Maar waarom dan niet? A1 begrijp ik, dat heeft niks met motorrijden te maken, maar A2? Is 35kW met een acceleratie van 0-100 in 3,5s en een top van 200km/h niet genoeg?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:15 schreef Obama het volgende:
[..]
Tsjah, ik moet het nog mee maken.
Één ding weet ik zeker ik ga echt niet op een a1 of a2 motor zitten.
Voor de theorie hoef je het niet te laten. Kijk eens bij TrafficTrainer software, die methode vind ik nog beter dan Vekabest. Heb dat gebruikt voor zowel AM, B als A rijbewijzen en altijd iets van 2 of 3 fouten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Pfff wil ook motor rijden maar kijk tegen dat theorie op,,
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:59 schreef Piles het volgende:
AVB binnen![]()
Oefenen ging zo kut. Mn instructeur zag het niet eens meer zitten
Ik heb voor Brommercertificaat (AM bestond toen nog niet), B en A gewoon uit boeken geleerd. Elke keer met twee boeken; één theorieboek en één boek met oefenexamens. Ik heb alles de eerste keer gehaaldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor de theorie hoef je het niet te laten. Kijk eens bij TrafficTrainer software, die methode vind ik nog beter dan Vekabest. Heb dat gebruikt voor zowel AM, B als A rijbewijzen en altijd iets van 2 of 3 fouten.
Overigens mag je al beginnen met lessen als je de theorie nog niet hebt, mits je al een autorijbewijs hebt dan.
Ik geloof dat je post niet veel met motorrijles te maken heeft, wellicht kan je het beter hier proberen: PTA / Motorclub topic #1110: Met een dik slot!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
motoren ... zucht ....
0,0 oftewel nada noppes voor wat betreft MZ-GD-81 (m'n Honda CBR 600 RR)
ding was gejat terwijl ie onder een zeil op slot, stuurslot en ingeschakeld alarm in een afgesloten parkeergarage voor bewoners stond. 3 maanden in de stress gezeten vanwege de verzekeringsmaatschappij die moeilijk ging doen. ik mocht eerst bewijzen dat het ding een ART4 goedgekeurd slot had. en daarna dat het alarm wel werkte en gekeurd was.
Gewoon goed slot kopen en dat met factuur, originele sleutels en verpakking in de kluis leggen. Zorgen dat je een slijptol bij de hand hebt voor als de verzekering een doorgeslepen slot wil zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
o. hier een extra speciale les: koop een art4 gekeurd slot welke op de site van de stichting art staat. laat je alarm jaarlijks keuren en bewaar het certificaat goed. lees je verzekeringspolis tot op de letter voordat je die afsluit. bedenk dat als er een busje bij je motor kan komen, je motor van de ene op de andere dag weg kan zijn.
Kevlar? Anders idd te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:55 schreef Piles het volgende:
Wat me vandaag wel opviel trouwens: leerling-rijders in spijkerbroek![]()
Waarom staan rijscholen dat toe
Heb 2 x 2 leerlingen gezien vandaag, beide in spijkerbroek. Het leek me eigenlijk sterk dat dat look-a-like's zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kevlar? Anders idd te belachelijk voor woorden.
Eerste AVB les mocht ik ook gewoon met spijkerbroek hoor. Voor die simpele oefeningetjes vind ik het niet zo erg...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:55 schreef Piles het volgende:
Wat me vandaag wel opviel trouwens: leerling-rijders in spijkerbroek![]()
Waarom staan rijscholen dat toe
Op de A6 vind ik het toch wat optimistischquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eerste AVB les mocht ik ook gewoon met spijkerbroek hoor. Voor die simpele oefeningetjes vind ik het niet zo erg...
Ja ok, dat zou niet moeten mogen nee. Alhoewel ik zelf ook amper met een motorbroek rij op de snelwegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Op de A6 vind ik het toch wat optimistisch
Dat leer je heel snel af als je reet over het asfalt rasptquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ok, dat zou niet moeten mogen nee. Alhoewel ik zelf ook amper met een motorbroek rij op de snelwegMoet toch eens die gewoonte afleren.
Ik had bij de rijschool rijbewijs B gehaald en dat was goed bevallen, dus heb ik daar ook A gehaaldquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe hebben jullie je rijschool uitgekozen? Ik woon in Den Haag en het aanbod is groot maar waar moet ik opletten met keuzes maken?
Ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik had bij de rijschool rijbewijs B gehaald en dat was goed bevallen, dus heb ik daar ook A gehaald
Je kan het slagingspercentage checken op http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp. Maar het slagingspercentage zegt natuurlijk niet alles. Ik zou vooral zoeken naar ervaringen van leerlingen van die rijschool.
Veel mensen zeggen altijd 'zoek een rijschool met een knmv instructeur, dat is altijd goed'. Maar dan doe je alle andere rijscholen te kort en geef je die knmv instructeur wellicht teveel eer...
Zoek naar ervaringen, beoordelingen, reviews van rijscholen van (oud)-lessers van die rijschool. Dat zegt in mijn ogen het meeste
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:59 schreef Piles het volgende:
AVB binnen![]()
Oefenen ging zo kut. Mn instructeur zag het niet eens meer zitten
En de verkopen gingen al zo goed.quote:Uit cijfers van het CBR blijkt, dat in het eerste kwartaal van 2013 het aantal theorie examens voor het motorrijbewijs (A1 en A) ten opzichte van die periode in 2012 met 45% is afgenomen. Het aantal examens voertuigbeheersing (AVB) is met 36% afgenomen. Het aantal examens verkeersdeelneming (AVD) lag hoger, naar wij vermoeden doordat veel beginnende motorrijders nog snel voor 19 januari 2013 hebben afgereden. Meer over motorrijexamens in het volgende Mag-a-zine.
Ik las het laatst al, dit is natuurlijk ook wel wat de verwachting was. Ze willen geen mensen meer op de motor hebben..quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:45 schreef lipjes het volgende:
Iemand dit al gelezen?
[..]
En de verkopen gingen al zo goed.
Wat een faal dat nieuwe rijbewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |