat maar eens
lauraquote:Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef JRRY het volgende:
En ik dacht dat dit de zus van Laura Ponticorvo was ...
[ afbeelding ]
Ze is zo aso tegenover haar fans. De echte fanbase, die nog erger zijn dan ik, wachten al sinds 31 december op een single en bij alle hints en alle (fake) bronnen gaan ze al dood van de spanning.quote:
eerste.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat een nee op de eerste of op de tweede?
Hoeveel vraag je, en hoe goed ben je?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er iemand hier die iets geschilderd of getekend wil hebben op canvas?
Ik heb weer geld nodig.
Hoe goed ben jequote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er iemand hier die iets geschilderd of getekend wil hebben op canvas?
Ik heb weer geld nodig.
Ja, echt een leuk programma als je er eenmaal in zitquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
ik ga nu aflevering twee kijken. was die leuk jer?
Superquote:
Echt lulligquote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is zo aso tegenover haar fans. De echte fanbase, die nog erger zijn dan ik, wachten al sinds 31 december op een single en bij alle hints en alle (fake) bronnen gaan ze al dood van de spanning.
Niet normaal. En al 3 maanden is dat zo.
Hoezo trek je niet nu gewoon bij je vriend in dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef arachide. het volgende:
Toch maar mijn kamer gaan verbouwen. Kan best voor die paar maanden/weken nog
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je, en hoe goed ben je?
-quote:
Ja ik ga nu kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, echt een leuk programma als je er eenmaal in zit
Mijn kamer over hoop gehaald, meubels anders neer gezet. Alleen moet ik het nu allemaal weer opruimenquote:
Waarom zou ik?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo trek je niet nu gewoon bij je vriend in dan?
Die wolf die je in de trein tekendequote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
http://sabinearts.tumblr.com
Ja idd. Straks komt er geen album en gaat ze 2 jaar na het vorige album nog toeren voor een album van 2 jaar terug, wat een slet.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt lulligen over een maand gaat ze al toeren toch
is een vosquote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die wolf die je in de trein tekende
Dat kan toch niet manquote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja idd. Straks komt er geen album en gaat ze 2 jaar na het vorige album nog toeren voor een album van 2 jaar terug, wat een slet.
Ik kan maar beter '''obsessed'' worden met Rihanna die geeft haar fans tenminste zekerheid
ja maarquote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet je goede foto geven
en kost je moneys
Er zitten een paar mooie stukken tussen zegquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
http://sabinearts.tumblr.com
Dankje, altijd fijn om te horenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zitten een paar mooie stukken tussen zeg
Wel klote dat je alles weer moet opruimenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn kamer over hoop gehaald, meubels anders neer gezet. Alleen moet ik het nu allemaal weer opruimenMaar geen zin.
Ja maar er zijn al zoveel bronnen van mensen met wie ze heeft samengewerkt, Ne-Yo (TURN AROUNDquote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat kan toch niet mandat zou echt dom zijn van dr
Die vind ik ook erg mooiquote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die wolf die je in de trein tekende
Nee, ik trek niet bij hem in, we wonen nu allebei in een (andere) uithoek en we gaan samenwonen in Rotterdam. Omdat ik daar ga studeren. Maar ik moet eerst mijn examens nog maken, dussquote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het idee was, waarom ga je dan over een aantal weken weg?
hahaa okequote:Op zondag 17 maart 2013 20:38 schreef JRRY het volgende:
Sof tijdens aflevering 2 hoor je een liedje van B moet je maar eens opletten
ooh zo,quote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik trek niet bij hem in, we wonen nu allebei in een (andere) uithoek en we gaan samenwonen in Rotterdam. Omdat ik daar ga studeren. Maar ik moet eerst mijn examens nog maken, duss
Jupquote:
Wat ga je allemaal veranderen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
JupIk zei vanochtend nog hier dat ik mijn kamer niet meer ging verbouwen, toen ging het toch kriebelen. Ik wilde iets meer rust
Als je eenmaal iets bedacht hebt qua indeling wil ik dat het liefste gelijk zo doenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
JupIk zei vanochtend nog hier dat ik mijn kamer niet meer ging verbouwen, toen ging het toch kriebelen. Ik wilde iets meer rust
12 minuten. volgens mij hoorde ik het heel even, echt twee woordjes in een vooruitblik ofzo.quote:
geweldig die vrouwquote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)elt-dordtse-weg.html
Was ik maar hier
bij die stripscene hequote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
12 minuten. volgens mij hoorde ik het heel even, echt twee woordjes in een vooruitblik ofzo.
Ik heb mijn nachtkastje uit de hoek gehaald, mijn bed meer in de hoek gezet. Schilderij ergens anders opgehangen, mijn kaptafeltje leeg en fancy gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal veranderen dan?
omdat?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DV zou je dat linkje misschien niet weg moeten halen?
heb nog niet gezienquote:
Dacht ik ook blijkbaar niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap dat plaatje nooit, juist Belgen zeggen patatten.
ja omgquote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
het intro bij afl 2 is wel heel ergerlijk he sof, iets van 10 minuten dezelfde intro
Nee net niet.quote:
ieuw vies hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 20:50 schreef JRRY het volgende:
Gadver ik kijk een music video waarin iemand iets drinkt, nu moet ik echt ook even nieuwe drinken pakken :S
Gooi jezelf alsjeblieft weg of leer Nederlandsquote:Op zondag 17 maart 2013 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik krijg mijn originele spullen niet verkogt
waar moet ik dat leren in welke winkelquote:Op zondag 17 maart 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gooi jezelf alsjeblieft weg of leer Nederlands
Wat verkoop je?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik krijg mijn originele spullen niet verkogt
Ja wie wil dat nouquote:
Die kopen het echt niet van een jongen van 14 jaar hoorquote:
Laat je ISO-certificering dan eens zien.quote:
Ik heb wel zo'n winkel die het misshcien wil even de site zoekenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Die kopen het echt niet van een jongen van 14 jaar hoor
Hoe probeer je ze te verkopen? Marktplaats? Of heb je van je schuurtje een winkeltje gemaakt en is er geen passerend winkelpubliek.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat is het dus: ik krijg het niet verkocht
marktplaats en tweedehands.net maar no reactionsquote:Op zondag 17 maart 2013 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe probeer je ze te verkopen? Marktplaats? Of heb je van je schuurtje een winkeltje gemaakt en is er geen passerend winkelpubliek.
Hoe kom je er eigenlijk aan?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n winkel die het misshcien wil even de site zoeken
er stond zo'n afvalcontainers met pallets en er zaten bordjes en stickers in en bidon-dragers en pennen en voor de rest allemaal pallets dus ja ik ging kijken met me vriend en het was bij afval dus dat namen we meequote:
Hoe ziet je bericht eruit?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
marktplaats en tweedehands.net maar no reactions
quote:te coop, groote uit-hangborden voor beij de wingkol
intresse? bel me nr, 0692222222 groetjens
nee meer zo:quote:
Ja een telefoonnummer heeft 2 nummers meer nodig, helpt vaak welquote:Op zondag 17 maart 2013 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee meer zo:
hallo goede uithangborden goede staat is nieuwe staat je kan mijn bellen op mailen op dit nummer 06250948
hallo dit is 1 nepquote:Op zondag 17 maart 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja een telefoonnummer heeft 2 nummers meer nodig, helpt vaak wel
*fixedquote:Op zondag 17 maart 2013 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee meer zo:
Hallo,
Goede uithangborden, gloednieuw.
Je kan mij bellen of mailen op dit nummer 0625094822 en dit e-mailadres: illegaleborden@omgevallenflat.nl
Uithangborden, zo goed als nieuw.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee meer zo:
hallo goede uithangborden goede staat is nieuwe staat je kan mijn bellen op mailen op dit nummer 06250948
Sof ben je al zover in Cheat On mequote:Op zondag 17 maart 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Die kopen het echt niet van een jongen van 14 jaar hoor
Nee hij staat op pauze. Ben bij dat ze iemand mogen uitzoeken voor iets, maar dat heb ik gemist, wat ze mogen doen.quote:
en dan wat?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
NOG MAAR ZEVEN MINUTEN!!!!
Klik de link dan aanquote:
We willen het niet wetenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
ik scheen net met een blacklight op mijn stoelkussen
O en toen?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
ik scheen net met een blacklight op mijn stoelkussen
Ken je die aflevering van Two And A Half Men waarin ze Charlie's kamer nakijken op bloedsporen?quote:
Nee, doe niet zo omslachtig, ik zou graag willen dat je me het tot in detail uitlegt.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken je die aflevering van Two And A Half Men waarin ze Charlie's kamer nakijken op bloedsporen?
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, doe niet zo omslachtig, ik zou graag willen dat je me het tot in detail uitlegt.
Wat ik denk dat er is gebeurd:quote:
het is een bureaustoel, geen bankquote:Op zondag 17 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat ik denk dat er is gebeurd:
Troll trok wat aan zijn leuter,
Twee minuten van penisgepeuter,
het spuitend komen wist zijn lust te sussen,
en zie daar; sperma vlekken op zijn bankkussen.
JAquote:
SHE LOST HER KID ONLY SEVEN TO CANCERquote:
O nee, nu maak je trolls hipsterband mainstreamquote:
Jammer dan.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is een bureaustoel, geen bank
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
SHE LOST HER KID ONLY SEVEN TO CANCER
AND ANSWERED WITH FAITH IN HER GOD
mond houden.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O nee, nu maak je trolls hipsterband mainstream
nee zie mijn bericht waar je niet op hebt gereageerd.quote:
schatjequote:
oh okquote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij staat op pauze. Ben bij dat ze iemand mogen uitzoeken voor iets, maar dat heb ik gemist, wat ze mogen doen.
bek dichtquote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O nee, nu maak je trolls hipsterband mainstream
ja oiquote:
Ik had het al door hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ga kijken is leukquote:
Wat is er?quote:
graagquote:
Moe, ziek, gedoe.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er?
Op zich prima, maar aangezien je DJ's toch haat ga ik niet zeiken
Promiquote:
ja dankjewelquote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Promi
Leuk pheauteau van jou en taex trouwens
Dankeequote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Promi
Leuk pheauteau van jou en taex trouwens
Nou ja ik deed dus mee aan een wedstrijd. Ik out of the box denken en creatief live mashups doen met nummers en losse acapella's er doorheen gooien. In totaal 20 nummers in een kwartiertje. En dan van Electro naar drum and bass.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
graag
[..]
Moe, ziek, gedoe.
Nee vertel maar hoorik vond jouw DJgedoe wel leuk eigenlijk
Heb je die sletjes wel gepenetereerd daarna?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ja ik deed dus mee aan een wedstrijd. Ik out of the box denken en creatief live mashups doen met nummers en losse acapella's er doorheen gooien. In totaal 20 nummers in een kwartiertje. En dan van Electro naar drum and bass.
Tof zou je denken.
komt er iemand aan en mixt 8 standaard houseplaatjes door en wint dan wel :/ Waarschijnlijk omdat zijn interactie met publiek beter was omdat hij een groep sletjes had meegenomen
awwquote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ja ik deed dus mee aan een wedstrijd. Ik out of the box denken en creatief live mashups doen met nummers en losse acapella's er doorheen gooien. In totaal 20 nummers in een kwartiertje. En dan van Electro naar drum and bass.
Tof zou je denken.
komt er iemand aan en mixt 8 standaard houseplaatjes door en wint dan wel :/ Waarschijnlijk omdat zijn interactie met publiek beter was omdat hij een groep sletjes had meegenomen
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
Nicolette Kluijver mijn lievelings tv presentatrice.
Je hebt zo jouw problemenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je die sletjes wel gepenetereerd daarna?
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
awwkomt wel weer goed toch
ik vond het goed.
mensen die homofiel zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
Nicolette Kluijver mijn lievelings tv presentatrice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |