abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124172155

Wedstrijd: Nederland - Estland
Speeldatum: 22 maart 2013
Aanvangstijd: 20:30 uur.

Wedstrijd: Nederland - Roemenie
Speeldatum: 26 maart 2013
Aanvangstijd: 20:30 uur.

Doel: Stekelenburg (AS Roma), Vermeer (Ajax), Vorm (Swansea City).

Defensie: Blind (Ajax), Janmaat (Feyenoord), Mathijsen (Feyenoord), Martins Indi (Feyenoord), Van Rhijn (Ajax), Vlaar (Aston Villa), De Vrij (Feyenoord).

Middenveld: Clasie (Feyenoord), De Guzman (Swansea City), Sneijder (Galatasaray), Strootman (PSV), Vilhena (Feyenoord), Van der Vaart (Hamburger SV).

Aanval: John (Benfica), Siem de Jong (Ajax), Kuijt (Fenerbahçe), Lens (PSV), Van Persie (Manchester United), Robben (Bayern München), Schaken (Feyenoord).

pi_124172367
6-0 en 3-0.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:21:28 #3
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124172829
8-0 en 4-0. Blind maakt er 3 in beide wedstrijden.
Oh.
pi_124174550
-------------------Stekelenburg---------------
Janmaat---De Vrij-------Indi----------Blind
--------------------Clasie------------------------
---------Vilhena------Sneijder----------------
Schaken-------Persie--------------Robben

Sterkst mogelijke opstelling.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:16:22 #5
245707 DSL
Huddie W.
pi_124174767
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef HeroischeRobben het volgende:

Klopt. Eventueel John voor Schaken/Robben. De Guzman en Vilhena mogen invallen.

Waarom is Krul er niet bij? Geblesseerd?
  maandag 18 maart 2013 @ 15:20:16 #6
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_124207714
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef DSL het volgende:

[..]

Klopt. Eventueel John voor Schaken/Robben. De Guzman en Vilhena mogen invallen.

Waarom is Krul er niet bij? Geblesseerd?
Jep, die ligt er helaas een tijdje uit, iets met z'n enkel geloof ik.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 18 maart 2013 @ 16:01:52 #7
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_124209200
Ik ben bij beide wedstrijden, ik hoop gewoon op een positief doelpunten festijn *O*
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
pi_124209625
John heeft me niet echt kunnen overtuigen...
  maandag 18 maart 2013 @ 16:33:55 #9
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_124210636
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
John heeft me niet echt kunnen overtuigen...
Doet het anders meer dan goed in Portugal
RED ONS HENNIEGOD
pi_124217468
Doet de KNVB ook geen wedstrijden meer in Eindhoven?
pi_124218231
Hoppa weer 6 punten in de pocket en op naar Brazilie waar ze hopelijk op zijn minst de achtste finale gaan halen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 18 maart 2013 @ 19:42:33 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124218873
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef HeroischeRobben het volgende:

Goede opstelling.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:08:17 #13
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_124245429
Kut interlands
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_124246053
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
8-0 en 4-0. Blind maakt er 3 in beide wedstrijden.
_O_
Groot fan van User Wotte
pi_124249630
Ik kan een selectie waar Schaken en Mathijsen (nog) in zitten niet serieus nemen. Overigens heeft van Gaal naar mijn meningen nog meer heel rare keuzes. Van dit Nederlands elftal zal ik niet eens 'fan' zijn op het WK 2014.
pi_124250416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef Mike009000 het volgende:
Ik kan een selectie waar Schaken en Mathijsen (nog) in zitten niet serieus nemen. Overigens heeft van Gaal naar mijn meningen nog meer heel rare keuzes. Van dit Nederlands elftal zal ik niet eens 'fan' zijn op het WK 2014.
Want wie zou onze Mike oproepen op rechtsbuiten in plaats van Schaken? En wie had hij wel opgeroepen en in plaats van wie dan?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_124250555
Wie zou er dan moeten inplaats van schaken?
pi_124251138
Ruben Schaken is gewoon een beperkte voetballer die toen hij bijna 30 werd er achter kwam dat hij wellicht toch nog iets in het voetbal wilde doen. Het Nederlands elftal is geen liefdadigheidsdoel. Jean Paul Boetius maakt veel meer aanspraak op een plek in het Nederlands elftal, plus hij is pas 18. Ik denk zelfs dat Rajiv van la Parra nog meer aanspraak zou maken. Die kan in ieder geval nog groeien. Bovendien zou met de aanwezigheid van Ola John en Jeremain Lens speelminuten voor Schaken sowieso een utopie moeten zijn. Wat is dan de meerwaarde van een (bijna) 31-jarige matige rechtsbuiten in het Nederlands elftal?

Ik zal nog even verder gaan.

Spelers in de Duitse, Engelse, Spaanse en (wellicht in iets mindere mate) de Franse en Italiaanse competitie moeten zich bij voorbaat aan een hoger niveau aanpassen. Wellicht spelen Maduro, van der Wiel, Bruma, Emanuelson, Heitinga lang niet alles, maar iedere minuut die je maakt in een dergelijke competitie telt zwaarder dan een wedstrijdje verdedigen tegen de "Zeefuik-en" en de "Melvin Platjes" van de Eredivisie. Een speler als Buttner bijvoorbeeld die vrijwel louter traint bij Man Utd, heeft op die trainingen alsnog meer tegenstand dan de gemiddelde linksback in Nederland. De enige verdediger van Feyenoord die ik basisplaatswaardig acht is Martins-Indi. Als van Gaal perse spelers in Nederland wilt oproepen, waarom heeft een Virgil van Dijk dan nog nooit bij de (voor)selectie gezeten en zit Joris Mathijsen steevast bij de selectie?

Het lijkt er misschien op dat ik louter de Feyenoorders hier afkraak, maar ik zie buiten Martins-Indi niet de meerwaarde van de overigen in. Vilhena en Boetius zullen op den duur absoluut oranje basisspelers kunnen worden, maar met een Janmaat en een Schaken op de rechterflank kun je toch niet aankomen volgend jaar in Brazilie.
pi_124254569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
lukoki
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:20:25 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124254587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dammen
Oh.
pi_124254608
Maar als Narsingh niet geblesseerd zou zijn, dan had hij gespeeld natuurlijk.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:37:04 #22
245707 DSL
Huddie W.
pi_124257369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef Mike009000 het volgende:
Ruben Schaken is gewoon een beperkte voetballer die toen hij bijna 30 werd er achter kwam dat hij wellicht toch nog iets in het voetbal wilde doen. Het Nederlands elftal is geen liefdadigheidsdoel. Jean Paul Boetius maakt veel meer aanspraak op een plek in het Nederlands elftal, plus hij is pas 18. Ik denk zelfs dat Rajiv van la Parra nog meer aanspraak zou maken. Die kan in ieder geval nog groeien. Bovendien zou met de aanwezigheid van Ola John en Jeremain Lens speelminuten voor Schaken sowieso een utopie moeten zijn. Wat is dan de meerwaarde van een (bijna) 31-jarige matige rechtsbuiten in het Nederlands elftal?

Ik zal nog even verder gaan.

Spelers in de Duitse, Engelse, Spaanse en (wellicht in iets mindere mate) de Franse en Italiaanse competitie moeten zich bij voorbaat aan een hoger niveau aanpassen. Wellicht spelen Maduro, van der Wiel, Bruma, Emanuelson, Heitinga lang niet alles, maar iedere minuut die je maakt in een dergelijke competitie telt zwaarder dan een wedstrijdje verdedigen tegen de "Zeefuik-en" en de "Melvin Platjes" van de Eredivisie. Een speler als Buttner bijvoorbeeld die vrijwel louter traint bij Man Utd, heeft op die trainingen alsnog meer tegenstand dan de gemiddelde linksback in Nederland. De enige verdediger van Feyenoord die ik basisplaatswaardig acht is Martins-Indi. Als van Gaal perse spelers in Nederland wilt oproepen, waarom heeft een Virgil van Dijk dan nog nooit bij de (voor)selectie gezeten en zit Joris Mathijsen steevast bij de selectie?

Het lijkt er misschien op dat ik louter de Feyenoorders hier afkraak, maar ik zie buiten Martins-Indi niet de meerwaarde van de overigen in. Vilhena en Boetius zullen op den duur absoluut oranje basisspelers kunnen worden, maar met een Janmaat en een Schaken op de rechterflank kun je toch niet aankomen volgend jaar in Brazilie.
Je snapt er duidelijk geen kut van. Wie goed genoeg is, is oud genoeg. Dit geldt ook voor een 30-jarige Schaken die momenteel gewoon meer laat zien dan de alternatieven voor zijn positie. En Janmaat bashen. :') Je kijkt zeker geen Eredivisie? Bovendien, wie is er beter? Van der Wiel? :')
pi_124257407
pi_124281003
0:1 denk ik, holland is te onervaren
pi_124281199
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef DSL het volgende:

[..]

Je snapt er duidelijk geen kut van. Wie goed genoeg is, is oud genoeg. Dit geldt ook voor een 30-jarige Schaken die momenteel gewoon meer laat zien dan de alternatieven voor zijn positie. En Janmaat bashen. :') Je kijkt zeker geen Eredivisie? Bovendien, wie is er beter? Van der Wiel? :')
Ik vind van der Wiel én van Rhijn beter dan Janmaat. Buiten de middelmaat van de eredivisie heeft Janmaat één keer mogen verdedigen tegen Dinamo Kiev.. Je hoeft geen Puyol of Sergio Ramos te zijn om je als verdediger enigszins staande te houden in de Eredivisie. Ik kijk ook wel naar de Eredivisie ja en ik merk dat Mathijsen in ieder geval zeker wekelijks laat zien dat hij dat niveau nog amper aan kan. Stefan de Vrij verdedigde inderdaad ook lekker volwassen bij een spaarzame uitbraak van FC Utrecht.

Verder heb je met Ola John én Jeremain Lens twee betere rechtsbuitens. Dus waarom Ruben Schaken dan nog erbij? Dan vind ik dat Luuk de Jong of Bas Dost, die in het Duitsland behoorlijk doen, meer aanspraak maken op een plek in de selectie. Mocht je toch graag een buitenspeler in de selectie erbij willen hebben dan heb je toch veel meer aan Jean Paul Boetius.. Die jongen is 18 jaar, Ruben Schaken mag in mijn ogen in deze selectie geen speelminuten krijgen, dus waarom Boetius dan niet erbij pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')