Al die gasten die niet in het Engels kunnen reageren, omdat ze de taal niet machtig zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef marcodej het volgende:
Die engelse interviewer bij Italiaanse koersen tegenwoordig.
Haha mooi!quote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef Columbiafan het volgende:
Ciolek, niet te geloven dit, ik ben hier aan het huilen van blijdschap![]()
Denken dat je taal moet beheersen als je een goede prof wil zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Al die gasten die niet in het Engels kunnen reageren, omdat ze de taal niet machtig zijn![]()
Niks gemist.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
M'n stream vloog eruit op 800m van de streep...
Inderdaad, ik was m'n wachtwoord kwijt van m'n oude account een aantal jaren terug. Had stiekem wel gedroomd van een overwinning gezien zijn vorm, maar had het absoluut niet voor realistisch genomen. Ik denk dat niemand dit nog verwachtte na vorig seizoen, ongelooflijk, geen woorden voorquote:
Shirt vind ik lijken op dat shirt van Team Coast. Van 2000 ofzo. Was ook veel geel.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Naast al dat blauw en zwart is dat wel eens leuk inderdaad.
Hij heeft ook wel eens de winnaar gemistquote:Op zondag 17 maart 2013 18:19 schreef Wombcat het volgende:
Zit nu op ned1 de samenvatting te kijken. Smeets die de hele tijd tijdens de sprint roept dat Sagan wint
Terwijl hij tijdens de koers zei dat als de kopgroepmannen afgelopen jaren een beetje wielrennen hadden gevolgd, zouden weten dat Ciolek duidelijk de snelste was. Tot Maarten zei dat Sagan toch ook wel snel wasquote:Op zondag 17 maart 2013 18:19 schreef Wombcat het volgende:
Zit nu op ned1 de samenvatting te kijken. Smeets die de hele tijd tijdens de sprint roept dat Sagan wint
Haha, tof. Ik had Ciolek eigenlijk al jaren geleden afgeschreven. Wel tof dat hij nu dan ineens zijn grote overwinning pakt. Hij is nog maar 27quote:Op zondag 17 maart 2013 18:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was m'n wachtwoord kwijt van m'n oude account een aantal jaren terug. Had stiekem wel gedroomd van een overwinning gezien zijn vorm, maar had het absoluut niet voor realistisch genomen. Ik denk dat niemand dit nog verwachtte na vorig seizoen, ongelooflijk, geen woorden voor
Ciolek deemsterde wat weg bij QS en OPQS. Moest op een gegeven moment teveel in dienst rijden, maar toch zag je zijn klasse nog wel eens in de eendagskoersen (2e in Hamburg, 9e in Montreal en 9e in Quebec).quote:Op zondag 17 maart 2013 18:27 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Haha, tof. Ik had Ciolek eigenlijk al jaren geleden afgeschreven. Wel tof dat hij nu dan ineens zijn grote overwinning pakt. Hij is nog maar 27![]()
Heerlijke finale. Echt genoten. Al het derde jaar op rij dat we een erg mooie Milano Sanremo hebben.
Konden niet vooraan komen. Je gaat echt niet eerst krachten verspillen voor de Poggio en daarna inhouden, waardoor je zeker weet dat je Sagan et al. niet kan volgen. Alleen Wuyts gelooft dat dat tactiek is.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar Roelandts en Gilbert, wat was daar nou aan de hand? Niet kunnen, of niet willen? Mogen zich wel even achter de oren krabben iig.
Wat ik me dan afvraag in het geval van Roelandts. Dan ben je dus kopman, kan je vol voor eigen kansen gaan en dan alsnog ga je op een vlak stuk tot 2x toe kansloos proberen om een gat te dichtenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar Roelandts en Gilbert, wat was daar nou aan de hand? Niet kunnen, of niet willen? Mogen zich wel even achter de oren krabben iig.
Maar ook vandaag kwam hij geen kracht tekort volgens mij, maar ging juist op de totaal verkeerde manier om met zijn krachten. Lijkt wel of hij mentaal niet klaar is voor het kopmanschap en nog steeds denkt dat hij in de schaduw van andere gasten kan rijden.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:39 schreef Ereinion het volgende:
Roelandts is de Kroon van het Belgische wielrennen. Ziet er altijd soepel uit, maar kan nooit mee als de groten aangaan, en heeft een te kleine motor voor het zware werk. Geen schande, maar moet misschien wat minder gehyped worden omdat hij af en toe een goede rit rijdt in een kleine ronde.
Nouja, als Ciolek en Paolini het kunnen, dan zou ik niet willen uitsluiten dat Roelandts het ook zou kunnen. Ik vond wel dat ze die achtervolging redelijk snel opgaven.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij wel, anders had hij met Gilbert dat gat wel dicht gekregen. Op zich vond ik die tactiek niet slecht, hij moet niet wachten tot Cancellara en Sagan gaan, dan kan hij toch niet mee. Ik denk dat hij gewoon niet sterk genoeg was.
Ik denk dat Roelandts een renner is die het soms slim wel spelen, maar dat altijd op de verkeerde momenten doen, beetje het tegenovergestelde van Nuyens.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij wel, anders had hij met Gilbert dat gat wel dicht gekregen. Op zich vond ik die tactiek niet slecht, hij moet niet wachten tot Cancellara en Sagan gaan, dan kan hij toch niet mee. Ik denk dat hij gewoon niet sterk genoeg was.
Paolini was in de Omloop ook al fors beter dan Roelandts, die lijkt een beetje aan een tweede jeugd bezig, maar was in zijn beste dagen wel beter dan Roelandts (en nu ook). Ciolek doet het verrassend goed, maar dat betekent niet dat iedereen die op papier beter is dan hem ook vooraan had kunnen eindigen. Gewoon een voormalig talent (nog wel een jaar jonger dan Roelandts) die na al die jaren eindelijk zijn belofte voor één dag vervult.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, als Ciolek en Paolini het kunnen, dan zou ik niet willen uitsluiten dat Roelandts het ook zou kunnen. Ik vond wel dat ze die achtervolging redelijk snel opgaven.
Overigens, als OPQS vandaag vol in dienst van Cavendish had gereden, had hij vandaag gewonnen me dunkt.
Dat is wel een goede ja. Nu wel ik Roelandts hier niet teveel afkraken, want ik vind het echt een uitstekende renner, maar als ik Wuyts hoor zeggen dat Roelandts weer zo ontzettend sterk is en dat hij ook nooit een tactische fout maakt, dan vraag je je af waarom hij nog nooit een koers van belang gewonnen heeft. Misschien moet hij zich eerst ook maar concentreren op koersen van het niveau Dwars door Vlaanderen en de E3-Prijs.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Roelandts een renner is die het soms slim wel spelen, maar dat altijd op de verkeerde momenten doen, beetje het tegenovergestelde van Nuyens.
Die benenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:01 schreef Marcoss het volgende:
Zo kwam Ciolek de pauze door
[ afbeelding ]
Gilbert geeft aan dat hij o.b.v. informatie in de oortjes dat Cannondale aan het rijden was de benen stil hield (nadat hij het gat eerder in z'n eentje niet dicht kreeg).quote:Op zondag 17 maart 2013 18:37 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Konden niet vooraan komen. Je gaat echt niet eerst krachten verspillen voor de Poggio en daarna inhouden, waardoor je zeker weet dat je Sagan et al. niet kan volgen. Alleen Wuyts gelooft dat dat tactiek is.
Inmiddels welquote:
Hier welquote:Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inmiddels wel
http://www.gazzetta.it/Sp(...)013/OrdineArrivo.pdf
Of nou ja, DNF's staan er niet bij.
De mening van Boonen heeft wel veel invloed in Belgiëquote:Bedankt voor je stem.
WAS AFGELASTEN VAN SANREMO EEN BETERE OPTIE?
Ja
60,61% (6889 stemmen)
Neen
39,39% (4477 stemmen)
Totaal stemmen: 11366
WTF?quote:Was afgelasten van Sanremo een betere optie?
Ja 60,63% (7476 stemmen)
Neen 39,37% (4855 stemmen)
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De mening van Boonen heeft wel veel invloed in België
Lol whut, was een geweldige finale. Maar ja, er was geen Belg bij, dus had het beter afgelast kunnen wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De mening van Boonen heeft wel veel invloed in België
Nog altijd een meer dan Blancoquote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef debeterebob het volgende:
Ciolek de enige man van zijn ploeg bij de top 50
En Vacansoleil. Die hebben er ook weinig van gebakken vandaag.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nog altijd een meer dan Blanco
Ja ik zag het al...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nog altijd een meer dan Blanco
Handdoekje ging al in de bus in de ring.twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 17-03-2013 om 21:20:51Nico Verhoeven na MSR: ,,Toen de renners bij de stop in de bus stapten wist ik dat opbeurende woorden weinig zin meer hadden." reageer retweet
Dat zag je toch al gelijk. Sagan die er grapjes over maakt en strijdbaar is en Dekker die loop te janken over het weer....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef marcodej het volgende:
Handdoekje ging al in de bus in de ring.twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 17-03-2013 om 21:20:51Nico Verhoeven na MSR: ,,Toen de renners bij de stop in de bus stapten wist ik dat opbeurende woorden weinig zin meer hadden." reageer retweet
Was na alle opmerkingen van de ploegleiding inderdaad al redelijk duidelijk dat de waterkans die er was op een mooie uitslag na die stop compleet verkeken was.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zag je toch al gelijk. Sagan die er grapjes over maakt en strijdbaar is en Dekker die loop te janken over het weer....
wimderonquote:Op zondag 17 maart 2013 21:38 schreef Ereinion het volgende:
Zo hypocriet van mensen hier dat ze vorig jaar wel Team Sky van doping beschuldigden maar dit jaar Blanco met gelijkaardige prestaties niet.
Ja, maar nu staat iedereen geprepareerd aan de start. Behalve Blanco, daarom stopten die er halverwege maar mee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |