Klopt. Eventueel John voor Schaken/Robben. De Guzman en Vilhena mogen invallen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef HeroischeRobben het volgende:
-------------------Stekelenburg---------------
Janmaat---De Vrij-------Indi----------Blind
--------------------Clasie------------------------
---------Vilhena------Sneijder----------------
Schaken-------Persie--------------Robben
Sterkst mogelijke opstelling.
Jep, die ligt er helaas een tijdje uit, iets met z'n enkel geloof ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef DSL het volgende:
[..]
Klopt. Eventueel John voor Schaken/Robben. De Guzman en Vilhena mogen invallen.
Waarom is Krul er niet bij? Geblesseerd?
Doet het anders meer dan goed in Portugalquote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
John heeft me niet echt kunnen overtuigen...
Goede opstelling.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef HeroischeRobben het volgende:
-------------------Stekelenburg---------------
Janmaat---De Vrij-------Indi----------Blind
--------------------Clasie------------------------
---------Vilhena------Sneijder----------------
Schaken-------Persie--------------Robben
Sterkst mogelijke opstelling.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
8-0 en 4-0. Blind maakt er 3 in beide wedstrijden.
Want wie zou onze Mike oproepen op rechtsbuiten in plaats van Schaken? En wie had hij wel opgeroepen en in plaats van wie dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef Mike009000 het volgende:
Ik kan een selectie waar Schaken en Mathijsen (nog) in zitten niet serieus nemen. Overigens heeft van Gaal naar mijn meningen nog meer heel rare keuzes. Van dit Nederlands elftal zal ik niet eens 'fan' zijn op het WK 2014.
lukokiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou er dan moeten inplaats van schaken?
Dammenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou er dan moeten inplaats van schaken?
Je snapt er duidelijk geen kut van. Wie goed genoeg is, is oud genoeg. Dit geldt ook voor een 30-jarige Schaken die momenteel gewoon meer laat zien dan de alternatieven voor zijn positie. En Janmaat bashen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef Mike009000 het volgende:
Ruben Schaken is gewoon een beperkte voetballer die toen hij bijna 30 werd er achter kwam dat hij wellicht toch nog iets in het voetbal wilde doen. Het Nederlands elftal is geen liefdadigheidsdoel. Jean Paul Boetius maakt veel meer aanspraak op een plek in het Nederlands elftal, plus hij is pas 18. Ik denk zelfs dat Rajiv van la Parra nog meer aanspraak zou maken. Die kan in ieder geval nog groeien. Bovendien zou met de aanwezigheid van Ola John en Jeremain Lens speelminuten voor Schaken sowieso een utopie moeten zijn. Wat is dan de meerwaarde van een (bijna) 31-jarige matige rechtsbuiten in het Nederlands elftal?
Ik zal nog even verder gaan.
Spelers in de Duitse, Engelse, Spaanse en (wellicht in iets mindere mate) de Franse en Italiaanse competitie moeten zich bij voorbaat aan een hoger niveau aanpassen. Wellicht spelen Maduro, van der Wiel, Bruma, Emanuelson, Heitinga lang niet alles, maar iedere minuut die je maakt in een dergelijke competitie telt zwaarder dan een wedstrijdje verdedigen tegen de "Zeefuik-en" en de "Melvin Platjes" van de Eredivisie. Een speler als Buttner bijvoorbeeld die vrijwel louter traint bij Man Utd, heeft op die trainingen alsnog meer tegenstand dan de gemiddelde linksback in Nederland. De enige verdediger van Feyenoord die ik basisplaatswaardig acht is Martins-Indi. Als van Gaal perse spelers in Nederland wilt oproepen, waarom heeft een Virgil van Dijk dan nog nooit bij de (voor)selectie gezeten en zit Joris Mathijsen steevast bij de selectie?
Het lijkt er misschien op dat ik louter de Feyenoorders hier afkraak, maar ik zie buiten Martins-Indi niet de meerwaarde van de overigen in. Vilhena en Boetius zullen op den duur absoluut oranje basisspelers kunnen worden, maar met een Janmaat en een Schaken op de rechterflank kun je toch niet aankomen volgend jaar in Brazilie.
Ik vind van der Wiel én van Rhijn beter dan Janmaat. Buiten de middelmaat van de eredivisie heeft Janmaat één keer mogen verdedigen tegen Dinamo Kiev.. Je hoeft geen Puyol of Sergio Ramos te zijn om je als verdediger enigszins staande te houden in de Eredivisie. Ik kijk ook wel naar de Eredivisie ja en ik merk dat Mathijsen in ieder geval zeker wekelijks laat zien dat hij dat niveau nog amper aan kan. Stefan de Vrij verdedigde inderdaad ook lekker volwassen bij een spaarzame uitbraak van FC Utrecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef DSL het volgende:
[..]
Je snapt er duidelijk geen kut van. Wie goed genoeg is, is oud genoeg. Dit geldt ook voor een 30-jarige Schaken die momenteel gewoon meer laat zien dan de alternatieven voor zijn positie. En Janmaat bashen.Je kijkt zeker geen Eredivisie? Bovendien, wie is er beter? Van der Wiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |