SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lienekien op 17-03-2013 22:43:48 ]The love you take is equal to the love you make.
Daar heb ik niks van gezien hoor Bluezzquote:Op zondag 17 maart 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Even heel wat anders : het verval treedt nu toch echt in.. naast de grijze haren en de rimpels, krijg ik nu ook zo'n kalkoenennekrimpelstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb ik niks van gezien hoor Bluezzik vond je een mooie vrouw, mag ik dat zeggen
zonder vreemd over te komen?
Goed bezig FANN en helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat !quote:Op zondag 17 maart 2013 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Met kalkoenlel is Bluezz nog steeds Bluezz.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
Bij scrabble mag je toch gewoon de bocht om??
Ik snap de vraag niet helemaal, maar ik heb al in jaren niet gescrabbledquote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
Bij scrabble mag je toch gewoon de bocht om??
quote:
Is waar!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Dan doen wij het al jaaaaaaaren verkeerd!!
En Bluezz is gewoon een lekker wijf, met lel en al!! Ik vind juist dat ze een heel jonge huid heeft hoor. Kijk maar op vakantiefoto's!
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:58 schreef ElizabethR het volgende:
En Bluezz is gewoon een lekker wijf, met lel en al!! Ik vind juist dat ze een heel jonge huid heeft hoor. Kijk maar op vakantiefoto's!
Jonge Oma Gquote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.
Ze is nog écht Oma ookquote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.
Ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat ik geen Oma ben en ik zal het ook nooit wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
Misschien ben ik ook al opa maar dat weet ik dan nog niet
Now were talking turkeyquote:Op zondag 17 maart 2013 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Met kalkoenlel is Bluezz nog steeds Bluezz.
Als je nu nog geen moeder bent, gaat dat em idd niet meer worden ....quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat ik geen Oma ben en ik zal het ook nooit worden
Dat bedoel ikquote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu nog geen moeder bent, gaat dat em idd niet meer worden ....
Dat roept g ook wel eens, maar dan qua biopapa zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
Misschien ben ik ook al opa maar dat weet ik dan nog niet
Als anonieme zaaddonor?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat roept g ook wel eens, maar dan qua biopapa zijn
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies!! De generatie van mijn moeder, die toch al echt 7 kleinkinderen heeft, vind ik nog niet eens voldoen aan het 'oma uiterlijk' zoals ik vind dat een oma er uit moet zien. En mijn moeder is 72. Ze is gewoon heel fit, en kleed zich niet oud in jurken enzo. Mijn oma, die was oud. En zelfs die werd op het eind van haar 103 jarig leven beslist geen 103 geschat. Ze zag er eerder als begin 80 uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze is nog écht Oma ookda's helemaal mooi toch?
Als ik aan mijn Oma denk die kan ook niet heel veel ouder zijn geweest maar dat waren toen al
echt oude vrouwen, tegenwoordig kan je het niet meer schatten, na die ene keer dat ik een
moeder voor Oma uitmaakte, écht per ongeluk ga ik dat ook niet meer doen![]()
Tjonge toen voelde ik me wel lullig
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval lopen er misschien in de USA nog wel wat nazaten rond die inmiddels zelf al 40+ zijn.quote:
Als ik mijn moeder en haar moeder zag (op foto's), vind ik ze wel echt oma's met jurkenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef ElizabethR het volgende:
Precies!! De generatie van mijn moeder, die toch al echt 7 kleinkinderen heeft, vind ik nog niet eens voldoen aan het 'oma uiterlijk' zoals ik vind dat een oma er uit moet zien. En mijn moeder is 72. Ze is gewoon heel fit, en kleed zich niet oud in jurken enzo. Mijn oma, die was oud. En zelfs die werd op het eind van haar 103 jarig leven beslist geen 103 geschat. Ze zag er eerder als begin 80 uit.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn moeder had wel zo'n enorme lel al vrij vroegen dan ging mijn Pa expres
altijd er even een tik tegen aan geven om haar te pesten en dan ging het heen en weer![]()
Vond ze niet fijnmaar mijn Pa was dan ook echt zo'n pestkop...
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Fantaseer je wel eens over een klop op de deur, gevolgd door de woorden: 'Hi dad, I'm your daughter'quote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval lopen er misschien in de USA nog wel wat nazaten rond die inmiddels zelf al 40+ zijn.
Goeie genen. Haar broers en zussen zijn allemaal ver in de 90 geworden, alle 13. Mijn oma spande wel de kroon hoor.quote:
Ik maak me niet druk, maar ik registreer het welquote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik maak me niet druk om rimpels of hangend vel. Accepteren scheelt stukken.
ja dattequote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar ik registreer het wel
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geloof dat in jouw geval een aantal andere mensen het nog niet accepteren.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar ik registreer het wel
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef ElizabethR het volgende:
Fantaseer je wel eens over een klop op de deur, gevolgd door de woorden: 'Hi dad, I'm your daughter'
Ok B, wat ben je toch een oud wijf geworden... Ik weet het zal wel liggen aan je werksituatie en zo.. Maar kijk wat minder gedetaileerd in de spiegelquote:Op zondag 17 maart 2013 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof dat in jouw geval een aantal andere mensen het nog niet accepteren.
Dat is weer een ander uiterste.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok B, want ben je toch een oud wijf geworden... Ik weet het zal wel liggen aan je werksituatie en zo.. Maar kijk wat minder gedetaileerd in de spiegel
Ik lust er wel koek van !quote:
kan ie onder een spoiler, zo goed voel ik me nou ook nog nietquote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lust er wel koek van !
[ afbeelding ]
Voor jou altijd Fannquote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan ie onder een spoiler, zo goed voel ik me nou ook nog niet
Ik mag 'm wel!quote:Op zondag 17 maart 2013 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zit net college tour te kijken met Eddie Izzard. Wat een type is het toch!!
Ik ook! Hij is mateloos populair hier in Ierland.quote:
plakje ?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee joh, was een grapje...
Dat doe ik ook altijd, ook op mijn brood, zelfs vandaag !quote:Op zondag 17 maart 2013 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met roomboter? Zo kreeg ik vroeger altijd van mn oma
Ok schatje ... Spreek je laterquote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar nu ga ik douchen en mijn bed verschonen want ik heb vannacht aardig liggen zweten
hahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk uit... straks komt zuurtje weer klagen![]()
Fuck zuurtje
Ik krijg er ook de kriebels van. En not in a good way.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fuck zuurtje
Die mag dit topic niet in, hence the topic title!!quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fuck zuurtje
Wie is zuurtje nu weer?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fuck zuurtje
Tja, ik zag de topic titel en voelde me verplicht om dan maar even mee te komen postenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die mag dit topic niet in, hence the topic title!!
Ik vind het goed.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik zag de topic titel en voelde me verplicht om dan maar even mee te komen posten
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik zag de topic titel en voelde me verplicht om dan maar even mee te komen posten
Witte niet?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan ie onder een spoiler, zo goed voel ik me nou ook nog niet
Haiquote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze wil niet constant horen dat ze op een eiland woont. Chuf, verleg dat eilandgedoe maar naar mijquote:
Oh leuk!! Een witte of een bruine? Of gemeleerd?quote:
Oh ja ... Weinig wind on the Irish Islands , but what about the rain ?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ze wil niet constant horen dat ze op een eiland woont. Chuf, verleg dat eilandgedoe maar naar mijNee het waait hier niet vandaag, het regende tijdens de parade voor Paddys, maar nu, nu eindelijk iedereen in de pub zit, schijnt de zon
Op de trap zeker.quote:
Just told ye, din't I. The craic today was brill!!quote:Op zondag 17 maart 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ... Weinig wind on the Irish Islands , but what about the rain ?
Als je op een plaatje tikt, krijg je de optie 'kopieer'. En dan klik je onder het reageerveld op het icoontje van het fotocameraatje. Er komt dan een vakje waarin je de link plakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lien, hoe post ik plaatjes met een iPad?
Met een iPad krijg je geen url, maar gelukkig hebben er een expert hierquote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
Zelf de tags posten voor en na de Url van het plaatje
Dus [img]url van het plaatje[/img ]
Maar dan zonder die laatste spatie
Je krijgt dus wel een url, maar die moet je via dat icoontje plakken. Zo rechtstreeks in een reactieveld lukt me nu tenminste niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een iPad krijg je geen url, maar gelukkig hebben er een expert hier
Als ik op zoek ga naar plaatjes en ik ga van het ene plaatje naar de andere dan zie ik de url bovenin de balk niet veranderenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt dus wel een url, maar die moet je via dat icoontje plakken. Zo rechtstreeks in een reactieveld lukt me nu tenminste niet.
Daar haal je toch sowieso niet de url van een plaatje vandaan?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik op zoek ga naar plaatjes en ik ga van het ene plaatje naar de andere dan zie ik de url bovenin de balk niet veranderen
Test.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Mij lukt het wel om de url uit de balk te kopiëren en als ik dat plaatje van net kopieer en en in de link plak krijg ik :
[ afbeelding ]
Nee, dat is waar, nirmaal komt de url van een plaatje niet uit de adresbalk.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar haal je toch sowieso niet de url van een plaatje vandaan?
Wel als je op het plaatje tikt en het opent in een nieuw scherm. Maar dat kan niet met alle plaatjes.
Je vraagt maar.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, nirmaal komt de url van een plaatje niet uit de adresbalk.
Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat ik nu weet hoe het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |