SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 17-03-2013 19:34:54 ]
Ajax had vorig jaar een nog lastiger schema de laatste 8 wedstrijden.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Makkelijke schema's heb ik minder vertrouwen in
Wat een onzin. Weekend veel meer tijd om te kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.stapelopvoetba(...)divisie20132014.html
Ja, 4, 5 & 6 februari
Eh?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zei jij over Hoesen, ik niet over siggy.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #797 Haten op Siegfried Thor
kthxbai
Eh,quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Ik vind Siggy juist een geweldenaar, echt een kluivert.
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:44 schreef Smoofie het volgende:
Goalbeinn zal niet op het bankje gaan zitten. Hij is een kluivert spits.
Genoeg zo?quote:Op zondag 16 september 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is zeker kut voor hem ja, ongelofeijk.
Siggie heb ik de nieuwe Kluivert genoemd.
Lodeiro is de nieuwe messi, dat Ajax hem heeft weggedaan.
Ik blijf gewoon doorgaanquote:Op zondag 17 maart 2013 17:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Beter laat smoofie zich gewoon hier niet meer zien.
Niet alleen onwetend, ook ontkennend.
Als Ziggy gewoon fit blijft, beste spits in de Eredivisie. Maar daar ligt nou net het probleem.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Beter laat smoofie zich gewoon hier niet meer zien.
Niet alleen onwetend, ook ontkennend.
Ben ik het niet mee eens, daarvoor laat hij zich op de verkeerde momenten te ver terug zakken en is zijn basistechniek echt veel te matig.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Ziggy gewoon fit blijft, beste spits in de Eredivisie. Maar daar ligt nou net het probleem.
Denk het ook niet, al weet ik niet of Hoesen zoveel beter is, die viel vandaag wel goed inquote:Op zondag 17 maart 2013 17:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, daarvoor laat hij zich op de verkeerde momenten te ver terug zakken en is zijn basistechniek echt veel te matig.
undercover jood gespotquote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
Wat maakt Ajax het weer ongelofelijk moeilijk voor zichzelf. 90% van de wedstrijd ben je oppermachtig, en dan ga je bijna nog met een gelijkspel van het veld![]()
Maar ze speelden wel goed. Dat doelpunt van De Jong![]()
En bedankt dat jullie gewonnen hebben, zijn we in Zwolle blij mee
Hoesen is ook nog wisselvallig, echter lijkt hij het spelletje wel te begrijpen en weet hij wel wat bepaalde looplijnen inhouden.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al weet ik niet of Hoesen zoveel beter is, die viel vandaag wel goed in
Tuurlijk kan het ontgaan. Verdedigend zijn we niet heel sterk, heb je vandaag kunnen zien.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De schaal kan ons niet meer ontgaan, lastigste horde is in de Subsidiestad.
Huh Stijn wij hoeven niet meer tegen PSV.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Foutjes kan je nooit helemaal uitsluiten maar om Ajax dan verdedigend zwak te noemen gaat weer wat te verquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het ontgaan. Verdedigend zijn we niet heel sterk, heb je vandaag kunnen zien.
Wat een arrogantie zeg. Je staat maar liefst één punt voor op de concurrent waar je nog tegen moet spelen, om dan te stellen dat het 'niet meer kan ontgaan'quote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind ze opbouwend wel goed, maar puur verdedigend is het niet zoveel hoor. Ze komen er soms wel makkelijk langs. En iets te veel foutjes. Gelukkig is het niet zo erg als bij AZquote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Foutjes kan je nooit helemaal uitsluiten maar om Ajax dan verdedigend zwak te noemen gaat weer wat te ver
Had hij zijn spelers van het veld moeten halen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef elby1988 het volgende:
Verbeek die zegt dat de vrije trap bij de 3-1 naar zijns inziens geen vrije trap was
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had hij zijn spelers van het veld moeten halen.
Die gaan nog wel punten verliezen als de druk groter wordt. Sowieso de volgende wedstrijd al als Pelle er niet bij is. Ik zie Ajax alleen nog punten verspelen tegen PSV.quote:
was gewoon gele kaart waardquote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef elby1988 het volgende:
Verbeek die zegt dat de vrije trap bij de 3-1 naar zijns inziens geen vrije trap was
De enige vraag is nog wie van bommel in die wedstrijd voor homo gaat uitmaken.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een arrogantie zeg. Je staat maar liefst één punt voor op de concurrent waar je nog tegen moet spelen, om dan te stellen dat het 'niet meer kan ontgaan'
Vergeet de 12:30 wedstrijden tegen het altijd lastige Heracles en Willem II niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan nog wel punten verliezen als de druk groter wordt. Sowieso de volgende wedstrijd al als Pelle er niet bij is. Ik zie Ajax alleen nog punten verspelen tegen PSV.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeet de 12:30 wedstrijden tegen het altijd lastige Heracles en Willem II niet.
tegen heracles is om 16:30quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeet de 12:30 wedstrijden tegen het altijd lastige Heracles en Willem II niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |