SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lienekien op 17-03-2013 22:43:48 ]The love you take is equal to the love you make.
Daar heb ik niks van gezien hoor Bluezzquote:Op zondag 17 maart 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Even heel wat anders : het verval treedt nu toch echt in.. naast de grijze haren en de rimpels, krijg ik nu ook zo'n kalkoenennekrimpelstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb ik niks van gezien hoor Bluezzik vond je een mooie vrouw, mag ik dat zeggen
zonder vreemd over te komen?
Goed bezig FANN en helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat !quote:Op zondag 17 maart 2013 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Met kalkoenlel is Bluezz nog steeds Bluezz.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
Bij scrabble mag je toch gewoon de bocht om??
Ik snap de vraag niet helemaal, maar ik heb al in jaren niet gescrabbledquote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
Bij scrabble mag je toch gewoon de bocht om??
quote:
Is waar!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Dan doen wij het al jaaaaaaaren verkeerd!!
En Bluezz is gewoon een lekker wijf, met lel en al!! Ik vind juist dat ze een heel jonge huid heeft hoor. Kijk maar op vakantiefoto's!
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:58 schreef ElizabethR het volgende:
En Bluezz is gewoon een lekker wijf, met lel en al!! Ik vind juist dat ze een heel jonge huid heeft hoor. Kijk maar op vakantiefoto's!
Jonge Oma Gquote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.
Ze is nog écht Oma ookquote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.
Ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat ik geen Oma ben en ik zal het ook nooit wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
Misschien ben ik ook al opa maar dat weet ik dan nog niet
Now were talking turkeyquote:Op zondag 17 maart 2013 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Met kalkoenlel is Bluezz nog steeds Bluezz.
Als je nu nog geen moeder bent, gaat dat em idd niet meer worden ....quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat ik geen Oma ben en ik zal het ook nooit worden
Dat bedoel ikquote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu nog geen moeder bent, gaat dat em idd niet meer worden ....
Dat roept g ook wel eens, maar dan qua biopapa zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
Misschien ben ik ook al opa maar dat weet ik dan nog niet
Als anonieme zaaddonor?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat roept g ook wel eens, maar dan qua biopapa zijn
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies!! De generatie van mijn moeder, die toch al echt 7 kleinkinderen heeft, vind ik nog niet eens voldoen aan het 'oma uiterlijk' zoals ik vind dat een oma er uit moet zien. En mijn moeder is 72. Ze is gewoon heel fit, en kleed zich niet oud in jurken enzo. Mijn oma, die was oud. En zelfs die werd op het eind van haar 103 jarig leven beslist geen 103 geschat. Ze zag er eerder als begin 80 uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze is nog écht Oma ookda's helemaal mooi toch?
Als ik aan mijn Oma denk die kan ook niet heel veel ouder zijn geweest maar dat waren toen al
echt oude vrouwen, tegenwoordig kan je het niet meer schatten, na die ene keer dat ik een
moeder voor Oma uitmaakte, écht per ongeluk ga ik dat ook niet meer doen![]()
Tjonge toen voelde ik me wel lullig
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval lopen er misschien in de USA nog wel wat nazaten rond die inmiddels zelf al 40+ zijn.quote:
Als ik mijn moeder en haar moeder zag (op foto's), vind ik ze wel echt oma's met jurkenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef ElizabethR het volgende:
Precies!! De generatie van mijn moeder, die toch al echt 7 kleinkinderen heeft, vind ik nog niet eens voldoen aan het 'oma uiterlijk' zoals ik vind dat een oma er uit moet zien. En mijn moeder is 72. Ze is gewoon heel fit, en kleed zich niet oud in jurken enzo. Mijn oma, die was oud. En zelfs die werd op het eind van haar 103 jarig leven beslist geen 103 geschat. Ze zag er eerder als begin 80 uit.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn moeder had wel zo'n enorme lel al vrij vroegen dan ging mijn Pa expres
altijd er even een tik tegen aan geven om haar te pesten en dan ging het heen en weer![]()
Vond ze niet fijnmaar mijn Pa was dan ook echt zo'n pestkop...
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Fantaseer je wel eens over een klop op de deur, gevolgd door de woorden: 'Hi dad, I'm your daughter'quote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval lopen er misschien in de USA nog wel wat nazaten rond die inmiddels zelf al 40+ zijn.
Goeie genen. Haar broers en zussen zijn allemaal ver in de 90 geworden, alle 13. Mijn oma spande wel de kroon hoor.quote:
Ik maak me niet druk, maar ik registreer het welquote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik maak me niet druk om rimpels of hangend vel. Accepteren scheelt stukken.
ja dattequote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar ik registreer het wel
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geloof dat in jouw geval een aantal andere mensen het nog niet accepteren.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar ik registreer het wel
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef ElizabethR het volgende:
Fantaseer je wel eens over een klop op de deur, gevolgd door de woorden: 'Hi dad, I'm your daughter'
Ok B, wat ben je toch een oud wijf geworden... Ik weet het zal wel liggen aan je werksituatie en zo.. Maar kijk wat minder gedetaileerd in de spiegelquote:Op zondag 17 maart 2013 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof dat in jouw geval een aantal andere mensen het nog niet accepteren.
Dat is weer een ander uiterste.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok B, want ben je toch een oud wijf geworden... Ik weet het zal wel liggen aan je werksituatie en zo.. Maar kijk wat minder gedetaileerd in de spiegel
Ik lust er wel koek van !quote:
kan ie onder een spoiler, zo goed voel ik me nou ook nog nietquote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lust er wel koek van !
[ afbeelding ]
Voor jou altijd Fannquote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan ie onder een spoiler, zo goed voel ik me nou ook nog niet
Ik mag 'm wel!quote:Op zondag 17 maart 2013 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zit net college tour te kijken met Eddie Izzard. Wat een type is het toch!!
Ik ook! Hij is mateloos populair hier in Ierland.quote:
plakje ?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee joh, was een grapje...
Dat doe ik ook altijd, ook op mijn brood, zelfs vandaag !quote:Op zondag 17 maart 2013 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met roomboter? Zo kreeg ik vroeger altijd van mn oma
Ok schatje ... Spreek je laterquote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar nu ga ik douchen en mijn bed verschonen want ik heb vannacht aardig liggen zweten
hahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk uit... straks komt zuurtje weer klagen![]()
Fuck zuurtje
Ik krijg er ook de kriebels van. En not in a good way.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fuck zuurtje
Die mag dit topic niet in, hence the topic title!!quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fuck zuurtje
Wie is zuurtje nu weer?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fuck zuurtje
Tja, ik zag de topic titel en voelde me verplicht om dan maar even mee te komen postenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die mag dit topic niet in, hence the topic title!!
Ik vind het goed.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik zag de topic titel en voelde me verplicht om dan maar even mee te komen posten
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik zag de topic titel en voelde me verplicht om dan maar even mee te komen posten
Witte niet?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan ie onder een spoiler, zo goed voel ik me nou ook nog niet
Haiquote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze wil niet constant horen dat ze op een eiland woont. Chuf, verleg dat eilandgedoe maar naar mijquote:
Oh leuk!! Een witte of een bruine? Of gemeleerd?quote:
Oh ja ... Weinig wind on the Irish Islands , but what about the rain ?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ze wil niet constant horen dat ze op een eiland woont. Chuf, verleg dat eilandgedoe maar naar mijNee het waait hier niet vandaag, het regende tijdens de parade voor Paddys, maar nu, nu eindelijk iedereen in de pub zit, schijnt de zon
Op de trap zeker.quote:
Just told ye, din't I. The craic today was brill!!quote:Op zondag 17 maart 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ... Weinig wind on the Irish Islands , but what about the rain ?
Als je op een plaatje tikt, krijg je de optie 'kopieer'. En dan klik je onder het reageerveld op het icoontje van het fotocameraatje. Er komt dan een vakje waarin je de link plakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lien, hoe post ik plaatjes met een iPad?
Met een iPad krijg je geen url, maar gelukkig hebben er een expert hierquote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
Zelf de tags posten voor en na de Url van het plaatje
Dus [img]url van het plaatje[/img ]
Maar dan zonder die laatste spatie
Je krijgt dus wel een url, maar die moet je via dat icoontje plakken. Zo rechtstreeks in een reactieveld lukt me nu tenminste niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een iPad krijg je geen url, maar gelukkig hebben er een expert hier
Als ik op zoek ga naar plaatjes en ik ga van het ene plaatje naar de andere dan zie ik de url bovenin de balk niet veranderenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt dus wel een url, maar die moet je via dat icoontje plakken. Zo rechtstreeks in een reactieveld lukt me nu tenminste niet.
Daar haal je toch sowieso niet de url van een plaatje vandaan?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik op zoek ga naar plaatjes en ik ga van het ene plaatje naar de andere dan zie ik de url bovenin de balk niet veranderen
Test.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Mij lukt het wel om de url uit de balk te kopiëren en als ik dat plaatje van net kopieer en en in de link plak krijg ik :
[ afbeelding ]
Nee, dat is waar, nirmaal komt de url van een plaatje niet uit de adresbalk.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar haal je toch sowieso niet de url van een plaatje vandaan?
Wel als je op het plaatje tikt en het opent in een nieuw scherm. Maar dat kan niet met alle plaatjes.
Je vraagt maar.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, nirmaal komt de url van een plaatje niet uit de adresbalk.
Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat ik nu weet hoe het moet
Da's geen urlquote:Op zondag 17 maart 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Mij lukt het wel om de url uit de balk te kopiëren en als ik dat plaatje van net kopieer en en in de link plak krijg ik :
[ afbeelding ]
Ja, hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef sig000 het volgende:
Ik dacht dat een iPad gebruikersvriendelijk was?
Ik weet je te vindenquote:
Hoi!quote:
Witgrijs, maar gecamoufleerd met een donkerblond verfjequote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh leuk!! Een witte of een bruine? Of gemeleerd?
Hey mazuru, kom je even buurten?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Witgrijs, maar gecamoufleerd met een donkerblond verfje
Ah!! Same here, maar dan donkerbruinquote:Op zondag 17 maart 2013 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Witgrijs, maar gecamoufleerd met een donkerblond verfje
En wat is het dat je een Noorse kabeltrui wilt zijn op je 17e en dat je over poezen begintquote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben Noorse Kabeltrui en ik ben 17.
Oh dear, dat geloofd niemand hier.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben Noorse Kabeltrui en ik ben 17.
De kloon scan staat op opwarmenquote:
Ik hou nu al van jequote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben een VI (VBL) Hooligan en ik heb verder niks met Noorse kabeltruien, mijn nickname komt hier vandaan: vanaf 1:28.
Ben je de jongere broer van KT?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben een VI (VBL) Hooligan en ik heb verder niks met Noorse kabeltruien, mijn nickname komt hier vandaan: vanaf 1:28.
Deze is wel vermakelijkquote:
Dan zit hij in het verkeerde topic en er valt al niet zoveel te hosselen in 40+quote:
17 gek, Dat is een kind. Die mag hier niet komenquote:
Hij kan het zure muisje schaken naar een ver, ver land.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zit hij in het verkeerde topic en er valt al niet zoveel te hosselen in 40+
Ik dacht hoopte dat je sliepquote:
KT is toch ook nog een kind. Ach,. we kunnen ze altijd nog een aai over de bol gevenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
17 gek, Dat is een kind. Die mag hier niet komen
Hihiquote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij kan het zure muisje schaken naar een ver, ver land.
Soms, heel soms vind ik jou en Soury wel een beetje op elkaar lijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij kan het zure muisje schaken naar een ver, ver land.
Ja het is best schattigquote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
KT is toch ook nog een kind. Ach,. we kunnen ze altijd nog een aai over de bol geven
NKT durft niet meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
KT is toch ook nog een kind. Ach,. we kunnen ze altijd nog een aai over de bol geven
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms, heel soms vind ik jou en Soury wel een beetje op elkaar lijken.
Nou, dank je wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms, heel soms vind ik jou en Soury wel een beetje op elkaar lijken.
Waarschijnlijk door de liefdesverklaring van soury.quote:
Ach kom op dat is best een compliment voor jequote:
Soury blaft hard maar ze bijt niet, ze valt best mee.quote:
En voor jou ookquote:Op zondag 17 maart 2013 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op dat is best een compliment voor je
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury blaft piept hard maar ze bijt niet, ze valt best mee.
Ik pis in mijn broek om spelvouten te makenquote:
Ik kan het niet echt waarderen, anders. Ik snap ook niet waar het ineens vandaan komt.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury blaft hard maar ze bijt niet, ze valt best mee.
Soury piept inmiddels ook niet meer hoor, zij kraakt ookquote:
Ik vind dat jullie allebei nogal direct uit de hoek kunnen komen, vandaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt waarderen, anders. Ik snap ook niet waar het ineens vandaan komt.
Nou nee dat deed ik wel. Ik ben weer redelijk in de benenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury piept inmiddels ook niet meer hoor, zij kraakt ook
Johquote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt waarderen, anders. Ik snap ook niet waar het ineens vandaan komt.
Nog veel plezier dan maar.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie allebei nogal direct uit de hoek kunnen komen, vandaar.
Ik dacht dat iedereen boven de 40 een beetje ging kraken, ik vanavond wel want ik had vanmiddag mijn eerste date met Evyquote:Op zondag 17 maart 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee dat deed ik wel. Ik ben weer redelijk in de benen
Wie vertelquote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen boven de 40 een beetje ging kraken, ik vanavond wel want ik had vanmiddag mijn eerste date met Evy
Evy, mijn hardloopcoach via mp3, ze heeft een lief stemmetje maar het is eigenlijk gewoon een bitch.quote:
Ik denk daar over, en ik laat het maar met denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Evy, mijn hardloopcoach via mp3, ze heeft een lief stemmetje maar het is eigenlijk gewoon een bitch.
Of mijn conditie is te laag, dat kan ook
Interval volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2013 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoe begint ze eigenlijk, moet je meteen rennen, of is het doorlopen en een stukje rennen en opvoeren?
(op muziek dan)
Ga je het doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef Bluezz het volgende:
http://begin2run.nl/start-to-run/
al gevonden
Denk niet dat het heel goed is om hard te lopen voor mijn (artrose-)lijf.quote:
Mijn conditie is erg slecht, het blijft bij denkenquote:
Ik heb al een nieuwe heup (atrose) best jong gekregen. Ik mag er marathons mee lopen als ik wil.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel goed is om hard te lopen voor mijn (artrose-)lijf.
Maar het wandelen zou ik wat sneller kunnen en wat meer kunnen opvoeren merk ik.
Het is inderdaad een intervaltraining, maar dat had je al gevonden. Ik vond het pittig hoor, maar blijkbaar is mijn conditie 0,0, maar ik zet wel door, dus woensdag ga ik weer.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel goed is om hard te lopen voor mijn (artrose-)lijf.
Maar het wandelen zou ik wat sneller kunnen en wat meer kunnen opvoeren merk ik.
Oh nee hequote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Stijfkopie het volgende:
Ouwe lullen kwalen, waar gaat het over
Dat kan best wel. Ik heb een stukje angst, ik durf nog geen trap af of op zonder leuning.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een intervaltraining, maar dat had je al gevonden. Ik vond het pittig hoor, maar blijkbaar is mijn conditie 0,0, maar ik zet wel door, dus woensdag ga ik weer.
Hardlopen lijkt me niet goed als je artrose hebt, maar (snel)wandelen gaat volgens mij wel en ook daar kan je aardig wat conditie mee opbouwen.
Nog steeds? Terwijl die operatie best alweer een aantal jaar geleden is, toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan best wel. Ik heb een stukje angst, ik durf nog geen trap af of op zonder leuning.
Wandelen is wel ok.
Ik moet tegenwoordig wel wat vaker pissen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Stijfkopie het volgende:
Ouwe lullen kwalen, waar gaat het over
Ja bijna vier jaar. Maar ik blijf voorzichtig. Wat ik al zei, angst.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds? Terwijl die operatie best alweer een aantal jaar geleden is, toch?
Tong weet daar meer overquote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig wel wat vaker pissen.
Kan het me helemaal voorstellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bijna vier jaar. Maar ik blijf voorzichtig. Wat ik al zei, angst.
Ookquote:
Lijkt me goed te doen, want je krijgt coaching tijdens het lopen van haar toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een intervaltraining, maar dat had je al gevonden. Ik vond het pittig hoor, maar blijkbaar is mijn conditie 0,0, maar ik zet wel door, dus woensdag ga ik weer.
Die angst is onzin hoor, maar ik kom daar niet vanaf. Ik heb gloed nieuwe schaatsen. Ik schijt baggerquote:Op zondag 17 maart 2013 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan het me helemaal voorstellen.
Maar idd wat sneller wandelen en wat langer dan een half uur wat ik nu doe maar eens proberen op te voeren. 2 trappen oplopen doe ik al zonder hijgen en 16 min. op de hometrainer in een behoorlijk tempo gaat ook al zonder hijgen, dus we komen wel ergens
Hier slijt je die bagger niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 23:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
V&A / [TK] Netgear READYNAS NV+ v2 RND4210.
quote:
Ja, Evy praat je helemaal door de lessen heen met een leuk muziekje erbij, snel tijdens het lopen en een langzamer nummer bij het wandelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me goed te doen, want je krijgt coaching tijdens het lopen van haar toch?
Oh btw ik ben Suurtjequote:
Wat moeten we niet vragen? Anders vragen we het straks per ongeluk toch.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
Zo pannekoeken op en meiden weer de deur uit .... Ja vraag het me niet
Watquote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
Dat gevoel had ik ook alquote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moeten we niet vragen? Anders vragen we het straks per ongeluk toch.
Wat zat erop?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
Zeker. Pannenkoekquote:
Je kan ook op "volg topic" klikken. Tip voor de oudjesquote:
Sorryquote:Op zondag 17 maart 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
17 gek, Dat is een kind. Die mag hier niet komen
Het is je vergeven. Je bent welkom hoorquote:
Ja ben je wat kwijtquote:Op zondag 17 maart 2013 23:45 schreef sig000 het volgende:
Als een keer gepost hebt in ergens een deel staat ie toch al in je AT?
Jij bent toch ook maar een vreemd portret, de ene dag loop je hier iedereen af te kattenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Je bent welkom hoor
Ik ben tenminste netjes wat nieuwkomers betreft.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent toch ook maar een vreemd portret, de ene dag loop je hier iedereen af te katten
en de andere dag ben je ineens poesjelief![]()
En Lien lijkt niet op jou, ze is direct maar nooit grof of gemeen
Nou, da's ook voor het eerst dan.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben tenminste netjes wat nieuwkomers betreft.
Dank je wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent toch ook maar een vreemd portret, de ene dag loop je hier iedereen af te katten
Wat lul je nou, helemaal over je plaat met mensen die hier net komenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, da's ook voor het eerst dan.
Hier daar ga je al weer, dat poesjelief hou jij nooit lang volquote:Op maandag 18 maart 2013 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou, helemaal over je plaat met mensen die hier net komen
Lien we zijn elkaars gelijken.quote:
Vraag maar aan Lienquote:Op maandag 18 maart 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bovendien snap ik die hele zin niet.
Als ik had geweten dat je het zo zwaar op zou nemen had ik het grapje helemaal niet gemaaktquote:
Team Geneequote:
Denk je dat echtquote:Op maandag 18 maart 2013 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat je het zo zwaar op zou nemen had ik het grapje helemaal niet gemaakt
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die snap ik ook nietmaar van jou kan ik het hebben
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben een VI (VBL) Hooligan en ik heb verder niks met Noorse kabeltruien,
Ik zit er morgen weer klaar voorquote:
Ja vul in en kleur de plaatjesquote:
Kan je weer een beetje eten?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah..ben nog niet hélemaal helder denk ik.
Hij mist Wilfred.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:21 schreef golfer het volgende:
Derksen was vanavond zoveel leuker in het muziekpraatprogramma Talking 'bout my Generation van Harry de Winter dan bij VI.
Hij moet dat voetbalgezeur gewoon achter zich laten.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:21 schreef golfer het volgende:
Derksen was vanavond zoveel leuker in het muziekpraatprogramma Talking 'bout my Generation van Harry de Winter dan bij VI.
Beetje bij beetje Dees, gaat wel weer, ik heb alleen het grootste deel van de dag liggen pitten, dus nu ben ik wakkerquote:
Lijkt me niet makkelijk,alhoewel hij is al hoofdredacteur af bij VIquote:Op maandag 18 maart 2013 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij moet dat voetbalgezeur gewoon achter zich laten.
Vit genoeg om je te wegenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beetje bij beetje Dees, gaat wel weer, ik heb alleen het grootste deel van de dag liggen pitten, dus nu ben ik wakkerda's dan wel weer lastig.
Het is Fitquote:
Uhquote:Op maandag 18 maart 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is Fit![]()
En nee Soury ik heb me nog niet gewogen, wat is je probleem, precies daarmee?
Je weet dat ik aardig was aangekomen van de medicijnen en dat ik een paar kilo kwijt
wilde, die ben ik allang kwijt, maar ik blijf afvallen tegen mijn zin, hoe dat komt weet ik
niet, woensdag was ik in het VUmc voor controle en ze gaan het in de gaten houden en ikzelf ook.
Is dat info genoeg voor je?
Ik ben geen anorexia patiënt, dit is niet wat ik wil.
Ja, je begint steeds over mijn gewicht, vannacht ook al las ik, dus wat is je probleem metquote:
Fitjequote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, je begint steeds over mijn gewicht, vannacht ook al las ik, dus wat is je probleem met
mijn gewicht?
Je wilt toch graag direct, nu ben ik direct e ik vraag je wat je probleem is, als je er geen
problemen mee hebt. hou er dan over op, je doet alsof ik het expres doe.
Kijk uit met dat "volle" dan heb je een fittie aan je piemelquote:
Binnenkort pas en hij heeft nog een 4-jarig contract getekend voor het praatprogramma VI op TV.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef Soury het volgende:
Lijkt me niet makkelijk,alhoewel hij is al hoofdredacteur af bij VI
Helemaal mee eens. Scherpe analyse.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit topic staat altijd in mijn AT, ik lees regelmatig met jullie mee.quote:
je zal het wel zwaar hebben de laatste dagen, iedereen is ongesteldquote:Op maandag 18 maart 2013 08:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit topic staat altijd in mijn AT, ik lees regelmatig met jullie mee.
Al die klonen tellen maar voor een, hè.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:27 schreef sacha het volgende:
[..]
je zal het wel zwaar hebben de laatste dagen, iedereen is ongesteld
er staat toch iedereen?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al die klonen tellen maar voor een, hè.
Onmogelijk!!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:27 schreef sacha het volgende:
[..]
je zal het wel zwaar hebben de laatste dagen, iedereen is ongesteld
Tuurlijk wel, maar er posten toch ook kerels hier, die doen niet aan bleod. Die doen er alleen raar over....quote:
NOT FUNNY!!!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar er posten toch ook kerels hier, die doen niet aan bleod. Die doen er alleen raar over....
Bananana!!quote:
Hij is leuk !quote:Op maandag 18 maart 2013 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar er posten toch ook kerels hier, die doen niet aan bleod. Die doen er alleen raar over....
Meeposten is nog leukerquote:Op maandag 18 maart 2013 08:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit topic staat altijd in mijn AT, ik lees regelmatig met jullie mee.
Nee hoor, dat denk ik helemaal niet. Het zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wie Soury is, laat staan dat ik haar/hem/het wil 'kennen'. Ik vind het gewoon als Soury een onaardige en zeer wispelturige user, niks aan verloren verder. Geen idee of het verder nog onder andere namen post.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik vind sommige dingen behoorlijk vermakelijk; ER die denkt dat Soury een "discipel" van die wasverzachter is bijvoorbeeld.... dan ken je Soury duidelijk niet
[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 18-03-2013 15:56:42 ]Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Ik moest ook lachen om de combinatie Soury en discipel, het vergelijk is 0,0quote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik vind sommige dingen behoorlijk vermakelijk; ER die denkt dat Soury een "discipel" van die wasverzachter is bijvoorbeeld.... dan ken je Soury duidelijk niet
Nietus!!quote:
Daaromquote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een spoiler, dat is Sherlock-proof denk ik
O niet?! Gelukkig, je ziet de schrik zit er goed in.quote:
Ik weet het niet zeker, maar als jij de inhoud van deze spoiler nou even gaat Sherlocken dan weten we het wel zeker:quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O niet?! Gelukkig, je ziet de schrik zit er goed in.
Sherlock kijkt dus niet achter spoilers.
+quote:
Nee ik ook niet .. Effen mee gespeeld en daar is het bij geblevenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
+![]()
Ik zie niet zoveel verschil tussen Sherlock en de oude zoekfunctie op Fok! Maar ik moet zeggen dat ik Sherlock bijna nog niet gebruikt heb.
Ja haat dat ook .. Pretending you get an online quote, maar dan toch komen met we hebben meer info nodig dus we bellen u... Ik mijd of negeer ze meestalquote:Op maandag 18 maart 2013 16:12 schreef ElizabethR het volgende:
Grmblsl;lkjas;dlkfj ;OIJSDF978Y NOKJNSDF !!!![]()
![]()
![]()
Moet mijn car insurance vernieuwen, en nu zit ik dus online te shoppen voor de goedkoopste, en dan kom je heel veel verzekeraars tegen. Bij allemaal moet je een online formulier invullen, best lang ook nog, en dan aan het einde kun je op een knopje drukken 'Get quote'. Dan kom je bij sommige verzekeraars niet aan een quote maar vertellen ze je dat ze 'nog nadere informatie nodig hebben, en je dus zullen bellen'. Welke informatie is me een raadsel, want het enige wat ik niet in hoefde vullen is hoeveel geld ik op de bank heb en hoe vaak per week we 'het doen'. Dit soort verzekeraars kies ik dus niet, want ik wil een ONLINE quote, en geen gewiekste verzekeringsadviseur die me belt om me nog meer ongein aan te smeren.
Bah!!
Waar ik ook van baal is als je iets via internet wilt bestellen dat ze dan veel meer van je willen weten dan alleen je naam en adres. Geboortedatum en etc... dat gaat ze mi geen flikker aan en heeft ook niets met de bestelling/product te maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja haat dat ook .. Pretending you get an online quote, maar dan toch komen met we hebben meer info nodig dus we bellen u... Ik mijd of negeer ze meestal
En altijd weer de Nieuwsbrief moeten uitvinken ipv andersomquote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef Senzune het volgende:
[..]
Waar ik ook van baal is als je iets via internet wilt bestellen dat ze dan veel meer van je willen weten dan alleen je naam en adres. Geboortedatum en etc... dat gaat ze mi geen flikker aan en heeft ook niets met de bestelling/product te maken.
Die ook ja, hoewel ik het de laatste tijd wat minder tegenkom maar zoveel koop ik niet online.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En altijd weer de Nieuwsbrief moeten uitvinken ipv andersom
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef ElizabethR het volgende:
ik vind dit soort schrijfsels van jou best vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Iedereen zit nu in een spoiler-mode .. Maak je er niet te druk omquote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dit soort schrijfsels van jou best vervelend
Waarvan akte.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dit soort schrijfsels van jou best vervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen zit nu in een spoiler-mode .. Maak je er niet te druk om
Ghehe, je moest eens weten hoe vaak ik gelezen of gehoorde dingen met een liedje associeer. Eigenlijk de hele dag door.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef Senzune het volgende:
[..]Ik zag de reactie van chufi en ik dacht, daar weet ik nog een liedje over mar jij dus ook.
Ehhhhhh, als je de eerste posts van stempel terugleest dan zul je merken dat die het vanaf het begin op mij gemunt had. Ook dat heb ik toen genegeerd, en heb gewoon normaal doorgepost. Had wel mijn eigen gedachtes over dat account, want iemand die ik niet 'ken' waarom zou die zich zo tegen me gedragen? En van het een kwam toen het ander. En IEDEREEN deed mee.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef sacha het volgende:
ik maak mij niet dik en ook niet druk![]()
als je de stempel, de wasverzachter en de muis niet 'kent' en je leest objectief,
dan kan ik niet tot een andere conclusie komen dan dat men hier vanaf het begin
(de eerste post van stempel) als een stier door de ballenbak tekeer gaat tegen users welke om wat voor reden dan ook een nieuw account aanmaken en verder willen posten met een schone lei,
of users die met het recht wat ze hebben de Sherlock gebruiken en ook hun stem willen laten horen...
Nee idd, ik ben hier toch ook ineens komen "binnenwaaien" gedraag je gewoon als je ergens nieuw bent. Ik heb mij hier iig altijd welkom gevoeld.quote:
Nicequote:Op maandag 18 maart 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Leo en Johan ... 2 mensen uit mijn jeugd waar ik mee gewerkt heb
nee, nee, en neequote:Op maandag 18 maart 2013 20:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehhhhhh, als je de eerste posts van stempel terugleest dan zul je merken dat die het vanaf het begin op mij gemunt had. Ook dat heb ik toen genegeerd, en heb gewoon normaal doorgepost. Had wel mijn eigen gedachtes over dat account, want iemand die ik niet 'ken' waarom zou die zich zo tegen me gedragen? En van het een kwam toen het ander. En IEDEREEN deed mee.
Destijds heb ik al aangegeven dat ik beslist niet betrokken wilde worden, of een aandeel wilde hebben in het afbreken van deze reeks, qua gezelligheid. Dus dat ik wel zou vertrekken uit de reeks. Dat werd toen niet noodzakelijk geacht. Nu vind ik het zelf noodzakelijk. Je conclusie stinkt overigens.
Daar hebben mn zus en dr man nog mee in de taxi gezeten met de verborgen camera ... Drs Vijfjequote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef Soury het volgende:
Ik kom niet verder met Maarten Spanjer in de kroeg
Ik ben het niet met je eens.quote:
Dat dus en dat geldt voor iedereen.quote:
Je hebt weer een werkende PC, is de rest ook naar wens gelukt?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:07 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik was al lekker begonnen, lekker rustig met een biertje erbij.
Tot nu toe is alleen windows geïnstalleerd met alle updates, de rest moet ik nog allemaal doen. Extra harde schijven weer inbouwen en de overige software weeer installeren maar dat gaat wel goedkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt weer een werkende PC, is de rest ook naar wens gelukt?
Daar was hij leukquote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben mn zus en dr man nog mee in de taxi gezeten met de verborgen camera ... Drs Vijfje
quote:
Laat maar lullen, niks mis meequote:Op maandag 18 maart 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Waarom moet sacha iets laten rusten wat haar niet aanstaat? Ze mag het toch wel zeggen als ze het ergens niet mee eens is, zonder dat daar een grote ruzie van komt. Ik kan me ook heel goed vinden in wat ze zegt en ER niet IEDEREEN deed die avond mee.
Maar wie begint er vanmiddag dan weer met het vuurtje aan te wakkeren? Dat was zeer zeker niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef Lienekien het volgende:
Om die hele bende niet weer op te rakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |