SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu Utrecht nog even een hele smerige gelijkmaker maken
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Weer 2 goals tegen, ongelofelijk hoe Ajax dit uitspeelt, triest gewoon...
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
JAAAAAA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]http://fok.nl/590549quote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
JAAAAAA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
phew ! +3 puntjes!Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Klopt, maar aangezien Ajax in 4 wedstrijden dit seizoen verreweg de betere ploeg was en toch gelijk speelde in de laatste 10 minuten, kan ik hier wel mee leven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi man.
Over 2 weken de eerste titelkandidaat lozen![]()
Wel van Heerenveenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef truedestiny het volgende:
Over 2 weken is het toch dag Feyenoord.Zonder pelle winnen ze niet.
Wat was er precies lucky aan deze overwinning dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien Ajax in 4 wedstrijden dit seizoen verreweg de betere ploeg was en toch gelijk speelde in de laatste 10 minuten, kan ik hier wel mee leven.![]()
Jammer dat er nu weer interlandvoetbal komt
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat Maher zijn dagje niet hadquote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was er precies lucky aan deze overwinning dan?![]()
Niet per se lucky, maar Ajax geeft die verdomd het om uit te spelen, als je 0-2 voorstaat en 1-3 voorstaat en je laat je tegenstander steeds weer terugkomen in de wedstrijd, dan maak je het jezelf onnodig moeilijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was er precies lucky aan deze overwinning dan?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor tompsv.twitter:RyanBabel twitterde op zondag 17-03-2013 om 16:24:37Ik hoop er volgende wedstrijd weer bij te zijn. #AFCA reageer retweet
![]()
Dankje. Hoop meteen in de basisquote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef Gramulanion het volgende:
Voor tompsv.twitter:RyanBabel twitterde op zondag 17-03-2013 om 16:24:37Ik hoop er volgende wedstrijd weer bij te zijn. #AFCA reageer retweet
![]()
![]()
Mensen die ellenlange posts met plaatjes posten zouden wat mij betreft onverdoofd gecastreerd mogen worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
aankomende 3 speelrondes
Ajax
- NEC (thuis)
- Heracles Almelo (thuis)
- PSV (uit)
PSV
- Roda JC (uit)
- Willem II (uit)
- Ajax (thuis)
Feyenoord
- SC Heerenveen (uit)
- VVV (thuis)
- RKC (uit)
Vitesse
- PEC Zwolle (thuis)
- NAC (thuis)
- Roda JC (uit)![]()
poedersuikerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
OOOOOOOOOOOH SHIIIIIIIIIIIITTTTTTTTquote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn moeder is hermafrodiet? En hoe weet jij dat dan? Ook langs geweest?![]()
Heel je zondag verpest idd.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef Monolith het volgende:
Mensen die ellenlange posts met plaatjes posten zouden wat mij betreft onverdoofd gecastreerd mogen worden.![]()
![]()
arme mobiele fokkersquote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef Monolith het volgende:
Mensen die ellenlange posts met plaatjes posten zouden wat mij betreft onverdoofd gecastreerd mogen worden.![]()
Dat jij ondanks je geestelijke beperkingen nog kan typen is ook een wonder.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef truedestiny het volgende:
Dat die pizzageit geen perm ban heeft is ook een wonder.![]()
Ben benieuwd wat Twente zo gaat doenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moeilijk he, plaatjes plaatsen, godenzoon![]()
![]()
Nee, ze willen geen mods die op dit momenten aanwezig zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef elby1988 het volgende:
Is hier geen MOD om wat orde in de chaos te scheppen?![]()
GGMM is even de overwinning van Ajax aan het vieren. Verder is er niemand nee.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef elby1988 het volgende:
Is hier geen MOD om wat orde in de chaos te scheppen?![]()
Morpheus is eigenlijk zelden in vbl te vindenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM is even de overwinning van Ajax aan het vieren. Verder is er niemand nee.![]()
Oja, die kneus heeft zelfs nog bij Feyenoord gespeeldquote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Michael Mols speelt al jaren niet meer bij Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maaskantquote:![]()
![]()
Groningen is een prachtige club. Alleen kwalitatief stelt het bijzonder weinig voor dit seizoen. Kan gebeuren.quote:![]()
Ho ho, dat is er maar 1 die zo loopt te janken en trollenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niveautje hoorjankmuilen in 010 weer, kut calimero's.
![]()
Dat is Ronald de Boer.quote:2, en we hebben een deal.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ho ho, dat is er maar 1 die zo loopt te janken en trollen![]()
Als jij mij de naam van die 2e geeft...quote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Ronald de Boer.
[..]
2, en we hebben een deal.![]()
quote:quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moeilijk he, plaatjes plaatsen, godenzoon![]()
kapiteintjequote:Op zondag 17 maart 2013 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als jij mij de naam van die 2e geeft...![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
vRhijn staat altijd voor de spiegel![]()
![]()
Er valt mij meer op dan alleen 3 op een rij.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, en nu?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
vRhijn staat altijd voor de spiegel
Vuile homo. Een beetje over Van Rhijn fantaseren
- Van Bommel![]()
Vermeer heeft een stijfje.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it...quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er valt mij meer op dan alleen 3 op een rij.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er valt mij meer op dan alleen 3 op een rij.
Een dubbelnek voor je post.![]()
Achterlijk ben je ook he.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bij mij is hij gewoon zichtbaar hoor. Dat jij nou te skeer bent voor fatsoenlijk internet![]()
![]()
![]()
Wat me ook opvalt:quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
vRhijn staat altijd voor de spiegel
Links naar rechts
wit, mixed, zwart![]()
omdat ie bij jou gecached staat corkyquote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bij mij is hij gewoon zichtbaar hoor. Dat jij nou te skeer bent voor fatsoenlijk internet![]()
![]()
![]()
forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn. jij hebt het licht ook niet uitgevonden. Één magisch woord voor je: Cache.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Texeira.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef VMSDKR het volgende:
Oh God nee toch. Zeefuik ligt op de grond. Wie moet ze er nu inschieten als hij eraf moet straks?!![]()
Dat komt omdat hij in je cache staat.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Present. Ons FCG gaat Twente de zoveelste klap in het gezicht uitdelen vandaag. Dat is wat ik denk. Zeefuik is topfit, dat zie je meteen.quote:![]()
Ja aardige mogelijkheid Groningen net.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:
Dit wordt de eerste overwinning van Twente in dit jaar voorspel ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Present. Ons FCG gaat Twente de zoveelste klap in het gezicht uitdelen vandaag. Dat is wat ik denk. Zeefuik is topfit, dat zie je meteen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij bedoel je topzwaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Present. Ons FCG gaat Twente de zoveelste klap in het gezicht uitdelen vandaag. Dat is wat ik denk. Zeefuik is topfit, dat zie je meteen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een geweldig woord is dat he. Treurwilgquote:Op zondag 17 maart 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf eens een paar weken weg, zelden zoveel onzin uit jouw bek gehoord vanmiddag.
Grootste treurwilg van de dag.![]()
![]()
Ik weet het niet eigenlijk, 't is allebei niet echt wat op het moment.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste overwinning van Twente in dit jaar voorspel ik.![]()
Philips Sociale-werkplaats verenigingquote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nee. Vandaag geen voetbal. PSV speelde gisteren al.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik blijf de voorkeur houden voor de klassiekers. Belhamels, doerakken, schobbejakkenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een geweldig woord is dat he. Treurwilg![]()
Ligt lekker in de mond ja, het bord zuurkool is voorlopig in de vriezer verdwenen, mijn week kan niet stuk.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een geweldig woord is dat he. Treurwilg![]()
Hoezo? Op voetbal gebied was het toch weinig verrassend positief dit weekend?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt lekker in de mond ja, het bord zuurkool is voorlopig in de vriezer verdwenen, mijn week kan niet stuk.![]()
Ik stel voor dat die kinderachtige bekvechtende josti's het topic verlaten zodat de mensen die hun puberteit inmiddels wel ontgroeid zijn over voetbal kunnen praten.![]()
Dan blijven alleen Stijn en ik over. Ook niet leuk.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stel voor dat die kinderachtige bekvechtende josti's het topic verlaten zodat de mensen die hun puberteit inmiddels wel ontgroeid zijn over voetbal kunnen praten.![]()
prima ironie, en nu weg, of voetbal kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan blijven alleen Stijn en ik over. Ook niet leuk.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
gaat wel on-nederlands snelquote:Op zondag 17 maart 2013 16:42 schreef Monolith het volgende:
Het is over en weer nog vrij bedroevend.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
'Goed gesprek' gehad.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ah, Douglas speelt alweer zie ik. Dacht dat hij een tijdje niet zou spelen.![]()
Hebben ze daar ook een soort Veenstra zitten ja?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:48 schreef Rickazio het volgende:
sfeer is verpest door het bestuur/beleid![]()
Zwak excuus.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:48 schreef Rickazio het volgende:
sfeer is verpest door het bestuur/beleid![]()
Twente is toch ook helemaal niksOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij is er niet beter op gaan voetballen in ieder geval.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Bengtsson vandaag heen? Ik heb hem mogelijk opnieuw in mijn team genomen![]()
Dan verdien je het ook gewoon.![]()
Deze wedstrijd maakt voor mijn manager gelukkig niks meer uit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Massa is traag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Stinho, hoeveel punten heb je dit weekend gehaald? Ik 83
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
eventjes kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoeveel punten heb je dit weekend gehaald? Ik 83![]()
Tering schreuder. Zet Guiterez en Chadli erin! Komt er ten minste wat creativiteit in de ploeg. Nu kiest ie voor bullikyn terwijl castaignos sneller is. Tegen die sterke Centrale verdedigers van groningen heb je niks aan bullikyn's kracht.![]()
Lekker is dat, dan haal ik je voorlopig niet inquote:Op zondag 17 maart 2013 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoeveel punten heb je dit weekend gehaald? Ik 83
Nou nou wat een genotPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Fer lekker niet juichen met zijn teamgenotenWat een waardeloos team is dat.
Het spel is niet echt beter geworden sinds Stief weg is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gohquote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het spel is niet echt beter geworden sinds Stief weg is.![]()
Last week we had the referee against us, today he's with us, that's footballJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
steve is weg toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Last week we had the referee against us, today he's with us, that's football♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Volgens mij snapt ie niet helemaal dat een bal niet door spelers heen kan.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Komt waarschijnlijk doordat je moeilijk om Zeefuik heen kanquote:Op zondag 17 maart 2013 17:38 schreef Rickazio het volgende:
bacuna ____als je denkt dat zeefuik de slechtste speler op het veld is...
![]()
twitter:fctwente twitterde op zondag 17-03-2013 om 17:35:00Nacer Chadli loopt zich warm en wordt toegezongen door de FC Twente-aanhang #grotwe reageer retweet
![]()
![]()
Je hebt wel een slecht gevoel voor timing nu ze twente onder druk zetten constantquote:Op zondag 17 maart 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen hoort eigenlijk onder de de playoffs-streep te staan van PRO/DEG♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Komt alleen geen fatsoenlijke kans uit tot nu toequote:Op zondag 17 maart 2013 17:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je hebt wel een slecht gevoel voor timing nu ze twente onder druk zetten constant![]()
![]()
twente houd alleen maar tegen en dwingt totaal niks afquote:Op zondag 17 maart 2013 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Komt alleen geen fatsoenlijke kans uit tot nu toe♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik snap niet waarom alle ballen steeds helemaal terug op Mihaylov moeten, ik word er een beetje ziek vanquote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
twente houd alleen maar tegen en dwingt totaal niks af![]()
![]()
Twente de eerst overwininning van het seizoen gunnenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik nietAls Twente wint 8 uit 8 wat betreft mijn toto13
![]()
![]()
0-1 is ook winstquote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
twente houd alleen maar tegen en dwingt totaal niks af
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee in het jaar 2013quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente de eerst overwininning van het seizoen gunnen![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente de eerst overwininning van het seizoen gunnen
[..]
Twente de eerst overwininning van het seizoen gunnensukkel
![]()
[..]
Twente de eerst overwininning van het seizoen gunnen![]()
![]()
Haha laat het gaanquote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen leestekens en woorden nog steeds niet?![]()
![]()
Jeuj, Casta er in
Heel saai inderdaad..quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er interlandvoetbal is volgende week![]()
Hoezo? De meeste spelers krijgen een weeks rust... Behalve bijna de gehele selectie van Feyenoordquote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er interlandvoetbal is volgende week![]()
![]()
Groningen is beter dan Twente, gelijkspelletje dan maar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Niet alleen het Nederlands elftal speelt hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo? De meeste spelers krijgen een weeks rust... Behalve bijna de gehele selectie van FeyenoordVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax --->quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo? De meeste spelers krijgen een weeks rust... Behalve bijna de gehele selectie van Feyenoord
vermeer, van rhijn, alderweireld, moisander, blind, poulsen weet ik niet, eriksen, schone, fischer, siggy (mits blessurevrij), de jong, sulejmani
enzovoort. Niet alleen Feyenoord is de dupe![]()
![]()
Chadli
Wel lekker voor Twente dat die terug is, dat scheelt een heleboel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Texeira is toch ook niet helemaal een tweede Suarez.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:05 schreef Rickazio het volgende:
al die tukkers hier opeens,
terug jullie hol inSorry
![]()
Castaignos faalde best weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Na die aanname van Castaignos lag de bal al bij de martini torenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Geef dan gewoon geel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kampioenuh
PATS BOEM TAKOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tijd voor anti Maaskant liedjes.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
en de trainer niet te vergeten.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Extreem triest inderdaad.
Al zal dat de schuld van het bestuur wel zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet inderdaad ook weer eens een abonnement op sport1 nemen.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef VMSDKR het volgende:
Het was weer een genot om naar te kijken vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het Chadli effect
0-3!!!!!!!!!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Kieft heeft altijd volgehouden dat het een groot talent is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Maaskantquote:![]()
![]()
Zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar het spel is niet bepaald om over naar huis te schrijven.quote:![]()
OLEE OLEE
haha, gekke Grunnerquote:Op zondag 17 maart 2013 18:05 schreef Rickazio het volgende:
al die tukkers hier opeens,
terug jullie hol in
Wat zijn er een hoop lege plaatsen in dat stadion.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |