SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu Utrecht nog even een hele smerige gelijkmaker maken
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Weer 2 goals tegen, ongelofelijk hoe Ajax dit uitspeelt, triest gewoon...
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
JAAAAAA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]http://fok.nl/590549quote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
JAAAAAA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
phew ! +3 puntjes!Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Klopt, maar aangezien Ajax in 4 wedstrijden dit seizoen verreweg de betere ploeg was en toch gelijk speelde in de laatste 10 minuten, kan ik hier wel mee leven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi man.
Over 2 weken de eerste titelkandidaat lozen![]()
Wel van Heerenveenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef truedestiny het volgende:
Over 2 weken is het toch dag Feyenoord.Zonder pelle winnen ze niet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat was er precies lucky aan deze overwinning dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien Ajax in 4 wedstrijden dit seizoen verreweg de betere ploeg was en toch gelijk speelde in de laatste 10 minuten, kan ik hier wel mee leven.![]()
Jammer dat er nu weer interlandvoetbal komt
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat Maher zijn dagje niet hadquote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was er precies lucky aan deze overwinning dan?![]()
Niet per se lucky, maar Ajax geeft die verdomd het om uit te spelen, als je 0-2 voorstaat en 1-3 voorstaat en je laat je tegenstander steeds weer terugkomen in de wedstrijd, dan maak je het jezelf onnodig moeilijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was er precies lucky aan deze overwinning dan?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor tompsv.twitter:RyanBabel twitterde op zondag 17-03-2013 om 16:24:37Ik hoop er volgende wedstrijd weer bij te zijn. #AFCA reageer retweet
![]()
Dankje. Hoop meteen in de basisquote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef Gramulanion het volgende:
Voor tompsv.twitter:RyanBabel twitterde op zondag 17-03-2013 om 16:24:37Ik hoop er volgende wedstrijd weer bij te zijn. #AFCA reageer retweet
![]()
![]()
Mensen die ellenlange posts met plaatjes posten zouden wat mij betreft onverdoofd gecastreerd mogen worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
aankomende 3 speelrondes
Ajax
- NEC (thuis)
- Heracles Almelo (thuis)
- PSV (uit)
PSV
- Roda JC (uit)
- Willem II (uit)
- Ajax (thuis)
Feyenoord
- SC Heerenveen (uit)
- VVV (thuis)
- RKC (uit)
Vitesse
- PEC Zwolle (thuis)
- NAC (thuis)
- Roda JC (uit)![]()
poedersuikerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
OOOOOOOOOOOH SHIIIIIIIIIIIITTTTTTTTquote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn moeder is hermafrodiet? En hoe weet jij dat dan? Ook langs geweest?![]()
Heel je zondag verpest idd.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef Monolith het volgende:
Mensen die ellenlange posts met plaatjes posten zouden wat mij betreft onverdoofd gecastreerd mogen worden.![]()
![]()
arme mobiele fokkersquote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef Monolith het volgende:
Mensen die ellenlange posts met plaatjes posten zouden wat mij betreft onverdoofd gecastreerd mogen worden.![]()
Dat jij ondanks je geestelijke beperkingen nog kan typen is ook een wonder.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef truedestiny het volgende:
Dat die pizzageit geen perm ban heeft is ook een wonder.![]()
Ben benieuwd wat Twente zo gaat doenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |