quote:1 - Ciolek
2 - Sagan
3 - Cancellara
4 - Chavanel
5 - Paolini
6 - Stannard
7 - Phinney
8 - Kristoff
9 - Cavendish
10 - Eisel
kneus.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was dat Phinney die nog op kwam zetten? Mooi
de nieuwe NOS aanpakquote:Op zondag 17 maart 2013 18:00 schreef marcodej het volgende:
heel opgewonden bij de finish, ze zijn de finish nog niet over en ze gaan op zakelijke toon ver
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Saganwat een eindbaas die gast. Heeft echt alles dicht gereden op het einde
![]()
![]()
En hij is pas 23 of zo.
Stuk minder saai dan normaal.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
De eerste 280 km waren oersaai...maar de finale maakt alles goed.
Dit dus. De "wij vertrouwen niks meer, maar worden toch wel opgewonden van wielrennen" aanpak.quote:
Al die gasten die niet in het Engels kunnen reageren, omdat ze de taal niet machtig zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef marcodej het volgende:
Die engelse interviewer bij Italiaanse koersen tegenwoordig.
Haha mooi!quote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef Columbiafan het volgende:
Ciolek, niet te geloven dit, ik ben hier aan het huilen van blijdschap![]()
Denken dat je taal moet beheersen als je een goede prof wil zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Al die gasten die niet in het Engels kunnen reageren, omdat ze de taal niet machtig zijn![]()
Niks gemist.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
M'n stream vloog eruit op 800m van de streep...
Inderdaad, ik was m'n wachtwoord kwijt van m'n oude account een aantal jaren terug. Had stiekem wel gedroomd van een overwinning gezien zijn vorm, maar had het absoluut niet voor realistisch genomen. Ik denk dat niemand dit nog verwachtte na vorig seizoen, ongelooflijk, geen woorden voorquote:
Shirt vind ik lijken op dat shirt van Team Coast. Van 2000 ofzo. Was ook veel geel.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Naast al dat blauw en zwart is dat wel eens leuk inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |